Posodobljeno 29. 01. 2021
Zanimivo dejstvo je, da lahko vaša zadovoljna stranka veliko doprinese vaše spletni strani oz. Spletni trgovini in seveda temu sledi tudi boljša prodaja. Vas zanima kako? Berite dalje.
Mnenje strank je ekstremno pomemben dejavnik pri uspehu vašega podjetja.
Kazalo
Kaj so to mnenja strank?
To so napisana ali posneta pričevanja ki podpirajo vašo verodostojnost in raven strokovnosti. Prav tako krepi vaš ugled z njihovim zaupanjem. Mnenja strank so čudovito orodje, ki vam pomaga pridobiti večji interes z vidika stranke.
Zakaj so mnenja strank pomembna?
Uspeh poslovanja je v veliki meri odvisen od ustnega priporočila. Mnenja strank podpirajo ta koncept. Mnenja strank so močno orodje, ko gre za krepitev vaše blagovne znamke. Kot veste, da je majhen odstotek tistih strank, ki na slepo zaupajo podjetjem, ki jih ne poznajo. Presenečeni boste nad odzivom strank, katere boste prosili za mnenje. Vprašajte vaše poslovne partnerje kot fizične stranke, če so pripravljeni dati svoje mnenje.
Kako uporabiti mnenja strank?
- uporabite tista mnenja, ki so pozitivna in so jih stranke napisale s svojimi besedami. Naj bodo mnenja pristna.
- umestite jih na vstopno stran vaše spletne strani. Če imate spletno trgovino, vprašajte vaše stranke, da podajo mnenje tudi o vaših produktih kot tudi poslovanju. Lahko jih umestite v vaš blog, vašo oglaševalsko kampanjo, socialna omrežja (LinkedIn, Twitter, Facebook,…)
- v gradivih, ki jih razpošiljate iz podjetja
Kaj naj vsebuje?
Dobra praksa je, da se opiše kakšno je bilo stanje stranke preden so začeli sodelovati z vami, kako je poslovati z vami in kakšen je končni efekt.
Aha, še to …
Če imate kakšno negativno mnenje, med množico pozitivnih vključite tudi tega. Na ta način vašim strankam date vedeti, da ste tudi človek, ki kdaj pa kdaj greši in to ljudje znamo ceniti. Včasih še bolj, kot pa če vse vedno prikažemo samo zgolj v pozitivni luči.
Nikoli pa si pričevanj ne izmišljujte, kajti če verjamete v karmo, se vam to lahko vrne.
Verodostojnost je bistvenega pomena za uspeh vašega podjetja. Strateška in inteligentna uporaba mnenj bo spodbujala rast podjetja. Več kot boste imeli zadovoljnih strank in njihovih mnenj, večje zaupanje boste imeli. Tako, da kar v akcijo, če jih še nimate.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Želim vam veliko uspeha,
Urška Ujc