Prvi izziv e-mail marketinga je pridobiti ljudi, da se naročijo na vaše e-novice. Ko enkrat optimizirate ta postopek in pridobivate stalno število novih naročnikov na e-pošto na dan, je naslednji izziv pripraviti ljudi, da odprejo in komunicirajo z vašo e-pošto. Izstopati v uporabnikovi e-mail kategoriji »Prejeto« in ga pripraviti do tega, da odpre vaša e-poštna sporočila, je zvelik izziv, s katerim se spopadajo številna podjetja. Ne glede na to, ali gre za tedenske e-novice ali praznično promocijsko e- poštno sporočilo, je prvi korak h konverzijam, da spodbudite prejemnike k odpiranju vaše e-pošte.
V kolikor še ne dosegate želenih rezultatov na področju e-mail marketinga in imate slabši “open rate”, je za to lahko več razlogov.
Morda je vaša e-mail baza še nova in niste imeli priložnosti dobiti več kontaktov ali pa ne veste kako se lotiti vsebin vaših e-mailov. Ali pa ste svoj e-poštni seznam gradili leta in začenjate opažati vse slabše rezultate? Kakorkoli že – obstaja veliko dejavnikov, ki lahko povzročijo nižje stopnje odprtih e-mailov.
Kako torej povečati procent odprtih e-mailov? V tem prispevku smo zbrali 25 preizkušenih načinov za izboljšanje stopnje odprtih e-poštnih sporočil ne glede na velikost ali “starost” vaše baze. Uporabite samo en nasvet ali vse in obljubljamo vam, da boste takoj opazili izboljšanje stanja odprtih e mailov.
Kazalo
Kaj pomeni “open rate”?
Open rate ali stopnja odprtih e-poštnih sporočil označuje število naročnikov, ki odprejo določeno e-poštno sporočilo, ki jo pošljete, v primerjavi s skupnim številom naročnikov, ki jih imate v svoji e-mail marketing bazi.
? Recimo, da imate 100 naročnikov. Če 70 naročnikov odpre vaša e-poštna sporočila, bi bila vaša stopnja odprtih e-poštnih sporočil v povprečju 70-odstotna. Da izračunate stopnjo odprtosti e-pošte, preprosto delite število naročnikov, ki so odprli vašo e-pošto, s skupnim številom naročnikov. Nato svoj odgovor pomnožite s 100 %.
Zgornji primer: (70 naročnikov ÷ 100 naročnikov) × 100 %
Vaša stopnja odprtosti e-pošte vam daje pregled nad tem, kako dobro deluje vaš e-mail marketing. Je tudi odličen način, da ugotovite ali vaša e-poštna sporočila pritegnejo pozornost vaših naročnikov in ali je potrebno strategijo vaših e-mail kampanj prilagoditi.
Na primer, nizek open rate pomeni, da vaša stranka ne gre skozi vašo nakupno pot, kot je pričakovano. To pomeni, da je potrebno nekaj spremeniti. Poglejmo, kateri dejavniki vplivajo na vašo stopnjo odprtosti e-pošte.
Dejavniki, ki vplivajo na število odprtih email sporočil
Obstaja kombinacija dejavnikov, ki bodo odločili, ali bo določeno e-poštno sporočilo vzbudilo zanimanje vašega prejemnika ali ne.
Ti dejavniki so:
?? pomembnost/ustreznost vaših e-poštnih sporočil za vaše naročnike,
?? nujnost,
?? število besed in
?? čas v dnevu, ko jih pošljete. Od tega zavisi ali bo vaše občinstvo imelo razlog za odpiranje vaših e-poštnih sporočil.
Podrobneje spoznajmo pet pomembnih dejavnikov, ki vplivajo na vašo stopnjo odprtosti e-pošte:
1. Ustreznost za vaše ciljno občinstvo
Posamezni naročniki imajo določene želje in potrebe. Spadajo v različne kategorije in jih poganjajo interesi, ki se lahko zelo razlikujejo. Eden od pomembnih dejavnikov, ko gre za stopnjo odprtosti e-pošte, je kakovost informacij, ki jih vaša e-pošta vsebuje.
Če pošljete e-poštno sporočilo, ki vsebuje za bralce nepomembne informacije, bodo vaša naslednja e-poštna sporočila zagotovo ostala neodprta.
? Ljudje imajo radi koristne informacije, če jih lahko uporabijo v resničnih življenjskih situacijah. Pošiljanje e-poštnih sporočil, ki na noben način niso uporabna za posameznike na vašem seznamu, je eden od razlogov, zakaj vaš e-mail roma v smeti ali je prijavljeno kot vsiljena pošta ali spam.
2. Vsebina elektronske pošte
Drug pomemben dejavnik je vsebina elektronske pošte. Vsebuje nekaj, česar se vaši naročniki veselijo? Vsebino e-poštnih sporočil prilagodite tako, da svojim naročnikom ne zagotovite le koristnih informacij, temveč jih tudi zabavate.
3. Kakovost e-poštnega seznama
Za tiste, ki se prijavijo na vaš e-poštni seznam, ste lahko prepričani, da jih vaša ponudba vsaj malo zanima.
Vsi, ki se prijavijo na e-poštna sporočila iz drugih razlogov (nagradna igra ipd.) ali pa jih vsebina preprosto več ne zanima, je večja možnost, da bodo vaše e-maile prezrli, jih umestili v koš ali v neželno pošto. Zato morate vzdrževati zdravje svoje zbirke podatkov z rednim preverjanjem seznama e-mail baze in odstraniti neaktivne kontakte. V svoji bazi si želite imeti le kvalitetne stike oziroma potencialne stranke, ki imajo interakcijo z vašimi e-maili.
4. Čas dneva
Kdaj je pravi čas za pošiljanje e-pošte? Resnica je, da popolnega časa ni. Nekateri ljudje raje berejo e-pošto zjutraj, popoldne ali zvečer, odvisno od njihovega življenjskega sloga. Ker za to ni univerzalnega pristopa, je lahko težko izbrati idealen čas za email marketing.
?Zato poskusite poslati e-pošto ob različnih urah dneva, ugotovite, kateri čas vam najbolj ustreza vašim kontaktom in se ga držite.
5. Zadeva/naslov
Več kot tretjina vaših naročnikov se odloči za odpiranje e-mailov, izključno na podlagi tega, koliko jih zadeva oziroma naslov pritegne. Naslov/zadeva e-maila je vaša prva in včasih edina priložnost, da pritegnete pozornost svojih naročnikov in v njih zbudite interes. Zato skrbno oblikujte vrstico z zadevo in se zavedajte, da je odgovorna za dober del števila odprtih e-poštnih sporočil.
?Zadeva naj bo kratka, vendar naj vsebuje čim več informacij o vsebini vašega e-poštnega sporočila. Prav tako bi morala biti sposobna pritegniti pozornost vaših naročnikov takoj, ko jo preberejo.
Privlačen naslov e-pošte za večji open rate
Pridobiti naročnika, da odpre e-pošto, je polovica uspeha za vaš email marketing. Če želite povečati svoje možnosti, da na en pogled vzbudite zanimanje pri svojih naročnikih, vam razkrivamo pet vrst naslovov e-poštnih sporočil, s katerimi boste povečali vašo stopnjo odpiranja e mailov:
1. Naslov, ki zbuja radovednost
Radovednost je osnovni del človeške narave. Ko bo vaša zadeva/naslov vzbudil radovednost, bodo želeli vedeti več o vsebini e-maila. Ohranjanje radovednosti vaših naročnikov je dober način za povečanje stopnje odprtosti e-pošte. Spodnje e-poštno sporočilo podjetja Digital Marketer sproži v bralcu radovednost za kakšno “skrivnost” gre.
2. Personaliziran naslov
Ali ste vedeli, da lahko prilagoditev vaše zadeve poveča stopnjo odprtosti e-pošte do 50 %? Prilagajanje zadeve oziroma naslova vašega e-poštnega sporočila vam pomaga izboljšati poznavanje vaših naročnikov. To posledično poveča njihov občutek zaupanja v vašo blagovno znamko.
?Na primer, uporaba splošnega izraza »Živijo, cenjeni naročnik« zveni precej neosebno, bo pa uporaba imena prejemnika e- maila takoj pritegnila njegovo pozornost.
Oglejte si, kako to počnejo pri podjetju Adoric.
Poleg tega prilagajanje vaše e-poštne vsebine na podlagi osebnih podatkov, kot so rojstni dnevi in zgodovina brskanja, pomaga vzpostaviti povezavo ter odnos, ki je ključnega pomena za uspešnost vašega email marketinga.
3. Naslov, ki vabi z brezplačno ponudbo
Brezplačni izdelki … kdo jih ne mara? Deluje kot dodatna motivacija, da posameznike spodbudi k dejanjem.
Pošiljanje brezplačnih ponudb, promocij in nagrad vašim naročnikom jih ne bo samo motiviralo, da odprejo vaša e-poštna sporočila, temveč bodo tudi radovedno odpirali vaša naslednje e-maile.
4. Šaljiv naslov
Humor je odličen začetek pogovora. Številna e-poštna sporočila so pogosto resni zapisi, katerih namen je spodbuditi posameznike k želenemu dejanju. Šaljiva vrstica z zadevo e-poštnega sporočila bo v nabiralnikih vaših naročnikov zagotovo štrlela iz povprečja.
? Šaljivi naslovi bodo pritegnili bralčevo pozornost, izvabili nasmeh in vzbudili zanimanje, ki ga potrebujete za povečanje števila odprtih e-poštnih sporočil.
5. Naslov, ki šokira ali preseneti
Dober način, da pritegnete bralčevo pozornost, je, da navedete nepričakovano. Tak pristop pritegne pozornost.
Spodnji naslov podjetja DM Insider ki pravi, da “Google ni Bog”, je zagotovo zadnja stvar, ki bi jo pričakovali videti v mapi »Prejeto«.
Čeprav se morda zdi uporaba šokantnih ali kontroverznih tem preprosta, je za to tehniko potrebna previdnost. Pomembno je, da navajate šokantna dejstva, a hkrati pristna. Izogibajte se vabam za klike ali dajanju izjav, ki bi se vašim bralcem lahko zdele žaljive.
25 nasvetov za povečanje števila odprtih e-poštnih sporočil
1. Sprožite radovednost
Glavni namen pošiljanja e-poštnih sporočil vašim naročnikom je v prvi vrsti motivacija, da jih pripravite do ukrepanja. Dober način, da zagotovite, da kliknejo vaše CTA, je uporaba vrstice z zadevo, ki bo sprožila njihovo radovednost.
Če na primer svojo zadevo spremenite v zbadljivko, boste nedvomno vzbudili njihovo radovednost in jih spodbudili, da ugotovijo, kaj ponuja vaša e-pošta. Ustvarjanje edinstvene vrstice z zadevo bo brez dvoma zmanjšalo možnosti, da bi vaša pošta romala v kategorijo smeti.
2. Uporabite imena
Namesto, da ustvarjate pridih anonimnosti, si raje prizadevajte za osebno povezavo s svojimi naročniki. Naslavljanje naročnika z imenom je odličen način za vzpostavljanje odnosa.
To je skoraj tako, kot če bi imeli e-poštno sporočilo, napisano in prilagojeno samo vam. To brez dvoma zagotavlja pozitiven odziv vaših naročnikov in lažjo povezavo z vašo blagovno znamko.
3. Uporabite humor sebi v prid
Šaljivo e-poštno sporočilo lahko vašim bralcem polepša dan. Lahko jih celo spodbudi, da se veselijo vaših e-poštnih sporočil in berejo vsebino, ki jo ponujate.
Uporabite humor, da ustvarite odnos s svojimi naročniki. E-poštna sporočila, ki ne zvenijo preveč odmaknjena, neosebna ali dolgočasna, so odličen začetek za povečanje stopnje odprtosti e-mailov. Ne glede na to, ali se odločite, da bodo vaša e-poštna sporočila sarkastična, satirična ali popolnoma smešna, poskrbite, da bodo tudi vsebinsko bogata.
4. Pazite se filtrov za neželeno pošto
Neželena e-pošta ali spam ima malo ali nič možnosti, da bi jo prejemniki odprli. Zato morate biti pri pisanju e-poštnih sporočil previdni, sicer jih bodo ujeli filtri za neželeno pošto.
Stvar je v tem, da so se filtri za neželeno pošto izboljšali. Torej vam ni treba niti poslati neželene e-pošte, da bi bili na koncu s strani teh filtrov označeni kot spam.
Vendar lahko sprejmete ukrepe in preprečite, da bi vaša e-poštna sporočila končala v filtru za vsiljeno pošto. Tukaj je nekaj izmed njih:
- Kolikor je mogoče, se izogibajte neželenim besedam, kot je »brezplačno«, v vrstici z zadevo e-pošte.
- Za zadevo uporabite male črke. Če v vrstici z zadevo uporabljate velike črke, lahko vaša e-poštna sporočila označijo kot vsiljeno pošto.
- Preverite pristnost/varnost svojega e-poštnega računa, da drugim osebam preprečite pošiljanje e-pošte v vašem imenu.
- Vključite možnost »odjava« od nadaljnjega prejemanja vaše e pošte.
- Prosite svoje naročnike, da vas dodajo na svoj seznam stikov.
- E-poštnih naslovov vaših naročnikov ne uporabljajte za noben drug namen kot za namen, za katerega so se prijavili.
Z upoštevanjem zgornjih korakov se lahko izognete filtru neželene pošte in povečate število odprtih e-poštnih sporočil.
5. Uporabite emotikone ?
Mnogi ljudje trdijo, da je uporaba emotikonov moteča praksa v e-pošti. Vendar temu ni ravno tako. Uporaba emotikonov v elektronski pošti ni neprofesionalna ali neetična. Zato v svojih e-poštnih sporočilih uporabljajte emotikone vendar v zmerni količini in kadar je pravi kontekst. Pokažejo čustva, prepričajo naročnike, da ne prejemajo neželene elektronske pošte od robotov, poleg tega pa ustvarijo igriv, oseben odnos med vami in vašimi naročniki.
Uporaba emotikonov v vrstici z zadevo/naslovom bo vašemu sporočilu dodala dinamiko in poskrbela, da boste videti bolj dostopni ter prijazni. ??
6. Opravite A/B testiranje
Ste že kdaj začrtali nekaj možnih naslovov, nato pa se spraševali, kateri bo pri bralcih prinesel največji odziv? Ni vam treba ugibati, le preizkusite jih s pomočjo A/B testiranja.
A/B testi zagotavljajo povratne informacije, ki jih potrebujete, da izberete, katera vsebina ali element vaše vsebine je najboljši za e-poštno kampanjo. Preizkušate lahko ne samo vrstice z zadevo, ampak tudi druge elemente vsebine vaše e-pošte, kot so CTA-ji, slike itd.
Tako ugotovite, kateri pristop je bolj všeč vašim naročnikom in posledično vam omogoča povečanje stopnje odprtosti e-pošte.
7. Osredotočite se na zanimanje svojih naročnikov
Osredotočite svojo vsebino na tisto, kar zanima vaše naročnike. To je popoln način, da ohranite njihovo zanimanje in angažiranost, medtem ko jih vodite skozi svoj nakupni proces. S tem jih motivirate, da bodo še naprej odpirali vaše e-maile, saj bodo prepričani, da se bo v njih vedno nekaj zanje našlo.
8. Vprašajte, zakaj se stranka odjavi
Ste se že kdaj poskušali odjaviti z e-mail poštnega seznama? Verjetno ste bili preusmerjeni na stran z obrazcem, ki vas je pozval, da s seznama možnosti izberete razloge, zakaj se odjavljate.
Ljudje se navadno odjavijo s poštnega seznama, ko jim začnejo e-maili postajati nadležni ali nezanimivi. Torej, ko se naročnik odloči, da se odjavi z vaše e-mail baze, običajno z nečim ni zadovoljen. Če ugotovite zakaj so se odjavili, vam to ne daje le priložnosti, da se odkupite, ampak tudi popravite svoje napake in preprečite, da bi se še več naročnikov odjavilo.
Nasvet: bralce, ki se odjavljajo, lahko spodbudite k premisleku tako, da jim vzbudite malo “slabe vesti”. Primer je sporočilo »Žal nam je, da odhajate«, podobno spodnjemu. Naročnik se bo morda le premislil, kdo ve?
9. Prosite za pomoč
Čeprav je nujno, da sami pregledate svoja e-poštna sporočila, preden jih pošljete, se lahko vseeno zgodi, da spregledate lastne napake. Drugo mnenje ne more škoditi. Prosite prijatelje, družinske člane ali sodelavce, da vam pomagajo pregledati vaša e-poštna sporočila in odkrijejo napake, preden jih pošljete. V slogi je moč.
10. Ponovno preberite svojo e-pošto
Ko napišete e-mail, je zelo pomembno, da pregledate vse, kar ste napisali. Preverite slovnične napake, dezinformacije in na splošno vse vidike, ki jih je treba prilagoditi. Veliko ljudi odvrne že najmanjša slovnična napaka. Ni vredno izgubiti naročnikov samo zato, ker ste pozabili uporabiti ločilo ali črko v besedi. Zato jemljite lektoriranje zelo resno in po potrebi uporabite pregledovalnike slovnice in črkovanja. Pomagate si lahko z orodji kot je npr. Language Tool, ki deluje tudi za slovenski jezik.
11. Končajte svojo e-pošto z vprašanjem, ki bo vzbudilo radovednost
Čeprav je odlična ideja ustvariti pridih radovednosti na začetku, je enako pomembno, da to storite na koncu svojih e-poštnih sporočil.
Vprašanja spodbudijo vaše naročnike k interakciji z vami. Lahko tudi obljubite, da boste na svoje vprašanje odgovorili v naslednjem e-poštnem sporočilu. Tako se bodo vaši naročniki veselili vaših naslednjih e-poštnih sporočil.
12. Ne izčrpajte svojih naročnikov
Izogibajte se preveliki frekvenci pošiljanja e-poštnih sporočil. Seveda komaj čakate, da delite vso novo vsebino, ki ste jo pravkar pripravili. Toda uprite se želji, da bi poslali vse naenkrat.
Dajte svojim naročnikom čas, da prebavijo vsebino, in poskrbite, da bodo želeli več.
Enakomerno porazdelite svoja e-poštna sporočila in si vedno prizadevajte, da bodo vaši naročniki ostali radovedni in z zanimanjem odpirali vaše e maile.
13. Ponovno pošljite neodprta e-poštna sporočila
Včasih je vaša stopnja odprtih e-poštnih sporočil nizka, ker vaša e-poštna sporočila pobegnejo naročnikom, ki jih niso opazili v svoji mapi »Prejeto«. To je običajno posledica šibke zadeve oziroma naslova e maila.
Eden od načinov, da popravite to slabost, je preprosto ponovno pošiljanje teh e-poštnih sporočil, vendar z boljšim naslovom.
Nam je uspelo s ponovnim pošiljanjem e-novic “open rate” zvišati kar za 10%!
14. Naj naročniki vedo, kdaj bodo prejeli vaša e-poštna sporočila
Drug pameten način za povečanje števila odprtih e-poštnih sporočil je, da svojim naročnikom dovolite, da izberejo, kdaj točno želijo prejemati vaša e-poštna sporočila.
Pomislite: če jim dovolite, da izberejo dneve, uro ali intervale, ko želijo prejemati vaša e-poštna sporočila, boste ustvarili večjo možnost, da bodo vaša e-poštna sporočila odprta.
Več nadzora kot daste svojim naročnikom nad prejemanjem vaših e-poštnih sporočil, višja je stopnja odprtosti le-teh.
15. Ustvarite pričakovanje
Izkoristite strah svojih naročnikov, da bodo zamudili res neverjetno vsebino. To lahko storite tako, da jim zagotovite vsebino visoke vrednosti ali posebne ponudbe.
To lahko zahteva veliko doslednosti, vendar se bodo posledično naročniki vedno veselili vaših naslednjih e-poštnih sporočil.
16. Ustvarite uporabno vsebino
Zgradite zanesljivo, uporabno in primerljivo vsebino za svoje naročnike.
Vaše naročnike zanima vaša panoga ali produkt z razlogom, zato jim zagotovite le nekaj, kar je povezano s temi interesi in je zanje dragoceno.
17. Uporabite obrazce za prijavo, da zgradite svoj e-poštni seznam
Ne silite ljudi, da se naročijo na vaš e-poštni seznam. To je napačen način za gradnjo odnosa. Seznam e-poštnih sporočil je dolgotrajen odnos in tako ga želite tudi obravnavati.
Ko se vaši naročniki prostovoljno prijavijo na vaš e-poštni seznam, je večja verjetnost, da bodo odprli vaša e-poštna sporočila. Uporabite obrazec za prijavo, da se ljudje odločijo, ali želijo prejemati vaša e-poštna sporočila ali ne.
18. Uporabite optimizirane slike
Slike povedo več kot tisoč besed in še več. Uporaba slik v vaši vsebini bo uporabnikom pomagala, da se bodo lažje povezali z vsebino vaše e-pošte.
Slika lahko zadostuje kot povzetek vaše e-poštne vsebine in ustvarja tudi boljšo interakcijo z vašimi naročniki.
19. Uporabite kvize za boljšo angažiranost
Kvizi so lahko zabavni, če jih naredite pravilno. Vaše občinstvo bo lažje sodelovalo z vami, če boste v svojo vsebino vključili kvize. Ta vzorčni e-poštni kviz, ki ga je ustvarila digitalna agencija eROI, bi pritegnil vašo pozornost, kajne?
Zato uporabite kvize, da povečate angažiranost vaše publike in jih pri tem tudi zabavate. Je ustvarjalen in odličen način za izboljšanje stopnje odprtosti e-pošte.
20. Segmentirajte svoj e-poštni seznam
Ne sestavite samo e-poštnega seznama, ampak ga tudi segmentirajte. S tem povečate ustreznost svojih e-poštnih sporočil naročnikom, če so vaša e-poštna sporočila dosledno prilagojena posebej njihovim potrebam.
Seveda boste za to potrebovali podatke svojih naročnikov. Pri segmentiranju svojega e-poštnega seznama ne uporabljajte samo demografskih podatkov, kot so starost, spol, lokacija itd., in uporabite tudi podatke o njihovem vedenju, kot je zgodovina brskanja. To bo zahtevalo nekaj dela, vendar boste na dobri poti, da skokovito povečate število odprtih e-poštnih sporočil.
21. Rešite težave svojih naročnikov
Poiščite boleče točke svojega občinstva in jim jih pomagajte rešiti. Slike, videi in kvizi so odlična izbira. Poskusite pa dodati tudi majhne in praktične nasvete za reševanje težav vaših bralcev.
Za začetek prepoznajte težave, ki so edinstvene za vašo nišo, in delajte na izdelavi vsebine, ki bo pomagala odpraviti te težave. Naj bodo nasveti dosledni – recimo en dan v tednu; nekaj, česar se lahko vaši naročniki veselijo in že boste na dobri poti, da povečate stopnjo odprtosti e-pošte.
22. Pošljite dovolj e-poštnih sporočil
Čeprav ne želite poslati preveč e-poštnih sporočil, tudi ne želite poslati premalo sporočil. Vaši naročniki lahko preprosto pozabijo na vas.
Kako ustvariti ravnotežje?
Najprej ugotovite, kaj deluje v vaši panogi. Ne glede na to, ali gre za dve e-poštni sporočili v tednu ali štiri v mesecu, poskrbite, da jih pošiljate dosledno in v enakih intervalih. Tako se bodo vaše odprte stopnje dosledno povečevale.
23. Konsistenca bo poplačana
Vaši bralci morajo vedeti, kdo jim nenehno pošilja e-pošto. To bo nemogoče, če boste nenehno spreminjali svoje ime z vsakim e-poštnim sporočilom.
Zato je pomembno, da izberete edinstveno ime pošiljatelja in se ga držite.
Morda se celo odločite za uporabo “hand-written” pisave, kot je v zgornjem primeru – še posebej, če gradite na osebni blagovni znamki. To bo vašim uporabnikom omogočilo, da vas bodo spoznali in vzpostavili nekakšno bolj osebno vez.
24. E-poštna sporočila naj bodo vedno kratka
Vaš e-mail marketing in vsebina e-pošte naj bo jedrnata. Nihče ne mara dolgega, turobnega e-poštnega sporočila, ki izgleda kot esej. Sporočila naj bodo razumljiva, kratka in pravilno razdeljena na odstavke za lažje branje.
Verjetno vaši naročniki ne bodo ves dan sedeli in brali e-pošte. Prav tako dobijo veliko e-poštnih sporočil od drugih ljudi. Torej želite spodbuditi svoje naročnike, da preberejo do konca, tako da jim pošljete kratka, lahko berljiva e-poštna sporočila.
25. Uporabite statistiko
Ljudje radi vidijo številke. Izjava v naslovu, kot je »10 % ljudi na svetu pravi, da je to recept za uspeh«, bo vaše bralce spodbudila k vprašanju, zakaj ne zmagujejo tudi oni. “Kaj delam narobe?” Taki sprožilci zbujajo radovednost v osebi.
Ker vedo, da bi bil odgovor na to vprašanje v vaši e-pošti, ga bodo želeli prebrati. Kljub temu uporabite statistiko, kadar je to potrebno in opazujte, kako se vaša stopnja odpiranja e-pošte izboljšuje.
Naj vaš e-mail marketing zacveti
V kolikor niste zadovoljni z deležem odprtih e-poštnih sporočil imate zdaj vse, kar je potrebno, da te stopnje skokovito narastejo. Če ste po drugi strani zadovoljni z odpiranjem vaših e-mailov, nekaj izboljšav zagotovo ne bo škodilo. Rezultat? Imeli boste več klikov in več želenih konverzij. Ne pozabite tudi, da je bolje imeti majhen seznam aktivnih naročnikov kot velik seznam neaktivnih in nezainteresiranih prejemnikov vaših e-mail vsebin. V svetu e-mail marketinga prav zares velja pravilo – raje kvaliteta kot kvantiteta.
Si želite navduševati vaše naročnike s premišljenimi e-maili in dosegati boljše konverzije? Skupaj lahko pogledamo trenutno stanje vašega e-mail marketinga, določimo cilje in strategijo za vaš uspeh. Pišite nam na oglaševanje@spletnik.si.
Uspešno!
Vaš Spletnik