5 zmagovalnih preoblek za vašo vsebino, ki privlačijo in angažirajo obiskovalce

Mar 11, 2015
Mar 11, 2015

Posodobljeno 15. 12. 2022

5-zmagovalnih-preoblek-za-vašo-vsebino,-ki-privlačijo-in-angažirajo-obiskovalce
Odkar ste postavili svojo prvo spletno stran, se iz leta v leto povečuje vaša želja po številu obiska. Tudi če o spletni analitiki ne veste prav nič, v vas sigurno tli želja, da bi za vašo spletno stran izvedelo vedno več ljudi.
Kako to doseči?
Ne enostavno. To je zelo kompleksno vprašanje, ki terja celosten odgovor. Za vedno večji dotok novih obiskovalcev je najbolje, da skrbite na vseh vogalih vaše spletne hiške: SEO, blog, vsebina, socialna omrežja, kanali, analitika, oglaševanje,…
Tokrat se bomo fokusirali na 5 točk vsebinskega vidika, ki vam bodo v letu 2015 najbolj koristile pri doseganju tega cilja.

1. BLOG

Blog ostaja neizpodbitni kralj št. 1 pri pridobivanju občinstva. Z njim konstantno generirate novo vsebino, ki angažira občinstvo, vas utrjuje kot avtoriteto na vašem področju in vam omogoča, da ostajate aktualni, sveži in v toku s časom v očeh vaših obiskovalcev.
Letos so najbolj popularni članki, ki jih lahko na blogu objavite takšni, ki nosijo naslov v obliki seznama (kot je na primer ta, ki ga berete) ter takšni, ki nosijo provokativen naslov (clickbait), ki malce zavaja in hkrati dovolj angažira, da obiskovalci nanj kliknejo.

Pridobivanje obiska v letu 2015

Bi kliknili na ta naslov?


 

2. E-knjige in e-priročniki

Pri podjetju Spletnik vas vsake toliko časa razveselimo z novim brezplačnim e-priročnikom. V izdelavo tovrstnega priročnika gre veliko našega znanja in časa, vendar nam rastoče zadovoljstvo naših obiskovalcev namiguje, da si želijo še. In iz lastnih izkušenj vemo, da potreba po tovrstni vsebini iz leta v leto le narašča.

3. Infografike

Infografika je ena izmed zelo zanimivih možnosti predstavitve vsebine. Je informativna, s kvalitetno postavitvijo in domiselnim oblikovanjem pa postane učenje oz. sprejemanje dejstev za obiskovalca zabavno in prijetno.
Če ste zbrali statistične podatke o določeni temi, potem se poslužite infografike, saj boste na takšen način sigurno predali svoje sporočilo. Garantiram vam, da če jih boste zapisali v članek (četudi ga boste opremili z grafi in clickbait naslovom) ne bo dosegel svojega občinstva.

4. Tutoriali oz. vodiči

Če ste v nišnem poslu, potem imate morje priložnosti za privabljanje in angažiranje svojega občinstva. Če vsebina ne bo direktno prodajno naravnana in bo obiskovalcu lajšala življenje, odpravljala problem ali reševala težavo, potem imate zagotovljeno mesto med priljubljenimi spletnimi destinacijami. Objavite video, napišite članek, priročnik ali navodila. Karkoli ustreza določeni temi, ki jo želite pojasniti. Ne bodite preveč splošni. Vsak vodič naj rešuje le specifično težavo.

5. Podcast

Hitrorastoča zelo priljubljena oblika podajanja vsebine je podcast ali slovensko …? Gre za poljubno dolg posnetek vašega govora, ki se lahko navezuje na raznovrstne teme. Lahko je intervju, lahko je zgodba, lahko je vodič, pojasnilo,… Karkoli, kar ne potrebuje podporne vizualne vsebine, da bi uporabnik razumel bistvo.
Namen podcasta je v tem, da uporabniku vzame minimalno časa in energije, da prejme informacije, ki mu jih želite posredovati. Medtem ko se vozi zjutraj v službo, si bo namesto brezumja z radia raje privoščil vaš podcast, s katerim ga boste izobrazili o tem kako izboljšati svoje komunikacijske veščine.
Veliko je torej načinov, na kakšen način privabiti čim več obiskovalcev na vašo spletno stran. Kot prvo mora seveda za to obstajati dober razlog. In glede na to, da se ljudje hitro navadimo nečesa dobrega in po to z veseljem pridemo še, ni vrag, da se vam dobre ideje ne bodo hitro splačale.
Veliko uspeha vam želim,
Maja
 

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran