Oglaševanje vašega posla v poletnih mesecih. Da ali ne?

Jun 13, 2018
Jun 13, 2018

Tokrat smo pod drobnogled vzeli poletne mesece, ki so pred nami. Predvsem z vidika najbolj pogostih iskanj na prvi strani Google iskalnika. Za čisto vse (no skoraj vse) panoge pa velja, da oglaševanja v teh mesecih ni pametno ugašati, saj ne gremo čisto vsi na dopust v poletnem času, prav tako ne nehamo iskati stvari, ki jih potrebujemo danes ali planiramo za mesece naprej.

In velika prednost, če oglaševanje v tem času ohranite, je tudi v tem, da večina vaših konkurentov razmišlja enako – v poletnem času bomo oglaševanje umaknili, saj ni iskanj – in vi v tem času poberete smetano, ki ostane. Nič boljšega kot to!

Oglaševanje v juniju

Ko pride mesec junij začne velika večina ljudi razmišljati o oddihu, počitnicah in večina išče svojo popolno destinacijo na spletu. Lansko leto je 30% ljudi rezerviralo svoje počitnice kar preko mobilne naprave. In na tej točki moram spet poudariti, kako pomembno je, da je vaša spletna stran odzivna!

Odzivna do te mere, da obiskovalcu vaše spletne strani ne glede na to iz kje do nje dostopa (iz katere naprave) omogočite, da opravi rezervacijo ali nakup. Danes je tako, da ima čisto vsak že svoj pametni telefon, ki ga uporablja namesto ali poleg računalnika, zato je ključno za vaš posel v prihodnosti, da ste prostorni tudi na drugih napravah. Kar pomislite kolikokrat iščete/kupujete/rezervirate stvari preko mobitela in kolikokrat to naredite preko računalnika.

Ključne besede, ki se največ iščejo v mesecu juniju:
kolesarska oprema, odkup vozil, apartmaji, počitnice, revizija, splavarjenje, klimatske naprave, taxi, catering. vse kar je povezano s krajšimi in daljšimi počitnicami, vodnimi športi, zunanjimi aktivnostmi (pikniki, zabave…). Priljubljena tema v mesecu juniju so glasbeni festivali, lansko leto se je zanimanje za tako vrsto zabave povečalo kar za 6%!

Oglaševanje v juliju

V mesecu juliju se počasi začenja pakiranje šolskih torb, pri čemer jim pomagajo starši, seveda. Trend pravi, da bo kar 65% uporabnikov interneta iskalo po ključnih besedah tiskovina, oblačila in druge izdelke za v šolo do konca julija. Število iskanj po teh ključnih besedah iz leta v leto povečuje, zato predvidevamo, da se bo procent iskanj po teh predmetih povečal za 19%.
Med tistimi bolj iskanimi ključnimi besedami v tem času leta pa so tudi:

pleskanje (slikopleskarstvo, pleskarstvo, pleskanje…), rafting, protivlomna vrata, vozniški izpit, apartmaji, stavbno pohištvo, terzorji, frizerstvo, tečaji varne vožnje, selitveni servis… in še vedno vse kar je povezano s počitnicami in obiskom šole ter tudi vrtca.

Oglaševanje v avgustu

google oglaševanje, oglaševanje na googlu, spletno oglaševanje, digitalno oglaševanje

V mesecu avgustu je malo manj iskanj za počitnice se pa povečajo iskanja za šolsko opremo in tudi že za jezikovne tečaje. Opazili smo, da v mesecu avgustu naraste iskanje po ključnih besedah, ki so povezavi s tekom. Med najbolj iskanimi ključnimi besedami v mesecu avgustu so:  toplotne izolacije, plakati, posterji, rafting, potopne črpalke, protivlomna vrata, drsna vrata, rezervni deli, adrenalinski park, odvzem vozniške

Ključno pri izbiri ključnih besede in sami strategiji digitalnega oglaševanja je, da razmišljate lokalno. Zanimanje po ključnih besedah “blizu mene” se je od leta 2011 povečalo kar za 34krat in kar 80% od teh iskanj se je izvedlo preko mobilnih naprav. To je pomembno predvsem za tujce, ki pridejo v našo državo in si pomagajo pri raziskovanju države s pomočjo pametnega telefona.

Več kot očitno je, da so mobilne naprave tiste, ki jih je potrebno osvojiti (preden to naredi vaša konkurenca) in jim dati več poudarka kot spletnim stranem. Ni več časa, da bi se pogovarjali o tem ali potrebujemo odzivno spletno stran ali – čas je, da zavihamo rokave in začnemo danes!

Če želite biti v naslednjih 5 letih še vedno prisotni na trgu s svojo ponudbo je čas, da začnete razmišljati digitalno. To pa pomeni, da vse svoje akcije in večino svojega marketinškega budgeta namenite konkretni spletni strategiji, ki je podprta s strokovnjaki za gradnjo digitalne prisotnosti, ki vedo kaj delajo. Vse kar na koncu šteje so rezultati in tega se mi dobro zavedamo. Ni vseeno komu zaupate vajeti vašega posla.

Če ste torej med tistimi, ki v času poletnih počitnic vidite priložnost za svoj posel nas pokličite na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec!
Srečno,
Andreja Ogrinc
 

5/5 - (1 vote)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 vote)