LinkedIn profil kot marketinški kanal

Okt 28, 2020
Okt 28, 2020
LinkedIn profil kot marketinški kanal

LinkedIn že dolgo ni več samo še eno družbeno omrežje. Ustanovljen je bil z namenom poslovnega mreženja, zadnje leto pa je močno razvil tudi svojo marketinško funkcijo.

Kaj je LinkedIn?

LinkedIn je družabno omrežje, ki ga uporablja več kot 450 milijonov poslovnih strokovnjakov oz. uporabnikov po vsem svetu. Odgovorno je za več kot 80 % potencialnih strank podjetji med vsemi družbenimi omrežji! Uporabnikom omogoča profesionalno mreženje, objavljanje in iskanje zaposlitve, postavljanje vprašanj in odgovarjanje nanje ter izgradnjo avtoritete na določenem strokovnem področju. LinkedIn je eno najučinkovitejših družabnih omrežij za B2B marketing. Vendar tukaj ne gre za neposredno prodajo. Cilj je biti opažen in postati dragocen igralec v svojem poslu. Ker je LinkedIn v veliki meri osredotočen na B2B povezave, bi moral biti velik del vaše strategije trženja v družbenih omrežjih.

LinkedIn omogoča, da nastavite profil na osebno ime in se povežete z drugimi strokovnjaki, ki jih poznate ali želite spoznati. Druga možnost pa je, da nastavite LinkedIn profil za svoje podjetje. Ta ljudem omogoča, da spremljajo delovanje vašega podjetja.

Kako ustvariti profil na LinkedInu?

Za postavitev računa na LinkedIn Slovenija sledite linku si.linkedin.com. Tu se registrirate in ustvarite račun za svoje podjetje. Izbirate lahko med osnovno in premium različico. Ko ste enkrat registrirani, sledi LinkedIn prijava.

Strani podjetij na LinkedInu postajajo vse pomembnejše in so odličen način za predstavitev vašega podjetja, izdelkov in storitev, ki jih ponujate, ter delitev ustreznih in koristnih informacij s sledilci. Poleg tega bo v profilih vsakega vašega zaposlenega navedeno, kje dela. Vsaka oseba, ki se poveže s profili vaših zaposlenih, lahko klikne na ime vašega podjetja in si ogleda njegovo stran. To je odličen način za širitev dosega vašega podjetja.

Kako urediti Linked In profil (optimizacija profila)?

Za vsako občinstvo je najpomembnejša relevantnost vsebin. Ko postavljate ali posodabljate svoj LinkedIn profil, imejte pred seboj strategijo. Pomemben je namen vsakega dela profila, ki ga boste pokazali potencialnim strankam. Za doseganje različnih uporabnikov pa lahko v poštev pridejo različni deli profila.

V naslovih uporabite krepki tisk

Vaš LinkedIn profil mora vsebovati vsebinsko močan in v krepkem tisku napisan naslov, zaradi katerega ljudje želijo še naprej brati.

Zastavite si nekaj vprašanj:

  • Kakšno je vaše znanje?
  • S čim lahko to znanje podprete (npr. objavljeni blog članki)?
  • Kdo je podprl vaša prizadevanja?
  • Kateri projekti kažejo na vaš uspeh?

Iz vaših odgovorov na ta vprašanja lahko ustvarite samozavesten naslov. Preostanek profila boste uporabili za okrepitev te izjave.

Povejte zgodbo

Razdelek z izkušnjami v vašem LinkedIn profilu ima potencial, ki ga izkoristi le malo lastnikov podjetij in tržnikov. Večina razdelkov z izkušnjami je namreč videti kot dolgočasen seznam referenc. Namesto tega raje pripovedujte zgodbo.

Navedite študije primerov

Nedavne študije kažejo, da 88 % B2B tržnikov navaja študije primerov kot najučinkovitejšo obliko trženja vsebin, ni pa to običajna praksa na LinkedInu in se je podjetja čisto premalo poslužujejo. Imate kakšne primere dobrih praks ali študije primerov, v katerih ste bili udeleženi? Delite!

Vključite obogateno predstavnost

Obogateni mediji so način, kako hitro posredovati svoje strokovno znanje sledilcem in potencialnim strankam. S funkcijo LinkedIn Professional Gallery lahko dodate video, predstavitve SlideShare in druga interaktivna orodja, s katerimi poudarite svojo vrednost. Na žalost le malo prodajalcev ali lastnikov podjetij izkoristi to priložnost.

Če imate videoposnetek, ga vključite. Uporabite lahko tudi PPT prezentacije, ki ste jih uporabili na konferencah. Lahko pokažete blagovne znamke, s katerimi ste sodelovali, in navedete svoj prispevek k njihovemu uspehu. Možnosti je veliko, zato bodite kreativni.

Kako optimizirati in urediti Linked In profil - optimizacija profila?

Kako uporabljati LinkedIn v marketinške namene?

Uporabnikov LinkdeIn omrežja ne boste pridobili brez vloženega truda. Naj bodo vaše vsebine na voljo vaši ciljni publiki. Izobražujte jih in jim zagotavljajte koristne informacije.

Prepričajte se, da je vaš LinkedIn profil dodelan v detajle

Večina ljudi, ki prejme vašo prošnjo za povezovanje, najprej pogleda vaš profil. Prepričajte se, da je vaš LinkedIn profil posodobljen in dodelan. Uporabite visokokakovostno fotografijo profesionalnega videza. Bodite zelo jasni glede tega, kaj počnete, komu pomagate in na kakšen način pomagate.

Postanite avtoriteta na svojem področju

Objavljajte posodobitve statusa izobraževanja in aktivno sodelujte v skupinskih LinkedIn razpravah, da se uveljavite kot strokovnjak in avtoriteta na strokovnem področju.

Osredotočite se na rast svojih povezav

Več povezav imate, večje so možnosti za sodelovanje s ciljno publiko. Osredotočite se na globino in širino svojega omrežja in poskrbite, da boste svoje povezave nenehno širili. To lahko naredite na naslednje načine:

  • Vabila za povezovanje.
  • Napredno iskanje ljudi v LinkedInu.
  • Zahtevajte predstavitev.
  • Uporabite InMail (LinkedIn e mail).

Uporabite posodobitve stanja za objavo povezav do uporabne in ustrezne vsebine

Redno objavljanje koristnih in ustreznih informacij na svojem osebnem profilu in strani podjetja je odličen način, da se med svojimi sledilci uveljavite kot avtoriteta področja in industrije. Pomaga tudi predstaviti zmožnosti, osebnost vašega podjetja in delo, ki ste ga opravili za druge stranke. Kljub temu se izogibajte prodajanju. Namesto tega navedite zanimive in koristne informacije. Deljenje člankov drugih je tudi dober način za uporabo posodobitev stanja. Redno komunicirajte s svojo LinkedIn skupnostjo, drugače lahko hitro na vas pozabijo. Najboljši način za to je redno objavljanje vsebine in posodobitev. Konec koncev gre za ustvarjanje povezave in vzpostavljanje zaupanja in verodostojnosti.

Kako uporabljati družbena omrežja v marketinške namene

Pridružite se skupinam ali jih ustanovite

LinkedIn skupine nudijo prostor strokovnjakom za izmenjavo vsebin, iskanje odgovorov, objavljanje oz. ogled delovnih mest, sklepanje poslovnih povezav in možnost uveljavljanja v svoji panogi. LinkedIn ima imenik skupin, v katerem je skoraj 2 milijona različnih skupin. Najboljši način za doseganje ciljne skupine je, da se pridružite tistim LinkedIn skupinam, v katere so vključene vaše ciljne skupine, in nato aktivno sodelujete s člani skupine. Lahko tudi ustanovite svojo LinkedIn skupino in delujete kot njen administrator.

Sledite LinkedIn profilom drugih podjetij

Spremljanje strani vaših partnerjev, strank in potencialnih strank ter sodelovanje z njimi s komentiranjem, všečkanjem in deljenjem njihovih posodobitev je odličen način, da vaše podjetje postane bolj vidno.

LinkedIn oglaševanje

LinkedIn oglaševanje je učinkovit način za ozaveščanje uporabnikov o vašem podjetju, izmenjavo koristnih in ustreznih informacij, vzpostavljanje odnosov in komunikacijo s potencialnimi strankami. Plačilo je na klik (PPC), ciljate pa lahko na ljudi z določenimi nazivi oz. funkcijami, na določenih delovnih mestih ipd., ali podjetja določene velikosti ali panoge.

Če želite ustvariti oglas, najprej zapišite naslov, dodajte vsebino in ustvarite ciljno povezavo. Nato določite proračun – koliko boste plačali vsakič, ko nekdo klikne oglas. Ključna točka, ki jo morate upoštevati, je ta, da ljudje berejo vsebino in ignorirajo oglase. Poskusite svoj oglas oblikovati tako, da prinese določeno vrednost vaši ciljni publiki, na primer povezavo do uporabne objave v spletnem dnevniku vašega spletnega mesta, e-knjige, videa itd.

Zaključek

Marsikatero podjetje je svoj profile v LinkedInu že preobrazilo z namenom, da bi pritegnilo več B2B kupcev. Zakaj se torej večina LinkedIn profilov še vedno bere kot dolgočasni življenjepis? Ker lastniki podjetij in tržniki ne optimizirajo vseh delov svojega profila. Namesto da bi svoj profil LinkedIn oblikovali kot tradicionalni življenjepis, izstopajte tako, da drzno izrazite svoje strokovno znanje in ga podkrepite s konkretnimi primeri, opišite, kako ste podjetjem pomagali doseči uspeh, delite študije primerov in vključite obogatene medije, da bi poudarili vaše prednosti.

Seveda pa vas bomo za konec povabili še k spremljanju našega LinkedIn profila, kjer objavljamo predvsem informativne vsebine in aktualne novice.

Uspešno,
Spletnik

4.9/5 - (14 votes)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

4.9/5 - (14 votes)
Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.