Ali vaša vstopna spletna stran ubija vaš CTR?

CTR-M

Ste obstali v začaranem krogu nizkih številk in trenutno praznujete vsako 0,5 odstotno povečanje konverzij kot zmago? Potem sem vam dolžna povedati, da vaša ciljna stran ubija vaše konverzije. Še delate vedno iste stvari, ki ste jih vedno počeli, vendar pričakujete različne rezultate? Če želite izvesti ...

Preberi več »

Ali je neodgovarjanje na e-sporočila nova oblika odgovora ne?

neodgovor

Elektronska pošta je komunikacijsko orodje, brez katerega številna podjetja ne bi mogla sploh delovati. Podjetja ga uporabljajo za komunikacijo s strankami, naročanje, prejemanje povpraševanj in trženje. Tako kot pri vsakdanji neposredni in posredni poslovni komunikaciji kot je telefonski pogovor, direkten pogovor s stranko na prodajnem ...

Preberi več »

Zajemalec kontaktov – kaj je to?

zajemalci kontaktov na spletni strani

Zajemalec kontaktov je prevod besede “lead generator”, ki se ga v praksi bolj uporablja. Gre namreč za marketinško strategijo, katere rezultat je zajem kontaktov vaših potencialnih strank, ki gradijo bazo ljudi, ki jim nato pošiljate e novice. Se sliši zapleteno? Berite naprej…

Preberi več »