Facebook – Fenomen tudi za prodajo vaših izdelkov ali storitev!

Apr 14, 2008
Apr 14, 2008

Facebook je postal spletno-družbeni fenomen, ki se je začel z idejo nekih ameriških študentov, se hitro razširil po svetu in njegov zdajšnji lastnik že spada med 70 najbogatejših ljudi na svetu!? Veliko uporabnikov Facebook-a se že prišteva med odvisnike, saj dnevno na tej spletni strani preživijo tudi več kot 5 ur. Toda, kaj ljudi tako privlači? 
Facebook sestavljajo aplikacije, ki jih lahko prenesemo v svoj profil in nato komuniciramo z ljudmi s celega sveta. Mnogi, predvsem mlajši so preko Facebook-a našli že pozabljene prijatelje in tako ponovno navezali stik z njimi. Nekaterim pa Facebook predstavlja tudi zatočišče pred realnim svetom, saj je slabost interneta ta, da ljudje ob pogovoru nimajo tistega pomembnega stika z očmi in tisti malo bolj sramežljivi lahko na ta način najdejo prijatelje.
Tako kot na televiziji, radiju ali tiskanih medijih, tudi Facebook nudi oglasni prostor, ki se navezuje na določene aplikacije. Tudi tukaj se lahko držite istega koncepta – izdelajte produkt, storitev in prodajte. Torej, kako to naredimo v tem primeru?
Naj vam bo teh nekaj načinov v pomoč pri povečevanju vašega dobička na Facebook-u.

Prodajajte svoje izdelke ali storitve. Če že imate izdelek ali storitev, ju lahko prodajate preko FB, še posebej če vaša ciljna skupina zajema ljudi v starosti od 18 – 35 let. Naprimer, ste lastnik picerije, ki obratuje non-stop. Na Facebook-u si ustvarite profil, v katerem predstavite ponudbo in dodate povezavo do vaše spletne strani ali spletne trgovine. Obstajajo namreč tudi ljudje, ki postanejo lačni ponoči in takrat ste jim v tem primeru vi edina rešitev. 
Ali če imate prodajalno knjig. Na FB lahko postavite stran, ki ljudi sprašuje, če si želijo naročiti knjigo preko interneta za posebej nizko ceno v primerjavi z drugimi knjigarnami. Če poznate vaše kupce, boste že vedeli kako do njih. Ljudem podajte vzrok zakaj naj bi obiskali vaš profil in se vam celo pridružili. Pridružitev nekoga k vaši skupini je pomembno, tako kot pridobivanje e-mail naslovov vaših potencialnih kupcev.
Izdelajte si privlačno stran na FB. Veliko ljudi preko FB išče zanimivosti, smešne stvari, slike, skratka raznorazne informacije. Začnite razmišljati kako bi lahko vaš profil na FB privabil čimveč ljudi. Kaj je takega kar bi jih privabilo?
Poleg ponudbe, slik, morebiti celo videa o vaših izdelkih ali storitvah, je pametno pustiti tudi nekaj prostora za pasice ( banner-je). Potem najdite podjetje, ki bi bilo zainteresirano za oglaševanje v vašem profilu, torej vaši strani na FB. To so lahko tudi podjetja, ki že oglašujejo na vaši spletni strani ali spletni trgovini.
Dejansko vam preko strani na Facebook-u ni potrebno prodajati. Ko imate enkrat že nekaj obiska, lahko tja postavite še več oglasnega prostora, torej samo še služite.
Ustvarjajte aplikacije. Facebook je tako popularen, ker ima na voljo na stotine različnih aplikacij, ki jih predstavljajo različna podjetja. Najprej bi morali vedeti kaj so potrebe vašega trga. Kakšne aplikacije vaši potencialni kupci najpogosteje uporabljajo? Večina uporabnikov FB je stara od 18 do 35 let. Torej morajo aplikacije biti ali zabavne ali pa uporabne za njih. Lahko vključujejo glasbo, video, igre, horoskop, brezplačna darila, teste, ankete, …torej so lahko zelo enostavne. Te aplikacije so viralne – zelo hitro se razširijo do slehernega uporabnika, ki jih je danes že na milijone. Veliko ljudi lahko torej uporablja aplikacijo že minuto zatem, ko je bila ta lansirana. To pomeni, da lahko oglasni prostor prodajate preko te svoje aplikacije. Temu se torej reče viralni marketing.
Če nimate sredstev ali znanja za takšno aplikacijo na Facebook-u, obstaja veliko podjetij, ki vam bo pomagalo pri razvoju in vzpostavitvi. Torej Facebook omogoča še neko drugo dimenzijo, ki ni »izžeta« in to pomeni, da ste med konkurenti tam lahko prvi.
Kot vidite to samo potrjuje dejstvo, da ni več zadosti le spletna stran, temveč je še bolj pomembna izbira pravega načina predstavitve vaše spletne strani in predvsem iskanje pravega pristopa k potencialnim kupcem. S Facebook-om se odpira veliko možnosti, le izkoristiti jih je treba.
Potrebno je torej imeti dobro optimizirano spletno stran ali spletno trgovino, ki prodaja.  O tem lahko kaj več povprašate nas preko e-maila info@spletnik.si ali pa na s pokličete na 080 33 39.

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.