Posodobljeno 08. 03. 2023
Spletna prodaja je iz dneva v dan bolj v porastu. Podjetja brez spletne strani so pravzaprav precej manj marketinško uspešna kot podjetja, ki imajo lastno spletno stran. Gre namreč za to, da se je neprestano potrebno prilagajati razmeram na trgu in potrošnikom. Slednji vse več informacij iščejo preko Google iskalnika, kar pomeni, da je internet postalo glavno orodje za pridobivanje določenih informacij. Kako bodo uporabniki spleta prišli do informacij o vaši spletni trgovini, če ne boste imeli spletne strani? Zavedati se je potrebno, da moramo ves čas biti v koraku s konkurenco. Nikakor ne smemo dopustiti, da nas čas povozi!
Kazalo
Google Merchant Center za povečanje prodaje
Google je skozi leta postal eden izmed največkrat uporabljenih iskalnikov na svetu. Spletni gigant se iz leta v leto bolj razvija in nudi izjemno veliko možnosti, preko katerih se lahko podjetja oglašujejo. Najprej smo poznali zelo učinkovit način oglaševanja – Google Adwords. Sedaj pa je v tujini poleg tega izjemno razvit tudi Google Merchant Center. Na žalost v Sloveniji zaenkrat preko tega še ni možno oglaševati, vendar pa upamo, da bodo te aktivnosti na voljo pri nas v prihodnosti. Za kaj pravzaprav gre?
Google Merchant Center je način oglaševanja spletnih prodajaln, ki lahko preko oglasa Google izpostavijo določene izdelke. Na takšen način se uspešno promovirajo ter posledično morebiti povečajo prodajo. Poznamo dve vrsti oglaševanja preko Googla, in sicer:
• Oglaševalske akcije AdWords
• Oglaševalske akcije na ciljni izdelek, preko orodja Google Merchant Center
Na žalost so slednje storitve na voljo le v naslednjih državah po svetu: Avstralija, Avstrija, Belgija, Brazilija, Kanada, Češka, Danska, Francija, Nemčija, Indija, Italija, Japonska, Mehika, Nizozemska, Norveška, Poljska, Rusija, Španija, Švedska, Švica, Turčija, Združeno kraljestvo in Združene države Amerike. Slovenije zaenkrat ni med njimi.
Kako deluje Google Merchant Center?
Google Merchant Center je kot nekakšen globalni način oglaševanja. Vsem ljudem, ki vpišejo določeno ključno besedo, ki jo vaš oglaševani izdelek vsebuje, se mu bo izdelek prikazal. Tako povečate možnosti, da obiskovalce pride iz Googla na vaši spletno stran in posledično kupi iskan izdelek.
Pravzaprav gre za bolj direkten način oglaševanja spletne prodaje, in sicer s konkretnim produktom. Google Merchant Center je namreč orodje, s katerim lahko prenesete oglase z izdelkom za uporabo v različnih storitvah, kot so Oglasi z izdelki, Google Nakupovanje in Google Commerce Search. Povsem preprosto ustvarjen račun Google Merchant Center povežete tudi z oglasi Google AdWords.
Google Merchant Center prinaša številne prednosti in slabosti
Tako kot vsako oglaševanja tudi uporaba Google Merchant Centra prinaša številne prednosti ter slabosti. Slednja je zagotovo glavna v tem, da trenutno storitve še ne moremo uporabljati za slovenske kupce. Na žalost deluje le v zgoraj omenjenih državah. Vsekakor pa prinaša veliko prednosti, in sicer v samem povečanju obiska na vaši spletni strani, povečanju prihodka in bolj ciljno usmerjeno oglaševanje z natančno določenim izdelkom.
Ciljene atribute in ključne sestavine je potrebno dobro poznati. Najbolje je, da za to povprašate strokovnjake, ki celotno delovanje Google Merchant Centra dobro poznajo. Tako boste lahko uspešno produktivno oglaševali vaše izdelke širom sveta in bolj ciljno usmerjeni publiki.
Ne glede na to, da se oglaševanje s pomočjo Google Merchant centrom v Sloveniji še ne da izvajati, pa lahko s pomočjo klasičnih AdWords kampanjami vaše izdelke zelo ciljano predstavite in prodate spletnim kupcem. Pod pogojem, da veste kako oglaševati po Googlovih pravilih.
Ekipo Spletnika sestavlja veliko število certificiranih Google strokovnjakov, ki se s kampanjami ukvarjamo že vrsto let. Zaupajte nam vodenje in pripravo kampanje, in si zagotovite prodajne rezultate na spletu še danes! Stopite v stik z našimi Google strokovnjaki tukaj, preko kontaktnega obrazca.
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024