Marketinški načrt za leto 2025

Dec 6, 2023
Dec 6, 2023

Posodobljeno 30. 12. 2024

Pred nami je konec leta in to je popoln trenutek, da začnete razmišljati o marketinških aktivnostih za prihodnje leto. Čeprav se morda zdi, da imate za to še dovolj časa, lahko ravno pravočasno načrtovanje naredi razliko med povprečnimi in odličnimi rezultati.

Brez jasnega načrta boste morda zamudili pomembne priložnosti, ki bi lahko povečale prepoznavnost vašega podjetja, okrepile zaupanje strank ali vam prinesle dodatno prodajo.

Ravno zato smo za vas pripravili marketinški načrt za leto 2025, v katerem boste našli konkretne in praktične predloge za vsako pomembnejšo priložnost v letu. Ni nujno, da izkoristite čisto vsak datum, a že nekaj pravilno izbranih in dobro izvedenih akcij vam lahko prinese lep rezultat.

S tem koledarjem boste imeli ideje vedno pri roki, ob pravem trenutku in brez nepotrebnega stresa tik pred praznikom.

Ne čakajte na zadnji hip. Začnite načrtovati zdaj in si že danes zagotovite prednost pred konkurenco. Naj vam bo naš koledar v navdih, da boste skozi leto 2025 stopali samozavestno, kreativno in usmerjeno k rasti vašega posla.

.


Naš marketinški načrt lahko uporabljate čisto vsi, ki v sklopu marketinga uporabljate vsaj en kanal pa, če tudi je to samo e-mail marketing! V nobenem primeru namreč ne bodo vse priložnosti primerne za vaše podjetje, a praktično vsako podjetje jih lahko izkoristi vsaj nekaj.

Kot boste videli v načrtu, naši predlogi še zdaleč ne vsebujejo samo akcij in popustov, niti niso vse predlagane kampanje namenjene za direktno prodajo. V našem marketinškem načrtu boste našli različne predloge, ki so primerni tako za prodajo, kot tudi za branding in gradnjo odnosa z vašimi obstoječimi in novimi strankami.

PRVO ČETRTLETJE

V prvem četrtletju leta gre za ponovno vzpostavitev stika s kupci, ki so odkrili vašo trgovino med prazničnimi nakupi. Osredotočite se na vzpostavljanje odnosov s strankami in spodbujajte angažiranost ter zvestobo.

1. in 2. januar 2025: novo leto 🎉

Novo leto je čas za nove začetke, sveže cilje in obnovljeno energijo. To je idealen trenutek, da podjetja svoje marketinške kampanje osredotočijo na teme, kot so novoletne zaobljube, cilji ter motivacijski izzivi za leto 2025.

načrtovanje dela 2025

Kako izkoristiti novo leto v marketingu:

  • Ustvarite blog objave ali videe o tem, kako lahko vaši izdelki ali storitve pomagajo strankam doseči njihove novoletne cilje.
  • Pošljite voščilo ob novem letu z navdihujočim sporočilom in ponudbo posebnega popusta za prve dni januarja.
  • Organizirajte nagradne igre ali izzive, ki spodbujajo sledilce k deljenju svojih novoletnih zaobljub.

Nasvet: Januarja so ljudje pogosto bolj previdni pri porabi, zato se osredotočite na grajenje odnosov in ponujanje vrednosti, namesto agresivnih prodajnih kampanj.

6. januar 2025: sveti trije kralji 👑

Obeležuje prihod treh modrih mož ali kraljev, — Miha, Gašper in Baltazar — ki so sledili zvezdi repatici do Betlehema, da bi obiskali novorojenega Jezusa. Ta dan tradicionalno označuje zaključek božičnega obdobja. V mnogih slovenskih domovih se na ta dan pospravijo božične dekoracije in jaslice.

Kako izkoristiti sveti tri kralje v marketingu:

  • Ponudite zadnjo priložnost za izkoristitev novoletnih popustov.
  • Delite zgodbe ali tradicije, povezane s praznikom, na vašem blogu ali družbenih omrežjih.
  • Spodbujajte nakup darilnih paketov ali bonov, ki jih stranke lahko podarijo svojim bližnjim.

Nasvet: Uporabite ta dan za gladek prehod iz prazničnih kampanj v redne marketinške aktivnosti.

8. februar 2025: Prešernov dan 🇸🇮

Prešernov dan je slovenski kulturni praznik v spomin na smrt največjega slovenskega pesnika Franceta Prešerna. Ta dan je posvečen praznovanju slovenske kulture, umetnosti in kulturne dediščine.

Kako izkoristiti Prešernov dan v marketingu:

  • Promovirajte izdelke ali storitve slovenskega porekla.
  • Delite Prešernove verze ali organizirajte literarne natečaje in kvize.
  • Sodelujte z lokalnimi umetniki pri posebnih projektih ali dogodkih.
  • Del prihodkov od prodaje namenite kulturnim ustanovam ali projektom ter o tem obvestite svoje stranke.

Nasvet: Izkažite spoštovanje do slovenske kulture in tradicije ter tako okrepite povezavo z lokalno skupnostjo.

14. februar 2024: Valentinovo ❤️

Valentinovo je dan za ljubezen in romantiko. In čeprav ta dan ljudje običajno podarjajo romantična darila, lahko svoje občinstvo spodbudite k praznovanju prijateljstev in drugih pomembnih odnosov.

Pri pripravi letošnjih marketinških kampanj za Valentinovo razmišljajte izven okvirja. Namesto da ponudite še eno kodo za popust, razmislite o ustvarjanju Valentinovega koledarja. Uporabite ga kot 14-dnevno marketinško kampanjo, ki praznuje vse vrste ljubezni.

oglasi za valentinovo

1. marec 2025: pustna sobota 🎭

Pustna sobota je dan, ko po vsej Sloveniji potekajo pustne povorke, maškarade in karnevali. To je čas veselja, šemljenja in odganjanja zime ter pozdravljanja prihajajoče pomladi. Ljudje se našemijo v različne kostume, uživajo v pustnih krofih in drugih dobrotah ter se družijo na številnih prireditvah.

Kako izkoristiti pust v marketingu:

  • Spodbujajte sledilce, da delijo svoje pustne fotografije z vašim hashtagom, in podelite nagrado za najboljšo objavo.
  • Organizirajte pustno zabavo v vašem lokalu ali trgovini, kjer se stranke lahko našemijo in sodelujejo v tekmovanju za najboljši kostum.
  • Pripravite tematske pakete izdelkov ali storitev po posebni ceni, ki so primerni za praznovanje pusta.
  • Sponzorirajte lokalno pustno povorko ali sodelujte s stojnico, kjer predstavljate svoje izdelke ali storitve.

Nasvet: Pri pustnih kampanjah bodite kreativni ter vključite humor in igrivost, da pritegnete pozornost strank. Izkoristite praznično vzdušje za povečanje angažiranosti in prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

8. marec 2025: dan žena 👩‍🌾

Dan žena je mednarodni praznik, posvečen praznovanju socialnih, gospodarskih, kulturnih in političnih dosežkov žensk. Ta dan poudarja prizadevanja za enakopravnost spolov ter ozavešča o pravicah in pomembnosti žensk v družbi.

Kako izkoristiti dan žena v marketingu:

  • Ponudite popuste ali darila za ženske stranke.
  • Delite zgodbe o uspešnih ženskah ali predstavite ženske v vašem podjetju.
  • Povežite se z ženskimi podjetnicami ali blagovnimi znamkami ter pripravite skupne promocije ali izdelke.
  • Delite na svojih kanalih navdihujoče zgodbe o ženskah, ki so dosegle pomembne uspehe, bodisi v vašem podjetju ali širše.
  • Pošljite e-novice ali objavite na družbenih omrežjih sporočila, ki izražajo podporo in priznanje ženskam, ter spodbudite interakcijo s strankami.

Nasvet: Bodite pristni in spoštljivi ter se izogibajte stereotipom. Osredotočite se na krepitev odnosa s strankami z vsebinami, ki prinašajo vrednost in odražajo vaše vrednote.

10. marec 2024: dan mučenikov

Dan mučenikov izhaja iz zgodovinskega dogodka iz časa vladavine cesarja Licinija (308-324), ko je prišlo do upora štiridesetih vojakov elitne legije, ki so bili pripravljeni za svojo vero umreti.

Tradicionalno moški na dan mučenikov prejmejo za darilo suhe slive, trnje in klobaso, ki naj bi služili kot nek simboličen opomin, da se mučeništvo v njihovem življenju še vedno dogaja.

Obdarovanje pa je seveda že preseglo ta okvir, zato ste lahko pri oglaševalskih kampanjah izvirni. In ne pozabite na vse moške, ki so vam 2 dni nazaj podarili malenkost.

20. marec 2024: prvi pomladni dan 🌸

Pomlad je letni čas, ko se narava prebudi, temperature se postopoma dvigujejo, dnevi so toplejši in nas kar vabijo ven, na sprehod in aktivnosti v naravi. Ta dogodek zaznamuje prvi dan astronomske pomladi na severni polobli. Na severu ljudje komaj čakajo, da se začne pomlad, zato izkoristite to priložnost, da opozorite na sezonske izdelke.

25. marec 2024: materinski dan 🫅🏼

Materinski dan časti vse matere v družbi. Če želite večji doseg vaših oglaševalski kampanj in širiti informacijo o svoji spletni trgovini, se lahko poslužite naslednjih marketinških nasvetov:

  • ustvarite stran, namenjeno izrecno in samo nakupovanju za materinski dan,
  • sestavite vodič za darila,
  • ponudite personalizacijo izdelka,
  • podarite manjša brezplačna darila,
  • ustvarite posebne promocije za materinski dan,
  • sodelujte z vplivneži.


.

DRUGO ČETRTLETJE

Ko vreme v drugi četrtini leta postaja toplejše, ljudje preživijo več časa na prostem in začnejo pripravljati načrte za dopustovanje, izlete, kampiranje, festivale in poroke. Aktivnosti se preselijo na mestne ulice, v naravo in v družbo.

1. april 2025: prvi april 🤡

Prvi april je dan norčij in šal, ko ljudje izvajajo potegavščine ter si med seboj nagajajo na zabaven način. Ta dan ponuja priložnost za kreativnost in humor v komunikaciji z občinstvom.

Kako izkoristiti prvi april v marketingu:

  • Objavite neškodljivo prvoaprilsko šalo, povezano z vašim podjetjem ali panogo.
  • Organizirajte nagradno igro, kjer morajo stranke ugotoviti, katera izmed vaših ponudb je “prvoaprilska šala”.
  • Ustvarite omejeno ponudbo “preveč dobro, da bi bilo res”, in razkrijte resnico na koncu dneva.
  • Delite humoristične vsebine na družbenih omrežjih, ki so povezane z vašo blagovno znamko.
  • Spodbudite stranke, da delijo svoje najboljše prvoaprilske potegavščine ali zgodbe.
  • Pošljite zabavno e-novico z novostmi ali “lažnimi” izdelki, ki bodo nasmejali vaše stranke.

Nasvet: Pri uporabi humorja bodite previdni, da ne užalite občinstva. Poskrbite, da so vaše šale neškodljive in v skladu z vrednotami vaše blagovne znamke.

20. april 2025: velika noč 🐰

Velika noč je pomemben krščanski praznik, ki praznuje vstajenje Jezusa Kristusa. Praznik je poln tradicij, kot so barvanje pirhov, velikonočni zajtrk in družinska srečanja. To je čas veselja, obnove in novih začetkov, ki ponuja priložnosti za povezovanje z vašimi strankami.

Kako izkoristiti veliko noč v marketingu:

  • Ponudite velikonočne popuste, ki so na voljo samo v prazničnem obdobju.
  • Ustvarite tematske izdelke ali storitve, kot so velikonočni darilni paketi, dekoracije ali posebne izdaje vaših izdelkov.
  • Organizirajte velikonočni lov na pirhe, bodisi v vaši trgovini ali na spletu, z nagradami za zmagovalce.
  • Delite vsebine z velikonočnimi recepti, idejami za okrasitev doma ali ustvarjalnimi projekti za otroke na vašem blogu ali družbenih omrežjih.
  • Pošljite velikonočna voščila svojim strankam preko e-pošte ali pošte ter jim zaželite lepe praznike.

Nasvet: Poskrbite, da bodo vaše ponudbe in vsebine primerne za široko občinstvo ter spoštljive do verskega pomena praznika.

22. april 2025: svetovni dan Zemlje 🌍

Svetovni dan Zemlje se praznuje 22. aprila in je namenjen ozaveščanju o varovanju okolja ter spodbujanju trajnostnega razvoja. Ta dan združuje ljudi po vsem svetu v prizadevanjih za ohranjanje našega planeta za prihodnje generacije.

kampanja ob svetovnem dnevu zemlje

Kako izkoristiti svetovni dan Zemlje v marketingu:

  • Za vsak izdelek ali storitev, ki jo stranka kupi na ta dan (ali v določenem obdobju), posadite drevo v njihovem imenu. Sodelujete lahko s pobudami, kot je One Tree Planted, in tako prispevate k pogozdovanju.
  • Promovirajte svoje okolju prijazne izdelke, ki prispevajo k trajnostnemu razvoju.
  • Organizirajte akcijo sajenja dreves in povabite stranke ter zaposlene k sodelovanju.
  • Ponudite popuste ali posebne ponudbe na izdelke iz recikliranih materialov ali z manjšim ogljičnim odtisom.
  • Delite nasvete za okolju prijazen način življenja na vašem blogu ali družbenih omrežjih.
  • Spodbudite stranke k recikliranju z uvedbo programov vračanja embalaže ali ponovne uporabe izdelkov.

Nasvet: Bodite pristni in transparentni pri svojih okoljskih prizadevanjih. Stranke cenijo podjetja, ki dejansko prispevajo k varovanju okolja, zato se izogibajte “greenwashingu” in pokažite konkretne ukrepe.

27. april 2025: dan upora proti okupatorju 🇸🇮

Dan upora proti okupatorju je slovenski državni praznik, ki se praznuje 27. aprila v spomin na ustanovitev Osvobodilne fronte leta 1941. Ta dan obeležuje začetek organiziranega odpora slovenskega naroda proti okupatorju med drugo svetovno vojno ter poudarja vrednote svobode, poguma in narodne enotnosti.

Kako izkoristiti ta dan v marketingu:

  • Poudarite vrednote, kot so svoboda, pogum in enotnost.
  • Izpostavite izdelke slovenskega porekla in poudarite njihovo povezanost s slovensko tradicijo.
  • Sponzorirajte lokalne dogodke ali prireditve ob tem prazniku.

1. in 2. maj 2025: praznik dela 👷‍♀️👷‍♂️

Praznik dela se praznuje 1. in 2. maja in je mednarodni praznik, posvečen delavskim pravicam in dosežkom delavskega gibanja. V Sloveniji ta dan tradicionalno obeležujemo s kresovi, prireditvami, pohodi ter drugimi družabnimi dogodki, ki poudarjajo solidarnost, enakopravnost in pomen dela v družbi.

Kako izkoristiti praznik dela v marketingu:

  • Ponudite popuste na izdelke za prosti čas, piknike ali aktivnosti na prostem.
  • Delite nasvete za preživljanje prostega časa ali ideje za izlete.
  • Organizirajte družabne dogodke za stranke ali zaposlene.

Nasvet: Pri komunikaciji poudarite vrednote spoštovanja dela, solidarnosti in skupnosti. Poskrbite, da bodo vaše aktivnosti pristne in usklajene z vrednotami vašega podjetja ter bodo gradile pozitiven odnos s strankami in zaposlenimi.

20. maj 2025: svetovni dan čebel 🐝

Svetovni dan čebel je namenjen ozaveščanju o pomenu čebel in drugih opraševalcev za naš ekosistem ter prehransko varnost. Ta dan poudarja ključno vlogo čebel pri ohranjanju biotske raznovrstnosti in varovanju okolja.

svetovni dan čebel

Kako izkoristiti svetovni dan čebel v marketingu:

  • Delite informacije o pomenu čebel in kako jih lahko zaščitimo.
  • Ponudite popuste na medene izdelke, naravno kozmetiko ali izdelke povezane s čebelarstvom.
  • Del prihodkov namenite organizacijam, ki se ukvarjajo z varstvom čebel ali okolja, in o tem obvestite svoje stranke.
  • Strankam ob nakupu podarite semena medovitih rastlin ali jih spodbudite k sajenju teh rastlin.

Nasvet: Poudarite svojo zavezanost trajnosti in varovanju okolja ter s svojimi aktivnostmi prispevajte k ozaveščanju o pomenu čebel, kar bo okrepilo pozitiven ugled vaše blagovne znamke.

31. maj 2025: svetovni dan športa 🏅

Svetovni dan športa se praznuje 31. maja in je namenjen spodbujanju telesne dejavnosti ter ozaveščanju o pomenu športa za zdravje in dobro počutje. Ta dan je odlična priložnost za promocijo zdravega življenjskega sloga in vključevanja v športne aktivnosti.

oglasi ob svetovnem dnevu športa

Kako izkoristiti svetovni dan športa v marketingu:

  • Ponudite posebne akcije na športna oblačila, obutev ali opremo, ki spodbujajo aktiven življenjski slog.
  • Povežite se s športnimi organizacijami in sponzorirajte njihove dogodke ali ekipe.
  • Objavite na družbenih omrežjih ali blogu nasvete o pomenu telesne aktivnosti, prehrane in mentalnega zdravja.
  • Ponudite posebne ugodnosti ali popuste strankam, ki delijo svoje športne dosežke ali sodelujejo v vaših izzivih.

Nasvet: Spodbujajte aktivno sodelovanje in povezovanje skupnosti, saj boste tako okrepili zvestobo strank. Poudarite pomen športa za zdravje in dobro počutje ter pokažite podporo lokalnim športnim pobudam.

21. junij 2025: prvi poletni dan ☀️

To je čas, ko ljudje načrtujejo počitnice, uživajo v daljših dnevih in se veselijo aktivnosti na prostem. Poletje prinaša občutek svežine, sprostitve in priložnosti za nova doživetja.

oglasi za prvi poletni dan

Kako izkoristiti prvi poletni dan v marketingu:

  • Predstavite nove poletne kolekcije ali storitve.
  • Organizirajte piknik, glasbeni dogodek ali delavnico na prostem.
  • Delite nasvete za poletne aktivnosti, potovanja ali varovanje pred soncem.

Nasvet: Izkoristite veselo in optimistično vzdušje prvega poletnega dne za krepitev povezave s strankami. S svežimi in privlačnimi ponudbami ter vsebinami, prilagojenimi poletju, boste spodbudili angažiranost in povečali prepoznavnost vaše blagovne znamke.

.

25. junij 2025: dan državnosti 🇸🇮

Dan državnosti je slovenski državni praznik v spomin na razglasitev samostojnosti Republike Slovenije leta 1991. Ta dan obeležuje pomemben mejnik v slovenski zgodovini in poudarja pomen neodvisnosti, enotnosti ter narodne identitete.

Kako izkoristiti dan državnosti v marketingu:

  • Ponudite popuste na izdelke v barvah slovenske zastave ali z nacionalnimi motivi.
  • Ponudite posebne ponudbe v duhu praznika.
  • Delite zgodbe o slovenskih dosežkih, kulturi in tradiciji.

Nasvet: pri komunikaciji poudarite vrednote ponosa, enotnosti in pripadnosti ter pokažite spoštovanje do slovenske kulture in zgodovine. Vaše aktivnosti naj krepijo pozitiven odnos strank do vaše blagovne znamke in lokalne skupnosti.

TRETJE ČETRTLETJE

4. julij 2024: Fourth of July

Če je vaša publika mednarodna, je ta praznik za vas odlična priložnost, da pripravite posebno “ameriško obarvano” akcijo. “Fourth of July” je v Ameriki zaznamovan s kresovanjem in velja za eno izmed najbolj žurerskih poletnih noči.

oglasi za 4th of july

Je tudi velika marketinška priložnost za tematske popuste, a previdno, če je vaša publika primarno slovenska, saj je lahko oglaševanje ameriškega praznika sprejeto na negativen način.

Poletni meseci so namenjeni porokam, zabavam, potovanjem, dopustovanjem, obiskovanjem festivalov in na splošno zabavi ter preživljanju prostega časa zunaj. V tem času je poletje v polnem razmahu in tudi radosti, ki jih prinaša.

Svoje marketinške dejavnosti lahko tako zastavite precej široko. Vedno so dobrodošli sezonski popusti

1. september 2025: prvi šolski dan 🎒

Prvi šolski dan je za učence, starše in učitelje čas vznemirjenja, sprememb ter novih začetkov. Namesto zgolj standardnih popustov in paketov poskusite nekaj drugačnega, izvirnega in vrednega zaupanja, s čimer boste izstopali iz množice ponudnikov.

oglasi za prvi šolski dan

Kako izkoristiti prvi šolski dan v marketingu:

  • Na svoji spletni strani ponudite praktičen e-priročnik, ki pomaga staršem pri organizaciji šolskega leta.
  • Objavite sporočilo, v katerem šolarjem zaželite uspešno šolsko leto, hkrati pa pozovite voznike k dodatni previdnosti okoli šol.
  • Objavite humorno grafiko ali meme, ki prikazuje, kako se starši (skrivoma) veselijo začetka pouka, saj jim to olajša varstvo otrok med delovnim časom.
  • Izpostavite izdelke, ki bodo staršem in učencem prišli prav ob začetku šolskega leta (npr. pisarniški material, nahrbtniki, organizatorji časa) in jih ponudite po promocijskih cenah.
  • Če vaša ponudba vključuje obšolske dejavnosti (šport, glasba, jezikovni tečaji), izkoristite ta trenutek, da s ciljno kampanjo nagovorite starše, ki prav zdaj načrtujejo otroške dejavnosti.
  • Objavite poziv, naj starši v komentar delijo fotografijo (npr. “rumeno rutico”), v zameno za kodo za popust. Tako boste povečali vključenost sledilcev in izpostavljenost vaše blagovne znamke.

Nasvet: poskrbite, da bodo vaši pristopi k trženju ob prvem šolskem dnevu več kot le prodaja. Ponudite koristne izkušnje, znanje in priložnosti za povezovanje, s čimer gradite dolgoročno zaupanje, ne le hiter nakup.

5. september 2025: svetovni dan dobrodelnosti 🤝

Svetovni dan dobrodelnosti je posvečen širjenju zavesti o pomenu solidarnosti, velikodušnosti ter pomoči ljudem v stiski. Za podjetja je to odlična priložnost, da pokažejo svojo družbeno odgovornost in povezanost z lokalno ter globalno skupnostjo.

Kako izkoristiti svetovni dan dobrodelnosti v marketingu:

  • Sodelujte z dobrodelno organizacijo ter za vsak prodani izdelek ali opravljeno storitev tega dne del prihodkov namenite izbrani dobrodelni pobudi.
  • Spodbudite stranke, da tudi same donirajo manjši znesek. Ob vsakem nakupu jim ponudite možnost, da prispevajo majhen dodatek za dobrodelnost, pri čemer vaše podjetje vsak prispevek podvoji.
  • Povabite stranke, naj predlagajo, kateri projekti ali organizacije naj prejmejo pomoč. Na ta način jih aktivno vključite v proces odločanja in okrepite občutek skupnosti.

Nasvet: ne bodite dobrodelni zgolj na ta dan, temveč izkoristite ta trenutek kot začetek ali nadgradnjo trajnostnih družbeno odgovornih praks. Stranke zelo cenijo avtentičnost in resnično predanost spreminjanju sveta na bolje.

22. september 2025: prvi jesenski dan 🍁

Prvi jesenski dan, ki nastopi 22. septembra, simbolizira prehod v bolj umirjeno, barvito in rahlo nostalgično obdobje. Jesen prinaša drugačen ritem, krajše dneve, bogastvo barv in tople napitke, ki vabijo k ustvarjanju prijetnih, domačih doživetij.

prvi jesenski dan

Kako izkoristiti prvi jesenski dan v marketingu:

  • Na družbenih omrežjih spodbudite stranke, naj delijo svojo najljubšo jesensko aktivnost (izlet v gozd, nabiranje kostanja, sprehod po barvnem parku). Izberite nekaj najbolj navdihujočih zapisov in jim v zameno ponudite manjše darilce ali popust.
  • Če prodajate izdelke, povezane z naravo, prehrano ali prostim časom, sodelujte z blogerji ali influencerji, ki cenijo jesenske radosti, in jim ponudite, da preizkusijo vaše izdelke ali storitve ter delijo svoje izkušnje z občinstvom.
  • V obdobju okoli prvega jesenskega dne ponudite časovno omejene kupone, ki jih stranke lahko izkoristijo za nakupe predmetov, s katerimi bodo polepšali svoj jesenski vsakdan. Tako ustvarite občutek nujnosti in priložnost za obnovitev domačega okolja.

Nasvet: pri jesenski komunikaciji poskusite nagovoriti čustva in čute – barve, vonje, okuse, občutek topline in umirjenosti.


.

ČETRTO ČETRTLETJE

Dejstvo je, da večina blagovnih znamk v zadnjem četrtletju beleži povečanje prodaje.

S koncem poletja se ljudje že počasi pripravljajo na sezono vračanja v šolo. Če prodajate izdelke za šolo in šolske potrebščine, začnite z akcijami že poleti.

Ko začnete s počitniškimi pripravami na črni petek in cyber ponedeljek, ne pozabite, da je na voljo še veliko drugih jesenskih prireditev. Nadaljujte z izvajanjem kampanj za konverzije, hkrati pa sestavite tudi e-poštne sezname. Obstoječim strankam lahko pozneje pošljete posebne ponudbe. 

Oktober 2025: rožnati oktober 🎗️

Rožnati oktober je mednarodni mesec osveščanja o raku dojk ter pomenu preventive, zgodnjega odkrivanja in podpore bolnicam ter njihovim družinam. 

oglasi za pink oktober

Kako izkoristiti rožnati oktober v marketingu:

  • Ponudite izdelek (majico, zapestnico, skodelico…) s posebno rožnato zasnovo, pri čemer del prihodka namenite dobrodelni organizaciji. Tako strankam ponudite možnost aktivnega prispevka k dobremu namenu.
  • Preko družbenih omrežij ali e-novic povabite stranke, naj delijo spodbudne misli, zgodbe ali posvetila ženskam, ki se soočajo z boleznijo. Vsako delitev lahko nagradite z majhnim darilom ali donacijo določenemu združenju.
  • Povežite se z lokalno organizacijo, ki nudi podporo ženskam z rakom dojk.

Nasvet: bodite iskreni, spoštljivi in občutljivi pri komuniciranju. Pomembno je poudariti preventivo in podporo, ne pa “tržiti” stiske — ponudite dejansko vrednost in uporabne informacije, da bo vaša kampanja del pozitivne spremembe.

1. oktober 2024: svetovni dan glasbe

Namen praznovanja tega dne je spodbujanje promocije glasbene umetnosti v celotni družbi, poudarjanje Unescovih idealov o miru in prijateljstvu ter kulturnem razvoju. 

To je priložnost za svobodne umetnike, da predstavijo svoje delo. Ostali pa lahko svoje oglaševalske kampanje glasbeno obarvajo, dodajo kakšno zanimivost iz sveta glasbe, ponudijo akcije na glasbene inštrumente.

31. oktober 2025: dan reformacije in noč čarovnic 🎃

Na isti dan se srečata slovenski kulturni praznik, posvečen reformaciji in ohranjanju slovenske pisane besede, ter praznovanje noči čarovnic, ki prinaša strašljive motive in igrivo, nekoliko skrivnostno vzdušje. 

Kako izkoristiti dan reformacije in noč čarovnic v marketingu:

  • Vsak, ki na ta dan v komentarju družbenega omrežja objavi citat iz slovenske literature, prejme popust na izdelke ali storitve. To vzpodbuja k prebiranju slovenske besede in hkrati povečuje angažiranost sledilcev.
  • Na socialne medije objavite objavo, kjer sledilce povabite, da v komentar objavijo najbolje izrezano bučo. Komentar z največ like-i lahko prejme praktično nagrado.

Nasvet: ne bojte se združiti na videz nezdružljivo – spoštovanje slovenske kulturne dediščine in duhovit, rahlo srhljiv duh Noči čarovnic lahko ustvarita edinstveno doživetje.

November 2025: movember 👨

Movember je svetovna pobuda, ki v novembru opozarja na pomen zdravja moških, predvsem na področju raka prostate in mod.

oglasi za movember

Kako izkoristiti movember v marketingu:

  • Ustvarite mini serijo kratkih videov na družbenih omrežjih, v katerih zaposleni ali znani podporniki z brki delijo hitre nasvete o zdravem življenjskem slogu, pravilni prehrani ali pomembnosti rednih zdravniških pregledov.
  • Delite zgodbe ljudi, ki so bili prizadeti zaradi moških zdravstvenih težav. To povečuje čustveno povezavo z vašo kampanjo.
  • Oblikujte posebne grafike ali filtre za družbene medije, ki jih lahko uporabniki delijo, da pokažejo svojo podporo movemberju in vaši blagovni znamki.
  • Ponudite promocijske kode ali popuste strankam, ki prispevajo k movember zbiranju sredstev. Na primer, “Za vsak nakup brezplačno darujemo X € movemberu”.

Nasvet: movember je odličen način, da povežete svojo blagovno znamko z družbeno odgovornostjo in podporo pomembnim zdravstvenim vprašanjem. S kreativnim in premišljenim pristopom lahko povečate prepoznavnost svoje blagovne znamke in ob tem prispevate k pozitivnim spremembam v skupnosti.

11. november 2025: martinovanje 🍷

Martinovanje je tradicionalni slovenski praznik, ki označuje začetek novega vinarskega leta. Ta simbolizira renesančno obnavljanje in veselje ob prvi pijači novega letnika. To je čas, ko se vinogradniki in ljubitelji vina zbirajo, da skupaj praznujejo ob začetku nove vinarske sezone.

Kako izkoristiti martinovanje v marketingu:

  • Objavite zanimive dejstva ali zgodbe o tem, kaj martinovanje pomeni za Slovenijo in kako se praznuje. Uporabite slikovite grafike ali kratke videe, da pritegnete pozornost.
  • Povežite svoje izdelke ali storitve z lokalno kulturo ali tradicijo. Na primer, če ste v turizmu, promovirajte lokalne vinogradniške poti ali kulturne znamenitosti.
  • Ustvarite posebne ponudbe ali popuste, ki so na voljo le ob martinovanju. To lahko vključuje pakete, ekskluzivne izdelke ali storitve.
  • Organizirajte nagradne igre, kjer sledilci delijo svoje martinovske trenutke, fotografije ali zgodbe. Nagradite najbolj kreativne prispevke z darilnimi boni ali izdelki.

Nasvet: pri promoviranju Martinovanja se osredotočite na avtentičnost in tradicijo. Poudarite kakovost vaših vin, zgodbe za njimi in povezavo z lokalno skupnostjo.

15. november 2025: obvezne zimske gume ❄️

Obvezne zimske gume so v Sloveniji zakonsko zahtevane od 15. novembra do 15. marca, če vozite po snegu, ledu ali spolzki cesti. 

Kako izkoristiti ta datum v marketingu:

  • Če vaše podjetje ne prodaja gum, lahko ponudite popuste na izdelke ali storitve, ki so uporabne v zimskem času, kot so ogrevalni pripomočki, zimska oblačila ali turistične storitve.
  • Povežite svoje izdelke ali storitve z zimskimi potrebščinami, kot so topla oblačila, ogrevalni pripomočki, ali pripravki za zimo.
  • Naredite objavo na Facebooku, kjer sledilce vprašate, če že imajo montirane ziske gume. 

Zaključek: ne glede na to, ali prodajate izdelke povezane z zimo ali ne, lahko z ustvarjanjem relevantnih vsebin, organiziranjem tematskih dogodkov in sodelovanjem z lokalnimi partnerji povečate angažiranost in prepoznavnost vaše blagovne znamke.

.

28. november 2025: črni petek 🛍️

Črni petek je globalni nakupovalni dogodek, ki poteka dan po ameriškem prazniku zahvaljevanju. Postaja vse bolj priljubljen tudi v Sloveniji, saj trgovci in spletne trgovine ponujajo velike popuste in promocije, da privabijo stranke.

oglasi za črni petek

Kako izkoristiti črni petek v marketingu:

  • Začnite oglaševati črni petek vsaj dva tedna pred dogodkom. Delite namige o prihajajočih popustih in ekskluzivnih ponudbah, da vzbudite zanimanje.
  • Zagotovite, da so vaši popusti dovolj veliki, saj stranke pričakujejo izjemne ugodnosti ob Črnem petku. Razmislite o ponudbah, kot so “50% popust na vse izdelke” ali “2 za 1 brezplačno”.
  • Ponudite dodatne popuste ali posebne ugodnosti za zveste stranke, da jih nagradite za njihovo zvestobo.
  • Ustvarite preproste, vizualno privlačne oglase, ki jasno komunicirajo vaše ponudbe. Izogibajte se preveč besedilu in kompleksnim dizajnom.
  • Uvedite ponudbe, ki so na voljo le za omejen čas, da spodbudite občutek nujnosti in hitrega odločanja.
  • Organizirajte kratke “flash sale” dogodke skozi dan, kjer za kratek čas ponujate izjemne popuste na izbrane izdelke. Primer: “Flash Sale! Samo za 3 ure – 40% popusta na naše najbolj priljubljene izdelke. Pohitite! ⚡ #ČrniPetek #FlashSale”

Nasvet: glavno je, da se pravočasno pripravite, ponudite dovolj velike popuste, ustvarite enostavne in jasne oglase ter izkoristite ekskluzivne in omejene ponudbe, da pritegnete pozornost preobremenjenih potrošnikov.

1. december 2025: cyber ponedeljek 💻

Cyber ponedeljek je globalni nakupovalni dogodek, ki sledi Črnemu petku in je namenjen predvsem spletnemu nakupovanju.

Kako izkoristiti cyber ponedeljek v marketingu:

  • Povežite se z lokalnimi influencerji, ki lahko promovirajo vaše Cyber ponedeljske ponudbe svojim sledilcem.
  • Ponudite posebne ponudbe, ki so na voljo le na spletu, da spodbudite spletno prodajo in povečate obisk vaše spletne strani.
  • Ustvarite kratke videe, ki hitro predstavijo vaše najboljše spletne ponudbe in spodbujajo k nakupu.

6. december 2025: Miklavž 🎅

Miklavž je tradicionalni slovenski praznik, ki se praznuje 6. decembra v spomin na svetega Miklavža, ki prinaša darila otrokom. 

Kako izkoristiti Miklavža v marketingu:

  • Del prihodkov od prodaje namenite organizacijam, ki pomagajo otrokom v stiski.
  • Organizirajte družinske dogodke, kot so miklavžske zabave, delavnice za otroke ali tematske prireditve v vašem poslovnem prostoru.
  • Ustvarite darilne vodiče, ki ponujajo ideje za miklavžska darila za otroke, partnerje ali prijatelje. Vključite svoje izdelke ali storitve, če so primerni za darila.

21. december 2025: prvi zimski dan ❄️

Prvi zimski dan je dan, ko uradno začne zima. V Sloveniji se ta dan praznuje 21. decembra in predstavlja čas, ko se dnevi začnejo skrajševati ter se temperatura spušča, kar prinaša tipične zimske razmere.

Kako izkoristiti prvi zimski dan v marketingu:

Če imate fizične prodajalne ali poslovne prostore, jih okrasite z zimskimi dekoracijami, kot so umetni sneg, lučke, božične okraske ali toplina ogrevanja. Ustvarite prijetno in vabljivo okolje, ki bo privabilo stranke.

Delite koristne nasvete za zimsko sezono, kot so nasveti za vzdrževanje avtomobila, varno ogrevanje doma ali nasveti za ohranjanje zdravja v hladnih mesecih.

Podprite dobrodelne projekte, ki pomagajo ljudem v hladnih mesecih, kot so zbiranje oblačil za brezdomce ali pomoč družinam v stiski.

24. in 25. december 2025: božični večer in božič 🎄

Ta datum zaznamuje rojstvo Jezusa Kristusa. Morda božič vsako leto postaja bolj komercialen, a vseeno je to družinski praznik, zato svoja trženjska prizadevanja utemeljite na idejah in željah, ki pogrejejo srce.

Kako izkoristiti božič v marketingu:

  • Objavite vsebine, ki poudarjajo božične tradicije, zgodbe ali pomen božičnega večera. Uporabite slikovite grafike ali videe, ki prikazujejo praznično vzdušje.
  • Ponudite posebne ponudbe za zadnje minute nakupov, kot so darilni boni, hitra dostava ali ekspresno pakiranje daril.
  • Ponudite možnost personalizacije darilnih paketov, kot so gravure na darilih, ime stranke na paketu ali posebna sporočila. Personalizirana darila imajo večjo čustveno vrednost in lahko povečajo zadovoljstvo strank.

Nasvet: s povezovanjem s tradicijo, ustvarjanjem ekskluzivnih ponudb, organizacijo interaktivnih kampanj in sodelovanjem z lokalnimi partnerji lahko povečate angažiranost in prepoznavnost vaše blagovne znamke.

31. december 2025: silvestrovo 🎆

V Sloveniji se ta dan praznuje z velikimi praznovanji, ognjemeti, družinskimi srečanji in zabavami. Silvestrovo je čas za refleksijo, načrtovanje novih ciljev ter uživanje v družinskih in prijateljskih trenutkih.

Kako izkoristiti Silvestrovo v marketingu:

Ustvarite blog objave ali videe, ki se osredotočajo na refleksijo preteklega leta, dosežke ter postavljanje novih ciljev. Vključite, kako vaši izdelki ali storitve lahko pomagajo strankam pri uresničevanju njihovih novoletnih zaobljub.

Zaključek

Načrtovanje marketinških aktivnosti vnaprej je ena najboljših investicij, ki jih lahko naredite za dolgoročen uspeh vašega podjetja. Z dobro premišljenim marketinškim načrtom za leto 2025 boste lahko pravočasno pripravili kreativne kampanje, izkoristili glavne praznike in dogodke ter si zagotovili konsistentno prisotnost na trgu skozi vse leto.

Ne pozabite, da ni vsak dogodek primeren za vsako podjetje – izberite tiste, ki se najbolj skladajo z vašimi vrednotami, izdelki in ciljnimi kupci. S kakovostno vsebino, izvirnimi idejami in človeškim pristopom boste lahko izstopali iz množice, gradili trdne odnose s strankami ter uspešno rasli in se razvijali tudi v letu 2025.

Srečno!

.
5/5 - (3 glasov)
Andreja Ogrinc Vidic

Glej… tole je zate

Prijavi se na e-novice in prejmi brezplačen dostop do Spletnik Akademije.

Ocenite to stran

5/5 - (3 glasov)
ANALIZIRAJ SPLETNO STRAN