Najdražje ključne besede na Googlu

Google oglaševanje velja za stroškovno zelo učinkovit način pridobivanja novih kupcev. Na iskalniku Google je sicer na kakšne ključne besede velika gneča med oglasi, toda v tujini je ta boj še neprimerno hujši. Predstavljam vam 20 najdražjih kategorij ključnih besed na Googlu.

Preberi več »

Anatomija gumba za KLIC K AKCIJI

Pred nekaj tedni sem secirala vstopno stran, danes pa je na vrsti anatomija gumba za klic k akciji. Pri spletnih konverzijah je velikokrat zadnji korak. Vstopna stran je lahko še tako informativna in trženjska, toda brez klika na akcijo ni konverzije. Spreminjanje besedila in videza ...

Preberi več »

6 idej: Kaj napisati v vaš newsletter?

Redno pošiljate newsletter svojim strankam, vendar imate probleme z idejami za vsebino, ki bi interesirale vašo bazo. Težko je združiti pošiljanje rednega newslettra (v elektronski ali tiskani obliki) in pisati blog, da cilja na vaše stranke, brandira vaše podjetje in istočasno vas predstavlja kot strokovnjake ...

Preberi več »

Video: Split test spletne strani

Split testing je področje, ki je večini internetnih uporabnikov zaenkrat še dokaj nepoznano. Gre za način on-site optimizacije strani, ki lahko drastično pripomore k večji učinkovitosti prodajno/nakupne poti in je nekakšna nadgradnja optimizacije strani za višje pozicije v iskalnikih. S split testingom lahko testiramo različne ...

Preberi več »

130 parametrov optimizacije strani – prvič

Googlov algoritem in njegovi parametri je večna enigma v spletnem marketingu. Nekatere Google naglas priznava, veliko njih pa je nemo zavitih v skrivnost. Zbrala sem 130 parametrov, ki jih bom predstavila v dveh delih. Sicer ne veljajo absolutno kot kriteriji za Googlov algoritem, so pa ...

Preberi več »