Ključne besede, ki prodajajo

Mar 6, 2013
Mar 6, 2013

Posodobljeno 20. 03. 2023

Danes je splet vse poln oglasov, ki jih je moč zaslediti na vsakem koraku. Sprašujem se, kateri oglasi so tisti, ki so najbolj učinkoviti? To so oglasi, ki vsebujejo ključne besede, ki prodajajo. Torej besede, ki od potrošnika dobijo največ pozornosti. Besede, ki v potrošniku zbudijo val zanimanja. Vas zanima katere so?

1. Brezplačno 

Najbrž se sliši klišejsko, a to je beseda, ki prodaja. Kljub temu, da jo lahko zasledite povsod, ima ta ključna beseda daleč največ učinka. Prepričana sem, da je ta ključna beseda že vsakega od nas kdaj pahnila v nakup, čeprav v tistem trenutku stvari nismo potrebovali. Jaz na primer skoraj vsak mesec kupim knjigo na angleški spletni strani, saj imajo brezplačno dostavo po celem svetu. In verjamem, da to počne tudi veliko ostalih kupcev, saj dobijo nekaj »gratis«.

2. Garancija

Ključna beseda garancija izraža varnost pred nakupom. Če vemo, da obstaja možnost vračila denarja, v primeru nezadovoljstva, smo toliko bolj pogumni, da stvar kupimo. Načeloma se skoraj nikoli ne zgodi, da bi kupec izdelek vrnil, a vseeno. Tovrstna garancija s psihološkega vidika predstavlja prednost za kupca in tudi za prodajalca. Sploh kadar vaša konkurenca ne uporablja te ključne besede v oglasnih sporočilih.

3. Prihranek, popust


Prirejate akcijo in ne veste, kako bi to sporočili vašim obiskovalcem spletne strani? V kolikor se poslužujete Google oglaševanja, že v oglase vključite izraze kot so popust ali prihranek. Na domači strani izpostavite velik znak za akcijo ali popust tako, da bo obiskovalcem vidna že ob samem vstopu na vašo spletno stran. Če boste izpostavili tudi dejstvo, da bodo z nakupom pri vas prihranili, si boste možnost nakupa še povečali. Na razprodajah radi kupujemo vsi, mar ne?

4. Omejena količina


Če boste kupcu dali občutek, da je na voljo samo še 5 kosov vašega priljubljena izdelka, se bo hitreje odločil za nakup. Če se kupec že nekaj časa odloča, da bi opravil nakup, ga bo to še dodatno motiviralo, da svojo odločitev za nakup pospeši. Prodajo izdelka, ki vam dela gnečo v skladišču, lahko na ta način umetno pospešite. Jaz sem že nekajkrat rezervirala letalske sedeže, ko je bilo na voljo samo še 5 sedežev.

5. Novo


Če želite biti “in”, potem želite imeti vedno nekaj novega, nekaj kar je v tem trenutku aktualno. In enako je z vašimi kupci. Imate nekaj novega v ponudbi? Imate nov izdelek, ki ga bodo hoteli imeti vsi? Potem to izpostavite. Tako v oglasih kot na vaši spletni strani.


6. Ekskluziva


Ljudje se radi počutimo pomembne. In z ekskluzivno ponudbo za vaše obstoječe kupce, boste prodali več. Pripravite za njih posebno ponudbo, prepričana sem, da jih boste osvojili. Če jih boste pa še poimenovali z izrazi, kot so “VIP kupci” ali čem podobnim, pa verjamem, da vam ne bodo kar tako ušli k konkurenci. Še nimate Google oglaševanja? Potem je skrajni čas, da nas kontaktirate!

Andreja Ogrinc

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran