5 zelo uspešnih nasvetov za vzpostavljanje prvega kontakta z vašimi kupci

Maj 27, 2009
Maj 27, 2009

Če se vaše podjetje ukvarja s storitveno dejavnostjo ali ponuja kvaliteten izdelek, kontaktni obrazec  na vaši spletni strani ni samo nuja, temveč je ena temeljnih stvari v vašem poslu. Zamislite si, da na spletno stran pride okoli 1000 ljudi dnevno, med njimi pa je 10 takšnih, ki bi pri vas tudi nekaj naročili ali vas povprašali po nečem. Po statistiki, ki se ponavadi lahko izmeri s pomočjo brezplačne Googlove analitike, lahko ugotovimo, da se bo od teh 10 ljudi samo ena oseba odločila napisati e-mail, medtem pa jih bo ostalih 9 raje odšlo nekam drugam (na konkurenčno spletno stran), v iskanju lažjega načina za naročilo želene storitve ali izdelka. Dejstvo je, da bi v obratnem primeru, ko bi na spletni strani obstajal kontaktni obrazec, povpraševanje ali naročilo poslalo kar 9 od 10 ljudi. Končni rezultat bi torej bil kar za 90% večji!? No, odvisno je seveda tudi od tega, kako je kontaktni obrazec sploh narejen. Lahko da tudi nekdo pride do obrazca, pa se nato premisli, ker ga od končnega naročila odvrne ravno napačno postavljen in izkoriščen kontaktni obrazec.
Kako izdelati kontaktni obrazec, ki bo potencialne kupce prepričal v naročilo in jih ne bo odgnal h konkurenci?
Prva stvar, ki ne spada med 5 naslednjih korakov, temveč mora biti že kar samoumevna, je ta, da je glavna naloga kontaktnega obrazca pridobiti kontakt. Pot od prihoda na spletno stran do vzpostavljenega kontakta, mora biti karseda lahka.
Oglejmo si, kaj je tisto kar je najbolj pomembno:
1. Najprej naj bo vaša spletna strani videti „živa“.
To je seveda zelo pomemben faktor pri tem, koliko zaupanja bodo imeli vaši potencialni kupci v sam kontaktni obrazec. Vaša spletna stran mora izgledati tako, kot da pravzaprav nekaj dogaja na njej in da nekdo bdi nad njo in jo osvežuje. Prepričani morate biti, da na njej ni več neke lanske akcije, ali pa da je recimo zadnja novica ali članek oddaljen milijon svetlobnih let.
Pri postavljanju kontaktnega obrazca je pomembno, da se ta ne nahaja na samem dnu spletne strani in tako „iz oči“ povprečnega obiskovalca, ki mu ni ravno do mrzličnega iskanja.
Nekaj nasvetov glede „oživljanja spletne strani“:

  • Posebne akcije s popusti in s časovnimi omejitvami
  • aktualni dogodki,
  • povabila za oddajo povpraševanja ali naročila ali brezplačne analize,
  • ponavljanje kontaktnega telefona,
  • označba cenika z datumom veljave,
  • izjave zadovoljnih kupcev (morebiti pravtako z datumi) in
  • recimo obvestilo o avtorstvu, s katerim lahko dokončno potrdite starost ali mladost vaše spletne strani ali spletne trgovine. Z datumom t.i. „uradne osvežitve“ seveda.


Če je vaša spletna stran izdelana v sistemu Spletnik, osvežitev s pomočjo urejevalnika vsebin za vas verjetno ne bo težava. Če za vašo spletno stran skrbi vaš izdelovalec, pa bo verjetno že vedel kako se temu streže.
2. Ne bodite preveč formalni!
Obrazec, napolnjen z zvezdicami, ki opozarjajo na t.i. „obvezna polja“, povečujejo tveganje, da bodo obiskovalci namesto izpolnjevanja obrazca, raje takoj kliknili na gumb Nazaj ali Zapri stran.
Podobno bo obrazec, kjer se bodo ob samo enem napačnem vpisu vedno znova izbrisali vsi podatki, tako bolj testiral potrpežljivost interesentov, kot pa izvajal svoje poslanstvo pridobivanja kontaktov.
Kontaktni obrazec naj bo sredstvo za vzpostavljanje prvega kontakta. Priporočljivo je, da se za prvi kontakt ne zahteva preveč podatkov, temveč le ime, e-mail, telefon in sporočilo. Če gre za izbiro določenega izdelka ali storitve, tudi to..vendar imejte v mislih, da lahko vašega potencialnega kupca po ostalih stvareh povprašate tudi kasneje. Važno je, da veste koga in kako kontaktirati.
Priporočljivo je, da uporabljate sistem za urejanje, ki vam omogoča tudi hitro vzpostavljanje kontaktnih obrazcev, ki torej vsebuje tudi čarovnika za izdelavo obrazca. Tako ga lahko vedno postavite tja, kamor ga želite in ga po možnosti sproti dodelujete. Oglejte si kako  hitro in enostavno se vzpostavi kontaktni obrazec v sistemu Spletnik.
3. Naj vas ne preseneti filter nezaželjene pošte (Spam-ov)
E-maili z vašega kontaktnega obrazca niso generirani s pomočjo e-mail odjemalca ali kakšnega Outlook Expressa, temveč jih generira kar vaša spletna stran, kjer se nahaja vaš kontaktni obrazec. Govorim seveda o povratnih zahvalnih ter potrditvenih sporočilih…
Ravno zato vaš e-mail ne bo takoj na t.i. „belem seznamu“, ki pomeni, da jih e-poštni odjemalec ne bo avtomatično vrgel v mapo z nezaželeno pošto (Spam folder).
Obstaja možnost, da se kakšno od teh sporočil znajde med nezaželenimi, kar pomeni, da ga potencialni kupec najverjetneje ne bo nikoli prebral.
Kako se temu izogniti?
Pod vašim kontaktnim obrazcem dodajte tekst, kot je: „Pomembno: V primeru, da od nas v toku dneva niste prejeli nobenega sporočila, preverite tudi v mapi z nezaželeno pošto.“…ali nekaj takega.
Najbolje je seveda, če jih tudi pokličete in vprašate, če so slučajno prejeli vaš potrditveni e-mail in ste tudi že naredite prvi resnejši pogovorni kontakt.
4. Opremite vaše e-maile s podpisom
Dandanes uporabniki interneta znajo poiskati to kar iščejo s svetlobno hitrostjo. Vpis ključne besede v Google in nato hitro klikanje po prvih spletnih straneh, ki se tam pojavijo. Ko so informacije zbrane in želja po storitvi ali izdelku potrjena, je edino kar še manjka izpolnjen kontaktni obrazec, preko katerega nato vi kot ponudnik prejmete podatke o vašem kupcu.
Ko torej odgovarjate na povpraševanje potencialnega kupca, se zavedajte, da je ta kupec kontaktni obrazec verjetno izpolnil tudi na spletnih straneh vaših konkurentov., ki mu bodo tudi odgovorili v najkrajšem možnem času. Tukaj lahko naredite razliko med njimi in vami in tako naredite boljši vtis na kupca, kot oni.
Ko odgovarjate na e-mail sporočilo, pomagajte vašemu potencialnemu kupcu, da ta poveže vaš odgovor z vašo spletno stranjo. Vključite kontaktni e-mail, telefon, URL naslov vaše strani,…nekaj takšnega kot je napisano spodaj v primeru:
–Ime mojega podjetja
-Za vaše potrebe in želje, ali nekaj takega,…
Spletna stran: www.mojepodjetje.si
E-mail: info@mojepodjetje.si
….
V vašem e-mail programu pojdite na Orodja in izberite Možnosti. Tam boste našli jeziček s podpisi. Vzemite si nekaj minut časa, si izmislite vaš podpis in ga vstavite. Ta se bo avtomatično pojavljal v vseh vaših sporočilih. Seveda je ponavadi dodatna možnost tudi ta, da se tja po možnosti doda tudi slika, logotip.
5. Ne bodite sramežljivi: Pokličite vaše kontakte!
Tudi vaši potencialni kupci odlašajo, prelagajo stvari in so samo ljudje. Ponavadi bodo zelo energično izpolnjevali kontaktne obrazce, v povezavi s storitvijo ali izdelkom, vendar jih bo sam postopek do končnega naročila omehčal in jim odvzel nekaj samozavesti ali pa bodo mislili, da so z izpolnjenim obrazcem že naredili vse, sedaj pa je na vrsti vaša poteza.
Še vedno so vaši potencialni kupci, ki potrebujejo nekoga, da jih bo še dodatno vzpodbudil in jih prepričal v končni nakup.
To je zelo lepa priložnost, da demonstrirate vašo pozornost do kupcev in jih pokličete, po tem ko ste jim že poslali e-mail sporočilo. To je tisto, kar ponavadi naredi razliko med vami in vašimi konkurenti. Na ostale konkurente bo namreč vaš potencialni kupec s tem v trenutku pozabil.
Izogibajte se napadalnemu načinu prodaje, saj boste tako kupce prej odgnali kot pa pridobili. Izkoristite priložnost, da potencialnega kupca povprašate o njegovih željah in namenu izpolnjenega kontaktnega obrazca, pri tem pa ne pozabite tudi na vprašanje o tem, kje vas je našel. Takšna informacija velikokrat pride prav, saj edino tako lahko preverite kateri kanal je tisti, ki je na koncu najbolj učinkovit za pridobivanje novih kupcev.
S temi nasveti lahko uspete vašega potencialnega kupca, ki je izpolnil vaš kontaktni obrazec, tudi dokončno prepričati v nakup pri pravem podjetju, seveda vašem podjetju!
Kako zelo enostavno izdelati kontaktni obrazec v sistemu Spletnik, si lahko ogledate tukaj >>.
V primeru dodatnih vprašanj izpolnite kontaktni obrazec, ali pa nas pokličite na 080 33 39.

Preizkusi Spletnik Brezplačno >>

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.