Kako oblikovati grafike ki prodajajo?

Dec 18, 2015
Dec 18, 2015

Če želite prodati svoj produkt, mora za tem stati kvalitetna vsebina, ki v prvi vrsti izpostavlja vse prednosti, ki bi jih s tem vaš kupec lahko pridobil. Dobro besedilo morate vstaviti na spletno stran, v vašo e-mail kampanjo, praktično povsod. Vendar vedeti moramo, da golo besedilo prodaja le poredko. Vedno mora zate stati kvalitetna grafika, ki bo v osebi spodbudila pozornost. S tem namenom vam bom v nadaljevanju predstavil nekaj primerov, ki bodo vaše prodajno besedilo podkrepili na pravi način.

1. Grafika za e-poštno kampanjo

Vedeti moramo, da danes povprečen podjetnik dobi goro e-pošte, ogromno reklam in promocij in skoraj nikoli ne odpre vsega. Dejstvo pa je, da 72% ljudi še vedno preferirajo komunikacijo preko e-pošte. Ste vedeli tudi, da 86% ljudi želi prejemati promocijsko pošto vsak mesec? To so pomembni podatki, ki nam dajo vedeti, da v e-mail marketingu je potencial in da imamo priložnost, ki jo moramo izkoristiti.
Pri oblikovanju grafike morate paziti na:

  • vizualni aspekt (oblikujte napise z različnimi velikostmi pisave)
  • grafika naj bo odzivna (prilagodljiva telefonu in tablici)
  • dodajte vrednost (člvek naj vidi razlog, da bi bral vsebino naprej)
  • A/B testiranje (testirajte različna e-poštna sporočila in uporabite najuspešnejše)
  • vstavite jasen in izpostavljen klic k akciji

Velikosti pisave
Ko pišete besedilo na grafiko, morate paziti da vsebina ne bo preobširna. Ko bo nekdo zagledal vašo grafiko, mora najprej videti naslov, ki izpostavlja razlog, zakaj bi sploh kdo bral naprej, nato naj bo nadaljevanje. Z velikostjo pisave lahko nadzirate, kaj bo naslovnik prebral najprej in kaj kasneje. Tu imate dve možnosti.  Če je vaš cilj, da naslovnik prebere celoten e-mail, mora biti naslov z največjo pisavo, nato podnaslov z manjšo in nadaljevanje z še manjšo, a enostavno za branje. Če je vaš cilj izpostaviti vašo glavno prednost, potem naj bodo le pomembne besede v stavku napisane z veliko pisavo.
Uporabljajte barve
Pri uporabi barv pri vaših grafikah ne pozabite, da izstopajoča rdeča ali zelena barva še ne pomenita, da bo vaša grafika odlična. Če bo vaš gumb za klic k akciji obarvan zeleno, še ne pomeni, da bo e-mail kampanja uspešna. Je pa res, da z barvami prav tako lahko nadziramo, kaj bo naslovnik videl najprej in kaj kasneje. Besedilo, ki je napisano z enako barvo, kot ostali detajli, bo prebrano veliko prej.
Menjajte vrsto pisave
Predstavljajte si, da berete knjigo. Jasno je, da bo vsaka beseda napisana z enako pisavo ob enaki velikosti. Če bi bila v knjigi samo ena beseda napisana z drugačno pisavo, bi jo opazili v trenutku. Se strinjate? Enako je v grafiki na spletu. Če boste z drugo vrsto pisave napisali “popust” ali “klikni tukaj”, bo to vzbudilo veliko več pozornosti.

grafika na spletni strani, grafika za spletno stran, spletna stran

Primer dobre grafije


 
Taka grafika je izredno kvalitetna, saj človeka jasno vodi od začetka do konca. Naprej bomo vedno prebrali besedilo napisano čez sliko, saj je to tisto, kar vzbuja pozornost (slika veliko prej pogledamo, belo besedilo pa iz tega izstopa, poleg tega je napisano z drugačno pisavo). Nato bomo prebrali ceno, ki je napisana z drugo barvo, velikost pisave pa je izjemno velika, nato pa spodnje besedilo.

2. Grafika za spletni strani

Na spletni strani lahko uporabimo slike produktov, oseb in grafike. Ne sklepajte na slepo, ampak vse tri možnosti testirajte. Izdelajte eno pristajalno stran kjer bo slika osebe (npr. slika manekenke, če prodajate tekstil; morda asistentko v podpornem centru, če ponujate podporo), nato s predstavitvijo produktov in tretjo pristajalo stran z ročno izdelanimi grafikam.
V kolikor boste na stran vstavili slik kakršne koli osebe, naj le ta gleda proti produktu.
Spodnja slika predstavlja razliko, če oseba na sliki gleda proti produktu ali stran od produkta. Videti je, da bomo veliko prej pogledali na produkt in na besedilo, če ne pozornost osebe na sliki usmerjena na produkt (rdeča barva predstavlja področje, ki ga prej in večkrat pogledamo).

spletna stran, grafika na spletni strani, grafike na spletni strani

Grafika na spletni strani


Vstavimo sliko ženske ali moškega?
Testirajte! Seveda je to odvisno od produkta, ki ga ponujate ampak gledano na statistiko, je veliko bolj učinkovito, če je na spletni strani objavljena slika moškega. To je tudi razlog, da smo na naši naslovni strani objavili sliko moškega, ki je dosegel 5% boljše rezultate kot slika z žensko. Na spodnji sliko lahko vidimo tudi različne velikosti pisave. Vsak bo najprej videl, da gre nekaj glede spletne strani, začel bo z branjem, prav tako je izpostavljena glavna beseda, ki bi lahko pomenila vzrok za klic k akciji “brezplačno”.
grafika na spletni strani, grafike na spletni strani, spletna stran
Oseba ali izdelek?
Ko gre za osnovno stran vaše spletne strani, moramo pozornost nameniti temu, kaj ljudje iščejo. Če ponujate nek fizični izdelek, se ne trudite s slikami oseb, ampak takoj predstavite nekaj vaših glavnih izdelkov. V kolikor pa ponujate storitve, si možnosti pustite odprte za testiranje. Mi smo testirali na spletni strani naše stranke, ki ponuja računovodski program. Pridobili smo pridobili 130% več klikov na vhodno grafiko kjer je bila objavljena slika računovodskega programa, v primerjavi s sliko njihovega osebja.

3. Klic k akciji

Klic k akciji na vaši spletni strani je lahko gumb “pošlji povpraševanje” ali pa “prenesi priročnik”, Vaš cilj je, da bo čim več ljudi kliknilo na ta gumb. Kaj morate torej narediti?
Klic k akciji morate jasno izpostaviti, prav tako razlog, zakaj bi nekdo sploh kliknil na gumb. Npr. “akcija se konča v ponedeljek” ali “samo še ta teden”. Izpostaviti je treba prednosti klika na gumb. Izpostavite prednosti vašega produkta v obliki alinej. Vključite lahko tudi naslednje stavke:

  • več kot 1000 strank nam je že zvestih
  • prihranili boste do 60%
  • produkt bo pri vas jutri zjutraj
  • ponudba samo še danes
  • le še 5 na zalogi

Seveda morate napise na gumbu vedno testirati. Če želite spodbuditi viralnost, potem lahko vaš gumb vsebuje besedilo:

  • pošlji prijatelju
  • posreduj prijatelju
  • pošlji sodelavcu
  • pošlji prijatelju
  • obvesti sodelavce
  • obvesti prijatelja
  • povabi prijatelja
  • E-mail prijatelju

S testiranjem, smo mi ugotovili, da “pošlji sodelavcu” dosega 3% boljše rezulate od drugih gumbov. To morda ne bo enako pri vas, zato je od vas odvisno ali boste delali na spremembah na spletni strani ali ne. Testiranje se izplača!
Če imate na spletni strani objavljenih več klicev k akciji, naj bo popolnoma jasno, na kaj naj oseba klikne. Poglejmo si ponovno primer na naši spletni strani:

cenik na speltni strani, spletna stran, cenik

Cenik na spletni strani


Tu je preglednica naših paketov izdelav spletnih strani. Izjemno jasno je, da v kolikor človek ne namerava nič plačati za spletno stran, lahko preizkusi naš brezplačni urejevalnik brezplačno. Če ima do 10 postrani, je za njega najbolje paket za 199€, itd. Razlike med možnostmi so jasno predstavljene. Prav tako so gumbi obarvani in izpostavljeni.
V kolikor vas zanima še več o učinkovitih grafikah nas pokličite na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec.
Veliko uspeha vam želim,
Matjaž Sedlar

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.