Obveščajte vaše stranke o aktualni ponudbi

Nov 3, 2015
Nov 3, 2015

Posodobljeno 29. 01. 2021

Dandanes imajo že vsi svoj e-mail naslov in to z dobrim razlogom. E-mail marketing je eden izmed učinkovitejših marketinških strategij v digitalnem svetu. Če niste prepričani, berite dalje…

Zakaj bi sploh imeli e-mail kampanje preko katerih bi pošiljali e-novice?

Razlog je enostaven, e-mail marketing je zmožen skaliranja in je efektivna metoda komunikacije z vašimi strankami. Je močno orodje za širitev vašega sporočila, prodaje in da vas imajo stranke vedno v mislih, ko vas rabijo.
Drugi kanali imajo slabši doseg kot odpiranje vaše e- novice. Lansko leto je po raziskavah salesreport.com 44% prejemnikov e-novic opravilo vsaj en nakup glede na promocijski e- mail. Povečanje prodaje z e-mail marketingom je najlažji način dirketnega marketinga s katerim lahko začnete že danes!
Zavedati se morate, da je veliko e-sporočil označenih kot “spam” oziroma neželjena pošta, kar pomeni da so stranke postale zelo pazljive katere e-maile sprejemajo in katere ne. Zato je priporočljivo, da uporabljate orodje za pošiljanje e-novic in da jih ne pošiljate preko lastnega odjemalca pošte ali Outlooka.e-mail marketing, pošiljanje e-novic

Kolikokrat naj pošljem e-novice svojim strankam?

Vse je odvisno od vaše dejavnosti. Vsekakor pa ne priporočam, da jih pošiljate večkrat na teden (razen, če imate dnevne ponudbe) saj lahko na tak način dosežete ravno obraten izid. Predlagam vam, da poizkusite poslati e-novico vsaj 2x na mesec. Preglejte kaj počne vaša konkurenca, mogoče vam to da ideje kako bi se morali stvari lotiti sami – vendar jih ne kopirajte, bodite inovativni. Prijavite se na prejemanje njihovih e-novic.
 

Kje dobim e-naslove prejemnikov e-novic?

Najlažji način je preko spletne strani oz. spletne trgovine. Tukaj dajte strankam oz. samo obiskovalcem možnost, da se lahko naročijo na vaše e-novice. Seveda obstajajo tudi baze e-mail naslov, ki jih lahko kupite, vendar naj bodo legalne. Kako pridobiti seznam prejemnikov, si preberite tukaj.

Merite uspešnost vaše e-mail kampanje

Preko orodja za pošiljanje kampanj lahko vidite statistiko uspešnosti vaše kampanje. Npr.: koliko ljudi je odprlo vašo novico, ali so odšli na spletno stran, kaj so klikali in katera kampanja je bila boljša. To vam bo dalo smernice za vse vaše nadaljnje kampanje.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Želim vam veliko uspeha,
Urška Ujc
 
 
 
 

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran