Najboljše taktike za povečanje lojalnosti kupcev

Apr 22, 2018
Apr 22, 2018

Posodobljeno 21. 03. 2023

Včasih so podjetja bolj obremenjena s pridobivanjem novih kupcev namesto, da bi se osredotočili na grajenje odnosov z obstoječimi kupci in v njih vzpodbujali željo po novih in dodatnih nakupih. Raziskave so pokazale, da pridobivanje novih kupcev stane tudi do 7 krat več, kot zadrževanje obstoječih kupcev.

Med tem ko je pridobivanje novih kupcev popolnoma legitimno, se morate zavedati dodane vrednosti, ki se skriva s tem, ko obstoječega kupca motivirate za ponovni nakup in s tem tudi ustvarjate pripadnost blagovni znamki. Pripadnost blagovni znamki je izjemno zahteven in tudi občutljiv vidik poslovanja. Zanesti se moramo, da bo stranka imela odlično izkušnjo z izdelkom in z zaposlenimi.

1. Izpostavi privržence

Obstaja kar nekaj družabnih omrežji, ki so zelo popularna in na katerih se “zbira” veliko ljudi. Spremljajte kaj se o vašem podjetju govori na teh virtualnih prostorih, kjer marsikdo rad deli svoje mnenje in izkušnje. Kadar vas nekdo pohvali ali deli vašo vsebino, je to idealna priložnost, da izpostavite sporočilo in tistega, ki sporoča – boste videli kako fino se mu bo zdelo.
Na naši Facebook strani , smo stopili še korak naprej, z rabo aplikacije Top Fan. Enostavna, ampak zabavna aplikacija pregleda kateri sledilci so na Facebook strani najbolj aktivni, in jih izpostavi. Izpostavite zveste privržence in postali bodo dragoceno tržno sredstvo.

2. Ne boj se nagradit privržencev

Če vaši privrženci izkazujejo interes o vašemu proizvodu, dajte tudi vi nameniti pozornost njim. Pozanimajte se o njihovih interesih, da jih bolje spoznate. V današnjih časih je to še posebej enostavno, ker se preko družabnih omrežjih radi izpostavljamo. Polepšajte dan vašim zvestim kupcem/sledilcem z manjšo pozornostjo, samo za njih. Si predstavljajte, kako bodo padli na rit? To se ne dogaja pogosto in o tem bodo zagotovo veliko govorili na okoli.

3. Upoštevaj glas strank

Upoštevaje utemeljenega mnenja in predlogov privržencev vaše blagovne znamke je krasen način za dvig lojalnosti. Izvedeli boste kaj je tisto naslednje, kar želijo oz. pričakujejo vaši naročniki. Podatke lahko pridobite s pomočjo vprašalnikov, anket in jih “razdelite” na vašem blogu in na družabnih omrežjih.

Pri nas smo sledilce vpletli v naš natečaj: Pimp My Site, ki se ravnokar odvija na naši Facebook strani. V drugi fazi, fazi glasovanja, sledilci oddajajo glasove tistim spletnim stranem, ki se jim zdi, da so najbolj potrebne prenove. Tako bodo oni vpeti v finalni izbor in bodo prispevali svoj del mozaika v naš natečaj.

4. Bodi dosegljiv takrat, ko te stranke najbolj potrebujejo

Družabna omrežja lahko služijo kot vstopne točke s pomočjo katerih stranke stopijo z vami v stik. Poskrbite, da bodo upravitelji družabnih omrežji sposobni pomagati vašim strankam pri rešitvi najosnovnejših težav.

5. Kupcem dajte tisto, česar ne dobijo pri konkurenci

Ne osredotočajte se na popuste. To počnejo vsi. V mislih imejte funkcionalnosti, storitev, sredstva ali ostale reči, ki jih bodo stranke znale ceniti. Osnova je redna objava kvalitetne vsebine, ki bo v pomoč vašim strankam. Pri Spletniku smo naročnikom vedno na volja za tehnično podporo, nasvete in predloge za izboljšave. Ideje in nasvete znajo naročniki še kako ceniti.

6. Predlagaj rešitve


Strankam morate predlagati rešitve, vezane na vaš produkt ali storitev redno. V tej vlogi se postavite nad vaš proizvod in strankam omogočite “lažjo” in funkcionalnejšo uporabniško izkušnjo. V Spletniku smo recimo za potencialne naročnike pripravili Google marketing kalkulator, s pomočjo katerega naročniki dobijo lažjo predstavo o tem, kaj dobijo za svoj oglaševalski denar.

7. Kvaliteta naj bo prioriteta

Imate super produkt? Ga še vedno izboljšujete? To je garant za lojalnost. Ni ga boljšega občutka od tega, da imamo najboljše – da smo lastniki najboljšega produkta. Zadovoljstvo s produktom z lahkoto in ponosom prenašamo naprej. Velikokrat dobim tak občutek od lastnikov “Apple” naprav.

Na dolgi roke, boste morali stopiti iz povprečja, če želite, da bodo stranke postale tudi zagovornice vaše blagovne znamke. Zavedajte se, da lojalnost blagovne znamke ni zastonj. Je pa segment, v katerega se izplača vložiti nekaj sredstev in energije. Poskrbite, da boste naredili nekaj, zaradi česar boste v očeh strank postali pogrešljivi in posebni.
Tovrstni namigi so le ena zvezda v “spletnem vesolju” 🙂 Pridružite se nam na ThinkWeb konferenci v mesecu maju, ki jo pripravlja naša ekipa izkušenih strokovnjakov. Iz prve roke boste spoznali spletni ekosistem in njegovo brezhibno delovanje.

Za vas sem pisal,
Damjan Avsec

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran