To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Digitalni marketing za začetnike

Digitalni marketing za začetnike - Spletnik Blog

Digitalni marketing je širok izraz za opis nabora tržnih strategij, ki uporabljajo digitalne kanale za promocijo vaših izdelkov ali storitev, od platform socialnih medijev do televizijskih oglasov. Za razliko od spletnega marketinga, digitalni marketing ni omejen samo na splet.

V članku pred vami preberite vse o digitalnem marketingu!

Kanali digitalnega marketinga:

Online marketing

Offline marketing

  • optimizacija spletnih strani (SEO)
  • oglaševanje s plačilom na klik
  • e-poštno trženje
  • trženje na družbenih omrežjih
  • vsebinsko trženje
  • oglaševanje na družbenih omrežjih
  • oblikovanje spletnih strani
  • TV oglasi
  • digitalni panoji
  • radijski spoti
  • SMS besedila

1. Optimizacija spletnih strani (SEO)

SEO optimizacija iskalnikov je strategija, ki se osredotoča na izboljšanje vaše uvrstitve v organskih rezultatih iskanja, s čimer boste lažje usmerili ustreznejši promet na svojo stran.

Digitalni marketing- SEO optimizacija spletnih strani

Ogromno ljudi vsak dan poizveduje v iskalnikih (oseba v povprečju opravi 3-4 iskanja na dan), zato je vlaganje v SEO ključnega pomena. Tako boste lažje dosegli najbolj primerne potencialne stranke in obkljukali enega izmed najpomembnejših elementov za uspešen digitalni marketing.

Tu je nekaj ključnih sestavnih delov priprave učinkovite SEO strategije:

  • Vključevanje ustreznih ključnih izrazov: Ključne besede sprožijo prikaz vašega spletne strani v rezultatih iskanja. Če želite doseči ljudi, ki iščejo vaše podjetje, morate izbrati prave ključne besede, specifične za panogo, ki bodo spodbujale promet. Vključiti boste morali tudi ključne besede z dolgim ​​repom, ki vsebujejo tri ali več besed. Tako boste zagotovili da bodo stranke, ki jih zanima vaše podjetje, našle tudi vašo spletno stran.
  • Izboljšajte čas nalaganja spletne strani: Uporabniki želijo informacije hitro, iskalniki pa jim jih želijo hitro dostaviti. Če želite izboljšati čas nalaganja spletne strani, preverite Google PageSpeed ​​Insights, da vidite, kako hitro se naloži in kje ga lahko izboljšate. Prav tako lahko najamete strokovnjaka za optimizacijo spletne strani, da se bo hitreje nalagalo (če za optimizacijo najamete agencijo za digitalni marketing, ta navadno že ima strokovnjake, ki odpravijo tudi vaše tehnične težave).
  • Naj bo vaše spletno mesto prijazno do mobilnih naprav: Odkar se je Google premaknil k indeksiranju, ki temelji na mobilnih napravah (glede na to se v iskalnikih uvršča tudi vaša spletna stran), mora biti spletno mesto mobilnikom prijazno. Z Googlovim testom prijaznosti ugotovite, ali je vsebina vaših spletnih strani prijazna mobilnim napravam. V nasprotnem primeru ga lahko ustvarite z odzivnim dizajnom. Popolno prilagajanje vaše spletne strani mobilnim napravam je ključno za celoten digitalni marketing.

2. Oglaševanje s plačilom na klik (PPC)

Druga strategija digitalnega marketinga je oglaševanje s plačilom na klik (PPC). Google oglasi se prikažejo na vrhu rezultatov iskanja in imajo oznako z besedo “ad” oz. “oglas”.

Google Ads: digitalno oglaševanje

Oglasi PPC vam bodo pomagali pridobiti bolj kvalificirane potencialne stranke, ki bodo izvedle konverzijo. Ker je za »plačane« obiskovalce vaše spletne strani povprečno 50 % večja verjetnost za konverzijo kot za organske obiskovalce, je to odlična strategija za digitalni marketing in rast vašega posla.

Tu je nekaj ključnih sestavnih delov vodenja uspešne PPC kampanje:

  • Izberite ustrezne ključne besede: Tako kot pri SEO optimizaciji, tudi v tem primeru vaše ključne besede določajo, kje se bo vaš oglas prikazal v rezultatih iskanja. Tudi tukaj boste želeli optimizirati za ključne besede z dolgim ​​repom, ker ohranjajo nizko ceno na klik (CPC) in vam pomagajo privabiti bolj primerne potencialne stranke. Zapomnite si, da digitalni marketing ni nujno drag, če ga le izvajate pametno.
  • Prilagodite svojo stran: Pristajalna stran po meri vam bo pomagala doseči boljše rezultate s plačljivimi oglasi. Zagotoviti želite, da se vaša ciljna stran ujema z vsebino oglasa, da bodo potencialni kupci vedeli, kaj pričakovati. Torej, če se vaša vsebina oglasa osredotoča na poletne obleke, se mora vaša ciljna stran osredotočati samo na poletne obleke. Digitalni marketing ima to prednost, da so kanali izjemno prilagodljivi, kar npr. ni lastnost tradicionalnega marketinga.
  • Uporabite razširitve oglasov: Razširitve oglasov bodo vaš oglas in posledično vaš celoten digitalni marketing dvignile na višjo raven. Te komponente vam lahko pomagajo dodati dodatne informacije v oglas za privabljanje občinstva, da na oglas klikne.

3. Vsebinski marketing

Vsebinsko trženje je postopek izmenjave vašega znanja z vašo ciljno publiko z namenom, da jo pripelje na vašo spletno stran. 

Vsebina je na voljo v številnih oblikah, med drugim kot:

  • blogi
  • video posnetki
  • infografika
  • podcasti
  • vodniki itd.

Dobra vsebina je zelo pomembna za digitalno trženje, saj vam omogoča, da si ustvarite položaj avtoritete na svojem področju, usmerite promet na svojo stran in povečate prepoznavnost blagovne znamke.

Digitalni marketing - Vsebinski marketing

V Spletniku predlagamo, da se držite ključnih komponent za ustvarjanje strategije vsebinskega marketinga:

  • Uporabite koledar vsebine: Vsebina zahteva nenehno ustvarjanje in objavljanje, tako da se med postopkom lahko izgubite ali zmedete. Z uporabo koledarja vsebin lahko svojemu podjetju pomagate, da ostane organizirano in ve, kdaj objavljate katero vsebino. Digitalni marketing zahteva ogromno organizacije, še posebej, če ga izvajate sami (ker v tem primeru to najbrž ni vaše primarno delo).
  • Poskusite z različnimi formati: Redno boste želeli biti v koraku s svojimi blog objavami, vendar je pomembno tudi, da uporabljate tudi druge metode sporočanja vsebine. Preizkusite se v videoposnetkih in infografikah ter bodite sveži in zanimivi. Tak način vam pomaga pritegniti več ljudi v vaši ciljni publiki, na primer ljudi, ki ne marajo branja blogov, a radi gledajo videoposnetke. Digitalni marketing je odvisen tudi od vaše kreativnosti in smisla za estetiko, tako da poskrbite, da v kolikor sami te žilice nimate, to prepustite kreativnemu, iznajdljivemu izvajalcu.
  • Osredotočite se na teme vaše panoge: Če popularna tema ni povezana z vašo panogo, se ji raje izognite. Teme, ki niso povezane z vašo panogo, lahko seveda spodbujajo promet, vendar ne bodo usmerjale tistega ustreznega prometa, ki bi ga zanimalo vaše podjetje. Osredotočanje na panožne teme vam bo pomagalo pritegniti pravo množico. Seveda pa digitalni marketing omogoča veliko “kreativne interpretacije”, tako da tudi, če aktualna tema ni direktno povezana z vašim poslom, morda vseeno lahko najdete način, da se nanjo “priklopite” – če le gre za splošnejše teme, ki zanimajo večino prebivalstva in ne nakazujejo na neskladje z vašo ciljno publiko. 

4. E-mail marketing

E-poštno trženje vam omogoča pošiljanje vsebine neposredno zainteresiranim potencialnim strankam. Od promocijskih e-poštnih sporočil do povezav do blog zapisov – občinstvu lahko pošljete različne vsebine. Ta strategija je ključnega pomena za negovanje potencialnih konverzij. To je ena redkih metod, ki vam omogoča neposredno povezavo z občinstvom, njim pa zagotavlja vsebine, ki jih zanimajo.

email marketing

Če želite videti uspeh pri e-mail marketingu, sledite tem najboljšim praksam:

  • Prilagodite svoje e-poštne kampanje: Strategija prilagojenih e-poštnih kampanj vam bo pomagala doseči uspeh. Prilagojene e-poštne kampanje presegajo zgolj vključitev imena uporabnika v e-poštno sporočilo. Personalizacija izboljša stopnjo odprtosti sporočil za 41,8 %!
  • Izogibajte se plačevanju za naročnike: Čeprav je to morda preprost način, da dobite seznam naročnikov, tak način ni učinkovit. Številnih ljudi na tem seznamu namreč ne bo zanimalo vaše podjetje, zato bodo vaša e-poštna sporočila na koncu neželena ali pa vas bodo uporabniki blokirali. Namesto tega se zanesite na pridobivanje e-mailov z organskimi sredstvi, kot je npr. obrazec na vašem spletnem mestu.
  • Ustvarite temo, vredno klika: Polovica »bitke« je dobljena, ko naročniki odprejo vaše e-poštno sporočilo. Če želite uspešno tržiti e-pošto, morate ustvariti vabljivo vrstico z zadevo, zaradi katere bodo naročniki e-pošto tudi odprli. Preizkusite lahko taktike, kot je uporaba emotikonov, dodajanje imena naročnika ipd.

Trendi za digitalni marketing v letu 2020

Najboljši odgovor na to vprašanje nam ponujajo velika podjetja in njihovi načini razporejajanja svojih marketinških proračunov. Večina proračunov za digitalni marketing se porabi za komponente spletnega trženja.

Spletnik Blog

Najpomembnejše ugotovitve o digitalnem marketingu

  • Proračuni za digitalni marketing predstavljajo 12 % celotnih prihodkov podjetja in naj bi se še povečali.
  • Digitalni marketing predstavlja 14 % celotne marketinške porabe.
  • 50 % dejavnosti digitalnega marketinga je oddanih zunanjim izvajalcem.
  • Najpomembnejše dejavnosti digitalnega marketinga so: prisotnost na spletu (spletna stran), digitalno poslovanje in digitalno oglaševanje.
  • Najboljše naložbe v digitalni marketing bodo namenjene e-trgovini, trženju na družabnih omrežjih, ustvarjanju vsebin in mobilnem trženju.

Če potrebujete pri zastavljanju ali izvajanju vaše strategije za spletni marketing pomoč ali nasvet, smo vam kot vedno na voljo na info@spletnik.si.

Uspešno,
Spletnik

Članek je bil prvič objavljen 11. avgusta 2015, nazadnje posodobljen 23. septembra 2020.

Copyright © 2020 Spletnik . Vse pravice pridržane