Posodobljeno 21. 03. 2023
Ogromno smo že pisali o Google oglaševanju, prav tako o pomembnosti odzivnih spletnih strani. Danes želim pomembnost obojega združiti v tematiki mobilnega Google oglaševanja. Četudi imate osnove zakupa ključnih besed na iskalniku Google nekako pokrite, je zgodba pri mobilnem oglaševanju malce drugačna. V kolikor nameravate svoje oglase prikazovati (tudi) na mobilnih napravah, sem za vas pripravila nekaj smernic do uspešnega “mobile advertising-a”.
Kazalo
Zakaj mobilno oglaševanje?
Odstotek ljudi, ki storitve, izdelke ali informacije iščejo preko telefona, je vsak dan večji. Obstajajo številke uradnih raziskav, vendar dvomim, da vam bo tistih nekaj-devetdest odstotkov razsvetlilo obzorja.
Dnevno pregledam na desetine statistik spletnih strani in lahko rečem, da so mi navade internetnih uporabnikov že precej jasne. Delež uporabnikov, ki spletne strani obiskuje preko računalnika, je mnogokrat izenačen z deležem mobilnih uporabnikov, ali pa vsaj v istem rangu.
V kolikor pa so vaša primarna ciljna publika mladostniki, je mobilni obisk prepričljivo večinski.
Kako pripraviti dober mobilni oglas?
Če želite narediti najboljši oglas na Google, je zlato pravilo »kratko in jedrnato«. Čeprav podobno velja tudi za navadne (desktop) oglase, je tam vseeno za odtenek več maneverskega prostora za dostavo informacij.
Ko oblikujete mobilni oglas, vedno preverite mobilni predogled oglasa – da se lepo »poklopijo« vrstice? Izgleda oglas uniformno in ne raztegnjeno? Vedno se pred objavo prepričajte o končnem izdelku.
Kaj mora vsebovati mobilni oglas?
Razširitev za telefonsko številko
Če vaše storitve iščem preko telefona in sem na poti, je še toliko večja verjetnost, da uporabnik ne bo nagnjen k izpolnjevanju kontaknega obrazca ali pisanju emaila. Klic z enim klikom je najhitrejša opcija tako za vašo potencialno stranko, kot tudi za vas. Zato je pomembno, da oblikujete jasen in prepričljiv oglas, ter že takoj ponudite možnost, da z vami stopijo v kontakt in pridobijo več informacij.
Razširitev z navigacijo do naslova
V kolikor imate fizično trgovino ali poslovne prostore, ter želite spodbujati obisk le-teh, je ta razširitev nujna. Če recimo nekje na poti iščem trgovino z opremo za kolo, vidim vaš oglas, vidim da ponujate to, kar iščem, lahko v primeru razširitve z navigacijo samo kliknem in samodejno se mi odpre navigacija do vaše trgovine. Vsi pa vemo, da je to tudi za vas najbolj optimalna opcija, saj imate v primeru osebnega stika največ možnosti za prodajo.
Ključne besede o lokaciji
Vezano na prejšnji odstavek in fizično lokacijo vaše ponudbe, vedno poskrbite, da že med ključne besede vstavite tudi lokacijo. Če namreč iščem restavracijo blizu moje lokacije, zagotovo ne bom napisala samo “picerija”, ampak “picerija Domžale”.
S tem boste zopet poskrbeli za boljšo uporabniško izkušnjo, prav tako pa za boljšo kvaliteto vaše kampanje in posledično nižjo ceno na klik. V tem konkretnem primeru sta tudi prvi dve točki ključnega pomena.
Geografska omejenost
Podjetja s fizično lokacijo pogosto zanima le določeno okrožje – dvomim namreč, da želite svoj proračun porabljati za ljudi, ki vodovodarja iščejo v Mariboru, če ste vi iz Ljubljane. V tem primeru nujno omejite kampanjo na nek smiseln radius lokacije. Vendar previdno! Imejte v glavi, da vas bodo v tem primeru videli le ljudje, ki se v trenutku iskanja fizično nahajajo znotraj nastavljenega območja. Postavite se v vlogo vaših potencialnih strank in kampanjo omejite realno. Primer: Če imate terme na Ptuju, se lahko za vas zanimajo tudi ljudje iz primorske, ki obisk šele načrtujejo. V primerih, ko se za obisk vaše lokacije stranke ne odločijo “on the spot”, ampak morajo to načrtovati, geografska omejenost ni najboljša izbira.
Seveda je tukaj še en kup ostalih vidikov, ki jih je pri pripravi mobilnih oglasov potrebno upoštevati, so pa zgoraj navedene smernice odličen začetek. Če pa še vedno niste prepričani, kakšen pristop je za vas najboljša opcija, TESTIRAJTE več opcij! Ugibanja so eno, samo pridobljena statistika pa vam lahko poda realne informacije.
Uspešno oglaševanje vam želimo,
Spletnik
P.S.: Poglejte si kako smo z mobilnimi oglasi na prvi stran iskalnika Google izpostavili podjetje Tesarstvo Kregar in kako smo na enostaven način potencialnim kupcem omogočili stik s podjetjem.
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024