Optimizacija konverzij ali kako povečati uspeh na spletu!

kako-povecati-stopnjo-konverzije

Kako največja podjetja dobijo kar največje število konverzij? Vse se kot vedno začne z dobrim brandom (znamko), dobrim produktom in konča z dobro zgrajenim lead-genom.

To so konkretne in dobre ponudbe, ki targetirajo prave potencialne kupce s povezavami na pristajalne strani – strateško postavljene po nakupnih poteh vaših potencialnih strank.

Vaše potencialne stranke in najbrž tudi vi sami ste pogosto »žrtve« šoka informacij. Kar pomeni bombardiranje z vsebinami iz vseh strani. Prijavite se na e-mail listo, poglejte tole, prenesite si nekaj drugega… In če ste še vedno eno tistih podjetij, ki misli, da ste nekaj posebnega, naj vam povem, da po vsej verjetnosti obstaja podjetje s podobnimi izdelki oz. storitvami.

Kako torej pridobiti prave leade – torej pravi kontakt ob pravem času?

Definitivno ne tako, da jim v obraz »porivate« svoje akcije in ponudbe. Ključ za uspeh je, da ste točno tam, kjer vas ljudje iščejo in da pokažete svoj izdelek ali storitev kot “must have“, nekaj kar lahko reši enega izmed njihovih problemov.

Na kaj morate biti pozoreni pri izdelavi leadgena?

1.KLIC K AKCIJI

Kot pove že ime samo je to poziv kupcu, da na spletni strani napravi akcijo. Ponavadi je to gumb, ki na spletni strani izstopa in kliče uporabnika, da pritisne nanj. Vsi klici k akciji sicer niso prodajno usmerjeni. Lahko pa so začetek nakupne poti, kot na primer:

  • Vpišite se na e-novičke
  • Prenesite si priročnik!

Klic k Akciji

2.PRISTAJALNA STRAN

Pristajalna stran je stran narejena s posebnim razlogom. Najpogostejši izmed njih je povečanje konverzij ali pridobivanje novih leadov.

Poizkusite test z ožanjem oči

Stisnite oči ali pa spijte deci ali dva viskija 😋 🥃– izbira je vaša in poglejte svojo spletno stran. Ali je klic k akciji viden in izstopa? Ali ste morali tudi vi, ki poznate svojo spletno stran kot lasten žep pogledati levo in desno, da ste najdli gumb, ki kliče k akciji?

Poglejmo spodnjo sliko. Kje vidite klic k akciji in kaj vam bolj izstopa v izobilju teksta, ki ste ga tako ali tako samo preleteli?

primer-dobre-in-slabe-prakse-obrazca

Desna stran je izmerjeno konvertirala kar 500% bolje. Sedaj pa se vprašajte, koliko strank ste že izgubili, ker si enostavno niso želele vzeti časa za brskanje po vaši spletni strani in ker jim niste ponudili opcije, ki so jo iskali? Če je vaš odgovor več kot eno je že to preveč.

Opcije, opcije, opcije

Se vam je že kdaj zgodilo, da je prodajalec pred vas postavil toliko parov čevljev ali kratkih hlač, da se enostavno niste mogli odločiti? Obstaja velika verjetnost, da se to na vaši spletni strani dogaja dnevno – da vašim strankam ponudite preveč na enkrat in jih s tem zbegate, ter povzročite, da vašo spletno stran zapustijo, ne da bi izbrale katerokoli izmed njih.

Svetujem vam, da se odločite kateri izdelek želite izpostaviti in stranki ponudite samo tega.

Preprosto je vedno najboljše

Uspešna pristajalna stran ima samo en klic k akciji in točno določen cilj.

Ne omenjajte spama

Če primerjamo obrazec za zbiranje e-mailov, je tisti, ki omenja besedo spam oz. nepotrebna pošta, konvertiral kar 18% slabše. Z omembo tega strankam dajete slab občutek in v njih vzbudite misel na kupe in kupe pošte, ki je nihče ne želi v svojem, že tako zapolnjenem poštnem predalu.

Primer Lead Gen obrazca

Kot sem že omenila nikoli ne delajte zadeve na pamet. Kadar niste prepričani ali bo vaša akcija delovala, vedno naredite A/B test. En teden preizkušajte en kontaktni obrazec in naslednji teden drugega – tako lahko preverite kateri se bo obnašal bolje in vam pripeljal več. Lahko pa uporabite tudi orodje, ki v realnem času testira oba, kot je na primer VWO.

3.KONTAKTNI OBRAZEC

Kontaktni obrazec

Cilj pripomore k večji  stopnji konverzije in manjšemu zapuščanju vašega spletnega mesta.

Če povem drugače, cilj bo pripomogel k temu, da bodo vaši obiskovalci natančno vedeli kaj morajo storiti.

Kaj pa mobilni uporabniki?

Uporabnikov, ki na vašo spletno stran pridejo preko mobilnih telefonov je vsak dan več, zato je potrebno uporabniško izkušnjo prilagoditi tudi njim. Pristajalne strani in gumbi naj bodo prijazni in prilagojeni mobilnim uporabnikom. To pomeni, da mora biti spletna stran odzivna. Poudarek je na MORA. V kolikor vaša spletna stran ni prilagojena za mobilne naprave, vam predlagam, da si preberete naš blog kdaj je čas za prenovo spletne strani.

Se naslov in klic k akciji ujemata?

Se vam je kdaj pripetilo, da ste nekaj iskali na Googlu in ko ste prišli na določeno stran se niti približno ni ujemala z vašim iskanjem?

In kaj se je zgodilo potem? Najbrž ste porabili vsaj 10 min za intenzivno poglabljanje v vse kar vam spletna stran lahko ponudi. Ne? Ne!

Stran ste nemudoma zapustili in enako počnejo tudi vsi uporabniki za katere ste se trudili, da so na vašo stran prišli.

Da povzamem; iskanje, naslov pristajalne strani, tekst in klic k akciji se morajo ujemat.

Za konec bi rada povedala, da so vse te »skrivnosti« del vsakodnevne prakse podjetij, ki so uspešna na spletu. Kaj pa vaše podjetje? Kako uspešni ste na spletu?

Če je vaš odgovor lahko bi bilo bolje, se obrnite na nas!

Pogumno, uspešno in premišljeno.

Lea Zarja

Kontaktriaj nas

Viri:

https://unbounce.com/lead-generation/32-lead-generation-tactics/ https://blog.hubspot.com/marketing/beginner-inbound-lead-generation-guide-ht http://optinmonster.com/27-clever-lead-generation-ideas-you-can-implement-immediately/

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone