Posodobljeno 06. 05. 2024
Veliko je takšnih, ki vam ponujajo neverjetno ceno – samo 0,70€/ dnevno in vaša spletna stran se bo čudežno pojavila na prvi strani naravnih zadetkov v iskalniku Google.V resnici se to ne bo zgodilo.
Je že res, z Google oglasi boste čez noč postali zvezda prve strani iskalnika, a vendar, samo z optimizacijo boste tam tudi ostali. Danes namreč ni dovolj, da imate samo zakupljene ključne besede, preko katerih izpostavljate svoje izdelke ali storitve, ne, danes morate svoje podjetje izpostaviti na prvih mestih med naravnimi rezultati.
Zakaj? Zato ker samo 30% ljudi, ki išče vaše izdelke ali storitve, klikne na oglas, ostalih 70%, bo kliknilo na prve štiri naravne zadetke. A vendar, zakup ključnih besed je nujen, ko želite čez noč svoje podjetje izpostaviti pravim kupcem (tisti, ki se zanimajo za nakup vaših izdelkov ali storitve), v kolikor pa si želite zgraditi uspešno zgodbo, ki bo prinašala rezultate na dolgi rok, pa je investicija v optimizacijo, nujna.
Ker pa je optimizacija tema, o kateri čivkajo že ptički, vsaj tisti, ki se zadržujejo v bližini t.i. “super marketinških agencij”, je tudi informacij in ponudb glede optimizacije “malo morje”. In ja, veliko je takšnih, ki vam ponujajo neverjetno ceno – samo 0,70€/ dnevno in vaša spletna stran se bo čudežno pojavila na prvi strani naravnih zadetkov v iskalniku Google.
V resnici se to ne bo zgodilo. V resnici se SEO optimizacija spletnih mest izvaja na dolgi rok. Pri nas se tega še kako zavedamo, zato se SEO procesa lotimo resno in pri tem ne ubiramo bližnjic, ampak jo izvajamo na daljši rok. Edino tako lahko pridobimo in utrdimo željene pozicije, ki so še kako pomembne pri pridobivanju obiskovalcev in spreminjaju teh v kupce.
Kako se lotimo optimizacije spletne strani?
Za začetek analiziramo trenutno stanje spletne strani in njenih pozicij, preverimo v kakšni panogi se podjetje nahaja in kakšna je vaša konkurenca. Na podlagi analize naredimo načrt in si zastavimo cilje, ki jih s optimizacijo želimo doseči. V sklopu on-site SEO (tj. prve faze) optimizacije uredimo strukturo spletnega mesta in URL naslovov, uredimo naslove, vsebino in meta podatke ter omogočimo komunikacijo med iskalniki in vašim spletnim mestom.
Primer optimizacije meta podatkov za Tesarstvo Kregar:
Cilj optimizacije: biti med prvimi naravnimi zadetki v iskalniku
V sklopu druge faza optimizacije (tj. off-site optimizacija), začnemo s pridobivanjem relavantnih povezav na vašo spletno mesto, tako, da najprej odstranimo škodljive povezave in poskrbimo za nove, kvalitetne. Takšne, ki višajo vašo pozicijo.
Kot sva omenila že na začetku, bistvo optimizacije ni v tem, da vas s triki v 14 dneh spravimo na prva mesta v iskalniku Google, ne, bistvo optimizacije je, da s kvalitetnimi povezavami in urejeno spletno stranjo pridete na prva mesta in tam tudi ostanete. Vse skupaj pa se začne z dobro analizo spletne strani.
Za pomoč pri procesu optimizacije, večjo spletno vidnost in uspeh se lahko obrnete tudi na naše strokovnjake po nasvet in strategijo. Pišite nam na blog@spletnik.si.
Uspešno,
Spletnik
- 9 pogostih napak pri Google oglaševanju - 21. 02. 2024
- 7 ključnih orodij za analizo spletnega nastopa v letu 2024 - 12. 12. 2023
- Za koga SEO ni primeren? - 23. 08. 2023