Plačaj, pa se boš lahko »igral«. Taka so pravila igre Facebook oglaševanja. Danes je organski doseg objav najnižji v zgodovini Facebooka in samo tisti, ki so pripravljeni vlagati sredstva v Facebook oglase, dosegajo pravo vidnost in prepoznavnost. Facebook oglasi so...
Zaradi koronavirusa in zaustavitve javnega življenja je bila večina podjetij prisiljena preučiti svojo digitalno strategijo. Medtem ko je bil upad prometa v fizičnih trgovinah velik, je spletna trgovina dosegala nove rekorde. Potrošniki so spletno nakupovanje sprejeli...
Vsi se strinjamo, da je vlaganje v trženje pomembno. Na kakšen način vlagamo vanj, je pa drugo vprašanje. Poznamo tri načine, in sicer: svoje lastne marketinške kampanje in strategijo trženja vodite sami,imate zaposlen marketinški oddelek alinajemate agencijo za...
Socialna omrežja nenehno spreminjajo svoje algoritme za prilagajanje vsebin uporabnikom. Vse več je tudi spletnih ponudnikov. Možnost, da bo ciljna publika videla vašo organsko vsebino na družbenih medijih, je manjša kot kdaj koli prej. Če hočete biti vidni, se morate...