SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU
Google Tag Manager – kaj je in kako deluje?
Maj 31, 2023 | Celosten spletni pristop
Uspeh podjetja in kakršnegakoli posla na spletu je v veliki meri odvisno od prepoznavnosti in analitike. Z uporabo Google Tag Managerja ali GTM (Google upravitelj oznak) lahko zagotovite, da sta izpolnjena oba pogoja. Google Tag Manager je pomembno orodje, ki ga...
UGC – vsebina, ki jo ustvari uporabnik
Maj 24, 2023 | Celosten spletni pristop
V digitalni dobi, kjer je splet preoblikoval način ustvarjanja, uporabe in interakcije z vsebino, je uporabniško ustvarjena vsebina (UGC) zelo dinamično in vplivno marketinško orodje za podjetja. Minili so časi, ko je bilo ustvarjanje vsebin izključno v rokah...
Zaključek nakupa v spletni trgovini – ključen korak uspeha!
Maj 17, 2023 | Marketing in prodaja
Številna podjetja vložijo veliko časa in truda v videz in občutek svoje spletne trgovine, saj vedo, da lahko ravno ti detajli pritegnejo nove stranke in izboljšajo splošno uporabniško izkušnjo. Obenem pa pričakovanja potrošnikov do podjetij še nikoli niso bila večja,...
Izbira barv za spletno stran: najboljše kombinacije
Maj 3, 2023 | Izdelava spletnih strani
Barve prikličejo čustva, spomine in celo vplivajo na naše vedenje. Ob pravilni uporabi, barva vpliva na naše odločitve in tudi na dojemanje blagovne znamke ter spletne strani podjetja. Zato je pomembno, da ste pri izdelavi spletne strani pozorni na vizualne elemente...