On site optimizacija (SEO) – vodič za leto 2024

Maj 31, 2022
Maj 31, 2022

On site optimizacija zajema vse ukrepe, ki jih lahko izvajate neposredno na vaši spletni strani, s končnim ciljem izboljšanja pozicij na Googlu. Efektivna on site optimizacija (včasih znana kot on page optimizacija) zahteva kombinacijo večjega števila elementov in ima posledično veliko težo, ko pride do dobrega rangiranja strani.

V kolikor želite biti med prvimi na Googlu morate poskbeti, da imate dobro pokrit tudi ta aspekt SEO optimizacije. Šele po uspešni onsite optimizaciji je smiselno nadaljevani naprej na off site optimizacijo.

Prvo si na hitro poglejmo glavne elemente on site optimizacije:

  1. Vklljučitev ključne besede v URL
  2. H naslovi
  3. Optimizacija slik
  4. Meta naslov in meta opis
  5. Uporaba sinonimov
  6. Pisanje poglobljenih člankov
  7. Berljivost besedila
  8. Notranje povezave
  9. Odzivnost spletne strani
  10. Indeksiranje in napake 404
  11. SSL certifikat
  12. Hitrost spletne strani
  13. Zemljevid spletne strani

V grobem se on page optimizacija delimo na dva dela : tehnična optimizacija in vsebina. Pod optimizacijo vsebine spadajo elementi 1-6, pod tehnično optimizacijo pa elementi 7-11. Zgornji elementi so enaki, ne glede na to ali optimizirate blog, spletno trgovino ali katero koli stran.

Najprej si poglejmo kaj moramo sploh narediti preden lahko začnemo z izvajanjem On site optimizacije.

V nadaljevanju pa bomo pogledali vsakega od zgornjih elementov bolj podrobno, ter kako jih optimiziramo v sklopu naše SEO strategije.

Koraki pred začetkom izvedbe On site SEO optimizacije

Da bomo z optimizacijo spletne strani sploh lahko začeli in med delom spremljali naše rezultate, bomo prvo morali vašo spletno stran povezali s pomembnimi SEO orodji, ki nam bodo dosti olajšali delo.

Pomnite – SEO analiza je prvi pomemben korak v kolikor želite imeti kvalitetne in trajne pozitivne spremembe.

1. Povežite spletno stran z Google iskalno konzolo

Google iskalna konzola (oz. “Google search console”) je brezplačno in praktično najbolj pomembno orodje za efektivno izvajanje optimizacije strani.

Samo s tem orodjem boste lahko sproti spremljali morebitne napake na vaši strani, videli preko katere ključne besede obiskovalci prihajajo na vašo spletno stran (kaj točno so vtipkali v iskalnik, da so vas našli), ter marsikaj drugega.

Če si res želite priti na sami vrh Googla, je povezava z Google iskalno konzolo obvezen prvi korak.

SEO optimizacija spletnih strani z Google iskalno konzolo

Na spletni strani Google iskalne konzole izberite “Začni zdaj” in v konzolo dodajte novo znamko (to bo vaša domena) ter sledite navodilom naprej.

Google search console vzpostavitev

2. Povežite spletno stran z Google analitiko

Google analitika (Google Analytics) je daleč najbolj uporabno orodje za spremljanje dogajanja na vaši spletni strani. Omogoča spremljanje količine obiska spletne strani, katere vaše podstrani so najbolj obiskane, katere podstrani obiskovalci hitro zapuščajo, itd.

Na spletni strani Google Analytics boste našli točen postopek kako v analitiki dodate nov račun in posledično pridobite kodo za sledenje, ki jo nato vstavite na svojo spletno stran.

Spremljanje rezultatov SEO optimizacije spletnih strani v Google Analytics

DODATEN NASVET: povežite Google Analytics z Google Search Console

S tem omogočite Google analitiki, da spremlja podatke tudi iz Google iskalne konzole. Da to storite, sledite tem korakom:

  1. Prijavite se v račun Analytics.
  2. Kliknite na spodnji levi gumb “Admin” (oz. skrbnik)
  3. V stolpcu ZNAMKA kliknite Nastavitve znamke.
  4. Pomaknite se navzdol do “Nastavitev orodja Search Console”. Prikazan mora biti URL vaše spletne strani, ki potrjuje, da je spletno mesto preverjeno v orodju Search Console in da imate dovoljenje za spreminjanje nastavitev. Če URLni viden, morate dodati spletno mesto v orodje Search Console.
  5. Pod možnostjo Search Console izberite poročevalske poglede, v katerih si želite ogledati podatke orodja Search Console.
  6. Pritisnite Shrani

3. Naložite SEO razširitev za vašo spletno stran

Vsaka platofrma ima svoje rešitve na področju SEO razširitev – mi se bomo v tem članku dotaknili dveh najbolj popularnih.

3.1 WordPress razširitev – Yoast

Ker je danes večina spletnih strani narejenih na platformi WordPress, boste od mene dobili tudi nekaj praktičnih nasvetov za to platformo. 

Yoast je trenutno najbolj popularen vtičnik za optimizacija spletnih strani– in to čisto upravičeno, saj boste z njim najbolj enostavno izvajali optimizacijo spletne strani.

Ta plugin omogoča enostavno vnašanje enotnih meta naslovov in željenih meta opisov, pomaga pa prav tako pri samodejni vzpostavitvi XML zemljevida vašega spletnega mesta (več o tem kasneje).

Yoast modul za WordPress za optimizacijo spletne strani

3.2. Magento razširitev – SEO Toolkit

Ena najbolj razširjenih, varnih in stabilnih platform za spletne trgovine je Magento. Vsem uporabnikom spletne trgovine na Magento platformi svetujemo, da si zakupite, instalirate in konfigurirate poseben modul SEO Toolkit, ki vam bo omogočil oziroma zelo olajšal 6 korakov optimizacije spletne strani opisani v nadaljevanju.

Magento modul za SEO spletne trgovine

4. Analiza ključnih besed za optimizacijo spletne strani

Pomembno je, da pred začetkom dejanskega izvajanja optimizacije spletne strani dobro vemo po katerih ključnih besedah bomo sploh optimizirali. 

Ključne besede so preprosto rečeno iskalni izrazi, po katerih vas ljudje najdejo na Google brskalniku.

V kolikor boste ta korak izpustili, vaš napredek zagotovo ne bo tako optimalen, kakor bi sicer bil.

Izključno z izbiro pravih ključnih besed si lahko določimo prave cilje in merimo sprotni napredek.

Za pripravo optimalnega seznama besed po katerih bomo optimizirali, si moramo odgovoriti na naslednja vprašanja:

  1. Po katerih besedah nas obiskovalci iščejo?
  2. Koliko ljudi nas na mesečni ravni išče po določeni ključni besedi?
  3. S katero ključnimi besedami se bomo uvrstili težje, in s katerimi lažje?

Dobro brezplačno orodje za analizo potenicalnih ključnih besed je Google načrtovalnik ključnih besed. (ang. Google keyword planner).

Google načrtovalnik ključnih besed za optimizacijo spletnih strani

Pri določanju ključnih besed si lahko vsekakor tudi z Google iskalnikom, če Google Keyworld planner ni za vas.

Določeni predlogi iz menija predlogov (glej sliko spodaj) so lahko odlična izbira za ključno besedo.

Google iskalnik predlaga prave ključne besede

Pri izbiri ključnih besed bodite vsekakor pozorni, da ne bodo preveč splošne in da ciljajo točno vašo ponudbo.

Za vsako izbrano ključno besedo se prvo vprašajte: “Ko bo nekdo to vpisal v Google – ali je bo smiselno, da mene najde?”

Seznam ključnih besed za optimizacijo si napišite v razpredelnico. Poskusite ciljati na 10-20 ključnih besed, za začetek.

  1. Prvi stolpec naj zajema ključne besede
  2. Drugi stoplec – številko iskanja po določeni besedi,
  3. Tretji stolpec – trenutne pozicije vaše spletne strani na Googlu
  4. Četrti stolpec – URL naslov podstrani, ki jo želite optimizirali za določeno ključno besedo. Pazite – za eno ključno besedo nikoli ne smete optimizirati več podstrani naenkrat.

To tabelo boste skozi celotni proces optimizacije spremljali (ključne besede) in jo dopolnjevali (pozicije ključnih besed).

Kako ugotovite, kje na Googlu se vaša spletna stran nahaja? 

Eden od brezplačnih in precej natančnih orodij je Chrome vtičnik z imenom “SEO Search Simulator”.

SEO razširitev za chrome brskalnik. Preverite svojo optimizacijo strani.

Enostavno ga namestite in sledite navodiom.

S tem korakom smo zaključili osnovne priprave na on site optimizacijo spletne strani in lahko nadaljujemo z dejanskim spreminjanjem elementov na spletni strani. 

Kako se lotiti on site optimizacije?

Spoznali smo že elemente on page optimizacije – sedaj pa si poglejmo, kako jo uspešno izvajati:

1. URL naslov in ključna beseda

Vašo on site optimizacijo je najbolje začeti kar z URL naslovom.

Ko Google pregleda vašo spletno stran najprej preveri, kako se URL ujema s ključno besedo. URL je konec koncev naslov vaše spletne strani, ki se pojavi na iskalnih rezultatih Googla.

Bolj ko se bo URL ujemal z izbrano ključno besedo, večja je verjetnost, da bo oseba kliknila na vaš rezultat v iskalniku. Posledično boste hitreje uvrščeni bolj visoko.

Gre za pomemben korak! Še posebej, če ima vaša spletna stran URL naslove podobne kot npr.: https://domena.si/532d1-112gb, bo to zagotovo upočasnilo vaš napredek optimizacije spletne strani, saj iz URL naslova ni razvidno, kakšna je vsebina strani.

Če uporabljate WordPress lahko napačno strukturiran URL hitro uredite z nastavitvami po naslednjih korakih:

  1. Prijavite se v WordPress
  2. Pojdite v “nastavitve”, nato pa kliknite na “trajne povezave”
  3. Med splošnimi nastavitvami izberite možnost “ime prispevka”

Ostale platforme URL ponavadi izpišejo pravilno. Magento uporabniti so majhna izjema – menjavo URL zapisa menjate po naslednjih korakih.

povprasevanje povprasevanje

2. Urejanje H naslovov

To je drugi najpomembnejši del on optimizacije internetne strani. Predstavljate si jih lahko kot naslove v seminarski nalogi. H1 je najpomembnejši naslov, nato si pa sledijo po številkah dol – H2, H3, H4 ipd.

Torej tu gre za naslove in podnaslove naše internetne strani, s katerimi Googlu sporočamo temo naše vsebine. Tako naj bodo v osnovu tudi strukturirani – glede na vsebino naj odražajo za to primerne teme in poddteme.

Pri tem pazite, da bo H1 vedno samo en naslov, saj gre za glavni naslov strani (ostalih H naslovov je lahko več). Le-ti pa si morajo slediti po logičnem zaporedju – torej za H1 naj bo H2, za tem H3 in tako naprej. Ne priporočamo preskakovanje H naslovov – npr. iz H2 v H4.

Kakšni pa naj bodo naslovi spletne strani?

Vedno je treba na prvo mesto postaviti obiskovalca. Tudi vsebina naslovov naj bo zato čim bolj prijazna obiskovalcu, z veliko dodane vrednosti, poljudnoznanstvena, berljiva. Pri tem za potrebo on site optimizacije predlagamo, da naj bo izbrana ključna beseda vključena v začetek naslova H1 in v H2 (čim bolj proti začetku).

Meta naslovi H1 za optimizacijo spletnih strani

V WordPress-u boste lahko vrsto H naslovov enostavno označite v slogu besedila.

Urejanje meta naslovov v WordPressu z izbiro sloga

Ko z delom končate, lahko svoj končni rezultat vsekakor preverite z posebnim orodjem.

3. SEO optimizacija slik

Slika na spletni strani pove zelo veliko. Na žalost pa Google slik (še) ne more prebrati oz. videti kaj se nahaja na njih Zato je zelo pomembno, da vse slike opišemo z alternativnimi zapisi (ALT tzapisi). S tem bo Google vedel, kaj je na njih. On site optimizacija slik je eden od pogostih elementov, ki je pregledan a vsekakor pomemben – zlasti za optimizacijo spletne trgovine.

ALT opis oz. alternativni zapis je kratek besedni opis, ki Googlu sporoči vsebino slike za lažje uvrščanje v iskalnikih.

Ne samo, da vam bo to pomagalo pri rangiranju spletne strani na iskalniku Google, z optimizacijo slik se boste lahko visoko uvrstili tudi med Googlovimi slikami.

Slike je dobro optimizirati na dveh ravneh:

  1. Poimenovanje same slike preden so naložene na internetno stran (npr.: če je na sliki miza, to sliko poimenujte npr.  “lesena-miza.jpg” in namesto presledkov vedno uporabite pomišljaje)
  2. Poimenovanje slik z ALT zapisom, ko je ta že naložena na vašo stran.

ALT zapise k slikam dodamo v WordPressu izjemno enostavno:

  1. Prijavite se v WordPress.
  2. Najdite razdelek “Knjižnica”.
  3. Kliknite sliko, ki bi ji radi dodali ALT zapis.
  4. ALT zapis zapišite v polje “nadomestno besedilo”.
Urejanje alt tekstov - nadomestno besedilo za optimizacijo slik na spletu

V kolikor imate spletno trgovino na Magento 2 platformi naj vam povem, da imajo po vsej verjetnosti slike vaših izdelkov že ALT zapise imenovane in to kar po imenu produkta. Če bi jih radi spremenili, naredite to:

  1. V meniju kliknite na “katalog” in izberite izdelke.
  2. Kliknite na željen izdelek, za katerega bi želeli dodali ALT zapise k slikam.
  3. Pomaknite se na “slike in video posnetki” in kliknite na sliko, ki bi jo radi uredili.
  4. Alt zapis zapišite v polje “nadomestno besedilo”. 

4. Meta naslov in meta opis

Meta zapisi so izrednega pomena za visoko rangiranje spletne strani višje na Googlu, saj vplivajo tudi na to, kako privlačen bo vaš rezultat na iskalniku.

Zavedati se morate tega dejstva – večkrat ko se bo nekdo odločil klikniti na vaš zadetek, prej bo Google smatral, da ste zanimivi za iskalce. Posledično vas bo hitreje uvrstil na višjo opzicijo.

Meta naslovi prikažejo spletno stran v google iskalniku
  1. Meta naslov (meta title) – naj bo berljiv, zanimiv, z ključno besedo na začetku. Dolžina naj ne presega 50-60 znakov. V našem primeru je meta naslov “Optimizacija spletnih strani – SEO – 15 let izkušenj – Spletnik”. Tu je glavna ključna beseda na začetku meta naslova, številka v meta naslovu pa vam bo dvignila CTR (click through rate) rezultata.
  2. Meta opis (meta description) – naj vsebuje ključne besede, napisan zanimivo, dolžina pa naj ne presega 160 znakov.

Če on page optimizacijo spletne strani izvajate preko WordPress platforme, lahko vse meta zapise uredite kar z vtičnikom Yoast. Okno za urejanje zapisov lahko najdete na dnu urejevalnika določene strani ali podstrani:

Yoast vtičnik za načrtovanje meta naslovov

V Magento spletni trgovini lahko optimizacijo meta zapisov enostavno uredite z modulom “SEO Toolkit Magento”.

5. Uporaba sinonimov ključnih besed

Ste že kdaj slišali, da se morajo vaše izbane ključne besede v besedilu pojaviti velikokrat?

To že dolgo ne drži več.

Google s svojimi algoritmi postaja vedno bolj pameten, zato tudi ve, če potencialnemu obiskovalcu poda dovolj uporabnih informacij. V kolikor bo Google prišel do zaključka, da ljudje vašega besedila ne preberejo ali pa morda celo predčasno zapustijo vašo stran, bo to zagotovo negativno vplivalo na vaše rangiranje.

Pri pisanju besedila na 1. mesto postavite potencialnega bralca. V besedilu ponudite kvalitetne in uporabne informacije, vse kakor pa naj bo dovolj besedila.

Iz vidika on site optimizacije pa pazite, da ključno besedo vključite v prvem odstavku besedila in da besedo večkrat ponovite, kjer je smiselno. Pri tem seveda ne pretiravajte z ponavljanjem – namesto tega uporabljajte različne sinonime. Primer: če se želite višje uvrstiti za “spalnice po meri”, boste v besedilu verjetno uporabljali naslednje fraze:

  • Moderne spalnice
  • Po meri elementi spalnice
  • Kvalitetne spalnice
  • Spalnice po meri

Da boste bolje razumeli delovanje Google iskalnika, kako razvršča vsebino in kakšno vsebino točno morate pisati, priporočamo, da si na tej točki prenesete priročnik “Kako z optimizacijo na vrh iskalnikov”.

6. Pisanje poglobljenih člankov

Vsebina na vaši spletni strani je seveda izjemno pomemben faktor same on page optimizacije spletne strani. Boljša kot je vsebina, več kot ima uporabnih informacij, bolj kot je vsebina poglobljena, bolj kot je brana, višje na Google iskalnikih bo uvrščena. Za vas smo pripravili 5 korakov do vrhunske vsebine, ki bo obiskovalce vaše strani tudi obdržala, da ne bodo šli informacije iskati drugam.

Če poenostavim – Google mora ugotoviti, da je vaša spletna stran stičišče dobrih in relevantnih informacij za obiskovalca. V kolikor prodajate npr. stole, naj ima vaša spletna stran ogromno kvalitetne vsebine o stolih – obiskovalcu morate ponuditi vse informacije, ki bi potencialno stranko lahko zanimale. 

UPORABEN NASVET: PIŠITE POGLOBLJENO VSEBINO

Google je s svojim algoritmom imenovanim “Panda” že davnega leta 2012 sporočil, da bodo bolje uvrščene spletne strani, ki imajo poglobljeno vsebino. Agencija neilpatel je naredila raziskavo spletnih strani glede razmerja pozicija v iskalniku in dolžina članka. Načeloma daljša ko je vsebina, bolj verjetno je, da boste višje uvrščeni!

Dolžina prispevka vpliva na pozicijo v Googlu

Če torej želite, da vaš članek in s tem spletna stran rangira visoko na iskalniku, si izberite tematiko in na to tematiko napišite daljši članek.

7. Berljivost besedila

Katero besedilo od spodnjih dveh vam bolj pade v oko oz. pri katerem je bolj verjetno, da ga boste prebrali?

on site optimizacija

Če bo oseba prišla na vašo spletno stran, kjer bo zelo veliko strnjenega besedila, bodo ljudje vašo spletno stran precej hitro zapustili. Visok tak procent zapuščenosti (“bounce rate” oz.. odtotek ljudi, ki stran zapustijo takoj) je velik signal za Google, da vaša spletna stran ni prijazna uporabniku. Posledično bo prišlo do padca pozicij.

8. Notranje povezave

Po vaši spletni strani lahko obiskovalci brskajo preko menija, vendar je za njih in za Googlov algoritem pomembno tudi, da bralcem ponudite možnost dostopa dodatne relevantne vsebine (na ločeni podstrani) še skozi besedilo. V sklopu on site optimizacije to urejamo z notranjimi povezavami.

Primer notranjih povezav:

Notranje povezave na spletni strani

Po tem, ko smo besedi “Facebook oglaševanje” dodali notranjo povezavo (ang. hyperlink) na podstran https://spletnik.si/facebook-oglasevanje/, smo bralcu omogočili, da si o tej vrsti oglaševanja prebere več. Tako smo kreirali uporabniku relevantno vsebino, za kar nas Google velikokrat nagradi z višjo pozicijo.

9. Odzivnost spletne strani

Čedalje bolj opažamo, da podjetja v 2022 še vedno nimajo uporabniku prijazne spletne strani na mobilnih napravah. 

Najbolj pogosto pride do tega, da je spletna stran sicer odzivna in se prilagaja velikosti zaslona, vendar le za namizne računalnike. Na mobilnih napravah pa ostaja vsebina izjemno nepregledna in nudi slabo uporabniško izkušnjo.

Google je že leta 2018 naznanil, da bodo dale prednost spletnim stranem, ki so za mobilne naprave dobro prilagojene.

SEO optimizacija za mobilne naprave

Na srečo lahko z orodjem sami preverite, če Google vašo spletno stran vidi kot dobro prilagojeno mobilnim napravam. V kolikor rezultat ni enak kot na zgornji sliki, začnite s prenovo spletne strani, pri čemer vam seveda lahko svetujemo in pomagamo. Zagotovite si brezplačen posvet z našimi strokovnjaki, ki bodo vašo spletno stran analizirali in vam predlagali rešitve.ŽELIM POSVET ZA SPLETNO STRAN

10. Indeksiranje strani in napake 404

Za Google uvrščanje zelo slabo vplivajo vse hiperpovezave (linki) na vaši internetni strani, ki ne vodijo nikamor. Ko pridete na takšno povezavo, se vam ponavadi pokaže številka 404 z linijo teksta (npr. stran ne obstaja)

prevežite nedelujoče strani z redirecti

Ker je to slabo za uporabnika, je to slabo tudi v očeh Googla. 

Predstavljajte si, da pridete na neko spletno stran, kjer noben element ali funkcije ne deluje. Bi jo hitro zapustili, kajne?

Vse take povezave lahko zelo hitro preverite z orodjem “Dr. Link Check”

Poiščite nedelujoče povezave z brezplačnimi orodji

V tem delu zato preglejte vse 404 povezave, najdite jih na spletni strani in jih odpravite.

11. SSL certifikat

Že od daljnega leta 2014 velja, da varnostni certifikat SSL vpliva na uvrščanje spletne strani na Googlu. Preverite, da se vaša spletna stran nahaja na httpS:// povezavi.

ssl certifikat zagotavlja večjo varnost vaše spletne strani

V domenski vrstici brskalnika bodite pozorni, da imate zraven URL-ja ikono ključavnice in da se URL začne s “https://” in ne s “http://”. V obratnem primeru primeru pa kontaktirajte vašega izdelovalca spletne strani, da za vas zakupi, namesti in uredi SSL certifikat.

12. Hitrost spletne strani

Google vsekakor ne bo dovolil, da se na 1. mestu iskalnika znajde spletna stran, ki se odpira več kot 4 sekunde. To pa zato, ker počasno nalaganje spletne strani ni dobra uporabniška izkušnja, čemur pa Google daje iz leta v leto večji pomen.

Kako hitro se odpira vaša spletna stran lahko hitro preverite z brezplačnim orodjem Pingdom Website Speed Test

SEO optimizacija hitrosti spletne strani

V kolikor želite z on site optimizacijo spletne strani priti med prve rezultate, potem uredite, da se bo vaša spletna stran odprla v 1-2 sekundah. Skozi orodje Pingdom Website Speed Test analizirajte morebitne razloge za počasno odpiranje spletne strani in po potrebi ukrepajte.

Orodje vam bo prav tako samo povedalo, kaj najbolj upočasnjuje vašo spletno stran in kako se to lahko izboljša posamezne elemetne.

13. Zemljevid spletne strani (ang. sitemap)

Zelo Pomemben korak pri dobri on site optimizaciji spletne strani je prav tako zemljevid spletne strani (oz. Sitemap). Gre za datoteko na vašem strežniku, ki bo poskrbela, da bo Google vse podstrani na spletnem mestu lažje in hitreje našel. Gre za nekakšen popis vseh vaših podstrani v HTML ali XML obliki – bodisi statični ali dinamični.

Za začetek ugotovite, če imate zemljevid strani na strežniku že naložen s tem brezplačnim orodjem. V prazno okno vpišite vašo domeno in kliknite “Checkup!”. 

Če imate zemljevid strani že na strežniku, potem je vaše delo tu končano.

V nasprotnem primeru ga lahko enostavno kreirate z orodjem XML-sitemap Generator. Vpišite vašo domeno, kreirajte zemljevid spletrani strani in ga naložite na strežnik v mapo “public_html”. 

Nalganje zemljevida spletne strani

Nato ponovno zaženite zgornje orodje in se prepričajte, da je sitemap tokrat pravilno nameščen.

On site optimizacija – povzetek

On site optimizacija je vsekakor izjemno pomemben del vaše celotne SEO strategije, ki jo tvori skupaj z off site optimizacijo. Spoznali ste različne SEO elemente, ter njihovo izdvedbo – imejte jih v mislih, ko boste pisali nove vsebine, delali nove podstrani ali pa prenavljali vašo spletno stran in vsebine na njej.

V prvi meri pa seveda ne pozabite na najpomembnejši del vaše izbrane SEO strategije – potrpežljivost. Za odlične rezultate je potreben čas, trud in nekaj poskusov, ter napak. Uporabite vso novo osvojeno znanje in pogumno naprej!

Pri Spletniku ima SEO optimizacija spletnih strani ogromen pomen, saj se z njo ukvaramo že preko 16 let. Smo na tekočem z najnovejšimi trendi in uporabljamo tudi najboljša plačljiva SEO orodja. Zaradi tega dosegamo izvrstne rezultate in visoke uvrstitve na Googlu. Imate še kakšno vprašanje v zvezi s SEO on page optimizacijo? Vas muči bolj off site optimizacija? Ali pa potrebujete splošno pomoč pri optimizaciji spletnih strani? Pišite nam na blog@spletnik.si in vam bomo z veseljem pomagali!

Uspešno,
Spletnik

5/5 - (1 vote)
Matjaž Sedlar

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 vote)