Posodobljeno 14. 03. 2023
Pri Google oglaševanju se beseda „ustreznost“ nanaša na to, kako koristne so vaše informacije pri iskanju vaših kupcev. Pri določanju ustreznosti oziroma pomembnosti, gleda program Google AdWords na več stvari vključno s ključnimi besedami, oglasi in ciljno stranjo in pri tem upošteva, kako so tesno povezane na neko iskanje oz. poizvedbo.
Visoka ustreznost oglasov lahko pomaga pri povečanju ocene kakovosti, hkrati pa pomaga pri uvrstitvi oglasa. Konec koncev, višjo kot imate oceno kakovosti, več klikov boste prejeli z enakim proračunom.
Dostikrat se po začetku kampanje zgodi, da ima, katera beseda zelo slabo oceno kakovosti in posledično višjo ceno na klik. To se po navadi zgodi, ko vaše zakupljene ključne besede in vsebina vašega oglasa med seboj niso ustrezne. To lahko negativno vpliva na celotno uporabniško izkušnjo, saj se iskanje oziroma poizvedba ne ujema z dejansko vsebino oglasa. Na koncu se oglas ne ujema z uporabnikovo poizvedbo.
Nove ključne besede samodejno dobijo oceno 6 za kakovost ter vrednost »povprečno« za pričakovano razmerje med prikazi in kliki, ustreznost oglasov ter izkušnjo s ciljno stranjo. Ko dodamo novo ključno besede, sistem, ki izračuna oceno kakovosti v vrednosti od 1 do 10, namreč nima informacij o pretekli uspešnosti te ključne besede. Ocena kakovosti pa temelji na pretekli uspešnosti ključne besede.
Primer: Če se vsi potrebni parametri ujemajo lahko beseda prejme oceno kakovosti 9/10 ali celo 10/10 kar pomeni, da je lahko cena za to besedo le 0,20 € na klik. Ta ista beseda lahko prejme oceno kakovosti le 5/10, če se ključne besede ne ujemajo z oglasom ali ciljno stranjo, kar pomeni, da je cena na klik lahko tudi do 3x višja (0,80€).
Tu je 6 preprostih nasvetov s katerimi lahko izboljšate ustreznost svojih oglasov:
1. Ustvarite skupine oglasov s povezanimi ključnimi besedami
Dobra praksa je, da ustvarite posamezne skupine oglasov za vsak izdelek ali storitev, ki jo želite oglaševati. Dobro vodilo je, da imate v eni skupini oglasov med 5-20 ključnih besed
2. Poskrbite, da bodo vaši oglasi tesno povezani s ključnimi besedami
Če je ime vaše skupine „Oprema za ribolov“ se prepričajte, da skupina vsebuje samo ključne besede tesno povezane s opremo za ribolov in podobnimi različicami te besede oz besedne zveze
3. Napišite besedilne oglase, ki vključujejo ključne besede
Najboljši postopek je, da vključite besedo z največ iskanji v naslovno vrstico in vsaj enkrat še v opisnih vrsticah.
4. Ne bodite preveč ustvarjalni
Pri pisanju privlačnih oglasov, si vsi želimo biti ustvarjalni, vendar včasih z uporabo privlačnih fraz v naslovni vrstici in opisnih vrsticah lahko naredimo več škode kot koristi. To se zgodi, ko se besede uporabljene v oglasu ne ujemajo s ključnimi besedami v skupini.
5. Vključite glavne ključne besede v prikaznem URL-ju
Če imate dovolj prostora, lahko uporabite poševnico (/) na koncu domene spletne strani in nato vključite ključne besede v prikaznem URL-ju (npr. www.demo-strani.si/ključne-besede)
6. Izberite pravo ciljno stran in vključite manjkajoče ključne besede
Vedno imejte v mislih, da je glavna skrb Googla ustreznost. Zato se mora, da bi imeli dobro ustreznost oglasa, vsebina oglasa ujemati z vsebino na ciljni strani.
To lahko storite z ustvarjanjem posebne ciljne strani za posamezne skupine oglasov. To je običajno priporočljiv pristop, saj omogoča, da je lahko ustreznost vsebine oglasa zelo visoka.
Višja ustreznost oglasa = višja ocena kakovosti = nižja cena na klik
Povišati ustreznost oglasa je vredno truda, saj bo to pomenilo splošno izboljšanje uspešnosti kampanje. Z izboljšanjem ustreznosti, bodo vaše zakupljene ključne besede prejele višjo oceno kakovosti in posledično se bodo vaši oglasi prikazovali na višjih položajih. Poleg tega pa bo višja ocena kakovosti tudi privedla do nižje cene na klik, s čimer boste prihranili denar in vam omogočilo, da prejmete več klikov za nižjo ceno.
Za več vprašanj in pomoč pri ustvarjanju uspešne Google kampanje nam pišite preko kontaktnega obrazca, na info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želimo,
Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024