Posodobljeno 11. 04. 2024
Oglaševanja s pasicami ali če uporabim internetno terminologijo, oglaševanja z benerji (v originalu banner), se poslužujemo takrat, kadar želimo povečati obisk oziroma promet naše spletne strani ter kadar želimo pridobiti in usmeriti kvalificiranega uporabnika (potencialnega kupca) na pravo mesto (kjer lahko opravi nakup ali poda povpraševanje), ob minimalnih stroških. Čeprav je tovrstno oglaševanje eno od najstarejših (obstajalo je že vrsto let pred razvojem internetne tehnologije vendar v drugačnih oblikah), je še vedno daleč najbolj popularno med oglaševalci na internetu. Tovrstna oblika oglaševanja se namreč smatra kot stroškovno dostopnejša in bolj učiknovita od vseh ostalih medijev oz oblik oglaševanja (tudi od televizije).
A vendar, tudi oglaševanje z benerji, pušča vse večje negativne odzive v očeh uporabnikov interneta. To je logična posledica razvoja novih tehnologij v katerih so benerji narejeni (npr. Flashu) in načinov njihovega prikazovanja (pop-up-i), s katerimi postaja tovrstno oglaševanje agresivnejše in za uporabnike včasih tudi zelo moteče (tipičen primer je portal 24ur.com).
Prav zaradi tega dejstva dandanes obstaja veliko programske opreme in raznoraznih aplikacij, ki benerje blokirajo oz jih onemogočajo. S tovrstno opremo so opremljeni že vsi najnovejši internetni brskalniki (npr Internet explorer 7 in Mozilla firefox). Pravtako z benerji prepuščamo prednosti optimizacije, ki nam jih sicer nudijo ključne besede v tekstovnih povezavah. Bener je namreč sestavljen iz elementov, ki so značilni za slikovni format prikazovanja in kot takega ga iskalnikov pajek ne zaznava (ti zanaznavajo samo tekstovni format prikazovanja).
Ne glede na nekatere negativne učinke tovrstnega oglaševanja pa nam ta lahko izdatno pripomore k veliko bolj usmerjenemu marketingu naših storitev oz produktov ter večji prepoznavnosti (brand image) našega podjetja. Bolj kot je naša spletna stran izpostavljena večja verjetnost je, da bomo povečali prodajo, kar je konec koncev eden glavnih ciljev vsakega podjetja.
Obstaja veliko spletnih strani in spletnih portalov, ki so namenjeni druženju oz spoznavanju ljudi, predvajanju novic, objavi malih oglasov ter objavi raznoraznih koristnih informacij, kjer so obiskovalci dobesedno zasuti s točo ponudb različnih oglaševalcev. Oglaševanje z benerji se meri s številom klikov, ki jih obiskovalci napravijo na določen bener in se prikazuje v procentih kot razmerje med številom ogledov strani s številom klikov, ki jih obiskovalec napravi na določen bener.
Tovrstno oglaševanje je eden izmed najboljših in najbolj učinkovitih pristopov do vašega kupca, saj s takšnim načinom oglaševanja dosežemo zelo široko ciljno skupino uporabnikov interneta.
Lahko se uporablja za različne namene, in sicer za pospeševanje prodaje produktov in storitev, promocijo novih, povečevanje prepoznavnosti podjetja (image brand) in predvajanje določenega sporočila specifični cilji skupini uporabnikov, skratka za končno komunikaciranje.
Oglaševanje z benerji je možno na portalih oz spletnih straneh, ki imajo za tovrstno storitev omogočen oz natačno določen prostor. Eden izmed takšnih portalov je tudi LovecNaCene.si, ki primerja cene več med več kot 300.000 artikli in kjer ima svojo ponudbo predstavljeno več kot 300 slovenskih trgovcev, ki se nahajajo na internetu. Na spletnem portalu LovecNaCene.si, lahko oglaševalci oglašujejo na tematskih straneh v različnih kategorijah, kjer se nahajajo ciljno usmerjeni obiskovalci ter trgovci, ki lahko pravtako na tematskih straneh v različnih kategorijah pospešujejo oz izpostavljajo svojo ponudbo.
Kakorkoli, če imate glede oglaševanja z benerji kakršnokoli vprašanje, nas lahko vedno vprašate preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali preko telefona 080 33 39.
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024