Posodobljeno 29. 01. 2021
Za merjenje spletne strani lahko uporabimo veliko orodij, tokrat pa vam bom pokazal, kako merjenje spletne strani ali spletne trgovine vzpostaviti s pomočjo mogočnega Googlovega orodja Google Analytics. Tega lahko uporabljate povsem brezplačno in brez omejitev.
Vzpostavitev merjenja je zelo enostavna. Zato je potrebno le osnovno znanje urejanja spletne strani in 5 minut vašega časa.
Pogoj je le, da imate dostop do svoje spletne strani in vašega Google uporabniškega računa, ki ga že uporabljate za e-pošto (Gmail) ali vaš Adwords račun (Oglaševanje).
Kazalo
Osnovna koda za merjenje
Ko se vpišete v svoj Google Analytics račun (https://www.google.com/analytics/) kliknite (pod št. 1) na menijsko postavko Skrbnik (admin). Izberete znamko (Property) in informacije o sledenju (Tracking info). Kliknite na Koda za sledenje (Tracking code).
Pred vami se odpre koda, ki jo enostavno vnesete v vašo spletno stran. Koda izgleda takole.
Napredna koda za merjenje
Če želite, lahko kodo dopolnite z vrstico ga(‘require’, ‘displayfeatures’); tako kot je to označeno na spodnji sliki. Dodatek h kodi vam omogoča, da še bolj podrobno beležite demografske, geografske, interesne in vedenjske vzorce vaših obiskovalcev in tako še lažje in hitreje prepoznate vaše kupce. Hkrati pa vam to omogaču tudi izdelavo remarketing segmentov, ki jih nato uporabite za vašo napredno Google Adwords oglasno kampanjo.
Kako vstavim kodo v spletno stran?
Pomembno je, da se Google Analytics koda nahaja na vsaki podstrani spletne strani. Če bi kodo bilo potrebno vstaviti v vsako podstran posebej, bi to bilo mukotrpno delo. Zato ima vsaka spletna stran t.i. deljen element (shared element), kot sta glava (header) in noga (footer) strani. Kodo za merjenje vstavite v enega od teh dveh elementov in tako omogočite merjenje celotne spletne strani. Če katerakoli podstran nima ne glave in ne noge, kodo dodajte v “body” podstrani.
Kako lahko preverim ali merjenje deluje?
Google Analytics je orodje, ki vam omogoča vpogled statistike v živo. Zato lahko že takoj po vzpostavitvi merjenja preverite ali to deluje ali ne. Obiščite vašo spletno stran ali pa to naročite nekomu drugemu, medtem pa kliknite na Realni čas (Real Time) in nato na Pregled (Overview). Če opazite, da se takoj beleži obiskovalec, potem ste lahko prepričani, da merjenje deluje.
Več o tem kaj lahko počnete z orodjem Google Analytics si lahko preberete tukaj >>
Če imate vprašanja glede integracije merjenja na vašo spletno stran, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca ali e-maila info@spletnik.si.
Z Google