Google Performance Planner – kako ga uporabljati in zakaj?

Jan 24, 2023
Jan 24, 2023

Google je v sklopu Google oglaševanja uvedel orodje za pomoč oglaševalcem pri zbiranju natančnih in praktičnih vpogledov v to, kako bi lahko določene spremembe vplivale na uspešnost oglaševalskega računa. To orodje se imenuje Načrtovalnik uspešnosti Google Ads kampanje

Google Performance Planner je del vsakega Google Ads računa, do katerega imate dostop vsi, ki imate Google Ads račun. Je brezplačen in v tem članku se ga boste naučili pravilno uporabljati.

Kako začeti? 

1. Prijavite se v svoj Google Ads Račun.

2. Kliknite ikono Orodja in nato izberite »Performance Planner«.

Google Performance Planner

3. Kliknite gumb plus, da ustvarite nov načrt.

ustvarjanje načrta google ads kampanje

4. Izberite akcije, ki jih želite vključiti v načrt.

Nasvet:  izberete akcije s podobnimi cilji; s tem boste dobili najboljše in najbolj natančne napovedi.

5. Nato izberite želeno časovno obdobje in ključno meritev.

Google Ads Performance Planner vam omogoča, da izberete kateri koli datum v prihodnosti, za načrtovanje uspešnosti Google Ads kampanje za naslednji mesec, četrtletje ali leto, odvisno od vaših potreb. 

Omogoča vam tudi predvidevanje in optimizacijo klikov, konverzij ali vrednosti konverzij, ne glede na to, katera meritev uspešnosti je bistvena za vaše poslovne cilje.

6. Kliknite »Ustvari načrt«.

Ko to storite, boste preusmerjeni na stran, kjer boste videli pregled svojega načrta.

Siva pika na grafu napovedi predstavlja vašo predvideno uspešnost na podlagi vaših obstoječih nastavitev oglaševalske akcije, medtem ko modra pika prikazuje vašo predvideno uspešnost na podlagi vaših načrtovanih nastavitev.

Google Performance Planner načrt

7. Kliknite »Izboljšaj načrt«.

Google Perfomance Planner ustvari napoved, ki temelji na priporočilih za optimalno ponudbo in proračun, kar vam omogoča, da povečate svoje konverzije brez povečanja porabe.

8. Kliknite »Primerjaj«.

Tako lahko hitro vidite svojo porabo, konverzije in povprečno ceno na dejanje (CPA) v primerjavi z obstoječimi nastavitvami, načrtovanimi nastavitvami in preteklo uspešnostjo oglaševalskih akcij.

Google Performance planner - primerjava načrta

9. Vključite cilj.

Dodajanje »Cilja« ni obvezno, vendar če imate ciljni obseg konverzij, porabo ali povprečni CPA, razmislite o dodajanju tega. Če vnesete svoj cilj CPA ali ROAS (donosnost naložbe v oglaševanje), lahko Google Ads Planner prilagodi vašo potencialno porabo, da vam jo pomaga doseči.

Google Performance planner - cilji

10. Prenesite svoje rezultate.

Čeprav lahko za pridobivanje napovedi uporabite Google Performance Planner, upoštevajte, da spremembe ne bodo samodejno dodane vašim kampanjam. Za njihovo implementacijo morate prenesti datoteko in jo naložiti prek urejevalnika Google Ads Editor.

Razlogi za uporabo Google Performance Planner-ja

V nadaljevanju predstavljamo 4 glavne razloge za uporabo načrtovalnika uspešnosti pri upravljanju Google Ads oglaševalskih kampanj.

1. Zmanjša ugibanja

Njegove napovedi vam na podlagi podatkov dajejo vpogled v to, kako variacije vplivajo na vašo oglaševalsko akcijo. Če imate takšne informacije, lahko sprejemate odločitve, ki prinesejo želene rezultate brez nepotrebnega testiranja in posledično napak, ki jih napačne odločitve lahko prinesejo.

2. Predvidevanje rezultatov, preden uvedete spremembe

Vodenje oglaševalske akcije Google Ads pogosto vključuje eksperimentiranje z novimi taktikami za iskanje načinov za povečanje števila konverzij. Na žalost, čeprav vam ta taktika pomaga prepoznati učinkovite strategije, obstaja tudi tveganje, da negativno vplivate na uspešnost oglasov vašega podjetja.

Google Ads Performance Planner vam prihrani čas in denar, da ne bi ogrozili uspešnost oglaševanja, saj vam ponudi možne rezultate, še preden objavite želene spremembe. Daje vam predstavo o tem, kako prilagoditve vplivajo na proračun in o donosnost naložbe v Google oglaševanje. Navsezadnje vam omogoča prilagajanje nastavitev oglaševalske akcije in raziskovanje različnih rezultatov, ki jih prinašajo lažje kot kdaj koli prej.

3. Pomaga vam povečati izplen v času “sezone”

Najpomembnejša prednost uporabe Performance Planner načrtovalnika je dostop do sezonskih napovedi.

Sezonske spremembe pogosto povzročijo negotovost, vendar vam načrtovalnik pomaga prepoznati priložnosti za rast oglaševalskih akcij, tudi v  sezonskih obdobjih. Navsezadnje vam omogoča učinkovito upravljanje proračuna v računih in oglaševalskih akcijah.

Google Performance Planner

4. Pomaga doseči največji donos vašega oglaševalskega proračuna

Načrtovalnik vam pomaga zagotoviti, da svoj proračun porabite za prilagoditve oglaševalskih akcij, ki vam prinesejo najboljšo donosnost naložbe v Google oglaševanje. 

To stori tako, da vam pokaže, koliko vas bo stalo prilagajanje oglaševalskih akcij in ali vam lahko dodatna naložba prinese boljše donose. 

Predlaga tudi, ali morate povečati svoj proračun, in prikazuje, kako lahko z njegovim povečanjem optimizirate oglaševalske akcije PPC.

Skratka, Performance Planner vam omogoča, da nastavite najboljši možni proračun svoje Google kampanje, tako da lahko povečate svojo naložbo in ujamete nove priložnosti za rast.

Dodatni nasveti za uspešno uporabo orodja

V nadaljevanju izpostavljamo nekaj ključnih točk, ki si jih morate zapomniti za uspešno načrtovanje z Google Performance Plannerjem: 

• Prepričajte se, da imajo oglaševalske akcije v vašem načrtu podobne cilje. Načrt morda ni smiseln, če ima na primer ena kampanja cilj CPA, druga pa cilj prepoznavnosti blagovne znamke.

• Vse akcije ne izpolnjujejo pogojev za načrtovalnik uspešnosti. Oglaševalske akcije v iskalnem omrežju, ki jih nameravate vključiti, morajo imeti dovolj zgodovine podatkov, da jih je mogoče načrtovati.

• Bližje kot ste napovedanemu obdobju, bolj natančen bo vaš načrt. Nasprotno, če načrtujete za daleč naprej, ne pozabite, da se lahko veliko dejavnikov spremeni pred želenim datumom, kar vpliva na točnost napovedi.

• Napovedi, ki jih pripravi Google Performance Planner, niso garancija. Te napovedi, ki temeljijo na podatkih, služijo le kot vodila za vaše odločitve, tako da lahko uspešno optimizirate Google Ads kampanje.

Pa še en nasvet – namesto da porabljate čas in trud za učenje zapletenosti Google Ads oglaševanja, prepustite delo agenciji. Svojo energijo pa osredotočite na razvoj svojega podjetja na področjih kjer blestite vi. 

Primer naročnika, ki je najprej Google Ads kampanjo izvajal sam, nato pa je vodenje prepustil nam.

rezultat oglaševanje agencija vs naročnik

Google Performance Planner je priročno orodje, ki nam pomaga odkriti priložnosti za rast in izboljšati učinkovitost oglaševlskih kampanj. 

Uporabljamo ga za podrobne napovedi, učinkovitejše upravljanje porabe oglaševalskega proračuna – vse za dosego čim večje donosnosti naložbe v Google oglaševanje.

Če Google Ads kampanje izvajate sami in se vam zdi, da bi lahko bile bolj uspešne, nam pišite na oglasevanje@spletnik.si. Z veseljem bomo analizirali vašo obstoječo Google Ads kampanjo in vam ustrezno svetovali. 

Pri Spletniku si ves čas prizadevamo ustvarjati učinkovite Google kampanje za naše stranke. Ves čas namreč stremimo k temu, da kampanje izboljšujemo in pripeljemo do želenih ciljev. Uporabljamo razpoložljiva orodja za sprejemanje najbolj strateških odločitev za proračune naših strank in doseganje izjemnih rezultatov. In pa znanje ter izkušnje, ki smo jih nabrali v 16 letih.

Ekipa Spletnik

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran