Slovenski kupec VS slovenski prodajalec

slovenski kupec vs slovensko podjetje

V 7 milijardnem svetu kjer ima 2,5 milijarde ljudi dostop do spleta se zdi, da je Slovenija res majhni spletni trg. Ne glede na svojo majhnost pa tehnološko gledano sploh ne zaostaja. Povprečen spletni uporabnik je v naši regiji  priklopljen na splet z 2.2 napravami. ...

Preberi več »

Remarketing na Facebooku? Zakaj pa ne!

remarketing na facebook

Je še kdo, ki danes ni slišal za Facebook? Zagotovo ne! Facebook je skozi kratek čas postal eden izmed najpomembnejših socialnih omrežij na svetu. Poleg omrežja Twitter je Facebook najbolj razširjen praktično povsod po svetu. Seveda pa se skupaj z njim ustvarjajo priložnosti za marketing.

Preberi več »

Oglašujete mobilno? Pripravili smo kontrolni seznam

Mobilna spletna stran

Oglaševanje na pametnih mobilnih napravah je že nekaj časa, vroča tema. To pa zaradi tega, ker spletno iskanje produktov in storitev (na mobilnih napravah) strmo narašča. Tak trend pričakujemo tudi v prihodnje. Zakaj je mobilno oglaševanje vedno bolj pomembno, si preberite podrobneje v našemu preteklemu prispevku ...

Preberi več »

Kako se pripraviti na e-mail marketing?

Klik na e-poštne vsebine

Oglaševanje oziroma marketing je veja posla, brez katerega dandanes praktično ne moremo. Vse več je konkurence, kar pomeni, da je vse več podjetij oziroma posameznikov, ki želijo stopiti iz sence konkurence. Marketinški strokovnjaki morajo delovati nadvse premišljeno, da predstavijo določeno podjetje oziroma produkt na trgu.

Preberi več »

Mobilno oglaševanje je pomembno

mobilna vs responsive spletna stran

Google Adwords oglaševanje že nekaj časa ponuja možnost izdelave mobilnih oglasov. Prav tako, je veliko ključnih funkcionalnosti prilagodil mobilnim napravam: razširitve oglasov lahko prilagodimo mobilnim napravam, oblačke lahko prilagodimo mobilnim napravam in konec koncev, imamo možnost prilagoditi tudi ponudbe na klik za mobilne naprave.

Preberi več »

Nova AdWords razširitev: Call Out!

nove razširitve oglasov

Vsi, ki smo kdaj ustvarjali Google AdWords oglas, poznamo to tegobo: omejeni smo z znaki, ki jih lahko v “kreativi” uporabimo, hkrati pa želimo poudariti čim več prednosti oglaševanega izdelka. Kreativnost dosežemo že tako, da v relativno kratek oglas, spravimo čim več sporočil.

Preberi več »

Pospeševanje prodaje preko interneta z idealnim spletnim ekosistemom

Pospeševanje prodaje preko interneta

Internet danes v Evropi dnevno uporablja 63% prebivalstva. V Sloveniji že preko 73%. Od tega jih skoraj 95% išče produkte izključno preko iskalnika Google. Največ evropejcev preko interneta kupuje letalske karte (71%), turistične aranžmaje (62%) in računalniške programe, igre (51%). Najmanj priljubljen pa je

Preberi več »