Kako ustvariti učinkovite pristajalne spletne strani za spletno trgovino

Apr 17, 2024
Apr 17, 2024

Predstavljajte si, da se sprehajate po ulici, ki je obdana s trgovinami. Ogledujete si izložbe, dokler nekaj ne pritegne vaše pozornosti.

To je lahko reklama za popust, ki je obešena na izložbenem oknu. Morda vas je pritegnila lepa jakna na lutki. Ali pa je trgovina imela vabljivo vzdušje, ki vas je zvabilo noter. Nekaj vas je prepričalo, da želite nakupovati prav v tej trgovini.

Zdaj pa pomislite na spletno trgovino kot na fizično trgovino.

Kje bi raje nakupovali? Na mestu, ki je neurejeno, natrpano in izdelki niso predstavljeni privlačno? Ali na mestu, ki je čisto, vizualno privlačno in so izdelki lepo razstavljeni, da jih lahko primete in preizkusite? 

Tu nastopijo pristajalne strani. 

V tem članku bomo obravnavali, kaj je pristajalna stran za e-trgovino, najboljše prakse za vašo spletno trgovino in primere pristajalnih strani, ki so učinkovite pri generiranju več nakupov. 

Kaj je pristajalna stran? 

Pristajalne strani za e-trgovino so digitalne izložbe. To je tisto, kar pritegne pozornost obiskovalca, ga obdrži na vaši spletni strani in začne njihovo nakupovalno izkušnjo.

Pristajalna stran za e-trgovino je samostojna spletna stran, ustvarjena posebej za marketinške namene. To je stran, na katero pride obiskovalec, ko klikne na sponzoriran oglas ali katerokoli povezavo iz e-mail marketinga in ostalih marektinških akcij. 

Ustvarjene so z namenom pretvorbe potencialnih strank v kupce. Pristajalne strani za e-trgovino vsebujejo vsebino, ki je jasna in jedrnata, tako da je njihova ponudba enostavna  za razumevanje.

Najbolj učinkovite pristajalne strani lahko delujejo kot katalizator za generiranje več nakupov, povečanje stopnje konverzij in izboljšanje vseh marketinških prizadevanj.

Pristajalne strani za e-trgovino so osredotočene na jasen cilj: spodbuditi kupce, da opravijo nakup.

Stran je personalizirana na način, da ustreza namenu kupca in spodbuja stranke z neposrednim pozivom k dejanju (CTA). Vsebina strani vključuje:

  • privlačne naslove, 
  • visokokakovostne slike, 
  • jedrnato besedilo in 
  • elemente socialnih dokazov, kot so pričevanja in ocene strank.
Pristajalna stran za e-trgovino

Pristajalne strani za e-trgovino so osredotočene na jasen cilj: spodbuditi kupce, da opravijo nakup. Poglejmo hipotetični scenarij, da bomo bolje razumeli namen in funkcionalnosti pristajalnih strani za e-trgovino.

Kupec načrtuje potovanje in bi rad kupil nov kovček, zato na Googlu išče “najboljši kovček za potovanje”. V rezultatih iskanja klikne na povezavo z naslovom “popoln kovček za potovanje”.

Ko pristane na strani, vidi naslov, ki se ujema s tem oglasom in slike modernih kovčkov. Na voljo je tudi gumb za poziv k akciji (CTA), ki ponuja promocijsko kodo za 30% popust. Stran vključuje tudi podnaslove, ki poudarjajo trpežnost kovčka, garancijo za vračilo denarja in izjave zadovoljnih strank.

Stran ponuja točno to, kar je kupec iskal in dodani socialni dokazi gradijo zaupanje ter prepričajo obiskovalce, da so ti kovčki res vrhunske kakovosti. Prav tako ne more prezreti ponudbe za 30% popust, zato klikne na CTA gumb, da opravi nakup neposredno s pristajalne strani. 

V tem scenariju je kupec v nekaj sekundah našel točno to, kar je iskal. Vsebina strani se je prilegala profilu kupca, saj je vključevala pomembne značilnosti izdelka, s tem vzbudila zaupanje in kupcu olajšala nakup. Kot rezultat je ta pristajalna stran obiskovalca spremenila v kupca

In to je namen pristajalnih strani: pretvoriti obiskovalce v kupce. 

Razlika med pristajalnimi stranmi in stranmi, kjer so predstavljeni izdelki 

Preden se podrobno posvetimo pristajalnim stranem za e-trgovino, je pomembno vedeti, kako se te strani razlikujejo od drugih strani v vaši spletni trgovini — in kako lahko to vpliva na optimizacijo stopnje konverzij (CRO).

Kratica CRO označuje optimizacijo stopnje konverzije. V tem kontekstu se nanaša na proces optimizacije spletne trgovine, da bi povečali stopnjo konverzije, kar pomeni, da več obiskovalcev izvede nakup. CRO vključuje analizo podatkov, testiranje različnih elementov strani in izvajanje sprememb, ki vodijo k izboljšanju uporabniške izkušnje in večji verjetnosti, da obiskovalci izvedejo nakup.

Večinoma obiskovalci pristanejo na vaši domači strani ali na strani izdelka, ko obiščejo vašo spletno trgovino. To je sicer odlično za predstavitev vaše blagovne znamke ali zagotavljanje informacij o izdelku. Vendar te strani ne spodbujajo nujno k nakupu.

Dejansko je za obiskovalce, ki pristanejo na strani izdelkov za 72% bolj verjetno, da bodo zapustili stran, kot za tiste, ki pristanejo na pristajalni strani.

Zakaj?

Ker so pristajalne strani zasnovane in optimizirane za nakupe.

Strani z izdelki so bolj namenjene informiranju, medtem ko so pristajalne strani namenjene za konverzijo. Posledično vsaka stran uporablja različne elemente, ki pomagajo doseči njihov namen.

Tu je pregled razlik med stranmi z izdelki in pristajalnimi stranmi:

Pristajalne strani

  • vsebujejo samo en jasen poziv k dejanju (CTA)
  • odstranjujejo dodatne poti, kot je navigacija po spletni strani
  • vsebina je napisana okoli enega cilja, za ciljno publiko
  • vključujejo opise izdelkov (napisane za določeno občinstvo)

Pristajalne strani se najpogosteje uporabljajo za plačano oglaševanje, kot so Google Ads, Facebook in Instagram oglaševanje.

 

primer pristajalne strani

Strani z izdelki 

  • vsebujejo več jasnih pozivov k akciji (dodaj v košarico, več o izdelku, mnenja strank…) 
  • navigacija po spletni strani in kategorije izdelkov
  • splošna vsebina, ki je napisana za množice
  • vključujejo opise izdelkov in priporočila izdelkov

Strani z izdelki so načeloma predmet SEO optimizacije, da privabijo čim več organskega obiska. 

primer dobre izdelčne strani

Poglejmo primer kako se ti dve strani razlikujeta po sami uporabniški izkušnji v praksi. 

Če iskanje kupca za “najboljši kovček za potovanje” pripelje do izdelčne strani, bo videl splošne informacije o enem kovčku in gumb za nakup. Prav tako je tam navigacija po spletni strani s povezavami do kategorij, kot so “potovalni etuiji za prenosnike” in “ročne torbe” ter povezave do drugih priporočenih izdelkov.

V primeru, da ga iskanje pripelje do pristajalne strani, bo videl sporočilo o modernih, trpežnih kovčkih in en sam gumb (klic k akciji) za 30% popust pri nakupu. Ni navigacije po spletni strani in ne vključuje drugih izdelkov, ki jih stran ponuja.

Stran z izdelki je v tem primeru bolj splošna. Deluje kot uvod v spletno trgovino in ponuja poti za obiskovalce, da raziskujejo. Vsebuje več CTA-jev, za primer, ko kupci še niso pripravljeni na takojšnji nakup, temveč želijo videti več in primerjati svoje možnosti.

Po drugi strani pa ima pristajalna stran eno samo sporočilo in en klic k akciji. Sporočilo je neposredno povezano z iskalnimi izrazi, zato je namen kupca izpolnjen, ko pristane na strani. Tudi ponudba je neposredno povezana s tem sporočilom in obstaja jasna pot za dosego cilja konverzije brez ovir. 

Kljub razlikam so tako izdelčne kot pristajalne strani potrebne za vašo spletno trgovino. Služijo namreč različnim namenom v vseh vaših marketinških prizadevanjih. 

V nadaljevanju bomo razpravljali o pomenu pristajalnih strani in zakaj jih potrebujete za vašo e-trgovino.

4 razlogi, zakaj potrebujete pristajalne strani za vašo spletno trgovino

Pristajalne strani za e-trgovino so ključni del prodajnega lijaka. Predstavljajo povezavo med trenutkom, ko stranka prvič vidi vaše oglaševalske kampanje, do trenutka, ko obišče vašo spletno trgovino in opravi nakup.

Poleg tega so učinkovite pristajalne strani koristne za druge vidike vaših celotnih marketinških prizadevanj.

V nadaljevanju predstavljamo 4 glavne razloge za potrebo po pristajalnih straneh:

  1. Ustvarjanje večjega ROI (višji donos investicije)

Vaša spletna trgovina ima lahko najboljše plačane oglase. Morda obvladate Facebook in Google oglaševanje z visokimi CTR-jem in ste zelo močni v e-pmail marketingu z visokimi stopnjami odpiranja.

Toda, če vaši potencialni kupci nikoli ne opravijo nakupa, kakšen je smisel “uspešnih” plačanih oglasov? 

Obiskovalci, ki pridejo iz plačanih oglasov imajo določena pričakovanja, ko pristanejo v vaši spletni trgovini. Obstaja namreč že določen namen in želijo klikniti na nekaj, kar je povezano z njihovim iskanjem. Imajo problem in iščejo rešitev. 

Z ustvarjanjem pristajalnih strani, ki so prilagojene marketinškim kampanjam, lahko izpolnite ta pričakovanja in posledično dosežete višji donos investicije v plačano oglaševanje. 

Če nekdo išče in klikne na oglas za “zimski plašč”, nato pa pristane na domači strani, ki prikazuje druga oblačila, bo trgovino verjetno zapustil. Plačan oglas ga ni usmeril k temu, kar je iskal – pričakoval je, da bo s klikom na oglas zimski plašč tudi videl zimske plašče in ni želel izgubljati časa z iskanjem plašča med drugimi oblačili.

Če pa oglas obiskovalca pripelje na stran, ki prikazuje letošnje zimske plašče in CTA (call to action) za nakup, je večja verjetnost, da bo ostal na vaši strani in morda opravili nakup.

Z drugimi besedami, ne boste zapravljali denarja za plačane oglase

2. Testiranje različnih elementov

Ker so pristajalne strani zasnovane za specifične marketinške akcije, je to odlična priložnost za preizkušanje novih stvari in ugotavljanje, kateri način je najboljši za dosego občinstva in več nakupov. 

Testirajte pristajalne strani z A/B pristopom, da vidite, kaj deluje in kaj ne. Primerjajte, kateri CTA gumbi dobijo največ klikov, katere posebne ponudbe prepričajo obiskovalce, da takoj kupijo in celo katera barva besedila je bolj privlačna.

To ne pomaga le ugotoviti, katere pristajalne strani so najbolj učinkovite pri konverzijah, ampak se vpogledi iz A/B testiranja lahko uporabijo tudi v drugih marketinških akcijah.

Na primer:

a.) Če ima pristajalna stran za določeno kampanjo visoko stopnjo odboja, morda ni smisleno, da v oglaševanje le te vlagate večje vsote denarja za plačane oglase. 

b.) Ali če se je pristajalna stran s “sliko A” izkazala za boljšo kot pristajalna stran s “sliko B”, potem je “slika A” verjetno boljši element za uporabo v oglasih na družbenih omrežjih.

Smisleno je, da testirate čim več različnih elementov in njihove kombinacije saj boste edino tako prišli do zmagovalne kombinacije CTA gumbov, barv in vsebine. 

3. Možnost segmentiranega ciljanja strank

S tem, ko ustvarite več “personaliziranih” pristajalnih strani lahko bolje ciljate na določene stranke.

Oblikujte svoje pristajalne strani tako, da ustrezajo specifičnim segmentom strank.

  •  Kateri estetski pristop jih najbolj pritegne? 
  •  Kakšna ponudba je za obiskovalce bolj privlačna?
  •  Kateri CTA sproži odziv?

Vse, od naslova, slik, pa vse do besedila na gumbu CTA, bi moralo ustrezati profilu kupca. 

Na primer: 

Pristajalna stran za e-mail kampanjo, ki cilja na generacijo Z, bi morala biti optimizirana za mobilne naprave, saj je to njihova prednostna naprava.

Bolje kot se lahko povežete s strankami, večja je verjetnost, da bodo ostali na vaši strani in kliknili na vaš gumb za konverzijo. 

4. Hitro in enostavno postavljanje pristajalne strani 

Uporaba več pristajalnih strani, prilagojenih različnim marketinškim kampanjam in specifičnim strankam, se morda sliši kot velik zalogaj, vendar to ni nujno tako. Z uporabo orodij za izdelavo pristajalnih strani lahko enostavno prilagajate različne elemente vaše strani. Uporabite lahko tudi vnaprej pripravljene tematske predloge, ki prihranijo ure oblikovanja strani od začetka do konca.

dizajniranje pristajalnih strani

In vložek v to se splača.. Pri Hubspot-u so ugotovili, da v kolikor imate 10-15 pristajalnih strani lahko povečate število vaših potencialnih strank kar za 55%. Pomeni, da več kot imate pristajalnih strani, bolje je.

Vrste pristajalnih strani za spletne trgovine 

Ne samo, da bi morale biti pristajalne strani prilagojene interesom obiskovalcev, ampak bi morale ustrezati tudi temu, kje v prodajnem lijaku se nahajajo. Pristajalne strani za obiskovalce, ki so na vaši spletni strani prvič in samo raziskujejo, se bodo močno razlikovale od tistih, ki so že bili na vaši strani in so začeli z nakupovanjem.

To pomeni uporabo različnih pristajalnih strani za različne marketinške kampanje, vključno s kampanjami za ozaveščanje, ponovno trženje, dodatno prodajo in ponovno angažiranje.

Vsaka od teh vrst pristajalnih strani za e-trgovino je osredotočena na edinstven cilj, ki se giblje od povečanja prepoznavnosti blagovne znamke do spodbujanja strank k ponovnemu nakupu. Posledično se bo vsebina razlikovala — še posebej klic k akciji elementi.

Pristajalna stran na začetku prodajnega lijaka

Pristajalne strani na začetku prodajnega lijaka so namenjene predstavitvi vaše spletne trgovine novim obiskovalcem.

Ta stran se uporabljala za kampanje za občinstvo, ki je podobno vašim obstoječim strankam. To so obiskovalci, ki morda še ne poznajo vaše blagovne znamke, vendar je zelo verjetno, da bodo zainteresirani za vaše izdelke.

Ker gre za vaš prvi vtis, bi ta stran lahko vključevala vsebino, kot je:

  • vaša zgodba o blagovni znamki in zakaj obstajate
  • rešitve, ki jih vaši izdelki ponujajo
  • izjave zadovoljnih stranki za vzpostavitev verodostojnosti in kredibilnosti 

V tej fazi obiskovalci verjetno še niso pripravljeni na nakup, zato naj bo klic k akciji osredotočen na vzpostavitev zaupanja in generiranje potencialnih strank. 

Na primer: 

Ponudite jim 10% popusta na njihov prvi nakup, ko se prijavijo na vaše e-novice. S tem jih vzpodbudite, da se vrnejo, vi pa imate njihov e-poštni naslov, da jih lahko ponovno dosežete brez dodatnih stroškov oglaševanja.

pop up za popust

Pristajalne strani v sredini prodajnega lijaka

Pristajalne strani na sredini prodajnega lijaka so namenjene tistim strankam, ki so pokazale zanimanje za vašo spletno stran, vendar še niso opravile nakupa.

Ta stran bo uporabljena za kampanje ponovnega trženja (remarketing). Ti obiskovalci bodo seznanjeni z vašo blagovno znamko, morda so celo izbrali nekaj izdelkov, vendar potrebujejo dodatno vzpodbudo, da opravijo nakup.

Vsebina na tej strani mora biti osredotočena na to, da naredi tisti majhen premik, ki prepriča neodločene obiskovalce, da opravijo nakup. To vključuje:

  • vsebino, osredotočeno na specifične izdelke (npr. naslov, kot je “če ne morete nehati misliti nanj, ga kupite”)
  • izjave zadovoljnih strank, ki prikazujejo, kdo je že kupil izdelek in ga pozitivno ocenil
  • občutek nujnosti ali ponudbe, ki so na voljo omejen čas (npr. “skoraj razprodano”)

Ta vrsta pristajalne strani bo imela klic k akciji, ki spodbuja nakup. 

Na primer: 

Gumb z napisom “Kupi zdaj”. To naredi pot do nakupa priročno in hitro, spodbujajoč stranke, da takoj zaključijo nakup.

Pristajalna stran na koncu prodajnega lijaka

Pristajalne strani na koncu prodajnega lijaka so zasnovane za stranke, ki so že bile na vaši spletni strani, dodale vse, kar želijo v košarico, ampak niso opravile nakupa. 

Ta stran je namenjena kampanjam za dodatno prodajo, saj so stranke že v nakupovalni miselnosti in obstaja priložnost, da jim ponudite dodatne izdelke.

Vsebina za dodatno prodajo bi morala strankam povedati, naj ne samo kupijo, ampak naj kupijo več. To vključuje:

  • ponudbe v paketu (npr. “dopolnite svoje naročilo z…”)
  • vsebino, povezano s sorodnimi izdelki (npr. “pogosto kupljeno skupaj” izdelki)
  • popust, povezan z opustitvijo nakupovalne košarice, kot je brezplačna dostava
uspell pristajalna stran

Klic k akciji na tej strani se osredotoča na zaključek nakupa. Nato, če je mogoče, preverite, ali lahko spodbudite dodatne izdelke z višjo povprečno vrednostjo naročila. 

Na primer: 

Klic k akciji s tekstom “dokončajte svoje naročilo” in vsebino, ki posebej promovira pakete, povezane z opuščeno košarico stranke. 

Namig: Najbolje je najprej preizkusiti dodatno prodajo, nato pa ponuditi popuste.

Pristajalna stran za opravljen nakup 

Pristajalne strani za že opravljen nakup si prizadevajo ohraniti zadovoljstvo vaših obstoječih strank in jih spodbuditi k ponovnem obisku vaše spletne trgovine.

Ta stran se uporablja za ponovno angažiranje in zadrževanje strank, da se poveča lojalnost strank (LTV) in ponovni nakupi.

Kratica “LTV” se nanaša na “lifetime value” ali “življenjska vrednost stranke”. V tem kontekstu pomeni, koliko denarja povprečna stranka porabi v celotnem obdobju sodelovanja z vašim podjetjem. Ta metrika je pomembna za oceno, kako donosne so vaše marketinške in prodajne strategije ter za določanje, koliko lahko vlagate v pridobivanje in ohranjanje strank.

Ker je vsebina te strani usmerjena v obstoječe stranke, vam ni treba podrobno razlagati, kdo ste in kaj ponujate. Namesto tega se osredotočite na vsebino, ki zagotavlja, da vaše stranke ostanejo stranke. To lahko vključuje:

  • spodbude za zvestobo strankam (npr. zaslužite točke ob vsakem nakupu)
  • predoglede novih izdelkov
  • zgodnji dostop do prodaje ali ekskluzivnih ponudb
  • strani kategorij, povezane s prejšnjimi nakupi
  • priložnosti za priporočila strank (npr. povabite svoje prijatelje in bodite nagrajeni)

Za razliko od drugih stopenj prodajnega lijaka, je na tej pristajalni strani CTA osredotočen na izkušnjo strank. Manj gre za to, da bi stranke spodbudili k takojšnjemu nakupu in bolj za gradnjo močnega, trajnega odnosa. Strankam dajte občutek, da so cenjene in posebne. 

Na primer: 

Obstoječim strankam omogočite dostop do prodaje preden je na voljo splošni javnosti, s klicem k akciji, ki pravi “Ekskluziven dostop do novih izdelkov”

Preizkušene najboljše prakse za vaše pristajalne strani

Vsaka stran, ki jo ustvarite, bo edinstvena glede na določene oglaševalske kampanje, segmente strank in prodajne lijake. Vendar pa obstajajo nekatere najboljše prakse, ki so se izkazale kot učinkovite za pristajalne strani za uspešno poslovanje na internetu. 

Tukaj so najboljše prakse, ki jih morate preizkusiti:

1. Odlična pristajalna stran je preprosta in enostavna. To pomeni omejevanje nereda na vaši strani.

Ne želite izgubiti naročila, ker je obiskovalec preplavljen s preveč besedila ali se izgublja pri iskanju gumba “Kupi zdaj”.

Nekateri nasveti za omejevanje nereda vključujejo:

  • jedrnati, jasni naslovi
  • vidni in jasni CTA (več spodaj)
  • odstranjevanje povezav za navigacijo po spletnem mestu
  • relevantne, visokokakovostne slike
  • oznake za podrobnosti izdelka

Upoštevajte, da obiskovalec potrebuje le nekaj sekund, da se odloči ali ostane v vaši spletni trgovini ali odide. To pomeni, da verjetno ne bo prebral vsega na strani, še posebej, če je veliko besedila.

Bolj verjetno je, da bo preletel stran in preverili ali ustreza temu, kar je iskal. To pomeni, da ima vsak element strani pomen in jasen namen, zakaj je vključen.

Izogibajte se nesmislom, ne dodajajte vsebine kar tako. 

2. Vključite jasen in glasen klic k akciji 

Obiskovalci naj takoj po pristanku na vaši strani vedo, kaj je vaša ponudba in kako jo lahko izkoristijo.

To dosežete z vključitvijo vidnega in jasnega klica k akciji.

Za razliko od drugih strani na vašem spletnem mest, bi morale pristajalne strani imeti le en CTA. Obiskovalcem dajanje samo ene možnosti olajša odločitev, za razliko od tega, da bi morali analizirati in izbirati med več možnostmi. To obiskovalce hitreje vodi v prodajni lijak, brez motenj – kar je idealno za konverzije.

pristajalna stran s CTA gumbom

CTA naj bo izrazit, enostavno dostopen in usmerjen k specifičnim strankam. To lahko dosežete tako da:

  • postavite  CTA na vrh strani
  • vključite več gumbov za en sam klic k akciji po vsej spletni strani
  • uporabite aktivni glas za besedilo gumba (npr. prijavite se brezplačno)
  • ustvarite občutek nujnosti ali ekskluzivnosti (npr. izkoristite ugodno ponudbo zdaj)

Kot smo že omenili, so pristajalne strani odlične za testiranje. To še posebej velja za vaš klic k akciji. Tudi najmanjše spremembe lahko naredijo razliko. Redno preizkušajte različne elemente, kot so: 

  • besedilo gumba
  • postavitev gumba
  • barva gumba
  • tekst na gumbu itd. 

3. Uporabite visokokakovostne slike 

Z omejenim časom in prostorom na pristajalnih straneh za prepričevanje obiskovalcev so slike pomembne. Saj še vedno velja, da slika pove več kot tisoč besed, kajne?

visokokvalitetne slike na spletni strani

Uporabite visokokakovostne slike, ki se ujemajo z namenom pristajalne strani. 

Na primer: 

Če je stran osredotočena na kampanje v sredini prodajnega lijaka za določene izdelke, bi bilo koristno uporabiti slikovni material izdelkov.

Poskrbite, da bodo slike optimizirane za vse naprave. Še posebej za mobilne naprave, ki postajajo vse bolj priljubljene za transakcije na spletu. Izmerjeno dejstvo je, da kar 80% vseh obiskovalcev spletnih strani in trgovin pride iz pametnih telefonov. Slike naj se lepo prilegajo na telefonu, brez potrebe po povečavi ali pomikanju navzdol.

Slike ne dodajo le vizualne privlačnosti, ampak igrajo tudi ključno vlogo pri gradnji zaupanja in verodostojnosti. 

Nekaj načinov kako to storimo:

  • pričevanja, ki vključujejo fotografijo stranke
  • vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, ki uporabljajo izdelke
  • slike iz medijev, kjer se pojavlja izdelek 
  • priporočila s slikami slavnih ali vplivnežev

Uporabljajte le slike, ki bodo izboljšale vašo pristajalno stran. Slike nizke kakovosti, ki so pikselirane, imajo slabo osvetlitev ali se ne ujemajo z vsebino, niso primerne za objavo. 

Zaključek

Z uporabo najboljših praks in primerov, predstavljenih v tem članku, lahko začnete ustvarjati pristajalne strani, ki bodo izboljšale stopnjo konverzije in se popolnoma prilegale vašim marketinškim kampanjam ter ciljnim skupinam. 

Z nenehnim prilagajanjem svojih pristajalnih strani lahko bolje zadovoljite njihove nakupovalne potrebe in dosežete boljše rezultate pri prodaji. 

Razumevanje strank in njihovih želja ter skrbno oblikovanje pristajalnih strani, ki odražajo te informacije, lahko močno vpliva na uspeh vašega spletnega nastopa. S tem se lahko ustvari bolj poglobljena in zadovoljujoča izkušnja za stranke, kar vodi do večjega zaupanja in lojalnosti ter dolgoročnih koristi za vaše podjetje.

Mi smo tukaj zato, da vam pri tem pomagamo in skupaj z vami gradimo vaš uspešen spletni nastop. Pišite nam na oglasevanje@spletnik.si ali pokličite na 01 600 99 30.

Ekipa Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran