Messenger marketing – priložnost, ki je ne smete zamuditi!

Jan 17, 2018
Jan 17, 2018

Posodobljeno 15. 12. 2022

Oglaševanje na spletu je zaje***. Konkurenca je neustrašna in potrebno se je boriti za vsako stranko.

Si razočaran/razočarna? Iščeš prednost pred konkurenco? Iščeš nov komunikacijski kanal, ki ni zasičen z oglaševalci?

Imaš srečo!

Zakaj? Zaradi Facebooka. Facebook Messenger bo v naslednjih nekaj letih (če to že ni danes) postal najmočnejši oglaševalski kanal … in podjetja, ki so že začela z oglaševanjem na Messengerju imajo pri tem veliko prednost.

Če želite imeti prednost pred svojo konkurenco in se umakniti od e-poštnega marketinga k Messenger marketingu, je ta članek za vas. 

Komunikacija se spreminja.

Način, kako se ljudje sporazumevamo, se bliskovito spreminja.

Kako ste se sporazumevali z ljudmi pred 10 leti? Kako se sporazumevate danes? Če ste podobni meni, ste email in telefonsko komunikacijo nadomestili (zamenjali, nadgradili) z aplikacijami za pisanje sporočil. (Messenger, Skype, Slack, Telegram, WhatsApp, iMessages, SMS, Viber, …. )

Tako kot vsi ostali, verjetno tudi vi raje komunicirate na način, ki je priročen, takojšen in vam je vedno dosegljiv. In ker večina izmed nas pametne naprave uporablja kot računalnik, želimo komunicirati na način, ki je prijazen do teh naprav.

Aplikacije za pošiljanje sporočil so edina rešitev.

So hitre in intuitivne, odgovori pa kratki in enostavni za branje, zato jih ljudje obožujemo.

Ali ste vedeli, da več ljudi uporablja aplikacije za pošiljanje sporočil, kot Facebook. (Ja, že nekaj časa lahko uporabljate Messenger, brez da bi imeli odprt račun na Facebooku)

pogovorne aplikacije ali druzbena omrezja

To je le nekaj razlogov zakaj so aplikacije za pisanje sporočilo univerzalno popularne in zakaj predstavljajo odlično priložnost za pridobivanje novih kupcev in pospeševanje rasti vašega posla.

Zacni pogovor z nami

Kaj je Messenger marketing in zakaj je tako zelo pomemben?

Messenger marketing je to kar pove ime.

Z njegovo pomočjo lahko pridobite nove potencialne kupce (leads), jih negujete, tako da jim pošiljate uporabno vsebino in odgovarjate na njihova vprašanja. Vse to skozi Messenger.

Konceptualno je Messenger marketing podoben email marketingu, a v praksi sta si dva marketinška kanala popolnoma različna. Messenger marketing je zasnovan na pogovoru. 1 na 1. Email sporočila po večini niso taka. (Razen tista, ki vam jih pošljem jaz)

Druga razlika med email in messenger marketingom je tudi v tem, da messenger sporočila ljudje odpirajo, email čedalje manj.

Leta 2016 je podjetje Statista raziskovalo kakšna je stopnja odprtosti email proti messenger sporočil. Ugotovili so, da je povprečen open rate (Stopnja odprtosti sporočila) pri email sporočilih 5,9%-18,8%, pri čemer samo 0,4% – 2,1% ljudi klikne na klic k akciji. V primeru messenger sporočil so številke popolnoma drugačne. Kar 80% ljudi odpre sporočilo in kar 30% klikne na klic k akciji (CTA).

Vam je že jasno kako pomemben je messsenger marketign?

Messenger marketing je za uporabnika prijaznejši.

Ena izmed lepših stvari pri messenger marketingu je, da je uporabniška izkušnja enostavnejša. Samo pomislite na svoj e-poštni nabiralnik.

Oglejte si ga! Tole je moj.

primer email sporocil

Samo pogled nanj me naredi živčnega. 4.336 neodprtih sporočil. Ko pa pomislim, da bi moral vsakega od njih odpreti, prebrati in organizirati pa postanem paničen. Kako pa je pri vas?

Druga stvar, preko emaila vas lahko SPAM-ajo in vam pošiljajo viruse. Zato je tukaj vprašanje varnosti in zaupanja še kako na mestu.

Tretja stvar. Ste kdaj poskušali prebrati email sporočilo, ki ni bilo optimizirano za mobilno napravo?

Messenger aplikacije so bolj osebne.

Prednost pred tradicionalnimi načini oglaševanja je v personalizaciji in interaktivnosti. Skoraj vsak drug način oglaševanja – TV, radio, email, tiskani mediji, …. – je enosmeren. Podjetje komunicira TEBI, ne S TABO.

Messenger marketing spreminja to.

Z uporabo messenger botov lahko vsako sporočilo prilagodimo glede na “flow” (tok pogovora), ki se razvija. Z v naprej sprogramiranim botom lahko ustvarimo različne toke in tako v pogovor zajamemo različne tipe potencialnih kupcev. Pogovor enostavno prilagodimo potencialnemu kupcu. S tem, ki je na vrhu prodajnega lijaka začnemo pogovor, ki je izobraževalne narave. Pomagamo mu odgovoriti na 3 zlata vprašanja:

  1. Kakšene probleme rešujemo? – povemo kaj sploh delamo
  2. Kako jih rešujemo? – pokažemo študije primerov
  3. Zakaj se odločiti za nas? – pokažemo izjave zadovoljnih uporabnikov

Temu, ki je na dnu prodajnega lijaka pa olajšamo nakupno pot na način, da nakup zaključi hitreje. Tako, da ga usmerimo nazaj na košarico ali mu omogočimo, da nakup zaključi znotraj Messengerja. (Ja, tudi to je mogoče ? ?)

Tako je komunikacija bolj osebna in neizključujoča. Podjetje, ki uporablja messenger bota komunicira S TABO in ne TEBI.

Kar je najpomembneje, to je način komunikacije, ki ga ljudje pričakujemo. Je osebna. Vključujoča. Interaktivna. Usmerjena k človeku.

Pogovorne aplikacije so številka 1.

(Skoraj) povsod po svetu so najbolj uporabljene aplikacije – pogovorne. Vseprisotne so. Vsi jih uporabljamo. Pogovorne aplikacije so po številu aktivnih uporabnikov že leta 2015 presegle družbene aplikacije.

pogovorne aplikacije ali druzbena omrezja

Seveda se aplikacije ki ji ljudje uporabljamo za pogovor razlikujejo. Najbolj uporabljena pogovorna aplikacija v Ameriki je Facebook Messenger, medtem ko je na prvem mestu v Evropi WhatsApp, ki je tudi v lasti Facebooka. Na kitajskem je na prvem mestu WeChat. A vendar, ne glede na državo je jasno, da so pogovorne aplikacije komunikacijski kanal izbira ljudi.

Zakaj je Facebook Messenger pravi kanal za postavitev bota?

Prvič zato, ker ga uporablja skoraj 900.000 slovencev. Če vam to ni dovolj, naj nadaljujem.

Facebook že nekaj časa testira, prilagaja in nadgrajuje svojo Messenger platformo prav zaradi potreb Messenger marketinga.  Skoraj da ni stvari, ki vam jih platfroma ne omogoča. Preko botov lahko prodajate, izobražujete in obveščate na način, ki ga ljudje želimo. S slikami, galerijami, videi, interaktivnimi klici k akciji si znatno povečamo možnosti za prodajo ali povečanje števila konverzij.

Kako privabiti ljudi, da začnejo pogovor z botom.

Tako kot e-mail marketing nima vrednosti, če nimamo seznama e-naslovov na katerega pošiljamo svoja sporočila, tako tudi Messenger marketing nima vrednosti, če nimamo ljudi s katerimi se pogovarjamo.

Eden izmed načinov je, da človek pošlje sporočilo. S tem aktivira bota in pogovor se začne. Voila!

[POŠLJI NAM SPOROČILO. ZAČNI POGOVOR Z NAMI]

Druga način za pridobivanje ljudi je, da Facebook objavo na svoji Facebook strani “opremimo” z vprašanjem, kot recimo: “Si želiš preizkusiti našo najnovejšo kremo za pomlajevanje kože. V komentar napiši “Ja, nujno” in poslali ti bomo vzorec.” “Ja, nujno” aktivira bota in na messenger dobite sporočilo. Pogovor se začne in vi imate naročnika.

messenger marketing
Messenger marketing primer

To sta samo dva načina, obstaja pa še veliko drugih.

Bodimo iskreni. Pridobivanje novih strank/kupcev/naročnikov je zaj****. Če ne zaradi konkurence, ki jo je iz dneva v dan več, zagotovo zaradi tega, ker smo se potrošniki spremenili. Ni nam dovolj, da je nekaj poceni. Ni nam dovolj, da je nekaj na razprodaji. Ne, kar si želimo je, odnosa.

V digitalnem svetu se odnosi gradijo skozi vsebino. Večjo vrednost, kot ima vsebina zame, več zaupanja imam v podjetje. Zaupanje pa si je potrebno izboriti. Kako? Tako, da vsebino/sporočila prilagodimo. Personaliziramo. S personalizacijo vsebine pa gradimo odnose. In krog je sklenjen.

Moj današnji nasvet je, da stvari, ki so delovale pol leta nazaj, eno leto nazaj, pet let nazaj, ne vzemate za svete.

Potrbujete pomoč pri pridobivanju novih naročnikov/kupcev? Pišite mi.

Tvoj Spletnik Messenger bot!?

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran