Posodobljeno 14. 11. 2024
Doba digitalizacije postavlja malim podjetjem visoke zahteve. Spletna stran sama po sebi ni več dovolj, če želite izstopati in uspešno konkurirati na spletu. V današnjih časih je za vidnost, prepoznavnost in uspeh na iskalnikih, pomembna premišljena SEO strategija. Toda kako naj se lastniki malih podjetij znajdejo v vedno bolj zapletenem svetu iskalniških algoritmov?
Pri Spletniku se zavedamo edinstvenih izzivov, s katerimi se soočajo manjša podjetja v obsežni digitalni krajini. Zato smo pripravili nabor 14 neprecenljivih nasvetov za SEO, prilagojenih posebej za manjša podjetja. Vedite, da ima lahko vaše podjetje koristi od SEO – ne glede na velikost, lokacijo ali vrsto dejavnosti. Tudi z omejenim časom in viri.
Spoznajte konkretne in izvedljive korake, s katerimi boste lahko začeli izvajati učinkovito SEO optimizacijo – že danes.
Povzetek:
- SEO izboljša spletno prisotnost/vidnost: izvajanje ustreznih SEO tehnik lahko dramatično izboljša vašo spletno prisotnost in zagotovi, da potencialne stranke najdejo vaše podjetje.
- Lokalna prepoznavnost: lokalne SEO strategije pomagajo malim podjetjem pri prodoru na njihov (lokalni) trg, spodbujajo rast in pridobivanje lokalnih strank.
- Moč ključnih besed: Strateška uporaba ključnih besed omogoča, da se vaša spletna stran uvrsti višje, pritegne pravo občinstvo in poveča konverzije.
- Korak pred konkurenco: z boljšo pozicijo v rezultatih iskanja si lahko vaše malo podjetje zagotovi močnejšo prisotnost na trgu.
- 24/7 dostopnost: optimizirana spletna prisotnost zagotavlja, da lahko ljudje kadar koli odkrijejo vaše podjetje.
Kazalo
Kaj je SEO za majhna podjetja?
SEO optimizacija je postopek optimizacije vaših spletnih strani in spletne prisotnosti za povečanje obiska iz Googla in drugih iskalnikov. To pomeni, da na svojo spletno stran pripeljete več pravih ljudi: potencialne stranke.
V osnovi gre za tu preprosto za bolj specifično verzijo/postopek splošnega SEO. Vendar z bolj ciljnim pristopom in manj sredstvi. In če ste majhno podjetje s fizično lokacijo, je poudarek tudi na lokalnih rezultatih iskanja.
Ali je SEO za mala podjetja enako kot lokalnim SEO?
Optimizacija za mala podjetja in lokalni SEO sta povezana. Vendar ne gre za isto stvar. Lokalni SEO lahko pomaga vsakemu podjetju, velikemu ali majhnemu, ki ima fizično lokacijo.
Glede na to imajo mala podjetja pogosto fizične lokacije in potrebujejo lokalni SEO, bomo v spodnjih nasvetih obravnavali oboje.
Prednosti SEO za mala podjetja
Prednosti optimizacije za mala podjetja vključujejo naslednje:
Povečana ozaveščenost
Z večjo vidnostjo v rezultatih SERP bo več ljudi videlo vašo spletno stran in se seznanilo z vašim podjetjem. Večja ozaveščenost ter vidnost na spletu lahko sčasoma privede do več posla.
Povečan obisk
S pomočjo SEO optimizacije, lahko pridobite več obiska na svoji spletni strani, straneh družbenih medijev in profilu podjetja Google. Ko boste pridobili več obiska, boste imeli priložnost ta obisk spremeniti v stranke.
Zgodaj se povežete s svojo ciljno publiko
SEO ponuja priložnost, da dosežete svojo ciljno publiko – že zelo zgodaj oziroma na začetku nakupne poti. Z zagotavljanjem kakovostne vsebine, ki obravnava boleče točke in katere uporabniki morda občutijo že zelo zgodaj, se lahko povežete s svojo ciljno publiko in pridobite zaupanje v svojo blagovno znamko.
Na primer, pri Spletniku smo pripravili ta članek, da vam pomagamo pri optimizaciji, preden sploh pomislite na plačilo orodij za SEO.
Konkurenčna prednost
Z višjo uvrstitvijo v rezultatih iskanja in večjo vidnostjo na spletu lahko dosežete več ljudi ter ustvarite več potencialnih strank in prodaje. To vam lahko pomaga tekmovati z večjimi podjetji v vaši panogi in okrepiti vaše mesto na trgu.
Odprti ste 24/7
Vaše ciljne stranke ne živijo svojega življenja le v službi od devetih do petih. Imajo različne potrebe in težave in lahko iščejo rešitve ob vseh urah dneva. Z optimizirano spletno prisotnostjo je lahko vaše podjetje možnost/rešitev zanje, kadar koli jo potrebujejo.
Je brezplačno
Za razliko od tradicionalnih tržnih strategij, ki temeljijo na vnaprejšnjih naložbah in tekočih stroških, lahko mala podjetja brezplačno uporabljajo SEO.
Potrebujete le čas in trud. V kolikor ste pripravljeni vložiti čas in trud, je SEO stroškovno učinkovita marketinška strategija, ki lahko vašemu podjetju prinese dolgoročne koristi.
14 praktičnih SEO nasvetov
Tukaj je 14 nasvetov, ki vam bodo pomagali izvesti učinkovito SEO optimizacijo za vaše malo podjetje.
1. Nastavite Google Analytics in Google Search Console
Google Analytics – GA4 in Google Search Console sta temeljni orodji za sledenje vašim SEO prizadevanjem in spremljanje vašega napredka.
Najprej boste morali pridobiti osnovno razumevanje trenutnih meritev prometa in angažiranosti, da boste vedeli, ali kakršna koli prizadevanja za SEO sploh delujejo.
Prav tako boste morali skozi čas še naprej spremljati te podatke, da boste razumeli, kako vam gre, meriti svoj napredek in vedeti, katere spremembe so pozitivno vplivale na vaše podjetje.
Na srečo Google ponuja te rešitve brezplačno. Z nekaj vrsticami kode se povežejo z vašim že obstoječim spletnim mestom.
Google Analytics – GA4 je analitična platforma, ki zagotavlja poglobljene podatke o obisku, kako uporabniki sodelujejo z vašim spletnim mestom, konverzijah, demografskih podatkih uporabnikov in še veliko več. Je res nepogrešljivo orodje za spremljanje vašega napredka in razumevanje vaših uporabnikov.
Google Search Console je nadzorna plošča, ki ponuja podatke in informacije o tem, kako je vaše spletno mesto prikazano v Iskanju/Google Search.
Zagotovil bo tudi podatke o morebitnih težavah, ki jih ima Google z vašim spletnim mestom, in vam ponudil predloge popravkov, zemljevidov spletnih mest in drugih pomembnih informacij.
Medtem ko je Google Analytics pomemben za razumevanje vaših uporabnikov in njihove interakcije z vašim spletnim mestom, je Google Search Console ključnega pomena za razumevanje, kako si Google ogleduje vaše spletno mesto in kako deluje v rezultatih SERP.
2. Nastavite svoj Google Business Profile
Google poslovni profil je nujno potreben, če ste lokalno podjetje, ki nudi storitve strankam na določenem geografskem območju. Takšna lokalna podjetja vključujejo restavracije, fizične trgovine, odvetniške pisarne, zdravniške ordinacije, zobozdravstvene ordinacije, električarje, mehanike in mnoga druga.
Google Business Profile je brezplačno orodje, ki vpliva na to, kako je vaše podjetje prikazano v Google Search, Google Maps in Google Shopping.
To je v bistvu profil, ki ga lahko nastavite v Googlu, da uporabnikom pomagate najti in izvedeti več o vašem podjetju.
Z Google poslovnim profilom lahko pridobite vidnost pri iskanju, pridobite ocene in odgovorite nanje.
S strankami lahko delite tudi pomembne poslovne informacije, kot so vaša telefonska številka, e-poštni naslov in delovni čas. Uporabniki bodo videli vaš seznam, ko bodo iskali izraze, povezane z vašim lokalnim podjetjem.
Poleg tega ima Google Business Profile dostop do analitike in podatkov. Platforma zagotavlja podatke o ogledih profila, klicih, sporočilih, o tem, kolikokrat so ljudje iskali vaše podjetje in drugo. Te podatke lahko uporabite za nadaljnjo optimizacijo svojega profila.
3. Raziščite ključne besede
Raziskava ključnih besed je temelj vsake SEO strategije za mala podjetja.
Uporabili ga boste za oblikovanje vsebine, optimizacijo svojih spletnih strani, gradnjo strukture spletnega mesta in celo urejanje vnosa vašega Google poslovnega profila.
Ključne besede so besede in besedne zveze, ki jih uporabniki vnesejo v iskalnik Google. Pomembne so za SEO, saj vam natančno povedo, po katerih točno ključnih besedah ljudje nekaj iščejo.
S temi ključnimi besedami lahko optimizirate svojo spletno stran, tako da bodo Google in vaše potencialne stranke vedele, da lahko vaše podjetje zagotovi, kar iščejo.
V kolikor želite raziskati ključne besede, zapišite seznam izrazov, za katere bi pričakovali, da jih bodo ljudje iskali, ko bodo poskušali najti podjetje, kot je vaše. Nato odprite orodje za pregled ključnih besed in vnesite izraze, ki ste jih pravkar zapisali.
Orodje za pregled ključnih besed bo zagotovilo informacije o vseh ključnih besedah, ki ste jih vnesli, hkrati pa boste dobili tudi vpogled v besede, ki so povezane z vašo glavno besedo. Vse ne bodo vedno uporabne, zato izberite take, ki so povezane z vašo dejavnostjo.
Te informacije vključujejo število mesečnih iskanj posameznega izraza, njegov namen iskanja in težavnost ključne besede (kako težko se bo uvrstiti med prvih 10 za ta izraz v Googlovih rezultatih iskanja). Običajno večji obseg iskanja pomeni večji izziv.
Torej, ko s tem šele pričenjate, boste morda želeli izbrati manjše ključne besede z nižjo težavnostjo.
Te ključne besede lahko dodate na seznam, da začnete sestavljati načrt ključnih besed.
Prejeli boste seznam idej za ključne besede ki so povezane z glavnim iskalnim izrazom, ki ste ga vnesli.
Na seznam ključnih besed dodajte ustrezne izraze. Ta seznam boste pozneje uporabili za načrtovanje strukture, vsebine in optimizacije vaše spletne strani.
4. Analizirajte SERP in konkurente
Z analizo svojih konkurentov na isklaniku Google lahko poiščete dodatne ključne besede, razumete vrsto vsebine, ki jo želijo videti vaši uporabniki, in pridobite širše razumevanje spletne pokrajine za vaše podjetje.
Toda kaj so konkurenti SERP? Vaši konkurenti na iskalniku Google so spletne strani, s katerimi boste tekmovali za vidnost na prvi strani. Lahko so vaši offline konkurenti ali pa tudi ne.
Oglejte si iskalne rezultate za “sushi v Ljubljani.”
Prvi trije rezultati v paketu zemljevidov (na sliki označeni kot »Mesta«) so restavracije s sušijem. To so lahko vaši dejanski offline konkurenti.
Ne glede na to, katere spletne strani najdete na prvi strani Googla, je pomembno vedeti, s čim se soočate, da lahko temu primerno prilagodite svoj pristop. Ta spletna mesta lahko analizirate, kako uporabljajo ključne besede, kako strukturirajo svoje spletne strani in kakšno vsebino ustvarjajo.
Te informacije boste potrebovali, ko bo prišel čas za optimizacijo vaše spletne strani.
Ko analizirate konkurente na prvi strani Googla za vaše ciljne ključne besede, upoštevajte naslednje:
- Ali uvrščajo svojo domačo stran ali podstran stran?
- Kako se ključne besede uporabljajo na strani?
- Kako strukturirajo svoje spletne strani? (Namig: poglejte njihove menije za krmarjenje v glavi.)
- Kakšno vsebino imajo?
- Na koga se zdi, da ciljajo (npr. otroci, družine, poslovneži itd.)?
5. Preglejte strukturo svoje spletne strani
Struktura spletnih strani je način, na katerega so vaše strani in vsebina združene.
Določa, kako preprosto lahko iskalniki in uporabniki krmarijo po vaši spletni strani. To vključuje vaše menije v glavi in nogi ter strukturo URL-ja in način povezovanja do strani na vašem spletnem mestu.
S slabo strukturo spletnega mesta vaše strani morda ne bodo dobro uvrščene. In vaši uporabniki jih ne bodo nikoli našli. To je slabo za SEO in za posel.
Dobra struktura spletnega mesta omogoča uporabnikom (in iskalnikom), da preprosto krmarijo po vašem spletnem mestu in dosežejo vsako stran s štirimi kliki ali manj. Če želite pregledati trenutno strukturo vašega spletnega mesta, se pretvarjajte, da ste uporabnik, ki išče določene informacije na vaši spletni strani.
Ali zlahka najdete, kar potrebujete? Je kaj nejasnega, na napačnem mestu ali skrito? Kadar opazite težave s strukturo spletnega mesta, razmislite o načrtovanju novega.
Raziskava ključnih besed je pogosto ključna za določitev idealne strukture spletnega mesta. Najpomembneje pa je, da je struktura vaše spletne strani jasna, enostavna in logična.
Za našo suši restavracijo v Ljubljani bi lahko ostali pri preprosti strukturi. Z naslednjimi elementi v meniju glave:
- Stran menija
- O strani
- Spletna stran za rezervacije
- Kontaktna stran
- Blog, kjer lahko objavljamo članke ali novice o našem podjetju (neobvezno)
- Galerija slik (neobvezno)
Če imamo več lokacij za našo restavracijo, lahko vključimo posamezne strani za vsako lokacijo z uporabo URL-jev, kot so naslednji:
sushi-restavracija.si/smartno/
Če pa delujete na eni sami lokaciji, vendar imate več vidikov svojega poslovanja, lahko izberete nekaj takega:
sushi-resta3vracija.si/catering/
sushi-restavracija.si/dostava/
Začrtajte strani, ki jih potrebujete, na podlagi vaše raziskave ključnih besed in analize na prvi strani Googla. In skrbno razmislite, kako vaše stranke sodelujejo z vašim podjetjem.
6. Dodajte Schema Markup
Schema Markup ali oznaka za strukturirane podatke so posebej oblikovani podatki, ki jih lahko dodate svoji kodi, da iskalnikom zagotovite dodatne informacije o vaši strani.
Uporaba teh oznak vam lahko pomaga tudi pri pojavu v posebnih rezultatih na Googlu, imenovanih obogateni rezultati.
V spodnjem primeru Google prikaže obogatene rezultate za spletno trgovino Moja Lekarna.
Ti obogateni rezultati niso koristni samo za uporabnike, ampak Moji Lekarni zagotavljajo več mest na prvi strani Googla, saj potisnejo preostale rezultate navzdol. To bo verjetno povzročilo več klikov za Mojo Lekarno.
Obstajajo vrste shem za:
- lokalna podjetja,
- restavracije,
- zobozdravnike,
- cvetličarne,
- bolnišnice,
- hotele,
- saloni za nohte,
- nepremičninske posrednike
- in več.
Čeprav je shema napreden koncept SEO optimizacije, obstajajo preprosti načini, da jo implementirate na svoje spletno mesto z uporabo orodij in vtičnikov.
7. Optimizirajte elemente na strani
Optimiziranje elementov na strani, kot so naslovi, meta podatki in glave, je eden najhitrejših načinov za pridobitev SEO zmag za mala podjetja.
Naslovi
Naslovi, imenovani tudi naslovne oznake in meta naslovi, so elementi spletnega mesta, ki označujejo naslov strani. Najpogosteje jih vidimo in uporabljamo v rezultatih iskanja.
V spodnjem primeru je naslov »Avtoradio in multimedijske enote«.
Naslove je mogoče optimizirati s ključnimi besedami, da vplivajo na uvrstitev v SERPu. In ker so prva stvar, ki jo uporabniki opazijo v rezultatih iskanja, jih morate optimizirati za klikabilnost. Namig: v opis dajte klic k akciji, kot je v tem primeru “preverite”.
Poskrbite, da ima vsaka stran na vašem spletnem mestu edinstven, privlačen naslov. Tukaj je še nekaj najboljših praks za pisanje naslovnih oznak:
- Naslovi naj bodo dolgi od 55 do 60 znakov
- Uporabite ciljne ključne besede
- Jasno in natančno opišite vsebino svoje strani
- Pomagajte ljudem razumeti, kaj bodo našli na strani
- Privabite uporabnike h klikanju
- Pametno uporabljajte ime ali blagovno znamko svojega podjetja
- Naj bo preprosto
Meta opisi
Meta opisi so elementi spletnega mesta, ki Googlu in vašim uporabnikom povedo, o čem govorijo vaše strani. So odlična priložnost, da uporabnikom poveste nekaj o svojih straneh in jih spodbudite, da kliknejo vaš rezultat. Najdete jih v SERPu, tik pod naslovom.
Zagotovite, da ima vsaka stran na vašem spletnem mestu edinstven meta opis, ki natančno odraža vsebino strani. V idealnem primeru izkoristite ključne besede iz svojih raziskav.
Tukaj je nekaj najboljših praks za pisanje meta opisov za vaše malo podjetje:
- Meta opisi naj bodo sestavljeni iz enega ali dveh stavkov in dolgi od 140 do 160 znakov
- Vključite eno ali dve ključni besedi
- Dodajte poziv k dejanju, če je ustrezen
- Meta opisi morajo biti smiselni in opisovati vašo vsebino
- Ciljajte na čustvo
Glave
Glave so elementi, ki označujejo strukturo in hierarhijo vsebine. To samo pomeni, da so glave besedilo različnih velikosti in/ali stilov, ki označuje različne dele vsebine.
Vrednosti glave, ki se uporabljajo na spletnih mestih, so H1, H2, H3, H4, H5 in H6. H1 so običajno največji in najpomembnejši ter služijo kot naslov na strani.
V spodnjem primeru, vzetem iz našega bloga, lahko vidimo dve glavi oziroma naslova, H2 in H3:
Glave, kot so te, sestavljajo strukturo strani ali dela vsebine. Zato zagotovite Googlu (in uporabnikom) več konteksta o tem, o čem govori vaša stran.
Google priporoča uporabo glav za strukturiranje vsebine. In zdi se, da iskalnik pripisuje večjo težo ključnim besedam, uporabljenim v naslovih. Izkoristite ključne besede v glavah, da svojo stran bolje povežete z izrazi, ki jih išče vaša ciljna publika. Prepričajte se, da se vaše glave/naslovi še vedno berejo naravno in zagotavljajo logično strukturo vaše strani.
Sledi nekaj najboljših praks za uporabo glav:
- Uporabite H1 za glavni naslov (ali naslov na strani) vsake strani
- Vključite ključne besede naravno
- Uporabite H2 do H6, da razdelite vsebino svoje strani in zagotovite logično strukturo
- Pišite za svoje ciljne uporabnike
- Uporabite jih za povzetek vsebine v njihovih razdelkih
8. Ustvarite vsebino za povezovanje s svojimi strankami
Ustvarjanje vsebine je odličen način za povečanje prometa vaših spletnih strani. Lahko vam pomaga doseči potencialne stranke in jih spremeniti v kupce.
Ideja je, da uporabniki najdejo vašo vsebino v SERPu, sodelujejo z njo in vas ohranijo v mislih, ko so pripravljeni opraviti nakup ali postati stranka.
Toda če želite ustvariti učinkovito vsebino za SEO optimizacijo, morate razumeti svojo ciljno publiko in kaj želijo videti.Tukaj je vaše raziskovanje ključnih besed koristno.
Najdite tudi način za izobraževanje in povezovanje s potencialnimi strankami. Uporabite svoje edinstvene izkušnje in strokovno znanje za ustvarjanje visokokakovostne, informativne vsebine, ki bo vašemu občinstvu dodala vrednost. Vključite ključne besede in uporabite glave za strukturiranje vsebine.
Dodajte vizualne elemente, kot so slike in videoposnetki, da bo vaša vsebina bolj privlačna. Svojo vsebino lahko promovirate tudi tako, da jo delite na družbenih omrežjih in drugih kanalih, da pritegnete še več obiska. Odlična vsebina, ki se poveže z vašo ciljno publiko, lahko privabi obisk na vaše spletno mesto, še dolgo po objavi.
9. Poiščite in odpravite osnovne težave s SEO
Številni tehnični vidiki SEO bi lahko negativno vplivali na vašo uvrstitev in vidnost v SERPu.
Ti vključujejo naslednje:
- Strani, ki jih Google ne najde ali preišče
- Nedelujoče povezave
- Počasna hitrost spletnega mesta
- Napake zemljevida spletnega mesta
- Podvojena vsebina
- Težave s spletno varnostjo
- Napake pri implementaciji sheme
- In več
Te težave je pogosto težko diagnosticirati in rešiti za mala podjetja z omejenim časom in viri.
Na srečo lahko orodja, kot je Semrushovo orodje Site Audit, opravijo veliko dela namesto vas. Preprosto vnesite svojo domeno in kliknite »Začni revizijo«, da začnete nastavljati revizijo za vaše spletno mesto.
Naslednja stran predstavlja možnosti, ki jih lahko uporabite za natančno nastavitev revizije. Vendar vam kot majhnemu podjetju za zdaj verjetno ni treba skrbeti.
Kliknite »Začni revizijo spletnega mesta«.
Ko je pripravljeno, kliknite svoj projekt, da si ogledate rezultate revizije.
Nadzorna plošča Site Audit prikaže številne težave, ki jih je odkrila na vašem spletnem mestu.
Lahko kliknete na napake, opozorila ali obvestila, da dobite podrobnejše informacije o njih. Pa tudi predloge, kako jih popraviti.
Prebijte se skozi težave in popravite, kar lahko. Tudi če trenutno ne morete popraviti vsega, bodo vse izboljšave, ki jih naredite, le izboljšale vaš SEO in vidnost pri iskanju.
10. Ustvarite ustrezne spletne sezname/listing za vaše podjetje
Eden od Googlovih ključnih dejavnikov razvrščanja so povratne povezave. To so povezave na drugih spletnih mestih, ki kažejo na vaše spletno mesto. Za Google so pomembni, ker služijo kot “dokaz” o kredibilnosti vaših spletnih strani. Povezava do vašega spletnega mesta pove Googlu, da je vaše spletno mesto dober vir.
Več povratnih povezav kot dobite ter večja in boljša kot so spletna mesta, s katerih jih dobite, bolje je za iskalnike. In Google bo posledično vaše spletno mesto uvrstil višje.
Vendar doseči, da se spletna mesta povežejo z vašim, ni enostavno. Potrebna sta čas in spretnost.
Kljub temu mala podjetja potrebujejo povratne povezave, da se dobro uvrstijo v SERP rezultatih.
Na srečo je preprost način za pridobivanje povezav do vašega spletnega mesta tako, da svoje podjetje prijavite v ustrezne imenike.
Ne samo, da boste ustvarili ustrezne povezave do svojega spletnega mesta iz vsakega profila imenika, ampak se boste pojavili tudi na straneh imenika, ki so uvrščene v Googlu.
Spodaj so na primer dobra mesta za začetek vnosa seznamov podjetij t.i. listingov:
- Google Business Profile (kot je opisano v nasvetu št. 2 zgoraj)
- Bing Places for Business
- Yelp for Business
- Apple Maps
Obstaja veliko drugih seznamov podjetij, specifičnih za panogo, ki jih je treba poiskati in upoštevati.
Povezave iz teh imenikov bodo pomagale pri vaših prizadevanjih za SEO. Prav tako lahko dobite promet neposredno iz teh imenikov. Prepričajte se le, da so ime podjetja, naslov in telefonska številka, ki jih oddate, točni in dosledni. (Več o tem pozneje.)
11. Prosite svoje dobavitelje/poslovne partnerje, naj se povežejo z vašo spletno stranjo
Druga preizkušena strategija vzpostavljanja povezav, ki jo lahko izvede skoraj vsako malo podjetje, je, da se obrnete na dobavitelje in partnerje ter jih prosite, da se povežejo z vami.
Če prodajate ali uporabljate izdelke drugega podjetja, se obrnite na njih in jih vprašajte, ali bi se želeli povezati z vašim spletnim mestom. Verjetno imajo na svojem spletnem mestu razdelek »kje kupiti« ali »naša prodajna mesta«.
Morda imajo tudi razdelek s pričevanji, kjer vas bodo najverjetneje pripravljeni predstaviti v zameno za izjavo.
V kolikor pa prodajate izdelke, ki jih druga podjetja uporabljajo kot del lastne ponudbe, jih lahko prosite, da se povežejo z vašim spletnim mestom v razdelku, ki opisuje, kje pridobivajo materiale. Lahko imajo tudi razdelek, ki opisuje njihove poslovne partnerje.
Bodite ustvarjalni in poskusite razmisliti o več načinih, kako lahko dobite povezave do svojega spletnega mesta na drugih spletnih mestih, povezanih z vašo panogo.
12. Spremljajte lokalne sezname/listinge
Natančnost in doslednost vaših pomembnih poslovnih informacij ( ime, naslov in telefonska številka) sta ključnega pomena. V primeru, da so te informacije nekje netočne – na primer na vašem spletnem mestu ali v vašem poslovnem Google profilu – vas potencialne stranke ne bodo mogle doseči. In izgubili boste potencialne stranke.
Tudi uporabniki bodo občutili nezadovoljstvo. Našli bodo podjetje, ki jim je všeč, vendar ga ne bodo mogli doseči.
Google se tega zaveda in pripisuje velik pomen točnosti in doslednosti vaših lokalnih seznamov – še posebej imena vašega podjetja, naslova in telefonske številke. Če ima vaše podjetje nekje na internetu navedeni dve različni telefonski številki ali naslova, vas bo Google verjetno uvrstil nižje.
Google želi ponuditi uporabnikom najboljše in najbolj uporabne rezultate.Vendar ne ve, kateri od teh seznamov je pravi. Zakaj bi prikazoval rezultat, ki bi lahko imel netočne poslovne informacije?
Zato je bistveno, da spremljate svoje podatke (povsod na spletu, kjer je omenjeno vaše podjetje) in zagotovite, da so vsi posodobljeni in dosledni.
13. Spodbujajte ocene in odgovarjajte nanje
Ocene ali mnenja (angl. reviews) vplivajo na vašo uvrstitev v Googlu in na to, ali bodo ljudje zaupali vašemu podjetju. Več ocen imate, bolje je za posel. Pravzaprav je lahko število ocen celo pomembnejše od vaše končne skupne ocene.
V spodnjem primeru smo iskali »sushi v Ljubljani«.
Včasih se lahko zgodi, da se prva opcija (podjetje) uvršča nad drugim podjetjem, čeprav ima slabšo oceno. V nekaterih primerih se to lahko zgodi zato, ker ima prvo podjetje več ocen.
Spodbujajte svoje stranke in kupce, da pustijo ocene in mnenja. Tudi odgovarjajte na ocene – ne glede na to, ali so pozitivne ali negativne.
Ljudje radi vidijo podjetja, ki so pozorna in skrbijo za svoje stranke. Zdi se tudi, da Google nagrajuje podjetja, ki se odzovejo na ocene, saj to kaže na aktivnost.
14. Sledite svojim uvrstitvam
Sledenje vaši uvrstitvi (angl. ranking) in uspešnosti za pomembne ključne besede je pomembno za pravilno beleženje vaših prizadevanj za SEO.
Navsezadnje želite vedeti, da se vaše delo obrestuje, kajne? Google Analytics in Google Search Console lahko zagotovita veliko dragocenih podatkov. Vendar vam ne morejo povedati, kako dobro ste uvrščeni za določene ključne besede. Te informacije vam lahko pomagajo razumeti, katera od vaših tehnik optimizacije deluje. In kaj potrebuje nadaljnje izboljšave.
Semrushovo position tracking orodje zagotavlja podrobne informacije o tem, kako se uvrščate za svoje ključne besede. Vključno z lokalnimi rezultati. Ponuja tudi ocene prometa in pretekle podatke/zgodovino. Tako lahko vidite, kako so se uvrstitve spreminjale skozi čas.
Poleg tega lahko spremljate svojo uvrstitev v določenih mestih in celo soseskah. To vam daje neprimerljiv vpogled v vaše lokalne uvrstitve in v to, kako vaše stranke vidijo vaše rezultate v Googlu.
Za začetek odprite orodje za sledenje položaju in kliknite »Ustvari projekt«. V pojavnem oknu vnesite ime svoje domene, poimenujte svoj projekt in kliknite »Ustvari projekt«.
Nato izberite svojo lokacijo in jezik. Dodajte ime svojega podjetja kot prikaz v lokalnem paketu zemljevidov.
Kliknite »Nadaljuj na ključne besede«.
V polje »Ključne besede« dodajte ključne besede, ki jim želite slediti.
Kliknite »Dodaj ključne besede oglaševalski akciji«. Nato kliknite »Začni sledenje«.
Na nadzorni plošči za sledenje položaju si boste lahko ogledali podatke o uvrstitvi za določene ključne besede, porazdelitev uvrstitve, vidnost pri iskanju in celo “delež glasu”, povezan z vašimi konkurenti.
Spremljajte svoje podatke o uvrstitvi skozi čas. Izvedite SEO popravke na straneh, ki ne delujejo tako dobro, kot mislite, da bi morale.
SEO optimizacija za dolgoročni uspeh podjetja
Veliko zgoraj opisanih nalog lahko opravite v enem dnevu ter zastonj. In če naredite vse našteto, boste verjetno videli odlične rezultate. Toda kot pri večini zadev boste dolgoročne SEO koristi videli le, če boste pri tem vztrajali. SEO optimizacija je proces in tek na dolge proge.
Še naprej ustvarjajte odlično vsebino za svoje uporabnike. Še naprej optimizirajte svoje naslove, meta opise in glave. In še naprej spremljajte svoj promet in uvrstitev. Z malo vztrajnosti lahko z optimizacijo majhna podjetja dosežete dolgoročen uspeh.
Ste pripravljeni povečati svojo vidljivost na spletu in povečati promet? Optimizirajte vašo SEO strategijo z našo ekipo strokovnjakov! Pišite nam za sodelovanje in načrt po meri, ki bo vaše spletno stran popeljal na sam vrh iskalnikov.
Uspešno!
Vaš Spletnik