Surfer SEO – nepogrešljivo orodje za on site optimizacijo

Jul 19, 2023
Jul 19, 2023

V današnjem hitrem tempu digitalnega sveta, kjer lahko spletna prepoznavnost ustvari ali uniči posel, je obvladovanje umetnosti optimizacije iskalnikov (SEO) postala nujna veščina.

Ker si podjetja in ustvarjalci vsebin prizadevajo za višjo uvrstitev v rezultatih iskalnikov, nenehno iščejo učinkovita orodja in strategije, ki jim lahko zagotovijo prednost na spletu.

Eno tako zmogljivih orodij je Surfer SEO. Gre za več kot le povprečno orodje za SEO; velja za pravi game changer in eno najboljših orodij za on site optimizacijo, ki temelji na podatkih ter pomaga izboljšati uvrstitev vaše vsebine.

In to je razlog, da tudi pri Spletniku uporabljamo Surfer SEO za optimizacijo VSEH naših člankov.

  • Toda zakaj je tako super orodje?
  • Kako lahko veste, da bo delovalo tudi za vaše spletno mesto?
  • Kako se Surfer primerja z drugimi SEO orodji?

V tem poglobljenem pregledu orodja Surfer SEO raziskujemo njegove glavne funkcije, zmožnosti, prednosti, slabosti in razkrivamo, kako se primerja z drugimi, sorodnimi orodji. Začnimo!

Kaj je Surfer SEO?

Surfer SEO je orodje za on-page optimizacijo v oblaku, ki vam omogoča analizo in primerjavo vaših spletnih mest s tem, kar je trenutno uvrščeno na SERP.

Namesto da bi ugibali, kaj Google želi uvrstiti, vam to orodje ponuja na podlagi podatkov analizo, kaj točno manjka vašemu spletnemu mestu, vsebini in drugim elementom.

surfer seo nadzorna plošča

Kako lahko orodje SurferSEO vse to ve?

Za vse poizvedbe, SERPS in strani, ki jih želite analizirati, Surfer SEO preuči uvrstitev najboljših strani.

Surfer SEO Competitors Screen

Surfer SEO si bo ogledal te rezultate in identificiral meritve SEO na strani, kot so:

  • Uporaba glavnih in sekundarnih ključnih besed
  • LSI/NLP/TF-IDF ključne besede
  • Meta oznake (meta opis, shema itd.)
  • Medijske vsebine/elementi
  • Dohodne povratne povezave
  • Število besed
  • Odhodne zunanje in notranje povezave
  • Struktura naslova

S temi meritvami lahko Surfer SEO zgradi zelo uporaben model tega, kar želijo iskalniki videti pri določeni poizvedbi. Vendar gre še globlje od optimizacije vsebine. Surfer SEO ima veliko orodij za pomoč pri raziskovanju ključnih besed, analizi SERP-jev, splošni optimizaciji spletnega mesta in veliko več.

Surfer SEO funkcije

Kadar se odločate za neko SEO orodje je pomembno, da preverite zmožnosti le-tega. To je običajno kar izziv, ko gre za SEO, saj obstaja na tisoče drobnih elementov, ki sestavljajo trdno SEO strategijo. Toda lepota Surfer SEO je v tem, da ponuja ogromno funkcij znotraj enega orodja. To vključuje:

Urejevalnik vsebine: največja uspešnica orodja SEO surfer

Eno najpomembnejših pravil SEO optimizacije je, da imate več ključnih besed, ki imajo podoben pomen. To je najlažji način, da iskalnikom poveste, o čem govori vaša stran – in za kaj naj se uvrsti. Surferjev urejevalnik vsebine vam pri tem pomaga med pisanjem. Zdaj imajo tudi orodje Surfer AI, ki vam lahko napiše vsebino.

Surfer SEO urejevalnik vsebine je precej preprost. Izberete ključno besedo, na katero želite ciljati (ali več njih):

Urejevalnik vsebine za surfer seo

Nato malo počakate, da Surfer postrga najboljše rezultate in jih analizira, nato pa lahko začnete ustvarjati nov članek.

To je glavni vmesnik urejevalnika vsebine:

surfer seo analiza vsebine

Na desni strani lahko vidite oceno vsebine, ki pove, kako prijazna je Googlu vaša vsebina v primerjavi z drugimi vnosi na SERP. Vidna so tudi ostala praktična priporočila za oblikovanje vsebine kot so: koliko besed mora imeti vsebina, koliko slik je dobro uporabiti itd.

Imejte v mislih, da so to le smernice in ne predstavljajo 100 % tistega, kar se Googlu zdi pomembno, vendar so zelo koristne, da vas usmerijo v pravo smer.

Število besed je na primer včasih težko določiti, saj Surfer včasih upošteva komentarje, stransko vrstico in druge elemente pri odločanju o dolžini vsebine.

V desnem “meniju” boste zasledili tudi Surferjeva edinstvena priporočila za ključne besede, ki vam povedo, katere ključne besede morate uporabiti v svojem članku in kolikokrat naj se pojavijo.

Surfer SEO ključne besede - priporočila

Ko dovoljkrat uporabite pravo ključno besedo, se le-ta obarva rumeno in nato zeleno, kar je za vas signal – da je določena ključna beseda “količinsko ustrezna” v napisanem članku.

V kolikor kliknete določeno ključno besedo, boste celo prejeli priporočila, kako jo uporabiti v besedilu:

Surfer SEO uporaba ključnih besed

Včasih so ta priporočila slovnično napačna in jih ni mogoče uporabiti v vsebini zato skrbno preberite predlagan tekst.

Zelo uporabna sta tudi ločena zavihka oris (angl. outline) in povzetek (angl. brief).

Surfer SEO povzetek članka
Surfer SEO konkurenčni članki

Outline builder je zelo osnovna AI programska oprema za pisanje, ki ustvarja dele vsebine na podlagi vsebine vašega konkurenta. Težava je v tem, da včasih ne ustvari povsem originalne ali edinstvene vsebine, kar lahko prepoznajo plagiatorska orodja. Zato je previdnost pri teh tekstih zelo priporočljiva.

Druga težava opcije Outline v praksi je, da te možnosti včasih zavrnejo zavihek FAQ (t.i. pogosta vprašanja) in informacije v stranski vrstici. Rezultat: precej neurejeni predlogi:

Surfer Outline Examples

Vseeno lahko preberete predlog teksta za navdih in sami presodite ali vam lahko kako koristi.

Zavihek brief ali povzetek je povzetek konkurence, ki ste jo izbrali in opomb, ki ste jih dodali. Kar je lahko koristno, če pri isti vsebini sodelujete z več ljudmi.

vključitev in izključitev konkurence s surferSEO

Urejate lahko rezultate, ki jih Surfer upošteva pri dajanju predlogov:

Poleg konkurentov lahko urejate tudi:

strukturo vsebine,

izraze,

teme in vprašanja, za katera želite, da Surfer upošteva.

V kolikor se na primer ne strinjate s predlaganim številom besed, to lahko preprosto uredite in spremenilo bo število pojavitev vseh predlaganih dolgorepih ključnih besed, s čimer se boste izognili pretirani optimizaciji.

Pomembno je, da preverite seznam konkurentov vsakič, ko ustvarite nov dokument, saj nekateri rezultati SERP morda niso pomembni za vaš namen.

Urejevalnik vsebine je na voljo tudi neposredno v Google Dokumentih:

Surfer SEO v Google Docs

In celo v WordPress urejevalniku Gutenberg:

Surfer SEO za WordPress

SERP analiza

Pogled na konkurenco je odličen način za začetek (ali izboljšanje) katere koli vsebine. Zakaj? Ker kaže na to, kaj Google meni, da najbolj ustreza določeni poizvedbi. To je tisto, za kar menijo, da je najboljša vsebina za to ključno besedo – in vsebina, ki jo boste morali “premagati”, da boste zavzeli mesto vaše konkurence.

Surferjeva funkcija SERP Analyzer vam pomaga razumeti, kako je videti stran z rezultati za vašo izbrano ključno besedo, ne da bi morali vse narediti ročno. Je odličen način, da se poglobite v konkurenco za določeno ključno besedo z vidika vsebine. Glavno poročilo, ki ga dobite, je graf števila besed glede na povprečno pozicijo skozi čas:

Surfer SEO SERP nadzorna plošča

Urejate lahko metrike, ki jih prikazuje graf na levi stranski vrstici:

Surfer SEO - urejanje vsebine

To orodje ima na izbiro več kot 500 dejavnikov, kot so znaki, naslovi, rezultat, večpredstavnost in celo meritve hitrosti strani. Poročilo vas primerja z vsemi prvimi 48 vnosi SERP. Lahko pa ga spremenite tako, da prikazuje rezultate glede na določene konkurente:

Surfer SEO - konkurenca

Kadar želite pridobiti bolj poglobljene informacije, lahko dobite tudi vpogled v priljubljene besede, ki jih boste uporabili v svojih člankih, razčlenitev vsake strani, oceno vsebine ter novo funkcijo, ki vam pokaže običajne povratne povezave za SERP. Surferjeva razčlenitev SERP je dokaj zapletena. Ponuja ogromno uporabnih informacij in naprednih možnosti prilagajanja za ustvarjanje lastnih poročil.

Surfer EO Google analiza

Strani z rezultati iskanja pa se lahko dramatično razlikujejo. Surfer vam omogoča preklapljanje med rezultati glede na mobilni/namizni računalnik in lokacijo.

Poleg tega boste videli, kako se je SERP spreminjal skozi čas. Te podatke lahko uporabite, da bo vaša vsebina primerna za prihodnost.

Revizija vsebine

Ali želite posodobiti staro vsebino, ki ni več uvrščena ali za katero menite, da ima potencial, da osvoji SERP? SurferSEO lahko pomaga tudi pri tem.

Funkcija revizije vsebine (content audit) analizira vaš URL, SERP njegove glavne ključne besede in vam na podlagi tega poda veliko predlogov za izboljšave:

Surfer SEO - revizija vsebine

Tako kot pri urejevalniku vsebine lahko tudi filtrirate tekmece, da dobite natančne rezultate.

Načrtovalnik vsebine

V kolikor niste prepričani, kje in kako začeti načrtovati vsebino vašega spletnega mesta, vam pri tem lahko pomaga tudi SurferSEO. Podati morate le široko ključno besedo, na katero veste, da se želite osredotočiti:

Surfer SEO - načrtovalnik vsebine

In vrnil vam bo sklope sorodne vsebine:

Surfer SEO - načrtovalnik vsebine - primer

Vsak vsebinski sklop naj bi predstavljal celoten članek. Za vsakega dobite nekaj predhodnih podatkov, na primer mesečni obseg iskanja in težavnost ključnih besed. Ustvarite lahko celo urejevalnik posamezne vsebine, ki upošteva vse ključne besede v enem sklopu.

Ali so ta priporočila dobra? Recimo. Pomagajo vam lahko pri zagonu procesa raziskovanja ključnih besed.

Ključne besede

Ni vam treba dodati svoje vsebine v urejevalnik, da bi našli predloge ključnih besed. Funkcija Keyword Research bo to naredila namesto vas in vam predstavila seznam ključnih besed, ki jih morate upoštevati pri optimizaciji posamezne strani.

Lahko spremenite tudi lokacijski fokus iskanja po ključnih besedah, ki vam bo prikazal predloge ključnih besed na podlagi iskalnih navad ljudi v določeni državi.

Ta funkcija se po kvaliteti in zmogljivosti sicer ne more primerjati z ostalimi aplikacijami/funkcijami Surfer SEO ali z drugimi priljubljenimi orodji za raziskovanje ključnih besed. Glavna težava? Nizka količina ključnih besed.

Tukaj je relativno spodobna poizvedba, analizirana v Surfer SEO:

Surfer SEO - raziskava ključnih besed

In v orodju Ahrefs:

Ahrefs - raziskava ključnih besed

Surfer je lahko v pomoč pri ključnih besedah ​​z velikim prometom. Toda njegovo orodje za raziskovanje ključnih besed ni vrhunsko. Vsaj trenutno še ne.

Kar je nekoliko bolj uporabno, je razširitev Surfer Keyword:

Surfer SEO - razširitev za Chrome

Če ga imate nameščenega, bo prikazal nekaj metrik iskanja za vse, kar poiščete v Googlu:

Surfer SEO - primer kako deluje Chrome razširitev

Nova funkcija Grow Flow

Najnovejša funkcija Surfer SEO, Grow Flow, je pomočnik, ki ga poganja umetna inteligenca z nalogo izboljšati vašo SEO prisotnost s preprostimi in praktičnimi nalogami.

To so predlogi, ki smo jih dobili pri nastavitvi orodja:

Surfer SEO - nova funkcija Grow Flow

Surfer v bistvu uporablja raziskovalne zmožnosti, ki jih je razvil po letih urejanja vsebine, ter jih uporablja za vaše celotno spletno mesto in identificira področja izboljšav.

Grow Flow je lahko sicer tudi nepopoln in ne more nadomestiti dobrih orodij in strokovnega znanja. Dobili smo na primer tudi priporočila glede vsebine, ki nimajo smisla:

Surfer SEO - Grow Flow predlogi

In tudi predlogi za povratne povezave do spletnih mest niso idealni.

V primeru, da nimate orodij in strokovnega znanja, da bi sami našli priložnosti za rast, vam lahko pomaga novi Grow Flow. Vendar še zdaleč ni dovolj.

Vmesnik in uporabniška izkušnja

Ena največjih prednosti Surfer SEO je njegova prijaznost do uporabnika. Izdelava novega, izjemno zmogljivega urejevalnika vsebine traja le dva ali tri klike. Vse skupaj deluje zelo intuitivno.

Pomembne nastavitve so tudi priročno nameščene. Na primer, preden zaženete kakršno koli iskanje, lahko izberete napravo in jezik, na katerega se mora Surfer osredotočiti:

Surfer SEO - vmesnik in uporabniška izkušnja

Vse nadzorne plošče v Surfer SEO so enostavne za uporabo in dobro oblikovane.

Surfer SEO integracije: bi šli dlje od preprostega on-page urejanja?

Poleg integracije s številnimi urejevalniki dokumentov je Surfer SEO začel tudi veliko partnerstvo s SEMRush. Kaj to vključuje: svoj račun SEMRush povežete s Surfer SEO, ki bo samodejno izboljšal vaša poročila s podrobnostmi o povratnih povezavah, zlasti za nove funkcije Grow Flow.

Surfer SEO in SEMRush integracija

Če želite omogočiti Grow Flow, morate seveda integrirati Search Console v Surfer SEO, kar zagotavlja še globljo raven analize.

Vodič po optimizaciji vsebine s Surfer SEO

Ta hitri “tutorial” predvideva, da že imate objavljeno stran z vsebino, osredotočeno na določeno ključno besedo. Nato lahko šele preizkusite spodnje korake.

V kolikor želite optimizirati svojo vsebino, svojo stran najprej zaženite z orodjem Surfer SEO audit.

Surfer SEO - vodič po optimizaciji vsebine

To vam bo dalo veliko koristnih vpogledov poleg optimizacije na strani, na primer, katere povratne povezave vam manjkajo:

Surfer SEO - audit

Revizija vsebine/content audit vam daje veliko koristnih nasvetov:

Surfer SEO - audit

Zato pred vsem drugim preglejte te naloge in označite vsako polje. Če niste prepričani, kako nekaj narediti, vam bo Surfer zagotovil razlago, zato ne skrbite, če ste neizkušeni.

V našem primeru smo predložili URL tega članka in predlogi so bili precej osnovni: dodajte te ključne besede, vzpostavite povezavo do teh mest itd.

Ko to storite, ustvarite nov urejevalnik vsebine za ključno besedo, ki jo iščete:

Surfer SEO - urejevalnik vsebine

V našem primeru je to »Surfer SEO review« in »Surfer review«.

Ko kliknete Enter, boste preusmerjeni v urejevalnik vsebine:

Surfer SEO - urejevalnik vsebine

Tukaj lahko prilepite svojo vsebino, jo optimizirate in nato prilepite nazaj v Google Dokumente ali WordPress.

Še bolje bo, če namestite razširitev Surfer:

Surfer SEO - razširitev za Chrome

S tem v brskalniku lahko ustvarite nov Google dokument, ki cilja na vašo ključno besedo, neposredno iz urejevalnika vsebine:

Surfer SEO - ustvarite google dokument

Kar bo Surferjeve predloge dodalo neposredno v Google Dokumente.

Surfer SEO - google dokument

Takole naj bi izgledal vaš postopek od tu naprej:

  • Število besed je edini resnično pomemben vidik strukture vsebine.
  • Preglejte seznam ključnih besed in razmislite, kje v članku lahko naredite prostor zanje.
  • Vzemite vsako ključno besedo po vrsti in poskusite povečati njeno število. Lahko pa si zabeležite 5-6 pomembnih ključnih besed, ki jih želite dodati, in jih vnesete v članek.

Nasvet: višje kot je ključna beseda na seznamu, bolj je pomembna.

  • Vztrajajte, dokler ne dosežete ocene vsebine nad 75.
Surfer SEO - ocena vsebine

Nasvet: Poskusite uporabiti pomembne ključne besede v naslovih. Izboljšalo bo vaše metrike in uspešnost.

V kolikor želite prihraniti še več časa, lahko preprosto odprete urejevalnik Gutenberg in kliknete razširitev Surfer. To bo odprlo Surferjeve predloge naravnost v WordPress.

Kaj nam je všeč pri Surfer SEO

Tu so glavne prednosti SurferSEO po naši oceni:

  • Enostavnost uporabe – Surferjev vmesnik je intuitiven, podatke, ki jih ponuja, pa je enostavno razumeti in na podlagi njih ukrepati.
  • Pomoč pri strukturi vsebine – Surfer upošteva več kot 500 dejavnikov, da se odloči o vsem, kar potrebuje vaša stran za uvrstitev, vključno s strukturo vsebine, manjkajočimi povratnimi povezavami in še več.
  • LSI ključne besede – Surfer je eno redkih orodij na strani, ki vam lahko pomaga pri iskanju LSI ključnih besed.
  • Spodoben Grow Flow – Lahko bi bilo boljše in ima nekaj čudnih priporočil, vendar je dobro izhodišče za začetnike.
  • Dobre integracije – pogosto z orodji, ki so pomembna za SEO.
  • Nenehne posodobitve – čeprav je vrednost nekaterih njihovih najnovejših orodij sporna.

Izboljšave, ki si jih želimo videti pri Surfer SEO

Glavna pomanjkljivost, na katero ljudje pomislijo, ko gre za Surfer SEO, je njegova visoka cena. Ni ravno poceni.

Surfer SEO - cene paketov

Vendar je morda modro, da plačamo več, če to pomeni, da dobimo najboljšo možno storitev.

Druge težave, ki jih imamo s Surferjem, vključujejo:

  • Buggy razširitev – še posebej na WordPressu, vendar ni stalna težava; le občasno se pojavi.
  • Precej slaba raziskava ključnih besed – nihče ne kupi Surferja za to funkcijo. Verjetno ga tudi nihče ne uporablja.
  • Veliko navdušenja, malo vsebine – Surfer je odličen v tem, kar počne: optimizaciji vsebine. Želimo si, da bi se bolj osredotočili na to.

Surfer SEO alternative

Surfer SEO seveda ni edino on-page orodje. In konkurenca je postala huda, zlasti v zadnjih letih.

To so najboljše alternative Surfer SEO:

  • Cora
  • Frase IO
  • MarketMuse
  • Website Auditor

Surfer SEO vs. Cora

Surfer SEO vs. Cora

Cora je orodje za on-page analizo podjetja SEO Tool Lab. Ali je dovolj dobra alternativa Surfer SEO? Niti ne. Cora je imela in ima še vedno zelo slab vmesnik. Poleg tega tudi ni poceni orodje. V času pisanja tega članka, znaša nekaj več kot 200 EUR/mesec.

Če želite enostavnejše, a enako učinkovito orodje, je Surfer vsekakor boljša alternativa.

Surfer SEO Vs Frase IO

Surfer SEO Vs Frase IO

Frase IO se je od svojega začetka razširil na pisanje s pomočjo umetne inteligence. Toda v svojem bistvu je Frase orodje za optimizacijo vsebine.

Predlogi on-page ključnih besed Frase IO za SEO temeljijo na prvih 20 rezultatih v SERP-ju vaše ključne besede. In pogosto so lahko zelo dobri. Od drugih orodij za AI pisanje izstopa tudi po tem, da se ne zanaša na GPT-3. Generiranje vsebine v Frase je zgrajeno na lastnem jezikovnem modelu. Na žalost na nekaterih področjih zaostaja za Surfer SEO.

Tukaj so razlogi, zakaj smo nagnjeni k izbiri Surfer SEO namesto Frase IO:

  • Veliko boljši vmesnik
  • Poglobljene raziskave, upoštevanje več rezultatov
  • Osebna izkušnja – priporočila Surfer SEO in Frase IO se včasih razlikujejo. Toda pri Surfer SEO smo videli le uspeh.
  • Kompleksna orodja za izboljšanje prizadevanj SEO na splošno

Frase IO je lahko odlična alternativa Surfer SEO, vendar je tudi dražja. In tudi če poleg svojih potreb po on-page optimizaciji želite AI pisca, bi vam bila verjetno boljša kombinacija Jasper AI + Surfer SEO.

Surfer SEO Vs. Website Auditor

Surfer SEO Vs. Website Auditor

Website Auditor se nekoliko razlikuje od drugih orodij, saj ne temelji na oblaku – ampak ga je potrebno prenesti in namestiti.

Čeprav je del nabora programske opreme (SEOPowersuite), se osredotočamo na komponento Website Auditor, ker se ukvarja z analizo na strani.Website Auditor (in SEO Power Suite na splošno) je veliko cenejši od večine orodij za SEO. Dobite ga lahko za nekaj manj kot 300 eur/leto.

Medtem ko je Website Auditor veliko cenejši, so Surferjevi podatki in priporočila veliko boljši. Torej, če želite najboljšo rešitev za optimizacijo strani, bi morali razmišljati o Surfer.

Če pa imate radi namizne aplikacije in želite celovito orodje za SEO, si lahko podrobneje ogledate SEO Power Suite. Pravzaprav je na našem seznamu najboljših orodij SEO za Mac.

Ujemite SEO val s Surfer SEO in izboljšajte uvrstitev spletnega mesta

Sposobnost Surfer SEO, da drži korak z razvijajočimi se algoritmi iskalnikov, in njegove pogoste posodobitve dokazujejo njegovo predanost sledenja trendom in najboljših praks SEO optimizacije. Ta prilagodljivost zagotavlja, da lahko uporabniki ohranijo konkurenčno prednost in spodbujajo trajno rast svoje spletne vidnosti.

Zato ostaja izjemen in dragocen zaveznik za tiste, ki resno želijo izboljšati uvrstitev svojih spletnih mest v iskalnikih in organski promet. Zaradi njegovih inovativnih funkcij ter vpogledov, ki temeljijo na podatkih – je najboljša izbira za podjetja in posameznike, ki želijo optimizirati svojo spletno prisotnost in doseči dolgoročni uspeh v digitalnem okolju.

Ste pripravljeni popeljati svoje podjetje v nove višave z močjo, ki jo prinaša SEO? Pišite nam zdaj, da začnete svojo pot do višjih uvrstitev in povečanega organskega prometa.

Uspešno!

Vaš Spletnik

Matjaž Sedlar

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran