SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU
Kako zmanjšati število zapuščenih košaric?
Okt 27, 2015 | Izdelava spletnih trgovin
Verjeli ali ne, kupci naredijo veliko poizvedb preko spleta. Razlika med spletno poizvedbo in klasičnim pohajkovanjem po trgovinah je ta, da online velikokrat dajo produkte v košarico in jo nato zapustijo. Ali veste, da so opcije kako jih prepričati v nakup preden...
Kako povezati Google Analytics in Google Adwords
Okt 26, 2015 | Google oglaševanje
Povezava Google analytics-a z vašim AdWords računom vam lahko pomaga pri analizi aktivnosti vaših obiskovalcev spletne strani.Ta informacija vam bo razsvetlila koliko spletnega prometa ali prodaje pride iz naslova Google AdWords-a. Prav tako pa vam bo pomagalo...
Ugotovite ob katerih dnevih se v vaši trgovini proda največ in prodajte še več!
Okt 25, 2015 | Marketing in prodaja
Merjenje obnašanja in dogajanja v spletni trgovini je ključno za nadaljne delovanje spletne trgovine. Tako Google Anayltics kot tudi Google Adwords vam omogočata, da obnašanje vaših obiskovalcev in kucpcev spoznate še bolj! In na podlagi teh informacij lahko izvajate...
Načrtovanje marketinških aktivnosti skozi celo leto
Okt 22, 2015 | Marketing in prodaja
Načrt oglaševanja je osnova in pomoč pri celotnem načrtu trženja vaših produktov. Načrt o oglaševanju pomaga podjetju, da vzpostavi in dosega manjše cilje poslovanja, ki so del širše strategije trženja. Plan oziroma načrt marketinga lahko zastavite za nekaj mesecev...