Beseda iz 7 črk, ki lahko uniči vaš posel!

Avg 19, 2009
Avg 19, 2009

Posodobljeno 11. 04. 2024

Od mnogih ljudi, ki začenjajo s pisanjem člankov z namenom, objavljanja na spletu, velikokrat slišim besedo sestavljeno iz sedmih črk, ki že v štartu ustavi njihove možnosti za uspeh. Želite vedeti, katera je…?

>> Pozneje (to je ta beseda!).


Beseda, ki  lahko bistveno vpliva na to, ali bomo izkoristili potencial, ki nam ga ponuja ineternet in ali si bomo na ta način uspeli ustvariti konstanten dotok  novih strank, oziroma uspeli zadržati obstoječe stranke, ali ne. Za vsakogar, ki je dovolj vztrajen in se dovolj potrudi, je to nedvomno dosegljivo, toda kako vemo kdaj je »dovolj«?


Dober primer je Spletnik blog, ki se pod ključno besedo  »marketing« (ta generira cca 1.200.000 zadetkov) uvršča na najvišje pozicije v iskalnikih. Blog se vsaj dvakrat tedensko osvežuje z novimi članki, ki diskutirajo različne tematike in načine spletnega trženja.


Dejstvo je, da se spletne strani v iskalnikih lahko dobro uvrščajo samo s konstanim dodajanjem novih vsebin (stalnim ažuriranjem) in da je tudi uspešen marketinški cikel odvisen  predvsem od prave izbire strategije informiranja oz obveščanja potencialnih in obstoječih strank, bodisi s pisanjem člankov, pošiljanjem e-novic ali pisanjem bloga in je zato zelo zgrešeno, če si kdo reče, da bo napisal članek, novico ali pa da bo dodal novo vsebino na spletno stran »pozneje«.


Natanko vem, zakaj si ljudje to rečejo, še posebej, ko začenjajo s pisanjem (tudi sam sem se namreč velikokrat na začetku znašel v podobni situaciji) – proces v mislih primerjajo s pisanjem spisa iz šolskih dni in temu sledi mnenje, da se morajo ure in ure pripravljati na začetek pisanja in poskušati stvar opraviti kar se da strokovno pravilno.


Vendar se pri takšnem načinu razmišljanja vedno pojavijo problemi, ki jim onemogočijo začetek ustvarjanja – pisanja. Prvi v vrsti je ta, da ponavadi uro, ki so si jo rezervirali za pisanje, porabijo za nekaj kar je v tistem trenutku po njihovem bolj pomembno, zato pisanje odložijo na »pozneje« in, uganite – pozneje ne pride nikoli!


Predstavljajte si, da je razlog za poznejše pisanje članka zmenek s prijateljem ali prijateljico na kavi. Poskušajte nekaj minut klepetati  z njim/njo o temi članka in si to zapišite! Gotovo bo vsebinsko polno, dovolj dolgo in pogovorno tekoče, kar bodo bralci z veseljem prebrali.


Očitno je, da različni ljudje potrebujejo različno dolgo časa za pisanje, zato ni predpisanega časa za pisanje članka, toda če boste že začeli, bo vseeno to še vedno hitreje kot pa če uporabite ubijalsko sedem-črkovno besedo in odložite vse na »pozneje«!


Očitno je tudi, da veliko ljudi (podjetnikov) dejansko nima niti toliko časa, da bi si sami izdelali spletno stran ali spletno trgovino, jo nato ažurirali in urejali, se ukvarjali z njeno optimizacijo ali zakupovali ključne besede v iskalniku Google, kaj šele, da bi svoj dragocen čas namenili pisanju člankov in spletnemu marketingu. A na srečo obstajajo podjetja kot je Spletnik, ki ponujajo celovite rešitve in praktično naredijo vse od A do Ž.


Če imate glede tega še kakršnokoli dodatno vprašanje, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na telefon 080 33 39, ob delavnikih, od 9. do 17. ure.

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran