Nasveti, kako oblikovati zadevo za e-mail marketing

Okt 11, 2011
Okt 11, 2011

Posodobljeno 11. 04. 2024

V tem blogu boste našli strnjene nasvete, kako prejemnike vaših e-mailov pripraviti do tega, da bodo vaše e-pošto odprli. Saj če vaša e-pošta ostane neodprta, je celoten vaš trud zaman. Namreč več kot 30% e-mailov znotraj newsletter kampanj nikoli ni odprtih. Preberite spodnje nasvete in spoznajte, kako napisati presunljive naslove, ki bodo vaše prejemnike pripravili do tega, da odprejo mail in preberejo ali vsaj preskenirajo vsebino.

Kako oblikovati zadevo, ki bo zagrabila pozornost vaših prejemnikov?
Ne dovolite si polja za zadevo pustiti praznega. Nihče ne bo odprl e-mail, če ta nima naslova. Ljudje se bojijo virusov, nimajo časa in se bodo e-pošti brez zadeve na široko ognili.
Odlična zadeva bo prejemnike spodbudila k temu, da bodo kliknili na vašo e-pošto, zato se potrudite in oblikujte zanimivo. Lahko tudi testirate različne zadeve.
Povejte nekaj pomembnega
V zadevo vključite nekaj uporabnega za vaše bralce. Ne napišite pozdrava (npr. Živijo! Pozdravljeni!) ali vljudnostne fraze. Za vljudnost bo možnost v vsebini. Uporabite takšno zadevo, ki bi jo uporabili, če bi pošiljali e-pošto družinskim članom ali prijateljem. Bodite sproščeni in direktni.
Bodite natančni
Ljudje prejmejo veliko e-pošte. Če želite, da prejemniki odprejo vašo e-pošto z zanimanjem, bodite sprecifični in povejte, kaj točno lahko pričakujete. Ne zavajajte vaših bralcev. Če ponudite koristne informacije skupaj z ugodno ponudbo, se bo število odprtih e-mailov hitro povečalo. Pazljivost in natančnost nista odveč niti pri slovnici, ki naj bo brezhibna v vaši zadevi. Naj vaše bralce ne odbije odveč vejica ali slovnična napaka.
Bodite kreativni
Najlažje pridobite pozornost nekoga, če ste kreativni in zabavni. Razmišljajte drugače in poskusite različne prijeme, da spoznate, kaj se najbolj obnese pri vaših strankah.
Z uporabo teh smernic boste več ljudi prepričali do tega, da bodo odprli vašo pošto. Od tu dalje pa je vse odvisno od vas. Če imate koristne vsebine, se bo to dolgoročno poznalo tudi na vaši denarnici. Za več nasvetov o pošiljanju e-mail marketing kampanj in newsletter-jev si prenesite e-komplet.
Lep pozdrav!
Helena Felc
Spletnik marketing

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran