Ali imate spletno stran ali skrbite za spletno stran podjetja, v katerem delate? Če želite to narediti pravilno, morate seveda pozorno spremljati delovanje spletnega mesta. Google ponuja več orodij za zbiranje in analizo podatkov z vašega spletnega mesta. Verjetno ste...
Nobena skrivnost ni, da so najmočnejši odnosi zgrajeni na osebnih povezavah. Brez osebne povezanosti so odnosi običajno kratkotrajni in neplodni za obe strani. Enako je v marketingu. Po podatkih SmarterHQ 72 % kupcev pravi, da jih zanimajo predvsem personalizirana...
Sodobni potrošnik čedalje dlje časa preživi na spletu in poseže po najbližji napravi, ko želi nekaj izvedeti, narediti ali kupiti. Če želite učinkovito doseči svoje potrošnike oz. ciljno občinstvo, boste morali promovirati svoje podjetje na spletu. Google oglaševanje...
V tem članku bomo govorili o pravilni izbiri ključnih besed za Google Ads oglaševalsko kampanjo. Gre namreč za najbolj pomemben del oglaševanja, ki je lahko ločnica med izjemno uspešno ali slabo kampanjo. Prevečkrat namreč opažamo Google oglaševalske račune, kjer so...