NOVO: Izmerite koliko klicev pridobite preko spletne strani?

Sep 13, 2016
Sep 13, 2016

Posodobljeno 06. 05. 2024

Tokrat se bomo dotaknili področja, ki vam ga v Sloveniji ponujamo edini, namenjen pa je vsem, ki jim je mar kako se porablja njihov marketinški denar. Gre za podatek o številu klicev, ki jih generira vaša spletna stran. Tako je! Če ste do sedaj lahko preverili uspešnost vaše spletne predstavitve samo skozi oči Google Analytics orodja, lahko sedaj še bolj transparentno spremljate dejansko dogajanje na spletni strani.

Prevečkrat podjetja niti ne vedo, od kod prihajajo stranke, kateri kanal za oglaševanje je najuspešnejši, čeprav je NEMOGOČE uspešno voditi marketing, če se ne poslužujete statistike, ki jasno pove kaj se splača in kaj se ne splača.

Kako smo statistiko vodili do sedaj?

Najpogosteje podjetja uporabljajo “Google Analytics” – orodje, ki vam posreduje podatke o uspešnosti spletne strani. Preko tega lahko ugotovite:

  • koliko obiska je spletna stran / trgovina generirala v določenem časovnem obdobju,
  • kako pogosto so ljudje spletno stran takoj zapustili (stopnja odboja),
  • koliko konverzij (število povpraševanj, prenesenih priročnikov, …) ste dosegli,
  • koliko časa se ljudje zadržijo na spletni strani,
  • od kod so obiskovalci sploh prišli na vašo spletno stran, itd.

Več o spletni statistiki v članku “Ste prepričani, da spremljate prave statistike na spletni strani?”.
Niti ni pomembno, kako globoko se spustite v statistiko spletne predstavitve – v vsakem primeru bo le ta nepopolna, če k temu ne prištejete še količino klicev (povpraševanj preko telefona), ki ste jih pridobili zgolj zaradi spletne strani.

Nova vrsta konverzije – število klicev

Konverzija je določena ciljna aktivnost obiskovalca na vaši spletni strani – prijava na e-novice, izpolnitev kontaktnega obrazca, oddaja povpraševanja, odgovor na anketno vprašanje ali seveda nakup (več o konverzijah v članku “Spletne strani in konverzije”). Tokrat boste lahko k temu dodali še konverzijo klicev na spletni strani. Izjemen podatek, ki vam lahko pove veliko več, kot “količina obiska spletne strani”.

Kako deluje?

Zadeva je izredno preprosta. Na vaši spletni strani vam bomo brezplačno vzpostavili sistem, ki bo sposoben zaznati vse klice v vaše podjetje, ki bodo nastali na podlagi obiska vaše spletne strani. Poleg merjenja pa vam je omogočen celoten vpogled v:

  • količino odgovorjenih in neodgovorjenih klicev v določenem časovnem obdobju,
  • dolžina pogovora,
  • datum in ura klica,
  • številka klicatelja,
  • povprečno število klicev po urah v dnevu in
  • povprečno število klicev po dnevih v tednu.

konverzija, konverzije, merjenje konverzij, merjenje povpraševanje, merjenje klicev, povpraševanje po telefonu, telefonska konverzija, telefonsko povpraševanje

Število klicev po času in odzivnosti



Šli smo še korak dlje

Podjetja se morate zavedati, da obisk spletne strani niti ni najbolj relavanten podatek vaše statistike. Povpraševanja, naročila, klici – to je tisto, kar si želimo, kaj ne? Potem je zadeva izjemno preprosta – za transparenten vpogled v spletni nastop, začnite primerjati vso količino konverzij, ki ste jih dosegli skozi različne kanale oglaševanja (Facebook, Google AdWords oglaševanje, …). Kako? Tako da imate v sistem beleženja povezanih več telefonskih številk – za Facebook, spletno stran, e-mail marketing in za Google (v sklopu oglaševanja oziroma za Google+ profil). V marekting nadzorni plošči nato spremljate, iz katerega kanala ste pridobili največ konverzij.
Le tako lahko ugotovite, katero oglaševanje oziroma kakšna pojavnost je za vas najbolj dobičkonosna. In kaj sledi? Seveda – začeli boste vlagati denar v pravi oglaševalski kanal in ne bo vam več potrebno mižati na eno oko oz. slepo sklepati kaj se splača in kaj se ne. Splača se samo tisto kar lahko izmerite in potrdite. Če ne uspete potrditi, potem se ne splača trditi.

Koliko pa to stane?

Storitev je v sklopu oglaševanja popolnoma BREZPLAČNA. Pokličite nas na 080 3339, nam pišite na info@spletnik.si oziroma izpolnite kontaktni obrazec, da začnete spremljati konverzije, ki jih do sedaj niste videli.
Uspešen spletni nastop vam želim,
Matjaž Sedlar

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran