SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
Ne zamudite naslednje objave
Vpišite svoj e-mail naslov in enkrat tedensko vas bomo obvestili o novostih na našem blogu.

Zakaj ni več dovolj samo to, da ste poznani na spletu?
Za podjetja je že dolgo časa najpomembnejši cilj doseči prepoznavnost lastne blagovne znamke. In to je precej razumljivo. Torej, ko kupci spoznajo vaš produkt, je težkega dela po predvidevanju in mnenju večine konec, kajne? Temu žal že dolgo časa ni več tako. ...

Brezplačni marketing strategiji, ki ju lahko obvladate sami
Tudi, če se niti približno ne ukvarjate z marketingom, zagotovo veste, da je marketing strategij, kanalov in načinov nešteto. Nekatere boste takoj prepustili strokovnjakom (npr. oglas na radiu), nekatere boste morda najprej poskusili sami in po neuspehu vseeno...

Novost v Google Ads: Odzivni oglasi
Kako novosti Google Ads vmesnika izkoristiti za povečanje prodaje na spletu? Ste že opazili novo funkcijo Google Ads vmesnika, s katero lahko ustvarite idealne oglase za vaše potencialne stranke? Ste jih že preizkusili? Ste zabeležili precej boljše rezultate? V tem...

Novo šolsko leto, nov začetek…tudi za vaš posel!
Množice, ki so v iskanju najpopolnejše sence pred približno dvema mesecema masovno odhajale na dopust, se sedaj počasi vračajo nazaj v svojo vsakodnevno rutino, ki poleg vsega ostalega vključuje tudi številne nakupe, o katerih poleti niso pretirano razmišljali. Kako...

Kako učinkovito oglaševati v poletnih mesecih?
Odgovor je enostaven; nekoliko drugače kot v preostalih. Zakaj? Ker bo večina vaših (potencialnih) strank v naslednjih dveh mesecih ugasnila računalnike in televizije ter se – v večini primerov skupaj s svojo družino – odpravila na težko zasluženi dopust, na katerem...

Zakaj moje organske pozicije padajo?
So po večmesečnem napredku in rasti pri optimizaciji strani vaše organske pozicije nenadoma padle? Preverite razloge in rešitve, s pomočjo katerih bodo vaša mesta ponovno na vrhu! Dnevno se srečujem z lastniki podjetij, ki tarnajo, da so bile njihove organske pozicije...