Na vsako povpraševanje odgovorite takoj (tudi izven vašega delovnega časa)

Sep 17, 2015
Sep 17, 2015

Posodobljeno 14. 12. 2022

To, da vam nekdo pošlje povpraševanje je tako, kot da bi se v vaši fizični trgovini oglasil potencialen kupec. Njegovo povpraševanje morate obdelati čim prej!

Če povpraševanje dobite izven delovnega časa, potem lahko v ta namen oblikujete povratno sporočilo, ki ga bo obiskovalec spletne strani dobil, ko bo izpolnil kontaktni obrazec.
In kako to naredite sami, v nekaj korakih?
Če na strani že imate kontaktni obrazec kliknite nanj, kot da ga želite urejati in izberite zavihek “akcija”.  Na tem zavihku se vam bodo prikazale napredne možnosti za kontaktni obrazec, vi pa izberite možnost “pošlji potrditveno sporočilo”.
kontaktni obrazec
 
Na tem zavihku se vam bodo prikazale napredne možnosti za konatktni obrazec, vi pa izberite možnost “pošlji potrditveno sporočilo”.
kontaktni obrazec
Na tem mestu se vam bo zopet odprlo več možnosti za nastavite potrditvenega sproročila.
 
kontaktni obrazec
 Kaj izbrati in kaj vpisati v ta okenca? 
Za: izbirate lahko med možnostmi kot so:

  • ime in priimek
  • telefon
  • e-mail

Od: Vpišite e-mail naslov iz katerega naj vaše sporočilo pride v poštni nabiralnik tistega, ki je oddal povpraševanje
Zadeva sporočila: naslov potrditvenega e-mail sporočila, ki bo prispel v poštni nabiralnik
Format spročila: Izberite navaden format
Po tem, ko nastavite vse parametre potrditvenega spročila pa le še vpišite tekst, ki se bo pojavil kot e-mail sporočilo, ki bo prispelo v poštni nabiralnik tistega, ki je izpolnil kontaktni obrazec.
 
kontaktni obrazec
Tako spročilo naj vključuje:

  • zahvala za poslano povpraševanje
  • obvestilo o tem, da boste nanj odgovorili v najkrajšem možnem času
  • da je obvestilo avtomatsko in da nanj ne morejo odgovoriti

Če pa povpraševanje dobite dirketno v poštni nabiralnik, pa v svojem potnem odjemalcu nastavite avtomatski odgovor, ki naj vsebuje enako sporočilo.
Pa še primer takega spročila:
Pozdravljeni andreja ,
hvala, ker ste nas kontaktirali!
Vašo zahtevo bomo obdelali v najkrajšem možnem času.
Če ne želite čakati nas lahko pokličete takoj v času delovnika med 9h in 17h
na telefonsko številko 01 600 99 30 ali pošljete faks na 0597 100 86.
Lep pozdrav,
Spletnik ekipa
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Andreja Ogrinc
 

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran