Vložili ste čas, energijo in vire v izdelavo spletne trgovine, uporabili trženjske strategije za spodbujanje obiska in vidite, da stran obišče mnogo ljudi, vendar iz nekega razloga - ni nakupov. V kolikor se to dogaja tudi vam, vedite, da niste sami. Mnoge spletne...
Po mnenju večine je SEO optimizacija dandanes za prav vsako podjetje oziroma podjetnika nekaj tako samoumevnega, nujnega in nepogrešljivega kakor sta elektronska pošta ter predstavitev dejavnosti, storitev in/ali izdelkov na spletu. In to bo vedno bolj držalo. SEO...
V dinamičnem okolju sodobnega (digitalnega) poslovanja, spletna stran ni več zgolj opcija ampak absolutna potreba. Vse od novonastalih pa do uveljavljenih podjetij, ki želijo poskrbeti za svojo spletno prisotnost, je dobro oblikovana spletna stran postala temelj...
Izvršitev nakupa oziroma opravljena transakcija v spletni trgovini gotovo sodi med ključne cilje vsake spletne trgovine. Navsezadnje je prav prodaja tista, ki odreja uspešnost posameznega podjetja in zvišuje njegov dobiček. Kljub temu pa raziskave kažejo, da je...