Posodobljeno 15. 04. 2024
Mnenje naročnikov ali kupcev šteje. In če ste pred leti želeli izvedeti mnenje od svojih strank – bodisi naročnikov ali kupcev, ste morali za to porabiti veliko časa in denarja. Natisniti je bilo treba letake, priložiti je bilo potrebno kuverto. Če ste želeli izvesti telefonsko anketo, ste morali najeti telefoniste… A danes so se stvari bistveno poenostavile. Vas zanima kako? Berite naprej.
Spletna anketa vam omogoča, da z obiskom spletne strani dobite odgovore, ki jih želite. Na spletu obstaja več različnih, le odločiti se morate katero boste izbrali. Če pa imate Spletnik spletno stran, jo boste le z nekaj koraki lahko objavili na vaši spletni strani. Za vas smo zato pripravili kratka in jedrnata navodila.
Kdaj in zakaj uporabiti anketo?
Kaj želite doseči?
Preden oblikujete in objavite spletno anketo, se vprašanje kaj želite z njo doseči. Kaj je tisto, kar želite izvedeti in kaj je tisto, kar želite raziskati. Le tako boste anketo lažje napisali in znali lažje interpretirati njene rezultate.
Naj bo kratka in preprosta!
Kljub temu, da spletu preživimo veliko časa, nam ni v interesu izpolnjevati dolge ankete, ki nimajo konca. Zato naj bodo zastavljena anketa vprašanja kratka in razumljiva. V kolikor pripravljate tako anketo, da boste že podali možne odgovore, naj bodo tudi te kratki in jedrnati. V eni anketi zastavite največ 6 vprašanj in najmanj 4. Več kot to bo večino obiskovalcev vaše spletne strani odvrnilo od izpolnjevanja. Prav tako ne mešajte tem med sabo, obdelujte le eno temo v eni anketi. Ker jo itak lahko že nekaj časa spet ponovite!
Preučite rezultate!
Anketo delate zato, da boste z njo prišli do informacij. Lahko je to mnenje o izdelku, vaši storitvi, prepoznavnosti znamke… Prav toliko kot je lahko vprašanj je lahko tudi odgovorov. Zato si le vzemite čas tudi zato, da rezultate podrobno preučite in iz njih naredite obnovo. Če boste vprašanje zastavili pravilno, boste dobili rezultate, ki jih pričakujete.
Če pa ne veste kako bi anketo pripravili, čeprav veste kaj bi radi izvedeli, nas kontaktirajte!
Andreja Ogrinc