Posodobljeno 15. 12. 2022
Live chat je priljubljen izraz za spletno aplikacijo, pogovor, namenjen posebej za spletno pomoč uporabnikom na spletni strani. Taka programska oprema se uporablja za zagotavljanje takojšnje pomoči za obiskovalce na spletni strani. Live chat se uporablja predvsem za komunikacijo preko besedila, vendar programski ponudniki združujejo storitve, kot so zvok, video, službo za pomoč uporabnikom, CRM sistem, skupaj z besedilom klepeta.
Sistem je običajno sestavljen iz 2 komponent:
- polja z besedilom na spletni strani;
- armaturni plošča, ki omogoči osebi odziv na klepet;
Sistem je običajno implementiran s pomočjo kode JavaScript na sami spletni strani. Koda Javascript uporablja piškotke za sledenje aktivnosti uporabnikov na spletni strani. Obstajata dve vrsti klepetov:
- Proaktiven klepet: v tem primeru se polje za besedilo pojavi samostojno in pokaže besedilo za obiskovalca. To sporočilo je prikazano na podlagi različnih meril, kot na količino časa porabljenega na spletni strani, koliko strani je bilo obiskanih itd. Obiskovalec se nato sam odloči ali se odzove na prikazano sporočilo.
- Broadcast – oddajanje – to je klepet, ki ga obiskovalec sproži sam.
5 razlogov, zakaj je Live Chat neizkoriščen potencial za poslovanje
Težava spletnega nakupovanja je, da so mnogi kupci ločeni od nekoga, ki lahko odgovori na njihova vprašanja v realnem času z natančnostjo. Namesto, da gledajo kako potencialni kupci gredo stran od spletnih strani, mnoga podjetja dodajo podporo v obliki live chata – žive podpore. Kot se je izkazalo, live chat ima sposobnost, da zagotovi priročne odgovore, ki jih stranke želijo, hkrati pa doda pomembne koristi za osebje.
1. „Live chat“ je priročen za stranke
Sistem za spletni klepet omogoča strankam takojšnji dostop do pomoči. Čakalni časi so pogosto krajši kot pri klicnem centru in stranke si lahko ogledajo še druge izdelke medtem ko čakajo.
2. „Live chat“ zmanjša stroške
Sistem za spletni klepet je večkrat dokazal, da lahko prihranite tako na času zaposlenih kot na stroških za telefon. Nekateri izmed najbolj opaznih prihrankov pri stroških so: – zmanjšuje skupne stroške klicnega centra z znižanjem povprečnih stroškov interakcije; – povečuje učinkovitost z omogočanjem, da predstavniki lahko opravljajo več klepetov hkrati, s čimer se zmanjša potreba po več predstavnikih.
3. „Live chat“ poveča prodajo
Ključno je, da imajo stranke nekoga, ki jim lahko takoj pomagajo skozi prodajo, če postanejo zmedeni ali imajo vprašanje, ki lahko naredi ali pa uniči prodajo.
4. „Live chat“ daje prednost pred konkurenco
Veliko maloprodajnih podjetij ne ponuja klepeta. Če želite pridobiti prednost pred konkurenco, je live chat ključni element, ki ga mora imeti spletna stran, da bi bila konkurenčna in da se dvigne proti vrhu. V bistvu, live chat omogoča preprost način za povezovanje s strankami, ki porabijo dobršen del svojega denarja na spletu.
5. „Live chat“ posega v obiskovalčeve boleče točke
Frustracije ali potrebe strank, ki jih je potrebno še zapolniti, se imenujejo boleče točke. Live chat omogoča takojšen dostop do bolečih točk strank. Ko uporabniki uporabljajo live chat, bodo poskušali zagotoviti, da izdelek deluje kot se oglašuje ali pa da bo promocija zagotovila popust, ki ga hočejo. Poleg tega, ko predstavniki live chata govorijo s strankami, lahko najdejo načine za izboljšanje izdelkov in storitev podjetja.
Kako dodati „Live chat“ na vašo spletno stran ali spletno trgovino?
Predstavljamo dve programske rešitve:
- ZOPIM vam dovoljuje komuniciranje z gosti na spletni strani, kot v pravi trgovini.
- OLARK – Odlično za prodajne agente in predstavnike storitev za stranke.
Če želite dodati „Live chat“ na vašo spletno stran, obiščite eno od zgornjih povezav in se prijavite. Prejeli boste kodo, ki jo nato vstavite preko HTML kode na spletno stran:
Očarajte obiskovalce in jih spremenite v vaše zveste stranke, preden odidejo k drugemu ponudniku. V svojo spletno stran vstavite prilagodljivo pogovorno okence in pričnite pogovor z vašimi obiskovalci, v nekaj kratkih korakih.
Na zgornji sliki lahko vidite kako zgleda „Live chat“ na spletni strani.
Pogovor lahko pričnete sami ali pa pogovor prične stranka. Skozi pogovor lahko vaši stranki pomagate hitreje priti do odločitve, oz. do posameznih produktov. Izven vašega delovnega časa, vam stranka kljub temu, da niste prijavljeni, lahko pusti sporočilo, katerega prejmete na vaš elektronski naslov.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij ali, da vam pomagamo pri vzpostavitvi „Live chata“ na vaši spletni strani ali spletni trgovini, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Tina Capuder