Posodobljeno 29. 01. 2021
Seznam kontaktov je bistvenega pomena za vsako podjetje, ki želi ostati v stiku z novimi možnostmi in strankami. Ta seznam tudi ne bi smel biti statičen. Vedno se mora spreminjati in nenehno razvijati zaradi praznjenja preko odjav (nekatera poročila pravijo, da boste vsako leto izgubili kar do 30% seznama), zapuščenih e-mail naslovov in dodajanja novih naročnikov.
Da boste lahko vztrajno pridobivali nove stranke na seznam, morate seveda imeti obrazec za prijavo na svoji spletni strani, blogu in vaših drugih digitalnih kanalih, kot so na primer socialni mediji. Če boste obiskovalcu zagotovili hiter, enostaven in učinkovit način prijave na vaš seznam, lahko proaktivno polnite vaš seznam 24/7/365. Zelo je pomembno, da imate kakovosten e-mail seznam, saj e-mail marketing ostaja bistveno bolj učinkovit način za pridobivanje kupcev kot socialni mediji. To je dejstvo.
Kazalo
Kakšen naj bo vaš obrazec za prijavo na e-novice?
1. Ne skrivajte ga:
Ne pustite, da ljudje iščejo vaš prijavni obrazec. Če se nekdo želi prijaviti na vaše e-novice, je pomembno, da obrazec postavite na vašo osnovno stran nekam na vidno mesto, še bolje, če ga daste v kak skupni element, v stranski meni ali pa kar v nogo spletne strani. Le tako ga bodo lahko hitro našli in izpolnili.
2. Pojasnite prednosti:
Morate zagotoviti nekaj konteksta in koristi, ki jih bodo potencialni naročniki dobili. Zadnja stvar, ki jo kdorkoli želi imeti je še več e-mailov v njihovem predalu , še posebej če ne bodo nič imeli od tega. Torej, povejte jim točno kaj boste dostavili in zakaj bi jih to moralo zanimati. Npr. „Prvi boste prejeli naše ekskluzivne novice o prodaji za omejen čas“. Prav tako vključite informacijo o frekvenci vašega pošiljanja. Bo to enkrat na teden ali na mesec ali vsak dan?
3. Držite se osnov:
Morda vas bo zamikalo, da bi že takoj zbrali na kup informacij o vašem naročniku za personalizacijo e-mailov, vendar se poskušajte upreti skušnjavi. Držite se osnovih podatkov, kot so ime in e-poštni naslov. V večini primerov bi morali vprašati samo tisto, kar res postrebujete, saj več poljev kot boste dodali, manj verjetno je da ga bodo izpolnili.
Če ponujate dodano vrednost, bodite pri tem konsistentni
Seveda je tudi zelo pomembno, če imate prijavo na e-novice na strani, da le te tudi redno pošiljate.
Naročnik s prijavo pričakuje, da bo nekaj prejel. E-mail marketing je odlična priložnost, da si večate prodajo, gradite blagovno znamko in vsakič znova spomnite kupce, da obstajate. Z rednim pošiljanjem e-novic kupci ne pozabijo na vas, z dobro ponudbo pa jim lahko prodate več svojih produktov ali storitev. Za učinkovitost poslanih e-mailov pa je potrebno imeti tudi dobro in kakovostno orodje za pošiljanje e-novic.
V primeru, da e-novic ne nameravate pošiljati redno, prijavni obrazec raje umaknite iz spletne strani.
Dodajajte svežo vsebino in ubijte dve muhi na en mah
Če želite pošiljati vedno sveže novice, je na spletno stran potrebno redno dodajati novo svežo vsebino. Na ta način nikoli ne more nihče reči, da se ponavljate in samo posiljujete s ponudbo. Poanta pa je seveda, da je v vsakih e-novicah najti kaj novega, zanimivega, uporabnega. Potem se najde tudi prostor za ponudbo. Z dobro vsebino (članki, videi) prejemnike zopet povabite na spletno stran, ti pa bodo že naročili kaj, ko bodo to hoteli. Važno je, da vedo, da obstajate.
Posledično z dodajanjem nove vsebine prispevate velik delež tudi k optimizaciji same spletne strani. Kot že veste je eden izmed najpomembnejših dejavnikov vaše spletne strani sama vsebina, ki prispeva k dobremu uvrščanju strani med rezultati iskanj. Če bo vaša spletna stran posodobljena z optimizirano vsebino, bodo iskalniki dobili ravno to, kar iščejo in vaša spletna stran bo uvščena višje.
Za več vprašanj in pomoč pri vzpostavitvi vrhunskega e-mail marketinga nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Tina Capuder