SEO optimizirani članki za vaše podjetje

Mar 10, 2021
Mar 10, 2021

Posodobljeno 14. 12. 2022

SEO članki za vaše podjetje

Ste vedeli, da so vsebina in kakovostno optimizirani članki “skrito orožje” velikega števila spletnih mest, saj usmerjajo promet na spletno stran z družbenih omrežij in Googla? Problem nastane, ko veliko nas ne zna napisati člankov, ki bi uporabnike navdušili. Morda ste pravkar napisali članek in menite, da je dober? Toda, ali je dovolj dober, da lahko tekmuje z milijoni drugih člankov v Googlovem indeksu na isto temo? Saj vendar želite, da vas uporabniki najdejo, ko vpišejo ključno besedo vaše dejavnosti, kajne?

V kolikor nimate želenega obiska na spletni strani ali pa vas sploh ni moč najti v iskalnikih, je čas za SEO optimizacijo in optimizirane članke. Tako pomagate vaši spletni strani, da bolje tekmuje med rezultati iskanja. Kadar v svoji vsebini in besedilih uporabljate posebne poizvedbe po ključnih besedah, Googlu sporočate, da je vaša vsebina bolj primerna za poizvedbo iskalca kot druga vsebina vaše konkurence. V tem članku bomo razjasnili pomembnost kvalitetne vsebine in pisanja besedil ter vas po korakih vodili skozi postopek, kako pripraviti dobro optimizirane članke, ki jih imajo ljudje radi! Ste pripravljeni?

Kakšen je optimiziran članek?

V čem so optimizirani članki drugačni v primerjavi z drugimi vrstami besedil in vsebin na strani? Čeprav obstajajo križanja z drugimi vrstami člankov, so optimizirani članki napisani predvsem zato, da bi v Googlu povečali prepoznavnost pomembnih ključnih besed vaše dejavnosti in spletne strani. Je del napisane vsebine, kot je recimo objava ali blog, ki je na vašem spletnem mestu predstavljena kot stran z edinstvenim URL-jem. Optimiziran blog oz. članek izobražuje, obvešča in / ali zabava vašo ciljno skupino s strokovnim znanjem in kakovostjo. Članki so optimizirani za iskalnike, tako da imate boljše možnosti, da pridete na 1. stran rezultatov iskanja.

Kaj je SEO članek?

Zakaj bi morali optimizirati članke?

Pri pisanju optimiziranih člankov morate sprejeti določena pravila, ki vam lahko pomagajo povečati možnosti za boljšo uvrstitev v iskalnikih. Tu je pet razlogov, zakaj so članki pomembni ter koristni za vaš posel:

1. Spletna vsebina je razlog, da Google obstaja

Spletne strani, vključno s članki, so tisto, kar iskalniki, kot je Google, shranijo v svoj indeks. Kadar nekdo izvede iskanje, Google analizira njegovo poizvedbo in najde ujemajoče vsebine z najpomembnejšimi indeksiranimi elementi. Brez teh spletnih strani, Google v svojih rezultatih iskanja ne bi imel ničesar, kar bi prikazal uporabnikom. To, da so vaše spletne strani in članki vidni in najdeni na iskalniku, vpliva pozitivno na vaš promet. Organsko uvrščanje oziroma organski zadetki v povprečju pripeljejo več kot 50 odstotkov prometa na vašo spletno stran (in za B2B do 64 odstotkov).

2. Googlov algoritem postaja pametnejši, vendar še vedno potrebuje pomoč

Članki so optimizirani za iskalnike, tako da ti bolje razumejo tematiko članka in s tem spletnih strani. To povečuje možnost, da se bo vsebina na vaši strani štela kot pomembno za poizvedbo in se bo prikazala na 1. strani rezultatov iskanja.

3. Z optimiziranimi članki vzpostavite avtoriteto in zaupanje v vsebino

Google daje večjo vrednost spletni strani z uporabno, strokovno vsebino in koristnimi informacijami. Pisanje optimiziranih člankov je zagotovo eden ključnih načinov, kako doseči zaupanje in avtoriteto v očeh obiskovalca strani ter iskalnikov.

kaj so SEO članki in kako jih napisati?

4. Razveselite svojo ciljno publiko s kakovostno vsebino

Optimizirani članki so lahko “glavni krivci” za veliko koristnih stvari in akcij na vaši spletni strani, kot so povratni obiski vašega spletnega mesta, uporabniki zaradi koristne in kvalitetne vsebine preživijo več časa na vaši spletni strani, si ogledajo še druge podstrani in opravijo želene konverzije.

Ustvarjanje prepričljive in uporabne vsebine, kar je tudi bistvo optimiziranih člankov, bo verjetno bolj vplivalo na vaše spletno mesto kot kateri koli drugi dejavniki. Uporabniki danes hitro prepoznajo dobro in kvalitetno vsebino spletne strani in bodo verjetno dali priporočilo ali nanjo usmerili tudi druge uporabnike. Danes je to mogoče enostavno in hitro izvesti z deljenjem objave na družbenih omrežjih, preko e-pošte, forumov ipd. Običajno so ravno priporočila “od ust do ust” glavni dejavnik, ki pomaga graditi ugled vaše spletne strani tako pri uporabnikih kot pri Googlu, in se redko zgodi brez kakovostne vsebine člankov.

5. Premagajte svojo konkurenco v rezultatih iskanja

Članek, optimiziran za iskalnike, lahko dosega odlično vidnost in tako doseže vaše uporabnike. Ugotovite, kaj počne najbolje uvrščena vsebina v iskalnikih. S poznavanjem optimizacije spletnih strani in pravih podatkov lahko prehitite svojo konkurenco tudi na spletu.

Premagajte svojo konkurenco v rezultatih iskanja

Kako se lotiti pisanja optimiziranih člankov vaše spletne strani?

Kadar se boste lotili napisati optimiziran članek, potrebujete vsaj ti dve stvari:

  • Osebo oziroma strokovnjaka, ki ima občutek za pisanje ter se spozna na optimizacijo, ključne besede,
  • SEO orodja, ki lahko zagotovijo podatke, ki jih potrebujete za optimizacijo vsebine.

Navajamo osem ključnih korakov za pisanje optimiziranega članka:

Korak 1: Določite specifikacije besedil/članka

Najprej navedite osnovna dejstva o članku, kot so tema, ciljne ključne besede, meta naslov, meta opis in URL. Na vrhu dokumenta ustvarite tabelo, ki vsebuje ključne podrobnosti za novo vsebino. Ta tabela vam pomaga organizirati vse podrobnosti dobro optimiziranega članka, preden začnete pisati.

Korak 2: Ustvarite strokovno napisane vsebine

Google želi, da imajo rezultati iskanja na prvi strani kakovostne in strokovne vsebine, kar lahko dosežete ravno z optimiziranimi članki. Zelo pomembno je, da razumete Google, ki želi, da so njegovi uporabniki zadovoljni z rezultati iskanja. Poleg tega, da kakovostna vsebina zadovolji vaše občinstvo, vam lahko prinese tudi želeno konverzijo, kar je obojestranski “win-win”.

Preden se lotite pisanja članka, preverite kdo bo lahko to delo kakovostno opravil. Če ste na primer strokovnjak za neko področje, vendar niste prepričani v svojo sposobnost pisanja, raje najemite nekoga ali strokovnjaka, ki mu je pisanje besedil “domače” ima izkušnje s pisanjem optimiziranih člankov, ve kako strateško uporabiti ključne besede in kako vključiti hiperpovezave do in iz zunanjih virov. Poskrbite torej, da vsebino na vašem spletnem mestu ustvarjajo ali urejajo ljudje s strokovnim znanjem na tem področju. Uporabniki namreč uživajo v vsebini, ki je dobro napisana in ji je enostavno slediti. Zato naj bo pisanje besedil ter člankov delo, ki ga vi ali za to usposobljena oseba rada opravlja. V kakovostni in strokovni vsebini ni veliko prostora in tolerance za kakršnekoli črkovalne in slovnične napake.

Ustvarite strokovno napisane vsebine

Ste strokovnjak za svoje področje, zato uporabite to znanje za ustvarjanje dragocene vsebine. Članki, ki pokažejo kako nekaj narediti so odličen začetek, saj vsebujejo koristne informacije in jih je enostavno prebrati v kratkem času. Vzemite eno od ključnih besed in poiščite način, da jo spremenite v zanimivo in ustrezno temo.

Na primer, ključno besedo “kako napisati članek” bi lahko uporabili kot temo za katerega koli od naslednjih člankov:

  • 10 najboljših nasvetov kako napisati kakovostne članke
  • Vaš najboljši vodnik za pisanje kakovostnih člankov
  • Izgubljate bralce, ker delate te 3 velike napake pri pisanju člankov?

Korak 3: Uporabite primerna orodja

Številni pisci niso strokovnjaki iz področja optimizacije vsebin za spletna meta, zato je urejanje članka lahko precej zahtevno. Dobra novica: obstajajo orodja, ki piscem pomagajo enostavno optimizirati njihovo vsebino.

Na primer, vtičnik za WordPress optimizacijo – Yoast pomaga ustvarjalcem vsebin pridobiti podatke o optimizaciji pred, med in po postopku pisanja. Članki so torej optimizirani z najboljšimi praksami za določeno iskalno poizvedbo (ne splošnimi najboljšimi praksami, ki niso tako uporabne).

Korak 4: Raziskujte ključne besede

Kaj vaše ciljno občinstvo vnaša v Googlovo iskalno vrstico, ko išče informacije, ki jih imate na svojih spletnih straneh? Razmislite o besedah, ki bi jih uporabnik morda vpisal, da bi našel del vaše vsebine. Uporabniki, ki o neki temi vedo veliko, bi lahko v svojih iskalnih poizvedbah uporabili drugačne ključne besede kot nekdo, ki ve malo ali skoraj nič. Na primer, nekdo, ki že nekaj ve o optimiziranju spletnih strani bi lahko v iskalnik zapisal “optimizacija spletnih strani”, medtem ko lahko nek laik uporabi bolj splošno poizvedbo kot je “kako izboljšati spletno stran”. To je tudi t.i. longtail keyword ali dolga ključna beseda. Predvidevanje teh razlik v vedenju iskanja in njihovo upoštevanje med pisanjem vsebine (z dobro kombinacijo ključnih besednih zvez) prinese pozitivne rezultate.

Stremite po tem, da imate vsaj en primarni iskalni izraz (ključno besedo), s katerim optimizirate svoj članek, in sekundarne ključne besede. Pomagajte si z orodji Google Trends in Google Keyword Planner.

Keyword Planner - ključne besede v povezavi s SEO optimizacijo

Korak 5: Analizirajte konkurenco

Ste vedeli, da vašo spletno konkurenco sestavljajo najbolje uvrščene strani, ki uporabljajo eno ali več vaših ključnih besed? S temi spletnimi stranmi se potegujete za pozornost v rezultatih iskanja.

Ko imate ključno besedo oziroma več ključnih besed, lahko začnete z analizo konkurence. Z ustreznimi orodji lahko ugotovite, katere strani se uvrščajo na najvišja mesta v Googlu za vaše iskalne poizvedbe. Oboroženi s temi podatki za pisanje besedil in optimiziranih člankov, ne boste sledili le slepim splošnim najboljšim praksam optimizacije (»Mora biti 1000 besed!«). Optimizirajte tako, da se ujema z najvišjimi rezultati za to ključno besedo ali pa jih celo presežete.

Korak 6: Optimizirajte vsebino člankov

Na tej točki bi morali imeti dobro napisan članek za vašo spletno stran. Zdaj je čas za On page optimizacijo. Vaš cilj naj bo, da se vaša ključna beseda ali več njih naravno umestijo v vsebino. Prvi korak je torej ugotoviti, kje boste morda lahko zamenjali nekaj besed ali besednih zvez s ključnimi izrazi.

Pomembno je, da je vaš članek berljiv. Vstavljanje številnih nepotrebnih ključnih besed, namenjenih iskalnikom, so moteče in nesmiselne za uporabnike. Članku tako naredite več škode kot koristi. Taka besedila lahko bralca odvrnejo, da hitro zapusti vašo stran, kar za Google pomeni, da je vaša stran nezaželena. Optimizirajte vsebino za svoje uporabnike in ne za iskalnike. Stremite k temu, da so vaše ključne besede enakomerno porazdeljene po celotni vsebini. Oblikovanje spletnega mesta glede na potrebe obiskovalcev in zagotovitev, da je spletno mesto lahko dostopno iskalnikom, prinese pozitivne rezultate.

Kje naj se nahaja vaša ključna beseda znotraj besedil? In kako jih uporabljati?

  • V naslovu (uporabite 1-2 ključni besedi), povzetek (2-3) in polja za ključne besede (5-7). Vključite lahko ključne besedne zveze in ne le posamezne besede
  • Vstavite jih tudi v (pod)poglavja (H1, H2, H3 itd.)
  • Za optimizirane članke uporabite le tiste besede, ki ustrezajo temi vaše dejavnosti

Pred objavo članka se prepričajte, da je kvaliteta besedila odlična, brez napak in v skladu z Googlovimi smernicami. V kolikor sprejemate gostujoče objave, morajo ta besedila upoštevati enake standarde kot tista, ki jih proizvajate sami. Če tega ne storite, lahko to resno vpliva na kakovost vašega spletnega mesta. Na primer, napačne objave gostov lahko privedejo do tega, da spletno mesto zadene “kazen” s strani Googla, zaradi česar je stran težko najti v spletu.

Optimizirajte vsebino člankov

Korak 7: Zgradite kakovostne povezave

Optimizacije in besedil se lotite tudi z gradnjo kakovostnih povratnih povezav zaupanja vrednih spletnih mest do vašega članka. Več kot je teh povezav do vašega članka, več iskalnikov, kot je Google, bo dobro vrednotilo in izpostavilo vašo vsebino pri poizvedbah.

Korak 8: Analizirajte uspešnost člankov

Pisanje optimiziranih člankov ne pomeni »napiši, nastavi in ​​pozabi«. Želeli boste slediti uspešnosti tega članka in se učiti iz podatkov. Z uporabo storitve Google Analytics ali drugim orodjem, si lahko ogledate, kako uspešen je članek pri iskanju. Pogledali boste kazalce, kot so:

  • Število ogledov strani
  • Povprečen čas na strani
  • Katere poizvedbe prinašajo iskalni promet do tega članka

S pridobljenimi podatki lahko ugotovite, kaj deluje in kaj ne v primerjavi z drugimi članki. Razmislite kako lahko izboljšate pisanje besedil ali jih posodobite z novo ustreznejšo ključno besedo.

analiza uspešnosti članka

Postanite boljši v rezultatih iskanja s kvalitetno optimiziranimi članki

Sedaj veste, da gre pri optimiziranih člankih za kakovostna, optimizirana besedila, napisana tako za bralce kot za iskalnike. S strateško rabo ključnih besed in kvalitetnih besedil, lahko prispete na 1. stran rezultatov iskanja. In kaj je lepšega za posel kot dejstvo, da vas stranke najdejo med prvimi zadetki na Googlu ob vpisu vaših ključnih besed? S pravimi koraki in orodji, ki so opisana v tem članku, ste na poti, da osvojite tako bralce kot iskalnike.

Če želite izvedeti več o tem, kako vam lahko pomagamo, da boste izstopali in izboljšali digitalni nastop vašega podjetja in blagovne znamke, nam pišite na blog@spletnik.si za nasvet ali nam pošljite povpraševanje.

Uspešno,
Spletnik

Matjaž Sedlar

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran