Avtomatsko potrditveno sporočilo – Ga vaša spletna stran še nima?

Jul 28, 2009
Jul 28, 2009

Posodobljeno 11. 04. 2024

Še nekaj časa nazaj je bil marsikdo mnenja, da na svoji spletni strani ne potrebuje kontaktnega obrazca ali pa obrazca za naročilo, vpis mnenja itd. Vendar pa se je to v zadnjem času zaradi neusmiljene težnje po optimizaciji spletnih strani  drastično spremenilo. Danes skorajda na vseh spletnih straneh najdemo vsaj nekaj vnosnih polj, pogosto pa že prave obrazce z najrazličnejšimi funkcijami in nameni. Razlog za to lahko najdemo predvsem pri poznavanju programskega jezika. Obrazec se na spletni strani prikaže s pomočjo jezika HTML ali XHTML, vendar pa je brez PHP in Javascript funkcij popolnoma neuporaben. V zadnjem času so se na trgu pojavila številna programska orodja, ki nam omogočajo sprogramirati kvaliteten obrazec z minimalnim poznavanjem programskih jezikov. Z orodjem Spletnik pa je izdelava spletnega obrazca sila preprosta zadeva, zato vas na tem mestu vabim, da si ogledate naš vodič za izdelavo obrazcev.
Pa naj bo to zgolj za uvod, kajti o spletnih obrazcih lahko tako na našem blogu, kot tudi med številnimi vodiči, najdete veliko koristih informacij. Želel sem namreč izpostaviti avtomatsko potrditveno sporočilo, ki ga mnogi bodisi zapostavljajo bodisi o tem še niso prejeli zadostnih informacij.
Ko nekdo na vaši spletni strani izpolni obrazec, se vrednosti polj izpišejo v elektronskem sporočilu, katerega prejemnik je vnaprej določen. Čeprav gre brskalnikom v veliki meri zaupati, pa je vseeno dobrodošlo, da tistemu, ki je obrazec izpolnil, tudi kako povratno informacijo. V večini primerov se ob pritisku na potrditveni gumb pojavi nova stran, kjer se uporabniku izpiše suhoparno sporočilo »Zahvaljujemo se vam za vaše sporočilo!« Zakaj ne bi bili na tem mestu nekoliko bolj izvirni?

Z našim orodjem imate sijajno priložnost, da obrazec nastavite tako, da bo uporabnik po izpolnitvi obrazca, na svoj elektronski naslov prejel avtomatsko sporočilo, katerega vsebino mu boste določili vi. Uporabnik se bo ob tem počutil veliko bolj pomirjenega, predvsem pa bo ob prejetju zahvalnega sporočila na svoj elektronski naslov zahvalo vzel veliko bolj osebno, kar vsekakor pripomore k temu, da se bo z veseljem vrnil na vašo spletno stran. Tukaj najdete še nekaj kratkih navodil, kako na enostaven način določite prejemnika in vsebino avtomatskega odzivnega sporočila .
Za konec naj vas opozorim le še na to, da morate za delovanje vašega »odzivnika« izpolniti le majhen pogoj. V vašem spletnem obrazcu se mora nahajati vnosno polje, kamor bo lahko uporabnik vpisal svoj elektronski naslov, kajti brez tega brskalnik ne bo vedel, komu naj odzivno sporočilo sploh pošlje. Če boste izpolnili ta pogoj, je vse ostalo odvisno samo od vaših potreb in domišljije.
Še nekaj člankov..
15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti
Zakaj je dobro uporabljati avtoresponderje za vaš spletni marketing?
Avtoresponder ni del avtomobila, temveč je motor vašega marketinga!

Bodite z mano zopet naslednji teden, ko bomo govorili o optimiziranju spletnega mesta s pomočjo Googlovega optimizatorja.
Veliko uspeha vam želim!
Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani
Želite sistem Spletnik preizkusiti BREZPLAČNO?

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran