Kako izbrati ključne besede za SEO optimizacijo? 

Apr 24, 2024
Apr 24, 2024

V digitalnem okolju, kjer se uporabniki soočajo s preobiljem informacij, je ključno, da vaša spletna vsebina ponudi edinstveno vrednost in izkušnjo, ki jo loči od konkurence. Čeprav se algoritmi iskalnikov nenehno spreminjajo, ostaja ena stvar bistvena za uspešno SEO optimizacijo: raziskava in izbira pravih ključnih besed.

Raziskava ključnih besed ni zgolj iskanje naključnih fraz, temveč kompleksen proces analize, ki nam pomaga izbrati prave ključne besede za optimalno SEO optimizacijo oziroma za visoko uvrščanje na Googlu. 

V tem članku bomo opredelili: 

  • kaj je raziskava ključnih besed,
  • zakaj je pomembna,
  • kako izvesti raziskavo za vašo SEO strategijo in 
  • kako izbrati prave ključne besede za vašo spletno stran.

Kaj pomeni dobra raziskava ključnih besed? 

Raziskava ključnih besed je postopek odkrivanja in analize besed ter fraz, ki jih ljudje uporabljajo pri iskanju informacij na spletu. 

Namen te raziskave je ugotoviti, katere ključne besede so relevantne za vašo spletno stran ter kako jih lahko uporabite za izboljšanje vidnosti v iskalnikih in privabljanje obiska na vašo spletno stran.

Učinkovita raziskava ključnih besed vam ponuja:

  • Vpogled v namere vaših ciljnih uporabnikov: razumete, katere informacije iščejo, kakšen jezik uporabljajo pri iskanju, kaj želijo najti.
  • Možnost ustvarjanja relevantne vsebine: ustvarite lahko vsebino, ki se osredotoča na ključne besede, ki jih uporabljajo vaši potencialni kupci, kar poveča verjetnost, da bodo našli vašo spletno stran in opravili nakup oziroma oddali povpraševanje pri vas in ne pri vaši konkurenci. 
  • Izboljšanje uvrstitve v iskalnikih: uporaba ustreznih ključnih besed v naslovih, meta opisih in vsebini spletne strani lahko pomaga izboljšati uvrstitev vaše strani v rezultatih iskanja (SERP).
  • Povečanje obiska: prikazovanje vaše spletne strani na višjih mestih v SERP-u pomeni več organskega obiska, kar privede do več konverzij in prodaje.
  • Konkurenčno prednost: razumevanje ključnih besed, ki jih uporabljajo vaši konkurenti, vam omogoča, da se jim izognete ali jih preusmerite in tako pritegnete več pozornosti na svojo spletno stran.
raziskava ključnih besed za seo optimizacijo

Zakaj je raziskava ključnih besed pomembna? 

Predstavljajte si, da bi gradili hišo brez temeljev. Brez trdne osnove bi se hiša zlahka podrla. Podobno je s spletno stranjo brez raziskave ključnih besed. 

Brez poznavanja relevantnih ključnih besed in namena iskanja vaših ciljnih uporabnikov ne morete ustvariti vsebine, ki bi jih privabila in obdržala.

Raziskava ključnih besed vam pomaga ugotoviti, katere ključne besede so najboljše za vaše podjetje in nudi dragocen vpogled v poizvedbe, ki jih vaša ciljna publika dejansko išče na Googlu. Te informacije vam bodo pomagale pri oblikovanju učinkovite vsebine za spletno stran in celotne marketinške strategije, ki bo privabila prave obiskovalce in povečala konverzije.

Tukaj nastopi ključna vloga ciljanja na relevantne ključne besede. Vključite te besede v svojo vsebino na premišljen način, da ustvarite privlačno in informativno izkušnjo za obiskovalce.

Zakaj je to tako pomembno?

Vaši obiskovalci niso naključni mimoidoči. Želijo si koristnih informacij, ki jim bodo pomagale pri reševanju problemov in uresničevanju ciljev. Z dobro zasnovano SEO vsebino, ki odgovarja na njihova vprašanja, boste pridobili kvalitetne obiskovalce in povečali obisk na svoji spletni strani.

Vse to se začne z raziskavo ključnih besed. Izvajanje raziskave ključnih besed ima mnoge prednosti: 

Rast obiska 

Predstavljajte si spletno stran kot trgovino na ulici. Če ni na vidnem mestu in nima privlačne izložbe, jo bodo mimoidoči zlahka spregledali. Podobno je z vašo spletno stranjo v digitalnem svetu. Če želite privabiti obiskovalce, morate poskrbeti, da bo vidna tistim, ki iščejo to, kar ponujate.

Z raziskavo ključnih besed lahko svojo vsebino optimizirate tako, da se bo pojavila višje v rezultatih iskanja.

Posledica tega je več organskega obiska na vaši spletni strani, kar pomeni več potencialnih kupcev, ki jih lahko pretvorite v zveste stranke.

Pridobivanje strank

Če ponovno primerjamo vašo spletno stran s trgovino na ulici – želite si, da je vaša stran kot trgovina z odprtimi vrati, ki vabi kupce. Vsebina, ki jo ponujate, je kot izložba, ki pritegne njihovo pozornost in jih prepriča, da vstopijo.

Z raziskavo ključnih besed ne samo, da privabite več obiskovalcev na svojo spletno stran, ampak jih tudi usmerite na pot do nakupa. To pomeni več konverzij, več prodaje in rast vašega podjetja.

Ključne besede in tematski sklopi

Raziskava ključnih besed vam pove tudi, kateri tematski sklopi so ljudem pomembni in če uporabljate prava SEO orodja,  ugotovite kako priljubljene so te teme med vašo publiko. 

Pri raziskavi ključnih besed se ne zadovoljite le s površnimi informacijami, temveč: 

  • Razvrstite ključne besede v sklope: Razdelite teme, ki ste jih odkrili, na logične skupine, ki odražajo interese in potrebe vaše ciljne publike. To vam bo pomagalo ustvariti koherentno in ciljno usmerjeno vsebino.
  • Določite ključne besede za vsak sklop: Znotraj vsakega tematskega sklopa poiščite ključne besede z visokim iskalnim volumnom, ki so relevantne za vašo vsebino. Te ključne besede bodo osnova za optimizacijo vaše spletne strani in privabljanje pravih obiskovalcev.
  • Ustvarite vsebinsko strategijo: Na podlagi svojih ugotovitev oblikujte celovito vsebinsko strategijo, ki vključuje različne formate, kot so članki, blog zapisi, infografike in videoposnetki. Vsak del vsebine naj bo usmerjen na specifično ključno besedo in tematski sklop, kar bo povečalo vidnost vaše spletne strani in privabilo konverzije.
  • Spremljajte in prilagajajte: Redno spremljajte uspešnost svoje vsebine in SEO optimizacije. Uporabite analitična orodja (Npr. Google analitika), da bi ugotovili, katere ključne besede in tematski sklopi delujejo najbolje, in po potrebi prilagodite svoj pristop.

Ključni faktorji raziskave ključnih besed

Poglejmo si tri glavne elemente, na katere bi morali biti pozorni pri izvajanju raziskave ključnih besed.

Relevantnost

Google rangira vsebino glede na ustreznost. Tu se pojavi koncept iskalnega namena. Vaša vsebina bo dobro uvrščena za določeno ključno besedo le, če zadovolji potrebe iskalcev. 

Poleg tega mora biti vaša vsebina najboljši vir, ki je na voljo za določeno iskanje po ključni besedi. 

Navsezadnje, zakaj bi Google rangiral vašo vsebino višje, če nudi manj vrednosti kot druge vsebine, ki obstajajo na spletu?

Vzemimo za primer besedo “posteljnina”. Ko nekdo vpiše to ključno besedo v Google, želi in išče spletne trgovine, ki prodajajo posteljnino. Iskalni namen je v tem primeru nakup.

Nasprotno, ko nekdo išče “kako izbrati pravo posteljnino” išče nasvete in napotke za izbiro posteljnine. Išče članke in razlagalne vsebine, ki mu bodo pomagale pri svoji odločitvi. Iskalni namen je v tem primeru informativni.

Avtoriteta

Google bo dal večjo težo spletnim stranem, ki jih šteje za avtoritativne. To pomeni, da morate storiti vse, kar je v vaši moči, da postanete avtoritativni vir tako, da obogatite svojo spletno stran s koristno in informativno vsebino.

Če niste prepoznani kot avtoriteta na svojem področju so vaše možnosti za dobro uvrstitev manjše, razen če je vaša vsebina resnično izjemna.

Kako ustvariti močno avtoriteto? 

  • Ustvarite dobro vsebino: V jedro svoje spletne strani postavite koristne in informativne vsebine, ki odgovarjajo na vprašanja in rešujejo težave vaših obiskovalcev. Poskrbite, da bo vaša vsebina dobro raziskana, jedrnata in privlačna.
  • Redno objavljajte: Bodite dosledni pri objavljanju novih vsebin, da ohranite spletno stran svežo in aktivno. To bo signaliziralo Googlu, da ste dejavni in predani svoji panogi.
  • Izboljšajte uporabniško izkušnjo: Poskrbite, da bo vaša spletna stran enostavna za navigacijo, hitra in optimizirana za mobilne telefone. Uporabniki se bodo tako z veseljem vračali in preživljali več časa na njej.
  • Pridobite povratne povezave: Pridobite povratne povezave z močnih in relevantnih spletnih strani. To bo Googlu pokazalo, da tudi drugi prepoznajo vrednost vaše vsebine.

Količina iskanj

Morda se boste uvrstili na prvo stran za določeno ključno besedo, vendar, če zanjo ni iskanj, to ne bo prineslo obiska na vašo spletno stran. To je kot postavitev trgovine v mestu duhov. 

Količina iskanj je povprečno število kolikokrat na mesec ljudje v iskalnikih vtipkajo določeno ključno besedo ali frazo. Višja je količina iskanj, bolj priljubljena je ključna beseda in več ljudi jo išče.

Kako vzpostaviti tematske sklope s pomočjo izbire ključnih besed?

V kontekstu SEO se tematski sklopi nanašajo na skupine povezanih ključnih besed ali izrazov, ki so med seboj tesno povezani z določeno temo ali področjem. Namesto da bi se osredotočali le na posamezne ključne besede, se pri optimizaciji vsebina običajno organizira okoli teh tematskih sklopov, ki zajemajo več različnih ključnih besed in izrazov, povezanih s temo.

Predstavljamo postopek raziskave ključnih besed, ki mu lahko sledite, da sestavite seznam izrazov, na katere bi morali ciljati. Tako boste lahko vzpostavili in izvedli močno strategijo ključnih besed, ki vam bo pomagala pridobiti kvaliteten obisk. 

Korak 1: Sestavite seznam pomembnih oz. ustreznih tem, povezanih z vašim področjem

Ta postopek začnite tako, da razmislite o temah, za katere želite, da se vaša spletna stran uvršča. 

Sestavili boste približno pet do deset tematskih sklopov, za katere menite, da so pomembne za vaše podjetje, in te sklope boste nato uporabili za iskanje nekaterih specifičnih ključnih besed kasneje v postopku. 

Če redno pišete bloge, so to verjetno teme, o katerih najpogosteje pišete. Ali pa so to teme, ki se največkrat pojavijo v prodajnih pogovorih. 

Postavite se v vlogo svojih kupcev. Katere vrste tem bi vaša ciljna publika iskala? Kaj jih zanima? 

Poglejmo si primer podjetja Odeja. Njihovi tematski sklopi so razdeljeni po njihovih glavnih produktnih skupinah in na podlagi katerih smo nato izbrali ključne besede, ki jih optimiziramo. 

Podatke smo pridobili v orodju KeyWord planner, o katerem bomo govorili malce kasneje. 

število mesečnih iskanj

Ti podatki vam pomagajo oceniti, kako pomembne so te teme za vašo publiko in za koliko različnih podtem potrebujete ustvariti vsebino, da boste uspešni s to ključno besedo. Da izvemo več o teh tematskih sklopih pojdimo na drugi korak.

Korak 2: Napolnite te tematske sklope s ključnimi besedami, povezanimi s posamično (krovno) temo

Sedaj, ko imate nekaj tematskih sklopov, na katere se želite osredotočiti, je čas, da identificirate nekaj ključnih besed, ki spadajo v te sklope. 

Če na primer vzamemo zadnji tematski sklop od Odeje – vzglavniki, ki se ukvarja z izdelavo in prodajo le teh – bi bile ključne besede naslednje: 

  • vzglavniki za otroke 
  • anatomski vzglavniki
  • vzglavnik za alergike 
  • vzglavnik iz bambusa 
  • mehak vzglavnik in tako dalje. 

Pri raziskavi ključnih besed ni nujno, da stremite k popolnemu seznamu. Cilj tega koraka je ustvariti širok nabor besed in fraz, ki bi jih potencialne stranke lahko uporabljale pri iskanju vsebine, povezane z vašim tematskim sklopom. Kasneje boste te sezname zožili in optimizirali, da bi se osredotočili na najbolj relevantne in učinkovite ključne besede.

Ne pozabite, da se svet SEO optimizacije spletnih strani nenehno razvija. Google vsak dan indeksira na tisoče novih ključnih besed, zato je pomembno, da izkoristite te priložnosti. Ugotovite, katere ključne besede že prinašajo obisk na vašo spletno stran, in jih uporabite kot osnovo za nadaljnje raziskovanje. To vam bo pomagalo odkriti skrite dragulje, ki jih vaši konkurenti morda še niso opazili.

Za to boste potrebovali Google Analytics (GA4) in Google Iskalno konzolo, lahko pa si pomagate tudi z Google Ads kampanjo, kjer za vsako ključno besedo vidite kaj vam prinaša.

Poglobite se v vire obiska vaše spletne strani in pregledujte vaš sklop organskega obiska, da identificirate ključne besede, ki jih ljudje uporabljajo za dostop do vaše strani. To vajo ponovite za toliko tematskih sklopov, kot jih imate. 

Če imate težave pri iskanju relevantnih iskalnih izrazov, se lahko vedno obrnete na svoje kolege, ki delajo neposredno s strankami — tiste v prodaji ali na terenu. 

Vprašajte jih, katere vrste izrazov imajo njihovi potencialni kupci ali stranke vprašanja. To so pogosto odlične izhodiščne točke za raziskavo ključnih besed.

Korak 3: Raziščite in k seznamu dodajte tudi povezane iskalne izraze

Gre za korak, na katerega ste morda že pomislili med raziskovanjem ključnih besed. Če ne, je to odličen način za dopolnitev teh seznamov. Če se vam zdi težko razmišljati o dodatnih ključnih besedah, ki bi jih ljudje lahko iskali glede določene teme, si oglejte povezane iskalne izraze, ki se pojavijo, ko vnesete ključno besedo v Google. 

Ko vtipkate svojo ključno besedo in se pomaknete na dno Googlovih rezultatov, boste opazili nekaj predlogov za iskanja, povezana z vašim prvotnim vnosom. Te ključne besede lahko spodbudijo ideje za druge ključne besede, ki jih morda želite upoštevati. 

povezani iskalni izrazi

Lahko greste še korak dlje in sicer eno od teh ključnih besed vpišite v Google in dobili boste nove ideje.

Korak 4: Uporabite orodja za raziskavo ključnih besed v svojo korist

Orodja za raziskavo ključnih besed vam prav tako lahko pomagajo pri iskanju več idej za ključne besede na podlagi točno določenih ključnih besed in fraz, ki temeljijo na idejah, ki ste jih do sedaj ustvarili. 

Med najbolj učinkovitimi orodji je vsekakor Googlov načrtovalnik ključnih besed (KeyWord planner), ki smo ga v tem članku že omenili. 

Googlova orodja so običajno brezplačna, poleg tega pa je vedno je dobro pridobiti informacije neposredno od vira. S KeyWord Planner-jem lahko iščete ideje za ključne besede na podlagi ključnih besed in/ali vaše spletne strani. Po vnosu naše spletne strani smo dobili kar 106 idej za ključne besed. 

število mesečnih iskanj za ključne besede

Kako oblikovati končen izbor ključnih besed?

Ko imate idejo o ključnih besedah, za katere želite biti uvrščeni, je sedaj čas, da svoj seznam izpopolnite na podlagi najboljših za vašo strategijo. V osnovi lahko to povzamemo na način:

Korak 1: Izbor ključnih besed glede na obseg iskanja

Uporabite Googlov načrtovalnik ključnih besed, da analizirate vaš predhodno izbran izhodiščni nabor relevantnih ključnih besed, povezanim z vašim spletnih mestom.

V Googlovem načrtovalniku ključnih besed lahko dobite podatke o obsegu iskanj in ocene obiska za ključne besede, ki jih nameravate uporabiti. Iz dobljenega seznama izberite mešanico ključnih besed z majhnim in velikim obsegom iskanja. V tej fazi je tudi smiselno izključiti ključne besede brez iskanj, saj ne bodo imele nobenega doprinosa.

trend iskanja kljulnih besed

Mesečni obseg iskanj je število, ki vam pove, kolikokrat se iskalni pojem ali ključna beseda vnese v iskalnike vsak mesec. Pri tem vam bo v veliko pomoč KeyWord planner. 

Za začetek je priporočljivo ciljati na ključne besede, ki imajo vsaj 50 mesečnih iskanj. Šele ko izčrpate ta del, se na koncu splača pogledati še tiste, ki imajo pod 50 mesečnih iskanj.

Korak 2: Ne ustrašite se konkurenčnih ključnih besed, z veliko iskanja

Velika podjetja se pogosto borijo za ključne besede z visokim obiskom, a to ne pomeni, da vi ne morete uspeti. V kolikor za te splošne, zelo konkurenčne besede trenutno niste uvrščeni visoko, se jih vsekakor splača optimizirati in se osredotočiti na njih. 

Zelo verjetno je, da na začetku ne boste mogli naenkrat čez noč priti na visoka mesta – če pa gradite tematske sklope okoli teh visoko konkurenčnih pojmov (vezano na prejšnjo sekcijo) pa lahko hitro pridete na zeleno vejo – zlasti, če vaša konkurenca spi na področju optimizacije.

Kako torej “napasti” tiste najbolj konkurenčne ključne besede?

  • Ciljajte na dostopne ključne besede – namesto da bi se borili za konkurenčne ključne besede takoj v začetki fazi, poiščite manjše, a relevantne fraze, ki jih vaša ciljna publika dejansko uporablja pri iskanju. Te ključne besede imajo pogosto manjšo konkurenco, kar vam olajša doseganje visokih uvrstitev.
  • Odkrijte specifične ključne besede – te ključne besede so bolj specifične fraze, ki jih ljudje uporabljajo, ko so že v fazi nakupa. Te ključne besede so ključne za privabljanje visokokvalitetnih obiskovalcev, ki so že pripravljeni na konverzijo.
  • Izkoristite lokalne ključne besede – če imate lokalno podjetje, ne pozabite vključiti lokalnih ključnih besed v svojo SEO strategijo. To bo pomagalo ljudem v vaši bližini najti vaše podjetje, ko iščejo storitve, ki jih ponujate.

Lahko izberete tudi ključne besede, ki imajo malo konkurence. Če za določene ključne besede še ni veliko konkurence v iskalnikih, lahko lažje dosežete visoko uvrstitev, še posebej, če drugi ne ciljajo na te iste ključne besede. Istočasno pa lahko preko zgoraj omenjenih tematskih sklopih gradite tudi na tistih najbolj konkurenčnih ključnih besedah, ki imajo veliko iskanj.

Korak 3: Razumite, kako namera vpliva na raziskavo ključnih besed in temu primerno analizirajte

Kot smo že omenili, je namen uporabnika eden od najpomembnejših faktorjev za dobre uvrstitve na iskalnikih. 

Danes je veliko bolj pomembno, da vaša spletna stran naslavlja problem, ki ga je iskalec želel rešiti, kot pa da preprosto vsebuje ključno besedo, ki jo je iskalec uporabil. 

Kako torej to vpliva na raziskavo ključnih besed, ki jo izvajate? 

Lahko je vzeti ključne besede dobesedno, vendar ključne besede lahko na žalost skrivajo veliko različnih pomenov pod površjem. 

Pri raziskavi ključnih besed je ključnega pomena upoštevati namen iskanja, saj močno vpliva na vaše možnosti uvrstitve. Predstavljajte si, da želite napisati članek o “kako začeti blog”. Čeprav se zdi ključna beseda preprosta, lahko skriva različne namere iskanja:

  • Iskalec morda želi izvedeti, kako napisati posamezno blog objavo. V tem primeru bi se vaš članek osredotočil na korake za ustvarjanje vsebine, urejanje in objavo blog objave.
  • Iskalec morda želi vedeti, kako ustvariti spletno stran bloga. V tem primeru bi se vaš članek osredotočil na tehnične vidike postavitve bloga, izbire domene in gostitelja, izbire platforme za bloganje itd.

Zato je ključno, da pred končno izbiro ključne besede in pisanjem vsebine preverite namen iskanja.

Kako preveriti “iskalni namen” ključne besede?

  • Vnesite ključno besedo v iskalnik: analizirajte rezultate, ki jih prikaže Google. Kakšna je vrsta vsebine, ki prevladuje? Ali so to članki s postopki, vodiči ali informativne strani, morda celo trgovine? To vam bo dalo dober vpogled v to, kaj iskalci pričakujejo, ko vtipkajo to ključno besedo.
  • Orodja za raziskave ključnih besed: uporabite orodja, kot sta Google Keyword Planner ali Ahrefs, ki vam lahko pokažejo različne namene iskanja za določeno ključno besedo.
  • Analiza konkurence: raziščite, kakšno vsebino ustvarjajo vaši konkurenti za to ključno besedo. To vam bo dalo predstavo o tem, kaj deluje in kaj ne.

Ko boste razumeli namen iskanja za ključno besedo, lahko ustvarite vsebino, ki bo popolnoma ustrezala pričakovanjem vaših bralcev. To bo povečalo zadovoljstvo uporabnikov, zmanjšalo stopnjo odskokov in izboljšalo vaše možnosti uvrstitve v iskalnikih.

Korak 4: Izberite kombinacijo osnovnih izrazov in dolgorepih ključnih besed v vsakem tematskem sklopu

Osnovni izrazi so ključne besedne zveze, ki so običajno krajše in bolj splošne — običajno obsegajo od ene do treh besed. 

“Fiziotrepija Ljubljana” 

Dolgorepe ključne besede pa so daljše besedne zveze, ki običajno vsebujejo tri ali več besed. 

“Privat fizioterapija v Ljubljani” 

Pomembno je, da preverite ali imate kombinacijo osnovnih izrazov in dolgorepih besed, saj to zagotavlja uravnoteženo strategijo ključnih besed, ki združuje dolgoročne cilje in kratkoročne zmage SEO optimizacije. 

Osnovni izrazi so običajno pogosteje iskani, zaradi česar so pogosto (ne vedno, a pogosto) bolj konkurenčni in težji za uvrstitev kot dolgorepe besede. 

Ker so dolgorepe ključne besede bolj specifične, je običajno lažje ugotoviti, kaj ljudje, ki jih iščejo, dejansko želijo. Nekdo, ki išče osnovni izraz ‘bloganje’, bi ga lahko iskal iz celo vrste razlogov, ki niso povezani z vašim poslovanjem. Zato preverite svoje sezname ključnih besed, da zagotovite smiselno kombinacijo osnovnih izrazov in dolgorepih ključnih besed. 

Zagotovo si želite hitro doseči nekaj uspehov z dolgorepimi ključnimi besedami, hkrati pa bi morali postopno delati na bolj splošnih in težjih ključnih besedah skozi daljše časovno obdobje SEO optimizacije. 

Korak 5: Na koncu še preverite, kako se vaši konkurenti uvrščajo za izbrane ključne besede 

Ne posnemajte konkurence, ampak jo premagajte! Izboljšajte svojo strategijo SEO z analizo ključnih besed konkurence.

Res je, da vam slepo kopiranje strategije konkurence ne bo prineslo uspeha. Vendar pa vam lahko analiza ključnih besed, ki jih uporabljajo vaši konkurenti, ponudi dragoceno izhodišče za izboljšanje lastne SEO strategije.

Zakaj je analiza ključnih besed konkurence koristna?

  • Odkrijte nove ključne besede – vaši konkurenti se morda osredotočajo na ključne besede, na katere vi še niste pomislili. Te ključne besede so lahko dragocena priložnost za doseganje novih ciljnih skupin in povečanje obiska.
  • Ocenite svojo konkurenčnost – če se že uvrstite za določene ključne besede kot vaši konkurenti, to pomeni, da ste na pravi poti. Vendar pa lahko z analizo ugotovite, kje lahko izboljšate svojo uvrstitev in prehitite konkurenco.
  • Odprite nove priložnosti – morda boste odkrili, da se vaši konkurenti ne osredotočajo na določene ključne besede, ki so za vas pomembne. To so lahko odlične priložnosti za osvajanje tržnega deleža in doseganje vrhunskih uvrstitev.

Če se vaš konkurent uvršča za določene ključne besede, ki so tudi na vašem seznamu, je zagotovo smiselno delati na izboljšanju vaše uvrstitve za te besede. Ne ignorirajte tistih, za katere se zdi, da vašim konkurentom ni mar. To bi lahko bila odlična priložnost, da tudi vi prevzamete tržni delež na pomembnih izrazih. 

Kako ugotovite, za katere ključne besede se uvrščajo vaši konkurenti? 

Lahko ročno iščete ključne besede v brskalniku, ki ne beleži zgodovine, in vidite, na katerih mestih so vaši konkurenti. 

organski rezultat iskanja

Pomembno je vedeti – najboljših ključnih besed za SEO optimizacijo ni – so samo tiste, ki jih vaša ciljna publika pogosto išče. Vaše naloga pa je, da jih smiselno uporabite! 

Zaključek

In zdaj imate prave ključne besede za SEO vaše spletne strani – imate seznam ključnih besed, ki se vam bo pomagal osredotočiti na prave tematske sklope za vaše podjetje in vam prinesel kratkoročne ter dolgoročne koristi. Poskrbite, da te ključne besede ponovno ocenite vsakih nekaj mesecev. Ko boste pridobili še večjo avtoriteto na prvi strani Googla, boste ugotovili, da lahko na svoj seznam dodate vse več ključnih besed. 

Raziskava ključnih besed je temeljni korak za izboljšanje SEO optimizacije vaše spletne strani. Z jasnim razumevanjem, kako izbrati prave ključne besede, ne samo da izboljšate vidnost svoje spletne strani, ampak se tudi bolje povežete z vašo ciljno publiko.

Ključne besede, ki so pomembne, relevantne in prilagojene vašemu področju, bodo pripomogle k večjemu obisku in boljšemu rangiranju v iskalnikih. 

Ne pozabite, da je za uspešno SEO strategijo potrebno stalno spremljanje in prilagajanje ključnih besed, da ostanejo učinkovite v dinamičnem digitalnem okolju. Z dosledno uporabo teh načel boste zagotovo dosegli želene rezultate in izboljšali spletno prisotnost vašega podjetja.

Vedno pa lahko SEO optimizacijo prepustite nam. Pišite nam na oglasevanje@spletnik.si ali pokličite na 01 600 99 30. 

Ekipa Spletnik 

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran