Oglaševanje na prikaznem omrežju

Feb 4, 2019
Feb 4, 2019

Veliko pišemo o oglaševanju na iskalnem omrežju, kar morda daje vtis, da se mi zdi oglaševanje na prikaznem omrežju nekoliko manj zanimivo in manj uporabno. Čeprav je Google oglaševanje na prikaznem omrežju (Google Display Network) nekoliko manj v rabi v praksi, se je velikokrat smiselno lotiti oglaševanja s pomočjo te metode.

Potencialni kupci preživijo na spletu večino časa

Za kaj pravzaprav gre? V Googlovo prikazno mrežo je vključeno ogromno število spletnih mest: od raznih blogov, do YouTube kanalov, Gmaila in vseh partnerskih strani, ki so vključene v AdSense program. Na teh straneh lahko oglašujemo slikovne in tudi tekstovne oglase. Ne pozabite: približno 95%  časa, obiskovalci interneta preživijo prav na tistih spletnih mestih, na katerih oglašujemo prikazne oglase. Potencialni kupci preživijo čas na spletu tako, da berejo novice, bloge, e-pošto in obiskujejo družabna omrežja.

Oglasi na prikaznem omrežju so lahko zelo ciljani in poosebljani. Z oglasi kampanje ponovnega trženja (remarketing) lahko nagovarjamo zelo ozek segment spletnih obiskovalcev s sporočilom, ki je prilagojeno samo njim. Google oglas se tako prikazuje samo vnaprej definiranemu segmentu ljudi.

Na prikaznem omrežju lahko ciljamo potencialne kupce s pomočjo različnih filtrov. Filtri nam omogočajo to, da se oglasi ne prikazujejo kar vse povprek, na vseh spletnih mestih, ki so vključena v AdSense program, ampak nam dajo možnost, da oglase umestimo na spletna mesta, ki so v kontekstu s produktom, ki ga želimo oglaševati.

Kontekstualno ciljanje po ključnih besedah in tematikah

S pomočjo kontekstualnega ciljanja po ključnih besedah poskrbimo, da se prikazni oglasi pojavijo na tistih spletnih mestih, ki vsebujejo ključne besede, katere mi definiramo predhodno. Če bomo oglaševali “potapljaško opremo”, je smiselno, da se oglas pojavlja na tistih spletnih straneh, ki pišejo o potapljanju, ribolovu, itd…

Google skenira in poišče tista spletna mesta, ki vsebujejo ključne besede, ki smo jih predhodno določili in umesti oglase na spletne strani, ki vsebujejo te ključne besede.
Naslednji filter pri kontekstualnem ciljanju je filter po tematikah. Google je za nas kategoriziral na tisoče strani v smiselne, tematske kategorije. Želite oglaševati “nova semena zelenjave” na prikaznem omrežju s pomočjo filtra po tematikah?

Izberite ustrezne teme, kot so “vrtnarjenje”, “prehrana” in Google bo avtomatsko umestil vaš oglas v vse spletne strani, ki jih hrani v kategorijah, ki spadajo med teme vrtnarjenja in prehrane: takih spletnih mest je na tisoče in tisoče. Google je v ta namen ustvaril preko 1700 kategorij.

Filter umestitvenih oglasov: oglaševanje na specifičnih spletnih mestih

Želite prikazovati oglase samo na specifičnih straneh, ki jih poznate? Filter za umestitvene oglase je namenjen prav temu. V ta filter boste lahko vnesli seznam vnaprej določenih spletnih mest, na katerih želite oglaševati. Prikaz oglasov lahko razširite na spletna mesta, video igrice in RSSje. S pomočjo načrtovalca oglasov (Ad planner) pa boste lahko spoznali nova spletna mesta, ki so primerna za oglaševanje vašega produkta.

Ste vedeli, da Google s pomočjo piškotkov zbira podatke o vaši zgodovini iskanja? Sliši se grozno, ampak namen tega je, da vam Google s pomočjo metode servira čim bolj relevantno vsebino. Na podlagi vaših preteklih brskanj, se odloči kateri oglas bo na primer za vas najbolj zanimiv. Zakaj bi prejemali oglase sočnih zrezkov, če ste vegeterjanec? Eden izmed filtrov je torej tak, da Google pokaže vaš oglas obiskovalcem za katere meni, da bi jih zanimal (na podlagi njihovega preteklega spletnega vedenja).

Želite prikazovati oglas ženskam starih med 25 in 33 let? Orodje za demografsko ciljanje vam bo omogočal prav to! Ampak previdno, Google ne dostopa do vseh podatkov spletnih brskljalcev. Tisti, ki niso prijavljeni v Google račun ali ki brskajo v varnem načinu bodo težje omogočili Googlu dostop do takih podatkov.

Nenazadnje pa poznamo tudi filter oz. funkcijo ponovnega trženja (remarketing) na prikaznem omrežju.


Predstavil sem vam nekaj osnovnih možnosti oglašvanja na prikaznem omrežju. Oglaševalsko veselje pa se tukaj nikakor ne konča! Obstaja še kup optimizacijskih trikov in drugih filtrov, ki poskrbijo, da se na prikaznem omrežju vedno dogaja 🙂
Bi želeli pridobiti nove kupce ali ekstremno povečati branding in domet novega produkta? Pripravili vam bomo kampanjo na prikaznem omrežju, ki je zlepa ne boste pozabili! Stopite v stik z nami še danes.

Uspešno,

Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.