Posodobljeno 16. 03. 2023
V iskalnem omrežju se večina besedilnih oglasov prikaže na podlagi ključnih besed, dinamični oglasi v iskalnem omrežju pa so oglaševalska rešitev, ki samodejno prikaže oglase na podlagi vsebine spletnega mesta in zahteva malo vzdrževanja. To pomeni, da ne potrebujete seznama ključnih besed ali ciljnih strani.
Kazalo
Razlogi zakaj so lahko dinamični oglasi koristni za vaše podjetje:
- uporabljajo Googlovo neplačano tehnologijo iskanja po spletni vsebini za samodejno ciljanje ustreznih poizvedb na podlagi vsebine spletnega mesta;
- promet od dinamičnih oglasov lahko deluje bolj relevantno kot kampanja s ključnimi besedami in to vam omogoči odlično donosnost naložbe;
- ponujajo zmogljiv način ciljanja oglasov na številne poizvedbe preko preprostega poteka ustvarjanja;
- prihranite čas – uporabite samo indeks Googlovega neplačanega iskanja;
- pogoste, samodejne posodobitve za oglase
- prikazujete ustrezne, dinamično ustvarjene naslove oglasov
- oglase lahko prikazujete na podlagi celotnega spletnega mesta ali posameznih kategorij ter strani;
- zajamete dodaten promet – zagotovite si, da se oglasi prikažejo tudi za iskanja za katere mogoče ne bi uporabili ključnih besed in tako povečate prodajo.
Kdo naj uporablja dinamične oglase v iskalnem omrežju?
Z uporabo dinamičnih oglasov bodo najboljše rezultate imela podjetja s spletnimi mesti, ki imajo veliko vsebine. To so na primer podjetja:
- ki imajo na spletnem mestu raznoliko ponudbo izdelkov ali storitev in del ponudbe se sčasoma spreminja;
- ali podjetja, ki prodajajo sezonske izdelke ali storitve oziroma se širijo na druge trge;
Kdaj pa dinamični oglasi niso najboljša izbira?
Za Google oglaševalsko kampanjo z dinamičnimi oglasi morda niso najboljša podjetja s hitro se spreminjajočo vsebino, saj le te ne bodo hitro zaznane. Recimo spletna mesta s dnevnimi ponudbami niso primerna za dinamične oglase v iskalnem omrežju.
Ustvarjanje dinamičnih oglasov
Tako kot pri nastavitvi oglaševalske akcije, ki uporablja ključne besede, morate tudi pri nastavitvi oglaševalske akcije z dinamičnimi oglasi v iskalnem omrežju ustvariti skupine oglasov in oglase.
1. Za vrsto oglaševalske akcije morate izbrati »Samo iskalno omrežje – dinamični oglasi v iskalnem omrežju«.
2. V razdelku Dinamični oglasi v iskalnem omrežju vnesite domeno in jezik, ki ustrezata stranem, na katere naj ciljajo vaši oglasi.
3. Izpolnite vse ostale nastavitve, kot so ciljne zemljepisne lokacije, proračun in privzeta ponudba. V razdelku za konfiguracijo ponudb kliknite Napredne možnosti. Če želite, da Google optimizira vaše ponudbe, izberite strategijo samodejnih ponudb. Za uporabo z dinamičnimi oglasi v iskalnem omrežju priporočamo samodejne ponudbe, saj lahko zagotovijo večjo uspešnost kot ročne ponudbe za ceno na klik (CPC).
4. Nato ustvarite skupino oglasov.
5. Ciljajte glede na kategorije – V razdelku Samodejni cilji izberite Uporaba priporočenih kategorij za vaše spletno mesto. (Pri prvem ustvarjanju izberite možnost Uporaba vseh spletnih strani, nato pa ko bo Google pregledal vašo stran, izberite kategorije, ki jih želite oglaševati.)
6. Seveda pa, če želite ciljati na vse strani na spletnem mestu, izberite Uporaba vseh spletnih strani. Opomba: v to bodo vključene tudi vse indeksirane strani, vključno s poddomenami.
7. Če želite ciljati samo določene spletne strani, izberite Uporaba določenih spletnih strani (napredno).
Načini ciljanja
Na voljo imate pet vrst ciljev dinamičnega oglasa, s katerimi lahko natančneje določite, kako naj prikažemo vaše oglase:
1. Vse spletne strani: vsaka posamezna stran v domeni spletnega mesta.
2. Kategorije: Google na podlagi vsebine spletnega mesta ustvari kategorije, na katere je mogoče ciljati, ali skupine ciljnih strani, razvrščene glede na temo. Izberete lahko, na katere skupine strani želite ciljati, kako v skupine razvrstiti podobne strani in raven podrobnosti.
3. URL-ji: strani z URL-ji, ki vsebujejo določene nize, ki jih navedete.
4. Naslov strani: strani z naslovi, ki vsebujejo določene besede. Ne veste, kakšen je naslov strani? Kliknite google.com in si oglejte zgornji del okna brskalnika. Na vrhu okna bi moral biti prikazan naslov strani »Google«.
5. Vsebina strani: strani, na katerih so določene besede, ki jih navedete.
Ustvarjanje oglaševalske kampanje z dinamičnimi oglasi je zahtevna naloga, zato priporočamo, če se še niste srečali z Google AdWords, da to nalogo prepustite specializiranim strokovnjakom.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij ali, da vam pomagamo pri vzpostavitvi oglaševalske kampanje s dinamičnimi oglasi, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Tina Capuder
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024