Ne glede na to, ali se z e-mail marketingom srečujete prvič ali pa to že redno počnete smo tukaj, da vam pomagamo. V tem članku vas bomo naučili, kako ustvariti podobo vaše blagovne znamke skozi e-mail predlogo, oblikovati in poslati vašo e-novico v manj kot 10 minutah. Dotaknili se bomo vsega, kar potrebujete, da vam uspe v samo 10 minutah.
Kazalo
Zakaj potrebujete e-mail marketing?
Vsako podjetje je edinstveno. Nekatera podjetja uporabljajo e-novice za izgradnjo prepoznavnosti blagovne znamke, medtem ko že uveljavljena podjetja uporabljajo e-mail marketing za redno komunikacijo s svojimi naročniki in spodbujanje prodaje. Vendar pa obstaja še veliko drugih razlogov za uporabo ali optimizacijo e-mail marketinga. Nekaj pomembnih razlogov:
Prepoznavnost blagovne znamke: Naročnikom dajte boljšo predstavo o tem, kdo ste in kaj ponujate.
Gradnja odnosov: Redno pošiljanje e-novic lahko zgradi močnejše odnose z vašimi naročniki.
Spodbujanje ukonverzij: Ne glede na to, ali želite, da se naročniki prijavijo na vaš webinar ali kupijo vaše storitve, so e-novice odličen način za izpostavitev vaše vrednosti in delitev prepričljivih informacij ter slik, ki spodbudijo urazlične konverzije.
Obvestila: Obvestite svoje naročnike o lansiranju izdelka, prihajajočih dogodkih ali nagradnih igrah.
Ne glede na cilj vaših e-novic, vam bomo pomagali ustvariti takšne, ki jih bodo naročniki z veseljem odprli vsakič, ko bodo prispeli v njihov nabiralnik.
Sorodna vsebina: 97 praktičnih idej za email marketing
Korak 1: Dodajte svoj logotip, dodajte barve in povežite družbena omrežja
Ko pomislite na McDonald’s ali Coca-Colo, se vam pred očmi pojavi določena slika? Velika podjetja namenjajo tisoče evrov za oblikovanje svojih logotipov in razvoj smernic blagovne znamke, ki jih naredijo prepoznavne.
Čeprav je logotip samo del vaše blagovne znamke, je najbolj viden in izpostavljen. Morda že uporabljate logotip na svoji spletni strani, na družbenih omrežjih ali celo v ustvarjenem vsebini. Zakaj ne bi dodali tega tudi v svoje e-novice?
Če ima vaša platforma za e-mail marketing stran za oblikovanje, shranite svoj logotip in barve tam, da boste do njih lahko enostavno dostopali pri vsakem pošiljanju e-novic. Doslednost je ključna!
Če želite svojim naročnikom ponuditi vpogled v vaše poslovanje, delite vsebino iz svojih družbenih omrežij ali se preprosto povežite z njimi izven nabiralnika. Vsaka platforma, tudi MailerLite vam omogoča, da v svoje e-novice dodate platforme na katerih ste aktivni.
?Kaj to delamo mi?
Mi imamo povezana socialna omrežja, ki nam prinašajo največ konverzij (Facebook in Instagram) ter ostala omrežja na katerih smo aktivni, svoj logotip pa uporabljamo v glavi vsake e-novice. Poleg tega uporabljamo barve blagovne znamke v svojih e-novicah.
Korak 2: Izberite predlogo e-pošte, ki vam je všeč
Ali želite najaviti polletno razprodajo, ki bi bila osrednja tema vaše e-novice? Ali pa želite najaviti prenovo blagovne znamke? Izbor prave predloge lahko naredi veliko razliko pri prenašanju vašega sporočila. Tukaj je nekaj predlog, ki jih obožujemo glede na različne komunikacije:
Promocija razprodaje: Uporabite predlogo za objavo, ki ima velike naslove in izpostavljeno sliko, da bo vaša razprodaja izstopala.
Deljenje nove vsebine: Izberite predlogo za pregled, ki prikazuje nekaj slik z akcijskimi elementi, ki vodijo do različnih vsebin.
Predstavitev sebe: Uporabite preprosto besedilno predlogo, da se osredotočite na svojo zgodbo in naročnikom ponudite bolj oseben občutek.
Pro nasvet: V katero koli predlogo lahko dodate blok za socialna omrežja, da povabite svoje že vključene naročnike, da se povežejo z vami tudi na družbenih omrežjih.
Preden začnete s pregledovanjem predlog, določite cilj svoje e-novice in poiščite predlogo, ki je usklajena s tem ciljem. Ne skrbite, prišli ste na pravo mesto. Znani smo po naših osupljivih predlogah. V kolikor želite iti korak dlje, lahko predlogo za e-novice ustvarite sami z “drag and drop” urejevalnikom, ki vam je na voljo.
?Kako to delamo mi?
Svoje e-novice uporabljamo za interakcijo z naročniki o novih člankih, zato večinoma časa uporabljamo enako grafično predlogo. Ta predloga nam omogoča deljenje slik in tekstov, s katerimi vzpodbuja bralce, da obiščejo našo stran, kjer se nahaja nov blog zapis.
Korak 3: Prilagodite predlogo z uporabo logotipa in barv blagovne znamke
Sedaj, ko imate logotip in barve blagovne znamke shranjene v svojem uporabniškem računu, jih lahko enostavno uporabite na svoji predlogi za e-novice. Ne pozabite, da uporaba logotipa in barv blagovne znamke pomaga vašim naročnikom hitro prepoznati vaše sporočilo v in izven nabiralnika. V MailerLite platformi so vse predloge že opremljene z blokom za logotip, lahko pa pustite prostor za ustvarjalnost in določite, kje želite, da se logotip prikaže, ter kako uporabiti barve blagovne znamke. Zelo dobro to počnejo naslednje blagovne znamke:
- Apple
- Crate & Barrel
- Starbucks
?Kako to delamo mi?
Logotip vedno obdržimo na vrhu svoje e-mail predloge. Barve blagovne znamke uporabljamo predvsem na bannerju, z uporabo kontrastne barve besedil pa da zagotovimo berljivost, vendar še vedno ohranjam želeno estetiko.
Korak 4: Napišite besedilo, ki pretvori naročnike v stranke
To, kar deluje za eno podjetje, morda ne deluje za vaše podjetje. Preizkušanje in poznavanje svoje ciljne skupine vam lahko pomagata pri pisanju prepričljivega besedila, ki ga bodo vaši naročniki želeli prebrati, vendar obstajajo tudi nekatere preizkušene in preverjene taktike za pisanje boljših e-novic.
Hubspot, avtoriteta na področju vsega, kar se nanaša na inbound marketing, prodajo in storitve za stranke, ima nekaj nasvetov:
Uskladite svojo temo z besedilom e-pošte. Če vaša tematska vrstica obljublja razburljivo novico, naj besedilo te obljube tudi izpolni.
Bodite relevantni. Ali vaši naročniki iščejo izobraževalno vsebino, vi pa jim pošiljate le prodajna sporočila? Vaši naročniki so se prijavili na vaše e-novice z določenimi pričakovanji glede vsebine, in vaša odgovornost je, da izpolnite ta pričakovanja.
Ustvarite osebno izkušnjo. Odlični so osebni podatki, kot je vključevanje imena v e-poštno sporočilo. Še bolje pa je, če je vsebina dejansko relevantna. S pogovornim tonom nagovarjajte naročnike, da ohranite osredotočenost na njih, ne pa na vas.
Ohranite jedrnatost. Kot pisci se vedno borimo s skušnjavo, da v e-novicah povemo celotno zgodbo. Vendar, ko preobremenite svoje e-novice z odvečnimi besedami, naročniki ne morejo prebrati vsega, da bi se odločili za ukrepanje (klik na gumb za akcijo).
Bodite usmerjeni k ukrepanju. Verjetno ste si zastavili cilj za svoje e-novice, ali gre za povečanje prodaje ali za obisk vašega bloga. Za dosego tega cilja uporabite prepričljiv klic k akciji. Izogibajte se skušnjavi po biti duhoviti ali preveč ustvarjalni, ampak raje napišite jasno, jedrnato in konkretno besedilo. Mi radi uporabljamo besedno zvezo “Preberi več” za usmerjanje obiska na novi blog zapis.
?Kako to delamo mi?
Besedilo v e-novicah ohranjamo kratko in se držimo tistega, kar smo obljubili naročnikom ob njihovi prijavi na naše e-novice.
Korak 5: Dodajte klic k akciji, da spodbudite naročnike k dejanju
Akcija se lahko za vsakega posameznika razlikuje. Za nas je to največkrat obisk našega bloga. Za vas pa lahko pomeni prenos priročnika, prijava na tečaj, uporaba kode za popust, nakup ali katerakoli konverzija.
Ne glede na to kakšen je vaš cilj, vam klic k akciji lahko pomaga, da ga bralci tudi izpolnejo. Gumb, na katerega kliknejo vaši naročniki, največkrat vsebuje klic k akciji, vendar lahko uporabite tudi povezave (kot v podpisu e-pošte). Pomembno je, da je klic k akciji jasen in jedrnat. Uporabite preproste glagole, ki spodbudijo vaše naročnike k kliku na povezavo ali gumb. Tukaj je nekaj primerov, ki jih obožujemo:
- Preberi več
- Začni
- Prenesi
- Prijavi se
?Kako to delamo mi?
Preprosto. “Preberi več” in ostali pozivi, ki bralca usmerijo na naš blog in zelo jasno sporočajo, da tam lahko dostopajo do celotnega prispevka.
Korak 6: Oglejte si svoje e-novice na namizju in mobilnih napravah
Poskrbite, da bo oblikovanje videti dobro na mobilnih napravah.
Ko oblikujete svoje e-novice, lahko preklopite med pogledi na namizju in mobilnih napravah, da preverite, ali je vse videti tako, kot bi moralo.
V Mailerlite platformi je ta možnost na vrhu desno na zaslonu.
