Posodobljeno 29. 01. 2021
Ko presojam ali je spletno mesto “uporabniku prijazno” iščem naslednje faktorje:
Ali je lahko berljiva?
Ali so vsi elementi na pravem mestu?
Ali so koraki po spletnem mestu preprosti in jasni?
Spletna stran oz. spletna trgovina ima predstavitveni namen in seveda v isti meri tudi prodajnega. Vprašajte se: kolikokrat ste šli nazaj na spletno stran oziroma spletno trgovino, kjer ste imeli slabo uporabniško izkušnjo? Predvidevam, da ne ravno velikokrat. Zase lahko trdim, da ne.
Strmeti moramo k temu, da ustvarimo dolgoročno sodelovanje med našim podjetjem in strankami, da bodo še naprej naročale od nas storitve oziroma produkte.
Tukaj je par nasvetov, kako spletno stran oz. trgovino narediti uporabniku prijazno in s tem povečati št. vprašanj:
1. čim bolj jasno predstavite vaše storitve/produkte/podjetje
2. na vstopni strani naj bodo jasno vidni kontakti ter obrazec za povpraševanje
3. pod strani naj bodo smiselno postavljene, tako da se obiskovalec ne bo izgubljal med njimi
3. produkti naj bodo predstavljeni z fotografijo ter opisom (saj veste, dobra fotografija prodaja)
4. koraki do kontakta z vami naj bodo jasno označeni in na vidnem mestu, lahko so na vsaki pod strani
In še bi lahko naštevali.
Uporabniku prijazna spletna stran oziroma spletna trgovina bo zagotavljala prijetno izkušnjo in obiskovalci se bodo vračali in še naprej pri vas naročali. Za več nasvetov kako narediti uporabniku prijazno spletno stran oziroma spletno trgovino se obrnite na naše strokovnjake: Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Urška Ujc.