Kako pomembno je meriti, koliko obsikovalcev pride na spletno stran, čivkajo že ptički. To, da pa lahko merimo posamezni vir obiska, konkretneje obisk iz naslova vaših e-novic, pa je lahko za marsikoga podatek, ki lahko drastično spremeni tok miselnosti. Pravijo, da se vloženi evro v pripravo in pošiljanje e-novic lahko povrne do 40-krat! Vendar, če ne meriš, tega na moreš vedeti. Ali ni tako?
Tokrat vam želim predstaviti, kako lahko v sklopu orodja Google Analytics, beležite obisk iz naslova e-novic, ki ste jih poslali z orodjem Newsletter.si.
Ob vklopu funkcije GA, se vsem povezavam, ki se nahajajo v vaši e-novici, avtomatično doda dodatne parametre, ki jih Google Analytics prepozna in tako obiskovalce, ki pridejo iz naslova e-novic označi z virom, ki se imenuje “Newsletter.si”.
Kako vklopiti GA za vaše e-novice?
V orodju Newsletter.si GA vklopimo ob kreaciji e-mail kampanje. Čisto spodaj se nahaja Izbirna možnost za sledenje v Google Analytics , ki jo enostavno obkljukate.
Kako funkcija GA deluje iz tehničnega vidika?
Ob vklopu funkcije se vašim url naslovom dodajo naslednji parametri, ki jih GA prepozna:
● utm_source = newsletter.si
● utm_medium = email
● utm_campaign = Ime kampanije
Tako bo npr. vaš url naslov v e-mail kampanji z imenom “Testna kampanija” https://spletnik.si postal https://spletnik.si/utm_source=newsletter.si&utm_medium=email&utm_campaign=Testna+kampanja
Spodaj lahko vidite še primer tega, kako lahko učinek vaših e-novic spremljate v Google Analytics orodju.
Za več vprašanj, ki se navezujejo na orodje Newsletter.si in profesionalno pošiljanje e-novic, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite brezplačno na 080 33 39.
Veliko uspeha.
Uroš Bogdanović