Predloge so že optimizirane za prikaz na mobilnih napravah, zato bi morale biti vaše e-novice videti dobro na kateri koli napravi. Vendar pa vedno priporočamo, da si ogledate predogled na mobilni napravi, da ste o tem tudi sami prepričani.
?Kako to delamo mi?
Vedno, ko so e-novice pripravljene jih pregledamo na različnih napravah – MailerLite orodje vam omogoča, da to storite dirketno v urejevalniku.
Korak 7: Ustvarite privlačno tematsko vrstico in predogledno besedilo
Ni dovolj, da se vaša e-pošta prikaže v nabiralniku vaših naročnikov; pomembno je, da jo tudi odprejo. Ko e-pošta samo “je” v nabiralniku, naročniki ne vidijo vsebine, ki jo imate v e-novici, vendar jih lahko spodbudite k odpiranju in raziskovanju vaše vsebine s privlačno tematsko vrstico.
Pritegnite naročnike s tematsko vrstico
Tematska vrstica naj napove, kaj je v e-pošti, vendar ne sme razkriti preveč. Pomnite, da jo morate ohraniti kratko in jedrnato ter predvsem jasno. Bi odprli e-pošto, če ne bi razumeli, kaj je pomenila tematska vrstica? Jaz tudi ne!
Poglejte si nekaj tematskih vrstic, ki so nas prepričale, da smo odprli e-pošto in jo tudi prebral:
- Manj vsebine, več rezultatov
- Ustvarjanje generacijskega bogastva (2 načina)
- Jutri se začenja: Nova kolekcija kopalk!
- Ali bi morali pisati brezplačno vsebino?
Morda vaša tematska vrstica razkriva, da ste lansirali razburljiv tečaj, predogledno besedilo pa uporabi nekaj besed, da opiše ta tečaj. Koliko predoglednega besedila bodo naročniki videli, je odvisno od tega, ali ga gledajo na mobilni napravi ali namizju ter od njihovega ponudnika e-pošte, zato je najbolje, da ga ohranite kratkega.
Emojiji – da ali ne?
Glede uporabe emojijev v tematskih vrsticah obstaja neskončna razprava, a če se odločite za njihovo uporabo, poskrbite, da so relevantni. Uporaba emojija psa v tematski vrstici o konferenci, na kateri boste nastopali, nima smisla, vendar uporaba srčka v tematski vrstici o tem, kako zelo vam je všeč razprodaja, ima.
Dajte naročnikom vpogled v to, kaj se skriva v e-novicah
Predogledno besedilo, pogosto spregledana vrstica besedila, ki sledi tematski vrstici, vam omogoča več prostora, da naročnikom poveste, kaj lahko pričakujejo v e-novici.
?Kako to delamo mi?
Naše tematske vrstice največkrat vključujejo vprašanje oziroma (če se da) kakšno številko, da poskušamo bralce še bolj motivirati, da e-novice res odprejo. Vsake toliko pa tudi mi dodamo emoji v sam naslov, da je le ta še bolj privlačen. ?
Korak 8: Pošljite si testno e-pošto
Presenečeni bi bili, kolikokrat ne opazimo tipkarske napake ali se premislimo o postavitvi besedila, ko pošljemo testno e-pošto sami sebi.
Zato vedno pošljemo testno e-novico sami sebi, preden pošljemo e-novice naročnikom.
V MailerLite platformi samo sledite korakom po tem, ko napišete tematsko vrstico in predogledno besedilo, da pošljete testno e-pošto.
Ker vemo, da naši naročniki pregledujejo naše e-novice na mobilnih napravah, preverimo e-pošto tako na namizju kot na telefonu. Da boste 100% prepričani, da vaša e-novica res ne vsebuje tiskarskih napak, jo pošljite še kakšnemu članu vaše ekipe, najbolje tistemu, ki mu tiskarske napake nikoli ne uidejo.
?Kako to delamo mi?
Tik preden pošljemo e-novico vsem prejemnikom iz naše baze, jo najprej pošljemo na več internih e-mail naslovov. Predvsem zato, da preverimo kako se struktura prikaže na različnih napravah in če se slučajno kje pojavi kakšna napaka.
In to je to. Vaša e-novica je pripravljena! Vse kar še morate narediti je to, da jo pošljete!
Zaključek
V manj kot 10 minutah ste ustvarili e-novico, ki jo bodo vaši naročniki z zanimanjem odprli in prebrali.
Z izbiro prave platforme, pripravo privlačne vsebine in upoštevanjem osnovnih načel oblikovanja lahko ustvarite profesionalno izgledajočo e-novico, ki bo pritegnila pozornost vaših bralcev.
Ne pozabite na pomen segmentacije ciljne publike in personalizacije sporočil za večjo učinkovitost.
Ključ do uspeha je v kreativnosti in jasnosti sporočila, pri čemer ne potrebujete veliko časa ali tehničnega znanja. Zdaj, ko poznate osnove, ste pripravljeni na izdelavo svoje naslednje e-novice in na uspešno komunikacijo s svojim občinstvom!
Ekipa Spletnik