97 idej za e-mail marketing

Sep 13, 2023
Sep 13, 2023

Podjetja po vsem svetu imajo dandanes na voljo najrazličnejše možnosti za promoviranje svojih izdelkov in/ali storitev, med katerimi najbolj gotovo izstopajo Google oglasi, objave na družbenih omrežjih ter druge plačljive kampanje.

A navkljub priljubljenosti vseh naštetih za eno najosnovnejših in hkrati eno najučinkovitejših, pa tudi eno najcenejših marketinških orodij še vedno velja e-mail marketing, s katerim najuspešnejše svetovne znamke dopolnjujejo Google oglaševanje ter oglaševanja na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram itn.).

S tem svoje marketinške pristope razpršijo na različne kanale, kar jih dela neodvisne od enega samega medija, v primerjavi s tistimi, ki se poslužujejo izključno izbranega načina, pa so v veliki prednosti.

Trženje po elektronski pošti na splošno velja za steber digitalnega marketinga, saj z njegovo pomočjo tako rekoč vsa podjetja neposredno nagovarjajo bodisi že obstoječe bodisi potencialne (nove) stranke, in sicer z namenom pospeševanja ter povečevanja prodaje, pri čemer v veliki večini slonijo na obveščanju o novostih ali ponujanju posebnih, nemalokrat časovno omejenih ugodnosti. Pri tem je pomembno, da so sporočila prilagojena namenu in da so liste prejemnikov prečiščene, kajti z njimi je mogoče doseči izjemne rezultate, ki jih potrjujejo številne ankete. Te praviloma izpostavljajo, da:

          → se vsak evro, vložen v tovrsten marketing, povrne štiriinštiridesetkrat,

          → kupec, nagovorjen preko elektronske pošte, v povprečju v nakup vloži kar 138 % več.

Ker je e-novice mogoče avtomatizirati in segmentirati glede na interese posameznika ter jih nasploh prilagoditi dejavnosti, so te učinkovite v vseh panogah, ker razširijo doseg znamke, povežejo podjetje s strankami ter povečajo možnosti za prodajo, a se najpogosteje uporabljajo v povezavi z/s:

→ oglaševanjem izdelkov ali storitev, ki izboljšujejo kakovost bivanja oziroma višajo vrednost življenja,

 → večanjem prepoznavnosti blagovne znamke,

→ nudenjem novim ali obstoječim strankam preizkušanje izdelkov še pred uvrščanjem teh na tržišče, in

→ preusmerjanjem pozornosti na spletno stran, kjer je mogoče opraviti nakup.

Med najlažje načine pridobivanja elektronskih naslovov nedvomno sodi prijavni obrazec, umeščen na spletno stran, saj to obiščejo prav tisti, ki posamezen izdelek ali storitev že poznajo oziroma ga potrebujejo in zato iščejo najboljšega ponudnika. V obeh primerih gre za stranko, ki izkazuje visoko stopnjo zanimanja za podjetje, zato mora biti komunikacija usmerjena v pridobivanje zaupanja, na temelju katerega bo oseba izvršila svoj (prvi) nakup.

Velja se namreč zavedati, da si takšna oseba (dodatnega) stika z vami zelo želi, enako pa velja za prilagojene ugodnosti in informacije o novostih, ki jih razvijate ali celo že ponujate.

Ideje za e-mail marketing

Ena najmočnejših prednosti trženja po elektronski pošti je prilagajanje vsebine, kar pomeni, da je prav vsakega potencialnega kupca mogoče nagovoriti drugače, in to s ciljem, da opravi nakup. Poleg osebne prilagoditve, skladne z interesi posameznika, pa ima pri tem največjo vlogo vsebina, ki mora biti skladna s panogo, znotraj katere delujete.

Da bi vam slednje olajšali, v nadaljevanju navajamo ideje za e-novice glede na posamezne sklope, ki vam lahko kadarkoli služijo kot vir in ki vam bodo pomagale zgraditi učinkovite elektronske novice.

Prepričani smo, da boste ob upoštevanju napotkov tudi sami zelo kmalu postali del statistike, ki kaže, da je uspešnost prometa preko mailinga 4 %, uspešnost prometa preko Google oglaševanja 2 %, uspešnost prometa preko oglaševanja na družbenih omrežjih (prevladuje Facebook) pa le 1 % (ali celo manj).

E-mail marketing za vsakogar

Obstajajo t.i. univerzalni, splošni napotki, ki so pri ustvarjanju e-novic lahko v navdih dobesedno vsakomur.

1.      Ko se nekdo preko spletne strani vpiše na novice, ga pozdravite. Pri tem bodite prijazni in predvsem domiselni. Gre namreč za vaš prvi (osebni) stik s stranko, ki vas bo določil.

pozdravno sporočilo e-novice

2.      Ob prvem ali naslednjem nakupu stranki ponudite dodaten popust ali simbolično, pozdravno, brezplačno darilo.

ob prvem ali naslednjem nakupu

3.      Povabite jih v Facebook skupino ali drugo skupnost, namenjeno izključno izbrancem.

4.      Sporočilo naj vsebuje video posnetke, s katerimi bralce preusmerite na YouTube kanal. Naj vedo, da ste aktivni in da informacije o svojem delu širite preko različnih virov.

5.      Novice zaključite s povzetkom zadnje (ali najtehtnejše) objave na blogu, ki naj bo spodbuda,da obiščejo vašo spletno stran.

6.      Svoje kupce redno obveščajte o stanju odprtosti poslovalnic, kolektivnem dopustu in drugih spremembah, ki lahko vplivajo na prevzem ali dostavo naročenih izdelkov.

7.      Čestitajte jim za novo leto, jim zaželite lepe praznike, lepo poletje, uspešno sezono in nasploh širite pozitivno energijo.

čestitika za novo leto

8.      Izobražujte. Če ponujate izdelke za kuhinjo, delite recepte, če izdelke, ki olajšajo potovanje, pišite o znamenitostih. Bodite široki in pomagajte strankam ustvariti lepe spomine.

9.      Povezujte se z drugimi podjetji in dokažite, da podpirate dobre zgodbe.

10.   Vključujte se v lokalno skupnost. Delite informacije o dogajanjih okoli vas, fotografije, ki dokazujejo, da ste k izboljšanju neposredne okolice prispevali tudi same in ustvarjajte nove povezave.

11.   Izpostavite vse, kar vas navdušuje, oblikuje, spreminja in zaznamuje.

12.   Naredite povzetek preteklega leta ali sezone. Kaj štejete za svoj največji uspeh? Kaj je tisto, kar vas je najbolj osrečilo? S kakšnimi težavami ste se soočili?

E-mail marketing v večini primerov opravlja vlogo novic

E-mail marketing je vedno znova povsem neodvisno od panoge delovanja nadvse priljubljen in učinkovit način obveščanja strank o novostih, ugodnostih ter razvojnih strategijah, saj tako dobijo občutek ekskluzivnosti (“biti korak pred večino”), hkrati s tem pa se s podjetjem tudi lažje poistovetijo.

13.   Naj novice zajamejo vse informacije o novem izdelku, opremljene pa naj bodo še s slikami, z ilustracijami, logotipom podjetja in drugimi vizualnimi elementi.

14.   Napovejte novosti in ustvarite pričakovanje. Naj bralci občutijo navdušenje nad dejstvom, da bodo nov izdelek kmalu imeli možnost preizkusiti.

15.   Delite drobce iz ozadja razvoja izdelkov, a pri tem ohranite veliko mero skrivnostnosti. Zavedajte se, da je tisto, česar ne poznamo, bolj zanimivo od že znanega.

16.   Pazite, da so ekskluzivne ponudbe ali prihod novega izdelka vedno časovno omejeni in opremljeni z odštevalnikom. Naj stranke vedo, da trenutna ponudba ni vaša stalna ponudba.

17.   Izpostavite pomembnejše dogodke, naredite kratek povzetek o teh in priložite fotografije, iz katerih je razvidno vzdušje, kakršno je vladalo ob samem dogajanju. Ob tem se iskreno zahvalite vsem, ki so kakorkoli pripomogli k vašemu uspehu – strankam, poslovnim partnerjem, medijem …

email vabilo na seo delavnico

18.   Razkrijte nova partnerstva in razložite, kako bodo ta vplivala na vaše poslovanje, kakšne spremembe bodo vnesla v vaše delovanje, pa tudi, kako bo to vplivalo na same stranke.

19.   Ne skrivajte izzivov, s katerimi ste se soočali v denimo zadnjem letu. Pojasnite, kaj vse ste morali premagati, da bi napredovali, česa vse ste se naučili in kako bo vse skupaj vplivalo na vaše nadaljnje delo.

20.   Naj bodo novice priložnost za predstavitev zaposlenih. Pripravo vsaj dela sporočila vsakič zaupajte komu drugemu, kajti s tem boste pokazali, da vaše podjetje sestavlja več ljudi, sočasno pa boste poskrbeli za večjo raznolikost vsebine, kar je lahko le dodatna prednost, saj nekaterim bolj ustreza en način podajanja informacij, drugim pa drugačen.

21.   Na koncu vsakega sporočila navedite aktualne medijske objave. Naj stranke vedo, da ste pomembni, in to ne le zaradi (plačanih) oglasov.

22.   Kadar pride do napak, jih priznajte. Ljudje imamo radi tiste, ki se zavedajo svoje zmotljivosti in tovrstne priložnosti izkoristijo za to, da postanejo boljši.

23.   Pri ustvarjanju e-novic si pomagajte s seznamom najzanimivejših reči – tistih, ki bi jih tudi sami želeli vedeti, če bi bili stranka podjetja. Še bolje je, če o tem povprašate bližnje: kaj se njim samim zdi pri vašem delu najbolj zanimivo? Naj bodo vaši osebni prijatelji neustavljiv vir idej!

E-mail marketing, ki odraža kulturo podjetja

Trženje po elektronski pošti kar najbolj neposredno vzpostavlja (ali ohranja) odnos s strankami podjetja in obenem povsem nevsiljivo kaže vašo kulturo. S tem namenom napolnite vsebino z vrednotami, s karakterjem, z zanimivostmi in vsem, s pomočjo česar bodo stranke spoznale vaš pravi obraz.

24.   Vsebina naj odraža vašo dejavnost in vašo strast do opravljanja te. Naj bo tako iz sporočil kot blogov, člankov, knjižic, spletne strani, video vsebin in objav na družbenih omrežjih razvidno, kdo ste.

25.   Delite drobce iz vašega osebnega življenja, pri čemer je priporočljivo, da so ti povezani s podjetjem. Pokažite, da vas zanima marsikaj, a obenem dajte bralcem vedeti, da je to, kar počnete, vaša edina in vsekakor več kakor prava izbira.

26.   Pripravite sezname knjig, spletnih kanalov in člankov, ki vas navdihujejo ter tako k delovanju spodbudite tudi druge. Pri tem gre lahko za literaturo, ki vam pomaga vztrajati v težkih trenutkih, vas ohranja zbrane ali pa vam pomaga iskati inovativne rešitve.

27.   Ponudite več od konkurence in odgovorite na najzanimivejša vprašanja. Kako ste razvili določen izdelek? Kaj vse je šlo pri tem narobe? Kakšni so bili ob tem vaši občutki?

28.   Redno predstavljajte zaposlene in poudarite, da brez njih ni niti vas. Naj bo popolnoma jasno, da je podjetje vaše, a da gre za skupnost, h kateri prispevate prav vsi.

29.   Povabite kupce k soustvarjanju vsebin. Vključite njihova mnenja, izkušnje, komentarje ali pa jim dajte celo priložnost za sodelovanje z vami.

30.   Prispevajte v okolje, katerega del ste in poskrbite za dobro počutje vseh. Udeležujte se dogodkov krajevne skupnosti, čistilnih akcij, darujte denar za otroke iz soseščine …

31.   Bodite družbeno odgovorni in koristni. Izpostavite, da se udejstvujete humanitarnih dogodkov in k temu povabite ostale, a raje kakor lastno novico podelite zahvalo za objavo v katerem od medijev, ki je o tem poročalo. Skromnost je pač še vedno najlepša vrlina.

32.   E-novico zaključite z nečim, kar vas je v preteklem mesecu najbolj navdihnilo ali z dosežkom, na katerega ste trenutno najbolj ponosni.

email marketing za podjetja

E-mail marketing, ki je usmerjen v stranke

E-novice so eden najzanesljivejših, preverjenih in učinkovitih oblik ustvarjanja skupnosti. Če kaj, potem je pomembno, da svoje stalne, občasne ali le potencialne stranke nagovarjate in jim vedno znova kažete, da so za vas pomembne.

33.   Prosite jih za mnenje in izkušnje. Kako jim vaš izdelek pomaga? Kako bi vi lahko postali boljši? So z vami zadovoljni ali bi karkoli spremenili? Dajte jim priložnost izraziti se in se za čas, ki so vam ga namenili, zahvalite ter mnenje tudi upoštevajte.

34.   Sporočilo opremite s kratko anketo in njene rezultate objavite v naslednjem mailu.

35.   Naj del vsebine ustvarijo stranke same. Vključujte njihove ocene vaših izdelkov in jih k podajanju mnenja spodbudite s simboličnim darilom.

36.   Objavljajte fotografije z vašimi izdelki, iz katerih je razvidno, da so ti v uporabi. Naj drugi vedo, da je vaš izdelek mogoče uporabljati kadarkoli in kjerkoli.

37.   Organizirajte tekmovanje. Kakršnikoli izzivi so vedno dobra priložnost za krepitev znamke.

38.   Sporočilo naj vsebuje kviz, s pomočjo katerega stranke izvedo, kateri izdelek je za njih najustreznejši. Pri tem jim, če se pojavijo dodatna vprašanja, omogočite tudi posvet z vami in bodite vir informacij.

39.   Obstajajo vprašanja, ki se ves čas ponavljajo? Zberite jih in jih delite. S tem boste marsikomu olajšali izbiro ali uporabo izdelkov.

40.   Vsaki stranki pošljite čestitko za rojstni dan. Gre za povsem avtomatizirano gesto, ki pa vam bo veliko prinesla.

email voščilo stranki

41.   Ob pomembnejših obletnicah (denimo ustanovitev podjetja) strankam, ki so pri vas že opravile kakršenkoli nakup, ponudite popust ali pa jih nagradite s simboličnim darilom.

42.   Prosite jih, da ob koncu leta glasujejo za produkt leta in vam pojasnijo, kaj je tisto, kar jih pri njem tako navdušuje.

43.   Občasno naredite intervju z izbrano stranko, ki izstopa bodisi po številu opravljenih nakupov bodisi po obsegu teh. Naj vam in drugim vašim strankam pojasni, kaj je tisto, zaradi česar si življenja brez vaših izdelkov več ne predstavlja.

44.   Obstaja stranka, ki je s pomočjo vašega izdelka uresničila svoje sanje? Čestitajte ji in o tem obvestite tudi druge.

45.   Kupce prosite, da naj na vašo listo povabijo svoje prijatelje, v zameno pa jim ponudite manjši popust pri naslednjem naročilu. Tako boste razširili seznam prejemnikov svojih sporočil, obenem pa strankam pokazali, da cenite njihov trud.

46.   Povprašajte jih, kakšne vsebine bi želeli spremljati. Ne nazadnje mailing izvajate zaradi njih. Naj bo torej del sporočila prilagojenega prav njihovim željam.

E-mail marketing za B2B (poslovne kupce)

Vsebina, namenjena poslovnim kupcem, je specifična in se od tiste, usmerjene h končnim strankam, razlikuje po tem, da je osredotočena na izredno ozko tematiko, težave, povezane z njo, ter manjši krog prejemnikov.

47.   Premislite, kaj je tisto, kar znotraj vaše panoge trenutno prevladuje in o tem obvestite svoje bralce. To je med drugim lahko dobra metoda za ustvarjanje skupnosti, saj jih lahko povabite, da delijo svoje izkušnje, težave, rešitve in mnenja.

48.   Za reševanje težav, s katerimi se sooča več vaših kupcev, ustvarite spletni obrazec ali pa zanje že nanizajte najpogostejše rešitve. Na splošno se trudite biti kar se da učinkoviti pri odpravljanju napak in natančen, zanesljiv vir informacij.

49.   Pripravite knjižico z najpomembnejšimi podatki o vaših izdelkih.

50.   Redno objavljajte natančne študije primerov, namenjene tako splošni javnosti kot točno določeni, ciljni skupini.

51.   Bodite transparentni. Poročilo o uspešnosti opremite s konkretnimi številkami.

52.   Zberite navdihujoče misli avtoritativnih oseb in jih delite. Naj stranke vidijo, zakaj je vaše podjetje danes tako uspešno in spoznajo, da vaše delo temelji na predhodnikih, ki so spremenili svet.

53.   Razkrijte mite, ki vladajo znotraj panoge.

54.   Organizirajte predstavitev novosti, na katerih poslovni kupci spoznajo vse prednosti vaših produktov (posebej v primerjavi s konkurenco).

55.   Odprite račune na izbranih medijih in informirajte javnost.

56.   Delite informacije o novih zakonih, uredbah in drugih uradnih dokumentih, ki vplivajo na vaše delo ali na uporabo izdelkov, ki jih ponujate.

57.   Opremite novice s seznamom prostih delovnih mest. Pokažite, da ste odprti za sodelovanja in da je trenutno prosta pozicija lahko priložnost za vsakogar.

E-mail marketing, ki je usmerjen v zaposlene

Ne pozabite, da so vaši zaposleni steber vašega podjetja. Oblikovanju sporočil zanje zato namenite posebno pozornost, saj je komunikacija z njimi dobra priložnost za obveščanje o novostih, uspehih in izzivih, ki jih lahko premagate le skupaj.

58.   Zaposlene obveščajte o vseh novostih podjetja, z njimi delite nova pravila, delovne obveznosti in druge informacije, ki vplivajo na njihovo delo.

59.   Ustvarite spletno mesto, na katerem lahko dobijo vpogled v najpomembnejše podatke (denimo navodila o uporabi posameznih izdelkov).

60.   Tistim, ki ste jih komaj zaposlili, izkažite dobrodošlico in jih predstavite ostalim. Napišite, kdaj so pričeli z delom, na kakšnem delovnem mestu so, kako je mogoče priti v stik z njimi in delite z drugimi nekaj zanimivosti o njih samih ali njihovem življenju, saj boste tako skrajšali čas medsebojnega spoznavanja.

61.   Ko se nekdo od zaposlenih izkaže, mu čestitajte in o njegovem uspehu poročajte vsem.

62.   Izpostavljajte napredke posameznih skupin in s tem spodbudite k trudu tudi druge.

63.   Sestavite anketo o splošnem vzdušju v podjetju in zaposlene prosite, da jo izpolnijo z namenom ustvarjanja še boljšega delovnega okolja. Priporočljivo je, da anketo ponovite vsak mesec ali na vsake tri mesece, saj bodo tako izboljšave najbolj vidne.

e-novice za zaposlene

64.   Ob rojstnem dnevu čestitajte zaposlenemu in mu izročite manjše darilo. Pokažite mu, da ste veseli, da je del vaše skupnosti in da njegov prispevek k razvoju podjetja cenite.

65.   Organizirajte tedenska ali mesečna srečanja z zaposlenimi, na katerih potekajo izmenjave dobrih praks, pa tudi težav (in rešitev), s katerimi se soočajo pri svojem delu.

66.   Omogočite jim, da se družijo tudi izven delovnega okolja. Povabite jih na prednovoletno srečanje, letni izlet, namenjen izključno zaposlenim, ali pa jim en dan v tednu omogočite, da (nekoliko daljšo) malico pojedo skupaj, v povsem sproščenem vzdušju.

67.   Naj se zaposleni predstavijo sami ali pa naj o nekom nekaj pozitivnega delijo vsi sodelavci. Nedvomno se bo zaradi tega vsak počutil cenjenega, ljubljenega in edinstvenega, kar bo njegovo lojalnost podjetju povečalo.

E-mail marketing za spletno trgovino

Vsebinsko zanimive in strankam prilagojene novice učinkovito preusmerijo pozornost na spletno stran oziroma v spletno trgovino, kjer lahko izvršijo nakup. Gre za najučinkovitejšega posrednika pri povečevanju (in pospeševanju) prodaje.

68.   Ustvarite seznam izdelkov, ki si jih vsi želijo, te pa, če je le mogoče, segmentirajte glede na posamezne dogodke (rojstne dneve, poroke, mature …).

69.   Katerega od svojih izdelkov povežite z izdelki drugim, s katerimi najdete kakršnokoli stičišče. Povezujte se z drugimi in pokažite, da uspeh privoščite še komu, ne le sebi.

70.   Delite zgodbo o izdelku. Kako se vam je porodila zamisel zanj? Kakšen je bil postopek razvoja? Koga vse ste morali pri tem angažirati? Kaj vse ste morali žrtvovati, da bi uspeli? Naj stranke vedo, da je za vami trdo delo in da, če verjamejo vase, uspeh lahko doživijo tudi same.

email marketing za spletno trgovino

71.   Obstaja priljubljen izdelek? Za kratek čas ga strankam, ki so v preteklosti že izvršile nakup v vaši spletni trgovini, ponudite po posebni ceni, namenjeni le njim.

72.   Personalizirajte sporočila in strankam pošiljajte njim prilagojene, časovno omejene ponudbe. Vsi vemo, da pozornosti ni nikoli preveč.

email marketing za spletno trgovino

73.   Pred prazniki jih prijazno opomnite, da lahko svoje bližnje obdarijo s katerim od vaših izdelkov, za zvestobo pa njim samim podarite vzorec novega izdelka ali simbolično darilo. Da jim izbiro olajšate, lahko pripravite vodič za denimo darila za moške, za ženske, za otroke in podobno.

74.   Prosite jih, da z vami delijo najzanimivejše odzive na prejeta darila in te vključite v novice.

75.   Napovejte razprodajo izdelkov ali prejem brezplačnega vzorca novega izdelka.

76.   Povabite jih k udeležbi webinarja, na katerem boste povedali več o načinih uporabe novega izdelka.

vabilo na webminar

77.   Izobražujte. Strankam pošljite vsa navodila in napotke, ki jim lahko koristijo pri uporabi ali negi/vzdrževanju izdelka.

78.   Naredite seznam pogostih vprašanj in v vsakem sporočilu na enega od njih temeljito odgovorite.

79.   Po izvršenem nakupu vsakemu kupcu pošljite povezavo do ankete o zadovoljstvu s samim postopkom nakupa. Tako postopek nakupa skrajšate in olajšate ter sčasoma dosežete optimalne rezultate.

E-mail marketing za izdelke, ki izboljšujejo kakovost življenja

Povsem neodvisno od tega, ali se vaše podjetje ukvarja z izdelki, ki sodijo na področje izobraževanja (za primer jezikovni tečaji, učenje igranja katerega od instrumentov ali petja) ali njihovo življenje izboljšujete s programsko opremo, s pomočjo katere prihranijo čas, ki bi ga sicer namenili opravljanju delovnih obveznosti, ali pa ponujate kolekcijo sončnih očal, oblačil ali česarkoli drugega, je bistvo mailinga, da skozi vsebino izpostavite težavo, s katero se lahko poistoveti večina, in zanjo ponudite rešitev. Kako?

80.   Bodite del rešitve. Posredujte obstoječim ali potencialnim strankam problem, s katerim se sooča marsikdo, morda navedite, da je vaš izdelek nastal, da bi omenjeno težavo rešil, predvsem pa dodajte osnovne informacije o njegovi uporabi.

81.   Pri zgoraj naštetem se izogibajte naštevanju razlogov, zakaj do težave sploh prihaja, ker lahko stranke to občutijo kot krivdo. Na splošno v novice nikoli ne vključujte vsebine, ki nekaj prepoveduje, temveč izobražujte in ljudem pojasnite, kaj morajo storiti, da bo njihovo življenje boljše.

82.   Eden od številnih načinov, kako to storiti, je denimo knjižica z najtehtnejšimi članki, blogi ali posnetki na določeno temo, ki neposredno poda vrednost izdelka. Poleg tematskih knjižic so te lahko omejene tudi časovno, za primer v obliki izbora najpomembnejših objav preteklega meseca.

ideje za enovice

83.   Ne glede na obliko informiranja strank, ne pozabite, da smo ljudje vizualna bitja. Tako v samo elektronsko sporočilo kot v priloženo gradivo vključujte priročne, pregledne, uporabne in povedne infografike.

84.   Izdelku boste težo dodali z izjavami, intervjuji in drugimi vsebinami strokovnjakov, za katere je priporočeno, da niso neposredno povezani z vašim podjetjem. Na ta način boste strankam podali mnenje od zunaj, ki pa bo le potrdilo tisto, kar izpostavljate že sami.

85.   Ustvarite s strokovnim mnenjem podprto vsebino in jo s povzetki, povezavami in povabili širite na najrazličnejših mestih, tudi na koncu vsakega elektronskega sporočila.

86.   Vključujte poglede strokovnjakov na težave, ki se nujno ne dotikajo vašega izdelka, so pa tako ali drugače z njim povezane. Tako boste dosegli večje število ljudi in pokazali širino.

87.   Pridobite zaupanje strank in jim del svojih storitev, pa naj gre le za uporabniške nasvete ali nasvete za vzdrževanje, ponudite brezplačno. Bodite v korist vsem, ne le svojim kupcem, in postanite avtoriteta svojega področja.

88.   Ustvarite Facebook skupino ali kako drugače povežite svoje stranke in k temu povabite tiste, ki komaj izvršijo svoj prvi nakup. Naj imajo možnost komunikacije, izmenjave nasvetov in delitev znanja tudi med sabo.

89.   Naj e-mail markeitng ne bo le marketinško orodje, temveč orodje, s katerim pokažete, kaj vse ste dosegli v preteklem obdobju.

E-mail marketing za nepremičninske agencije

Nepremičninske agencije se lahko poslužujejo vseh doslej naštetih idej za e-mail marketing. A ker gre za posebno panogo, je zanje značilnih še nekaj posebnosti, ki jih je pri oblikovanju sporočil vsekakor dobro upoštevati.

90.   Kaj je najzanimivejše? Tisto, kar je novo. Zato nepremičnine, ki ste jih komaj prejeli v prodajo, izpostavite na vrhu novic. Naj bo jasno, da gre za vročo ponudbo.

91.   Nepremičnine, katerih posrednik pri prodaji ste, razdelite na posamezne regije. Večina nas svoj dom ali počitniško kapaciteto išče glede na lokacijo in če bo iskanje med ponudbo razvrščeno glede na lokacijo, bo odziv gotovo veliko boljši, saj boste potencialnemu kupcu omogočili, da ponudbo na svoji lokaciji najde hitro.

92.   Pohvalite se s svojimi uspehi in navedite nekaj nepremičnin, ki ste jih v kratkem prodali. Dokažite, da ste učinkoviti in pokažite, kaj vse lahko potencialni kupci zamudijo, če se na vaše sporočilo ne odzovejo.

93.   Izpostavite nova zakonska določila in druge pravne akte, ki vplivajo na nakup nepremičnine (višina provizije, davka).

94.   Objavite dokumente, ki jih kupec potrebuje za izvršitev nakupa nepremičnine in obenem navedite tiste, na katere mora biti pozoren s strani prodajalca.

95.   Izobražujte o postopku nakupa nepremičnine, ki je marsikomu še vedno neznanka in s tem olajšajte odločitev tistemu, ki se z nakupom nepremičnine sooča prvič.

96.   Navedite, katere storitve natanko nudite v postopku posredništva in kateri stroški so kriti iz vaše provizije.

97.   Ker je nakup nepremičnine bolj ali manj največji posel, ki ga ljudje sklenemo tekom življenja, pokažite, da ste vredni zaupanja. Prosite kupce, ki so nepremičnino kupili preko vas, da vam zaupajo mnenje o vašem posredništvu in tega delite s tistimi, ki vas še ne poznajo.

enovice za nepremičnine

5 najboljših praks, ki jih lahko uporabite pri izbiranju idej za vsebino e-novicmail marketinga

Zdaj, ko ste prebrali naš članek, bi morali imeti veliko idej za vaše naslednje e-novice. Od tukaj naprej pa vam svetujemo, da uporabite teh 5 najboljših praks, da ta seznam kar najbolje izkoristite sebi v prid.

1. Uporabite podatke za izbiro zanimivih tem

Svoje bralce poznate bolje kot kdor koli, zato poskrbite, da bodo ideje za e-novice, ki jih izberete, pritegnile vaše občinstvo. Če niste prepričani, katere ideje bodo obolj brane, si oglejte pretekla poslana sporočila, da vidite, katere so ustvarile najboljše odzive.

Tukaj so top 3 metrike e-mail marketinga, ki jim morate spediti:

  • Stopnja odprtih e-novic: če ima e-poštno sporočilo visoko stopnjo odprtosti, to nakazuje, da je bila vsebina v vrstici z zadevo posebej privlačna za vaše naročnike, kar jih je prepričalo, da vaše e-novice odprejo.

  • Kliki na povezave: preglejte svoje pretekle e-novice in ugotovite, katere povezave so ustvarile največ klikov. Ustvarite vsebino, podobno tistim, ki so bile v preteklosti uspešne.

  • Analitika spletne strani in družbenih omrežij: oglejte si svojo spletno stran in analitiko družbenih omrežij, da vidite, na kakšno vsebino se odziva vaše občinstvo. Če je ljudem všeč določena objava v družbenem omrežju, obstaja velika verjetnost, da bo nekaj podobnega dobro delovalo tudi v vašem glasilu.

2. Razmislite o svojih ciljih e-mail marketinga

Vaša strategija e-mail marketinga mora imeti določen cilj ali nabor ciljev. Poskrbite, da bodo ideje, ki jih izberete, dosegle želene cilje.

Na primer, čeprav je lahko zabavno pisati osebne zgodbe v vaših e-novicah, če je vaš cilj poseševanje prodaje, boste morda dosegli boljše rezultate, če se boste držali nasvetova za spletne trgovine.

Če niste prepričani o vrsti vsebine, ki bo pripeljala do vaših ciljev, uporabite A/B testiranje, da ustvarite več različic vaših e-novic in preverite, katera vsebina je bolj uspešna.

3. Pri izbiri vsebine pomislite na kredibilnost svoje blagovne znamke

Ni vsaka ideja prava za vsako znamko. Premislite o svojih temeljnih vrednotah, preden uporabite idejo za nasednje e-novice. V mislih vedno imejte svoj glas blagovne znamke in vaše cilne kupce, ter jim servirajte vsebino, ki je za njih zanimiva.

Poskusite biti skladni z vrsto vsebine, ki jo ustvarjate. To zagotavlja, da ljudje vedo, kaj lahko pričakujejo, ko prejmejo vašo e-pošto. Če ljudje menijo, da v vsakem sporočilu prejemajo popolnoma drugačno vsebino, je manj verjetno, da bodo odprli vaše naslednje e-novice.

4. Organiziran marketinški koledar

V veliko pomoč vam bo tudi organiziran marketinški koledar, ki si ga pripravite vsaj za nekaj tednov v naprej. S tem se boste izognili večni paniki, kaj poslati v naslednjih e-novicah, hrkati pa vam koledar omogoča, da vanj beležite nove ideje in predloge, tako, da jih imate ves čas pri roki.

5. Ne omejujte se samo na ta seznam

V tem članku smo ponudili veliko idej, vendar obstajajo neomejene možnosti za ustvarjanje vsebine za e-novice, ki je specifična za vašo blagovno znamko in podjetje.

E-mail marketing je še vedno najmočnejše orodje v vseh panogah saj vam omogoča, da z nizkimi vložki dosežete svoje ciljno občinstvo, ki je že irazilo zanimanje za vaše podfjetje in vapo ponudbo. Omogoča vam personalizacijo, enostavno sledljivost in analizo podatkov in kar je najbolj pomembno – omogoča vam ohranjanje utrjevanje odnosa z vašimi strankami.

Uspešno,

Spletnik

5/5 - (1 glas)
Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)